Stránka 6 z 8

Napsal: 29 bře 2009 19:24
od Rover
Stavros píše:Libor Mejznar ma v tom oranzovym taky 2,8, jede to sice pekne, ale furt nevidim duvod mit v aute pouze ctyri valce za 200 klacku. vstriky se daj i procistit nejakym aditivem, ja jsem ruzne zkousel liqui molly a docela to pomohlo.
Komerčně prodáváná aditiva jsou dost na nic... Jinak samozřejmě všichni vědí, že Stavros má víc než 4 válce v tom asijatovi, takže je king, o tom žádná... :roll: :roll: :roll: Myslím, že to je každého věc co si chce dát do auta za motor a pokud má někdo LR, tak je TGV skvělá volba, do dokonalosti (i co se týče výkonu) dotažená třístovka, do LR patří. A samozřejmě 200t zdaleka nestojí. Rozumová i srdeční záležitost. Tak jako by Stavros nedal ty peníze za ubohý čtyřválec, tak je zase spousta lidí, kteří by nikdy nešli do něčeho asijského a taky by do toho nestrkali peníze, to fakt ne.

Napsal: 29 bře 2009 20:06
od Stavros
Rover píše:
Stavros píše:Libor Mejznar ma v tom oranzovym taky 2,8, jede to sice pekne, ale furt nevidim duvod mit v aute pouze ctyri valce za 200 klacku. vstriky se daj i procistit nejakym aditivem, ja jsem ruzne zkousel liqui molly a docela to pomohlo.
Komerčně prodáváná aditiva jsou dost na nic... Jinak samozřejmě všichni vědí, že Stavros má víc než 4 válce v tom asijatovi, takže je king, o tom žádná... :roll: :roll: :roll: Myslím, že to je každého věc co si chce dát do auta za motor a pokud má někdo LR, tak je TGV skvělá volba, do dokonalosti (i co se týče výkonu) dotažená třístovka, do LR patří. A samozřejmě 200t zdaleka nestojí. Rozumová i srdeční záležitost. Tak jako by Stavros nedal ty peníze za ubohý čtyřválec, tak je zase spousta lidí, kteří by nikdy nešli do něčeho asijského a taky by do toho nestrkali peníze, to fakt ne.
Nevim proc to pises takhle, ale ja tu nikdy nepsal, ze je to auto na hovno, pouze jsem psal, ze ma pouze ctyri valce, td5-ka mi vyhovovala, jak svym zvukem, tak vykonem. Ondra je muj kamarad a nechci, aby zbytecne vyhazoval penize, kdyz ma auto dobry, vcetne motoru. Je na tom neco divnyho?
Kolik tedy stoji ten motor, kdyz tady ho maj za:
Product : RE-POWER CONVERSION KITS FOR HS 2.8L TGV
Part Number : Kit 163
Description : HS 2.8L TGV to Defender TD5
Price : ?4,495

Bez spojky a nejakych blbin, tedy rekneme 5000,- bez DPH, ktery je 15%,
celkem to tedy bez dopravy dela 166 750,- vč. DPH, bez montaže.
Ja nechapu tvuj postoj s tim, ze jsem king? Co resis s tim asijskym, v LR je pulka dilu asijskejch a myslis, ze jsem to nekdy resil? Jsou to jenom auta, tak se zbytecne nenasirej. Trosku si me spatne pochopil asi.

A ty aditiva jsem si nechal poslat od liqui molly, maji tam prave i ten pristroj na diagnostiku, serizeni a vycisteni vstriku, tak promin, ze jsem debil a ondrovi to poradil.

Napsal: 29 bře 2009 20:15
od Kangaroo
Nechte toho :!: Já vím jak to Stavros myslel a že oproti mě uvažuje víc ekonomicky.

Rover - o tom TGV si myslím to samí co ty.

Pokud do toho půjdu tak to bude srdeční a ne ekonomická záležitost.

Jo ještě k tomu Stavrosovu výpočtu - tak ten souhlasí :wink: . Případnou práci a další věci pořídím za to co dostanu za TD5.

Napsal: 29 bře 2009 20:16
od RudaK
na to se dá říct jen : " Když v báru houstne dým......" Aktér " Arizonská pěnice - Tornádo Lů " :lol: :lol:
Ondra je taky můj kamarád a fandím mu.Auto má pěkný a ten motor,pokud se pro něj rozhodne,bude v něm fungovat.A vo tom to je. Hold je to srdcová záležitost,a že Defendra nemám neznamená,že se mě nelíbí. :wink:

?

Napsal: 29 bře 2009 20:34
od Miloš II
Že by extrémní Landroverismus :?: :lol: Miloš II

Napsal: 29 bře 2009 21:16
od Jenda
...pry ho ma Mihalicka ve svem zavodaku a jede to jak KRAVA :shock:
Ten motor vypada dobre ale jak je to pripadne s nahradnimi dily.Na Td5 uz se sezene tmer fse a temer hned a fsude.
Ja to jeste s TD5kou nevzdam a dam ji jeste sanci 8)
Pak uz snad jen V8 a RRC :wink:
Honza

Napsal: 29 bře 2009 21:28
od eliott
[quote="Jenda''] Na Td5 uz se sezene tmer fse a temer hned a fsude.

