Stránka 6 z 7
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 04 srp 2009 09:52
od evil
Lukas V. píše:Kterou 4,6?
Liberec, 115 tis. Kč
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 04 srp 2009 10:02
od Lukas V.
evil píše:Lukas V. píše:Kterou 4,6?
Liberec, 115 tis. Kč
A kde jsi k ni prisel??
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 04 srp 2009 10:28
od evil
Volal jsem na úplně jinej inzerát na něco jinýho, řeč při tom přišla na RR a že tam budou mít na prodej 4.6, která zatím není nikde v inzerci a že "jetolibofkaftopuzazupecenu". To bylo ve středu. V pátek jsem tam chtěl jet, ale kvůli práci to neklaplo... tak jsem se dneska dozvěděl, že v pátek se to prodalo

Re: Jak vybrat RR
Napsal: 04 srp 2009 10:39
od Lukas V.
evil píše:Volal jsem na úplně jinej inzerát na něco jinýho, řeč při tom přišla na RR a že tam budou mít na prodej 4.6, která zatím není nikde v inzerci a že "jetolibofkaftopuzazupecenu". To bylo ve středu. V pátek jsem tam chtěl jet, ale kvůli práci to neklaplo... tak jsem se dneska dozvěděl, že v pátek se to prodalo

to nasere...
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 04 srp 2009 11:59
od evil

Lukáši, byl jsi se už podívat v těch Luhačovicích? (4.6 LPG)
Mimochodem ta modrá 4.6/1995 u nás na Lhotce už slezla o dalších 10 tisíc na 99.999, zkusim se na ní dneska nebo zítra podívat. (Už jsem ji byl okouknout "jen tak lehce zvenku" a na fotkách vypadá mnohem lépe než naživo). Kdyby ukecal slevu o dalších 30, tak bych tomu odpustil i ten chybějící kus výfuku

Re: Jak vybrat RR
Napsal: 04 srp 2009 12:11
od Lukas V.
evil píše:Lukáši, byl jsi se už podívat v těch Luhačovicích? (4.6 LPG)
Byl a dopadlo to presne jak jsem si myslel a jak tu naznacovali podle fotek kluci. Predchozi majitel s tim pravdepodobne brazdil lesy, apod. jelikoz na podvozku je znatelnych par ran a u zadniho diferencialu byla pekna hrouda uschleho blata, ktere si pravdepodobne pri myti podvozku nevsimly. Kdyz pominu velmi neprijemny pristup zamestnancu bazaru, tak me pri projizdce docela vrtalo hlavou, proc ani po 15 minutach jizdy se RR nebyl ochotny prepnout na plyn. Udajne se dlouho zahriva, ale ja jej asi po peti minutach svizne jizdy prohnal jeste vic a stejne nic. Podle me musela byt teplota uz davno ok. Proste dle meho nazoru auto zhuntovane a neriskoval bych koupi. Nikoho nechci odrazovat, ale spise usetrit cestu...
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 04 srp 2009 12:15
od evil
Díky za report

Re: Jak vybrat RR
Napsal: 04 srp 2009 12:35
od Lukas V.
evil píše:Díky za report

Neni zac, rad se podelim. A kdyby jste nekdo vedel o krasne 4,6 taky podavejte reporty. Mne psal kluk odsud o jedne, myslim ze vuci stavu a r.v. byla i za slusny peniz, ale bohuzel si ji zatim dovolit nemuzu...
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 04 srp 2009 18:44
od evil

REPORT - Lhotka - tmavě modrá metal. 4.6/1995; aktuální cena na autě 119.ooo, v inzerci 99.999.
- DO centrál KO
- Podvozek funguje pouze po připojení externího kompresoru, onboard kompresor "odpojen"
- Displej klimy = rozsypaný čínský čaj
- Obuté nějaké větší kola na 18" z BMW, má to dost malý rejd
- někdo se asi snažil otevřít haubnu montpákou...
- pokovená (a poškrábaná) okna
- jediná koncovka výfuku (myslel jsem, že 4.6 má vždycky dvě...)
- jak moc tam je koroze jsem nezjišťoval
Zkušební jízda neprovedena, považoval jsem to za ztrátu času pro sebe i pro bazarníka.
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 05 srp 2009 14:16
od Lukas V.
evil píše:
REPORT - Lhotka - tmavě modrá metal. 4.6/1995; aktuální cena na autě 119.ooo, v inzerci 99.999.
- DO centrál KO
- Podvozek funguje pouze po připojení externího kompresoru, onboard kompresor "odpojen"
- Displej klimy = rozsypaný čínský čaj
- Obuté nějaké větší kola na 18" z BMW, má to dost malý rejd
- někdo se asi snažil otevřít haubnu montpákou...
- pokovená (a poškrábaná) okna
- jediná koncovka výfuku (myslel jsem, že 4.6 má vždycky dvě...)
- jak moc tam je koroze jsem nezjišťoval
Zkušební jízda neprovedena, považoval jsem to za ztrátu času pro sebe i pro bazarníka.
Myslis toho s tou chomovanou maskou a pridavnymi dalkovymi?
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 05 srp 2009 15:32
od evil
Lukas V. píše:Myslis toho s tou chomovanou maskou a pridavnymi dalkovymi?
Jo, to je von.
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 11 srp 2009 19:23
od StaraPakna
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 11 srp 2009 21:52
od Neklan
Ondra mě jednou předjížděl na Jižní spojce a auto vypadá OK i in natura (i když viděl jsem ho jenom z jedoucího auta) a to je žel vše, co o tom RR vím.
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 12 srp 2009 15:22
od evil
viewtopic.php?f=4&t=7315 ... auto je hezké (viděl jsem osobně), jediná zaznamenání hodná vada je cinknuté PP světlo.
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 12 srp 2009 16:46
od Lukas V.
Podle fotek vypada super, ale osobne jsem se rozhodl pro 4,6

Re: Jak vybrat RR
Napsal: 12 srp 2009 20:40
od eliott
Bacha na prasklé bloky

, bohužel, jsou po bazarech i takové...
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 12 srp 2009 21:03
od Lukas V.
eliott píše:Bacha na prasklé bloky

, bohužel, jsou po bazarech i takové...
Je nejaky zpusob, jak to jednoduse poznat? Chci se kvuli tomu vyvarovat i LPG...udajne je pak o dost vyssi sance...
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 12 srp 2009 21:28
od eliott
Většinou se to pozná až po několika desítkách až stovkách km...
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 12 srp 2009 21:38
od evil
eliotte, mohl bys prosím ještě napsat, kolit stojí oprava prasklého bloku na 4.6? ...jen tak pro srovnání.
2.5dse = 525tds => hlava 20-40, výměna celého motoru bývá často i ekonomičtější (15+), turbo 7-20, čerpadlo 20+
(...tedy pokud si dobře pamatuji)
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 12 srp 2009 21:53
od eliott
Vlastní oprava bloku 25000,- celková GO cca 65000,- vč vyndání a zpětné montáže.