Stránka 56 z 63
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 02 říj 2022 22:44
od marianh
Pod tuto otazku sa podpisujem. Uz niekolkokrat som hladal nahradu, vzdy som prisiel k zaveru ze D3 zostava kym nepadne motor...
Jeden den doviezt drevo od potoka, druhy den 1000km dialnicou do Talianska s pohodlim (takmer) limuziny. S akym inym autom to ide?
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 02 říj 2022 23:47
od Vladicek
Tak nemusíme chodit daleko - nový Defender je náhrada za D3/4.
Sice má menší kufr (což by měla vyřešit 130tka), ale zase co se týče pohodlí a schopnosti v terénu, tak D4 překonává.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2022 05:48
od komin
Vladicek píše:Tak nemusíme chodit daleko - nový Defender je náhrada za D3/4.
Sice má menší kufr (což by měla vyřešit 130tka), ale zase co se týče pohodlí a schopnosti v terénu, tak D4 překonává.
Super, novy def je krasny ale ako pises maly a 130 stym batohom vzadu je hnusne auto [emoji6]
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2022 07:52
od Don
Disco ma proste smulu, ze nedostalo TDV8 a celkove nafty u LR stoji za starou belu. Ta benzinova 4.4 je celkem rozumna
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2022 10:01
od Kokesek
komin píše:Don píše:Muzes udelat co chces a ten motor pojde ve 150 nebo taky ve 400. Muzes si leda hodit korunou. Nechapu proc tyhle auta nekdo koupi s timhle motorem
Napriklad preto ze je to najuniverzalnejsie auto na trhu aj napriek tomu motoru, ukaz mi auto ktore sa aspon trosku priblizuje D3/4?
O tom ze auto je absolutne skvele neni zadnych pochyb. Jak sport tak d3/4 je proste top univerzal s pohodlim.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2022 12:03
od Maxsel
Vladicek píše: 02 říj 2022 23:47
Tak nemusíme chodit daleko - nový Defender je náhrada za D3/4.
Sice má menší kufr (což by měla vyřešit 130tka), ale zase co se týče pohodlí a schopnosti v terénu, tak D4 překonává.
Ale za cenu novýho defa je Dé trojek a čtyřek celý menší parkoviště...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2022 16:44
od Vladicek
Maxsel píše: 03 říj 2022 12:03
Vladicek píše: 02 říj 2022 23:47
Tak nemusíme chodit daleko - nový Defender je náhrada za D3/4.
Sice má menší kufr (což by měla vyřešit 130tka), ale zase co se týče pohodlí a schopnosti v terénu, tak D4 překonává.
Ale za cenu novýho defa je Dé trojek a čtyřek celý menší parkoviště...
Tak to už je každýho věc, jestli chce mít čtyři čtyřky, nebo jednoho defa. Já jsem jen reagoval na to, že náhrada tady je a adekvátní.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2022 16:58
od marianh
Cena je pre vacsinu ludi sucast parametrov vyberu a napr. pre mna Def nie je nahradou, lebo s autom za 100k EUR k potoku pre drevo nepojdem...
Za par rokov, ked budu jazdenky, mozno.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2022 17:08
od Rennie
marianh píše:Cena je pre vacsinu ludi sucast parametrov vyberu a napr. pre mna Def nie je nahradou, lebo s autom za 100k EUR k potoku pre drevo nepojdem...
Za par rokov, ked budu jazdenky, mozno.
Tak ono ani s novou D3 a 4 taky nikdo dolesa moc nejezdil
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2022 17:35
od Lukasino
Rennie píše: 03 říj 2022 17:08
marianh píše:Cena je pre vacsinu ludi sucast parametrov vyberu a napr. pre mna Def nie je nahradou, lebo s autom za 100k EUR k potoku pre drevo nepojdem...
Za par rokov, ked budu jazdenky, mozno.
Tak ono ani s novou D3 a 4 taky nikdo dolesa moc nejezdil
To je jasný, ale nyní porovnáváme D3/D4 s cenou 100-500tis., vs. nový def s cenou 2m+?? A pak je to jasné, že nový def asi pro málokoho bude náhrada za padlou D3, že jo

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2022 17:55
od Vladicek
Tak já tady občas vidím inzeráty na D4 za 600-700 tisíc.
Novej Def se dá pořídit kolem 1,5-1,7 mega a je to nový auto a v záruce.
Ale ok, pokud hledáme náhradu za D4 v ceně do 500 tisíc Kč, tak to opravdu neznám :-D.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2022 17:57
od Vladicek
marianh píše: 03 říj 2022 16:58
Cena je pre vacsinu ludi sucast parametrov vyberu a napr. pre mna Def nie je nahradou, lebo s autom za 100k EUR k potoku pre drevo nepojdem...
Za par rokov, ked budu jazdenky, mozno.