Honza[/quote]

Když víš, co máš shánět, je to sranda :mrgreen:

Napsal: 29 bře 2009 21:35
od Jenda
...ted budu shanet zanykatelnou zatku ndrze,bokdyz jsem zjistoval co a jak s tim podtlakem,tak jsem ho povolil a na karlovarsky stratil.
Kdo ho tam prosim najdete,tak mi ho vratte,prsi mi totiz do nadrze:lol:
Jinak kdyz neco potrebuju,zavolam do Budwajzrovic a voni mi to zabalej a poslou :lol: :lol: :lol: A radi s usmevem ze.
Honza

Napsal: 30 bře 2009 09:58
od PavelU
Miloš II píše:Jsem s TD5 spokojenej a neměnil bych za 300. Takovou ptákovinu bych ani já nenapsal. Pokrok a prd nezastavíš. To by moh za chvíli dát někdo anglickýmu plnokrevníkovi samolepku LR na prdel a tvrdit, že je lepší jak 300 a Serie protože se míň kazí a tolik nežere. Fanda zn. LR MIloš II :lol:
Mám to stejně jako Miloš, s Td5 spokojenost ikdyž mě už párkrát potrápila. :wink:

Napsal: 30 bře 2009 18:18
od Kangaroo
Sláva defík jede jako za mlada. :lol: Místo katalyzátoru je trubka - náklady na opravu 500 Kč. Škoda že mě to (nebo někoho) nenapadlo když jsem byl v Marocu, moh jsem si ušetřit spoustu nervů. TGV se zatím odkládá. Děkuji Lowi za pomoc. :!:

Napsal: 30 bře 2009 18:26
od Stavros
jsem rad, ze se to vyresilo, Milos ma ten kat venku, takze se mu to stat nemohlo.

Napsal: 30 bře 2009 20:38
od MOPADŽI
Kangaroo píše:Sláva defík jede jako za mlada. :lol: Místo katalyzátoru je trubka - náklady na opravu 500 Kč. Škoda že mě to (nebo někoho) nenapadlo když jsem byl v Marocu, moh jsem si ušetřit spoustu nervů. TGV se zatím odkládá. Děkuji Lowi za pomoc. :!:


:Sorry: :Sorry: :mrgreen:
Ekonomicky nejrozumnější volba, Ondro.

Napsal: 30 bře 2009 21:56
od kudrnac
Ale TGV se už chytil, je to taková maličkost na duši :o

Napsal: 31 bře 2009 12:02
od PavelU
MOPADŽI píše::Sorry: :Sorry: :mrgreen:
Ekonomicky nejrozumnější volba, Ondro.
Mopadži jsi rád, že to tak dopadlo co :?: Kdyby tam ten motor Ondra dal, zase by bylo nad čím přemýšlet, to bys myslím ani nespal. :mrgreen: :mrgreen:

Napsal: 31 bře 2009 14:46
od MOPADŽI
PavelU píše:
MOPADŽI píše::Sorry: :Sorry: :mrgreen:
Ekonomicky nejrozumnější volba, Ondro.
Mopadži jsi rád, že to tak dopadlo co :?: Kdyby tam ten motor Ondra dal, zase by bylo nad čím přemýšlet, to bys myslím ani nespal. :mrgreen: :mrgreen:
Já nevím, ale asi tak Pavle :Ale fuuj:
Jinak jsem ale s Td5 fakt spokojený (zatím)...jestli mám dobrý kus ??? Asi...

Napsal: 31 bře 2009 14:48
od Kangaroo
Napsal jsem že se TGV odkládá, ne že nebude :!: :D

Napsal: 31 bře 2009 15:39
od RudaK
Kangaroo píše:Napsal jsem že se TGV odkládá, ne že nebude :!: :D


:lol: :lol: :lol: - chycený pacijent :!: :!: :!:

Napsal: 31 bře 2009 16:05
od PavelU
Kangaroo píše:Napsal jsem že se TGV odkládá, ne že nebude :!: :D
Tak to držím pěsti, sny se mají plnit .... :wink:

Napsal: 31 bře 2009 16:11
od PavelU
MOPADŽI píše:
PavelU píše: Mopadži jsi rád, že to tak dopadlo co :?: Kdyby tam ten motor Ondra dal, zase by bylo nad čím přemýšlet, to bys myslím ani nespal. :mrgreen: :mrgreen:
Já nevím, ale asi tak Pavle :Ale fuuj:
Jinak jsem ale s Td5 fakt spokojený (zatím)...jestli mám dobrý kus ??? Asi...
Já jsem to myslel v dobrém, potom co dáš na auto ještě nějaké to kilo navíc, a pak to porovnáš s Ondrovou 2.8 TGV, tak ten motor budeš muset mít taky .... asi tak no. :wink:

Napsal: 31 bře 2009 19:20
od kudrnac
Copak to vypadá na epidemii. Mopadži vzpomeň si na Sedlici jak jsme tlačili TGV do kopce. :lol: