Stránka 56 z 63

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 02 říj 2022 22:44
od marianh
Pod tuto otazku sa podpisujem. Uz niekolkokrat som hladal nahradu, vzdy som prisiel k zaveru ze D3 zostava kym nepadne motor...

Jeden den doviezt drevo od potoka, druhy den 1000km dialnicou do Talianska s pohodlim (takmer) limuziny. S akym inym autom to ide?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 02 říj 2022 23:47
od Vladicek
Tak nemusíme chodit daleko - nový Defender je náhrada za D3/4.

Sice má menší kufr (což by měla vyřešit 130tka), ale zase co se týče pohodlí a schopnosti v terénu, tak D4 překonává.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 03 říj 2022 05:48
od komin
Vladicek píše:Tak nemusíme chodit daleko - nový Defender je náhrada za D3/4.

Sice má menší kufr (což by měla vyřešit 130tka), ale zase co se týče pohodlí a schopnosti v terénu, tak D4 překonává.
Super, novy def je krasny ale ako pises maly a 130 stym batohom vzadu je hnusne auto [emoji6]

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 03 říj 2022 07:52
od Don
Disco ma proste smulu, ze nedostalo TDV8 a celkove nafty u LR stoji za starou belu. Ta benzinova 4.4 je celkem rozumna

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 03 říj 2022 10:01
od Kokesek
komin píše:
Don píše:Muzes udelat co chces a ten motor pojde ve 150 nebo taky ve 400. Muzes si leda hodit korunou. Nechapu proc tyhle auta nekdo koupi s timhle motorem
Napriklad preto ze je to najuniverzalnejsie auto na trhu aj napriek tomu motoru, ukaz mi auto ktore sa aspon trosku priblizuje D3/4?
O tom ze auto je absolutne skvele neni zadnych pochyb. Jak sport tak d3/4 je proste top univerzal s pohodlim.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 03 říj 2022 12:03
od Maxsel
Vladicek píše: 02 říj 2022 23:47 Tak nemusíme chodit daleko - nový Defender je náhrada za D3/4.

Sice má menší kufr (což by měla vyřešit 130tka), ale zase co se týče pohodlí a schopnosti v terénu, tak D4 překonává.
Ale za cenu novýho defa je Dé trojek a čtyřek celý menší parkoviště...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 03 říj 2022 16:44
od Vladicek
Maxsel píše: 03 říj 2022 12:03
Vladicek píše: 02 říj 2022 23:47 Tak nemusíme chodit daleko - nový Defender je náhrada za D3/4.

Sice má menší kufr (což by měla vyřešit 130tka), ale zase co se týče pohodlí a schopnosti v terénu, tak D4 překonává.
Ale za cenu novýho defa je Dé trojek a čtyřek celý menší parkoviště...
Tak to už je každýho věc, jestli chce mít čtyři čtyřky, nebo jednoho defa. Já jsem jen reagoval na to, že náhrada tady je a adekvátní.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 03 říj 2022 16:58
od marianh
Cena je pre vacsinu ludi sucast parametrov vyberu a napr. pre mna Def nie je nahradou, lebo s autom za 100k EUR k potoku pre drevo nepojdem...
Za par rokov, ked budu jazdenky, mozno.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 03 říj 2022 17:08
od Rennie
marianh píše:Cena je pre vacsinu ludi sucast parametrov vyberu a napr. pre mna Def nie je nahradou, lebo s autom za 100k EUR k potoku pre drevo nepojdem...
Za par rokov, ked budu jazdenky, mozno.
Tak ono ani s novou D3 a 4 taky nikdo dolesa moc nejezdil

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 03 říj 2022 17:35
od Lukasino
Rennie píše: 03 říj 2022 17:08
marianh píše:Cena je pre vacsinu ludi sucast parametrov vyberu a napr. pre mna Def nie je nahradou, lebo s autom za 100k EUR k potoku pre drevo nepojdem...
Za par rokov, ked budu jazdenky, mozno.
Tak ono ani s novou D3 a 4 taky nikdo dolesa moc nejezdil
To je jasný, ale nyní porovnáváme D3/D4 s cenou 100-500tis., vs. nový def s cenou 2m+?? A pak je to jasné, že nový def asi pro málokoho bude náhrada za padlou D3, že jo :grin:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 03 říj 2022 17:55
od Vladicek
Tak já tady občas vidím inzeráty na D4 za 600-700 tisíc.

Novej Def se dá pořídit kolem 1,5-1,7 mega a je to nový auto a v záruce.

Ale ok, pokud hledáme náhradu za D4 v ceně do 500 tisíc Kč, tak to opravdu neznám :-D.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 03 říj 2022 17:57
od Vladicek
marianh píše: 03 říj 2022 16:58 Cena je pre vacsinu ludi sucast parametrov vyberu a napr. pre mna Def nie je nahradou, lebo s autom za 100k EUR k potoku pre drevo nepojdem...
Za par rokov, ked budu jazdenky, mozno.
Aha, tak to jsem teda asi výjimka, já jezdím s defem všude kam jsem předtím jezdil D4, Albánie, lesní myčky atd. To auto je k tomu dělaný, na ježdění po silnici se dá sehnat levnější kousky :-D

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 03 říj 2022 18:18
od komin
Vladicek píše:
marianh píše: 03 říj 2022 16:58 Cena je pre vacsinu ludi sucast parametrov vyberu a napr. pre mna Def nie je nahradou, lebo s autom za 100k EUR k potoku pre drevo nepojdem...
Za par rokov, ked budu jazdenky, mozno.
Aha, tak to jsem teda asi výjimka, já jezdím s defem všude kam jsem předtím jezdil D4, Albánie, lesní myčky atd. To auto je k tomu dělaný, na ježdění po silnici se dá sehnat levnější kousky :-D
Tak to si pis ze si vynimka, netreba poznat auto na ulici aby si videl na laku ci to auto chodi aj mimo cesty a ja som takeho new defa este nevidel [emoji6]

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 říj 2022 21:10
od TomikV
Tak a nyní z jiného soudku, krapet jsem zapátral a přitom jsem zjistil, že soudruzi v GB a kapitalisti z Velké Rusi mají náhradu. Ač jsem to tu pročetl snad všechno, tak se tu o tomto motoru nikdo nezmínil. Jedná se o motor z BMW M57. Nejsem si zcela jist, jak by to v téhle republice prošlo u ouřadů, ale docela by mě zajímalo, jestli se tady nad tím již někdo zamyslel, či zda to tady již nebylo probíráno někde v jiném vlákně.

TP

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 říj 2022 09:56
od Kokesek
Neresim to ze nemas chut to cele predelavat. Oni se asi v Rusku nudi a nemaji co delat tak vymysli co a jak spolu slepi….. ale to je jedno. U nich hlavne nejsou emisni stanice s dobre skolenym personalem ktery dokaze rozeznat vin od bmw a Land Roveru. Nerikam ze by to neslo resit taky…. Ale opravdu to chces resit? Nebo ti jde o to prodavat prestavene vozy na ukrajinu nebo jinam? Pak bych to chapal.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 říj 2022 11:50
od TomikV
Kokesek píše: 05 říj 2022 09:56 Neresim to ze nemas chut to cele predelavat. Oni se asi v Rusku nudi a nemaji co delat tak vymysli co a jak spolu slepi….. ale to je jedno. U nich hlavne nejsou emisni stanice s dobre skolenym personalem ktery dokaze rozeznat vin od bmw a Land Roveru. Nerikam ze by to neslo resit taky…. Ale opravdu to chces resit? Nebo ti jde o to prodavat prestavene vozy na ukrajinu nebo jinam? Pak bych to chapal.
Opravdu nechci prodávat nikam auta. Ale štve mě, že bych měl do auta nasypat 250t a bát se, co a kdy se zase stane. A nechat jej sešrotovat taky nechci. No a když jsem tak brouzdal, nejprve jsem narazil na maníka z GB, který to postavil na tomto motoru a pak i na východní linku. Pokud vím, tak zrovna tento motor není tak špatnej a dá se i koupit za slušný peníze (již jsem se juknul).

No a když se tady všude píše, a to stále dokola, že to může vydržet klidně i jen pár km, výrobce to má na háku ..., je to hluboká beznaděj (milionář nejsem).

Nicméně, již jsem se ptal jednoho známého od LR a tam o této možnosti vědí. Povídal mi, že pokud seženu někoho, kdo pořeší SW stránku, tak proč ne ...
Tomu říkám přístup. :ty jeden...:

Ale ještě jsem se do ničeho nepustil, spíš jenom sbírám informace a názory. A to všechny.

TP

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 říj 2022 12:20
od pojir
Mozna to vidim jako hurvinek valku, ale proc tam davat ten radovy sestivalec z L322 (resp. BMW), kdyz existuje 3.6l TDV8 v RRS, ktere ma tak nejak stejny (resp. kompatibilni s kastli) ram a podvozek obecne? Cekal bych tam daleko min problemu k reseni a ten motor je o dost lakavejsi.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 říj 2022 12:38
od MadTom
Doplním - hlavně už v ČR takové auto je a jezdí....

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 říj 2022 12:42
od Kokesek
To je cesta spravnym smerem. Na stk nikdo nepozna jestli to ma o par valcu vice.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 říj 2022 12:45
od TomikV
pojir píše: 05 říj 2022 12:20 Mozna to vidim jako hurvinek valku, ale proc tam davat ten radovy sestivalec z L322 (resp. BMW), kdyz existuje 3.6l TDV8 v RRS, ktere ma tak nejak stejny (resp. kompatibilni s kastli) ram a podvozek obecne? Cekal bych tam daleko min problemu k reseni a ten motor je o dost lakavejsi.
Ano.
A proto jsem nastolil toto téma, zajímá mě, čím se dal nahradit "super motor V6".
Pokud si to auto nenechám na bydlení, tak s ním chci jezdit a to tak, aby to vydrželo, respektive, chci řešit jiné věci, nežli motor.
Rád si nechám poradit, ale "řeči", že něco nejde a nebo je to nesmysl, neberu :-) .
Takže další možností je 3.6 TDV8
Tož uvidíme.