Aha, tak to jsem teda asi výjimka, já jezdím s defem všude kam jsem předtím jezdil D4, Albánie, lesní myčky atd. To auto je k tomu dělaný, na ježdění po silnici se dá sehnat levnější kousky :-D
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2022 18:18
od komin
Vladicek píše:marianh píše: 03 říj 2022 16:58
Cena je pre vacsinu ludi sucast parametrov vyberu a napr. pre mna Def nie je nahradou, lebo s autom za 100k EUR k potoku pre drevo nepojdem...
Za par rokov, ked budu jazdenky, mozno.
Aha, tak to jsem teda asi výjimka, já jezdím s defem všude kam jsem předtím jezdil D4, Albánie, lesní myčky atd. To auto je k tomu dělaný, na ježdění po silnici se dá sehnat levnější kousky :-D
Tak to si pis ze si vynimka, netreba poznat auto na ulici aby si videl na laku ci to auto chodi aj mimo cesty a ja som takeho new defa este nevidel [emoji6]
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 04 říj 2022 21:10
od TomikV
Tak a nyní z jiného soudku, krapet jsem zapátral a přitom jsem zjistil, že soudruzi v GB a kapitalisti z Velké Rusi mají náhradu. Ač jsem to tu pročetl snad všechno, tak se tu o tomto motoru nikdo nezmínil. Jedná se o motor z BMW M57. Nejsem si zcela jist, jak by to v téhle republice prošlo u ouřadů, ale docela by mě zajímalo, jestli se tady nad tím již někdo zamyslel, či zda to tady již nebylo probíráno někde v jiném vlákně.
TP
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 05 říj 2022 09:56
od Kokesek
Neresim to ze nemas chut to cele predelavat. Oni se asi v Rusku nudi a nemaji co delat tak vymysli co a jak spolu slepi….. ale to je jedno. U nich hlavne nejsou emisni stanice s dobre skolenym personalem ktery dokaze rozeznat vin od bmw a Land Roveru. Nerikam ze by to neslo resit taky…. Ale opravdu to chces resit? Nebo ti jde o to prodavat prestavene vozy na ukrajinu nebo jinam? Pak bych to chapal.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 05 říj 2022 11:50
od TomikV
Kokesek píše: 05 říj 2022 09:56
Neresim to ze nemas chut to cele predelavat. Oni se asi v Rusku nudi a nemaji co delat tak vymysli co a jak spolu slepi….. ale to je jedno. U nich hlavne nejsou emisni stanice s dobre skolenym personalem ktery dokaze rozeznat vin od bmw a Land Roveru. Nerikam ze by to neslo resit taky…. Ale opravdu to chces resit? Nebo ti jde o to prodavat prestavene vozy na ukrajinu nebo jinam? Pak bych to chapal.
Opravdu nechci prodávat nikam auta. Ale štve mě, že bych měl do auta nasypat 250t a bát se, co a kdy se zase stane. A nechat jej sešrotovat taky nechci. No a když jsem tak brouzdal, nejprve jsem narazil na maníka z GB, který to postavil na tomto motoru a pak i na východní linku. Pokud vím, tak zrovna tento motor není tak špatnej a dá se i koupit za slušný peníze (již jsem se juknul).
No a když se tady všude píše, a to stále dokola, že to může vydržet klidně i jen pár km, výrobce to má na háku ..., je to hluboká beznaděj (milionář nejsem).
Nicméně, již jsem se ptal jednoho známého od LR a tam o této možnosti vědí. Povídal mi, že pokud seženu někoho, kdo pořeší SW stránku, tak proč ne ...
Tomu říkám přístup.
Ale ještě jsem se do ničeho nepustil, spíš jenom sbírám informace a názory. A to všechny.
TP
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 05 říj 2022 12:20
od pojir
Mozna to vidim jako hurvinek valku, ale proc tam davat ten radovy sestivalec z L322 (resp. BMW), kdyz existuje 3.6l TDV8 v RRS, ktere ma tak nejak stejny (resp. kompatibilni s kastli) ram a podvozek obecne? Cekal bych tam daleko min problemu k reseni a ten motor je o dost lakavejsi.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 05 říj 2022 12:38
od MadTom
Doplním - hlavně už v ČR takové auto je a jezdí....
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 05 říj 2022 12:42
od Kokesek
To je cesta spravnym smerem. Na stk nikdo nepozna jestli to ma o par valcu vice.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 05 říj 2022 12:45
od TomikV
pojir píše: 05 říj 2022 12:20
Mozna to vidim jako hurvinek valku, ale proc tam davat ten radovy sestivalec z L322 (resp. BMW), kdyz existuje 3.6l TDV8 v RRS, ktere ma tak nejak stejny (resp. kompatibilni s kastli) ram a podvozek obecne? Cekal bych tam daleko min problemu k reseni a ten motor je o dost lakavejsi.
Ano.
A proto jsem nastolil toto téma, zajímá mě, čím se dal nahradit "super motor V6".
Pokud si to auto nenechám na bydlení, tak s ním chci jezdit a to tak, aby to vydrželo, respektive, chci řešit jiné věci, nežli motor.
Rád si nechám poradit, ale "řeči", že něco nejde a nebo je to nesmysl, neberu

.
Takže další možností je 3.6 TDV8
Tož uvidíme.