Stránka 6 z 12
Napsal: 08 úno 2009 09:45
od RudaK
Tomu nevěřím.
viz zpráva výše:
Tak jsme tu vše OK jsem připojenej na nějakej bar LIZARRAN Diskotéky šlapou jako hodinky ta moje načipovaná jede jako z prku, trochu si bere víc jako klasická ECU. Během hoďky se nalodíme a budem v Africe. Za účastníky zájezdu MIloš II
možná se mu spálila žárovka v blinkru.
Napsal: 08 úno 2009 10:06
od erik
Taky dedukuju, ze kdyby to byl vetsi problem, tak se zvysi korespodence . A zatim klid...
Napsal: 08 úno 2009 10:14
od Land Jirka
Milošovi ulítly dva štefty v hlavě, co drží svody výfukového potrubí a trošku tam uchází výfuk. Snad to těch zbývajících 15 000 km těch 6 dalších šteftů udrží.
Napsal: 08 úno 2009 11:07
od RudaK
Land Jirka píše:Milošovi ulítly dva štefty v hlavě, co drží svody výfukového potrubí a trošku tam uchází výfuk. Snad to těch zbývajících 15 000 km těch 6 dalších šteftů udrží.
To má s toho měření teploty výfukových plynů.

nebo důsledek čipu.

Napsal: 08 úno 2009 13:08
od MOPADŽI
Land Jirka píše:Milošovi ulítly dva štefty v hlavě, co drží svody výfukového potrubí a trošku tam uchází výfuk. Snad to těch zbývajících 15 000 km těch 6 dalších šteftů udrží.
Jirko, víš rozměr těch šteftů ?
Napsal: 08 úno 2009 13:34
od DanoDEF
MOPADŽI píše:Land Jirka píše:Milošovi ulítly dva štefty v hlavě, co drží svody výfukového potrubí a trošku tam uchází výfuk. Snad to těch zbývajících 15 000 km těch 6 dalších šteftů udrží.
Jirko, víš rozměr těch šteftů ?
... je to skor dosledok toho, ze ich nevymenil ked to mal rozobrane, popripade nezrovnal zberne vyfukove potrubie
... je tam zavit M8 a pasuju aj zo skodovky ... ja som tak menil

Napsal: 08 úno 2009 13:51
od Stavros
to se proste stane, tezko nekdo bude auto pred takovym vyletem cely generalkovat, ja bych treba nedelal skoro nic, ty auta to musej vydrzet. Proste se rozbije to, co clovek nejmin ceka.
Napsal: 08 úno 2009 14:08
od RudaK
Zachovejte paniku.Štefty přinejhorším vymění a je to.Na štefty to nejede.

A místo šteftu může být šroub.
Napsal: 08 úno 2009 14:31
od Land Jirka
Ono jde spíš o to, že štefty jsou zalomený v hlavě a budou se z ní těžko v polních podmínkách dostávat ven. Těsnění má Miloš nový sebou a šteft se dá udělat i ze šroubů, jak říká Ruda.
Zatím pokračují v cestě. Dá se jezdit i s vyfouklým těsněním pod výfukem.
Napsal: 08 úno 2009 15:44
od RudaK
Land Jirka píše:Ono jde spíš o to, že štefty jsou zalomený v hlavě a budou se z ní těžko v polních podmínkách dostávat ven. Těsnění má Miloš nový sebou a šteft se dá udělat i ze šroubů, jak říká Ruda.
Zatím pokračují v cestě. Dá se jezdit i s vyfouklým těsněním pod výfukem.
Jak říká Jirka : dá se s tím jet a to je důležitý.Jinak si rádi čmoudi přivydělaj a zalomený šrouby odvrtají.Místní mechanici spraví od Velblouda po LR,tak že no problem.
Určitě mají lepší počasí,jak tady.

Napsal: 08 úno 2009 20:04
od Ken
Dělím se s Vámi o zprávu od Kangaroo(a) z dnešního dne 8.2.09 11:14:
"
Jsme v Agadiru. Setkali jsme se se dvema defikama a jednou disko z plzne. Dixy a spol nam pripravil supr bramboraky. Konecne je teplo. Razime dal na jih."

Napsal: 08 úno 2009 20:16
od DanoDEF
Land Jirka píše:Ono jde spíš o to, že štefty jsou zalomený v hlavě a budou se z ní těžko v polních podmínkách dostávat ven.
... moje isli vonku lahko... pravda treba ich navrtat
Napsal: 08 úno 2009 21:02
od Stavros
ten milos ma neuveritelnou smulu, to snad ani neni mozny. Jak se prihodi takova LR zavada, ze ulitnou stefty?
Napsal: 08 úno 2009 21:36
od DanoDEF
Stavros píše:ten milos ma neuveritelnou smulu, to snad ani neni mozny. Jak se prihodi takova LR zavada, ze ulitnou stefty?
... trebars tak, ze pouzijes pri nejakej rozborke a zborke väcsiu silu ako treba... cas a teplota urobi svoje
Napsal: 09 úno 2009 06:59
od Land Jirka
Stavros píše:ten milos ma neuveritelnou smulu, to snad ani neni mozny. Jak se prihodi takova LR zavada, ze ulitnou stefty?
Úplně normální závada
Výfukový štefty lítají u všech aut.
V lednu jsem dělal těsnění pod hlavou u Patrola a jeden šteft na výfuku měl zalomenej taky.
Na náklaďákách s tím dokázali šofci jezdit
měsíce, aniž si toho vůbec všimli.
Auta jedou dál a to je důležitý.
Napsal: 09 úno 2009 07:52
od Stavros
me je jasny, ze je asi nekdo dotahnul na fest a potom se srihnou, ale nevim prave, jestli je Milos povoloval, jestli na tom neco zase bastlil nebo to proste povolilo letama.
Napsal: 09 úno 2009 21:33
od Koudy
Na TD5-kách výfukové svorníky praskají celkem pravidelně a jenom u 1. a 5. válce...
Napsal: 10 úno 2009 13:29
od Stavros
nekde asi udelali soudruzi z NDR chybu

Ohnute zvody TD5
Napsal: 10 úno 2009 17:14
od PETER SK
Zdravim vsetkych LR Pozitiv.
Moja osobna skusenost hovorí nech to Miloš rieši.Ak sa utrhne štift na 1.valci fučia horuce plyny rovno na vodnu hadicu a tej sa to moc pačit nebude.Najhoršie je že zo začiatku to moc nevidiet až po dlhšom jazdení su vidiet sadze a- spuchrala hadica.
Tiež som na mojom načipovanom D2 TD5 riešil problem utrhnutych štiftov a ohnutych zvodov. A mam dvoch kamaratov ktorý to riešili tiež a to dokonca opakovane-samozrejme D2 TD5- načipovane.Vrchol bol ked sa skrivila dokonca priruba na turbe a utrhla štifty!U seriovych TD5 som o tomto fenomene nepočul.Nech žije chiptuning!
Napsal: 10 úno 2009 17:41
od RudaK
Tak jedině ten,kdo má kontakt,že by ho varoval.Mě neodpovídá,asi je mimo smluvní dosah O2.