Stránka 60 z 93
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 30 říj 2020 21:31
od jareku
Adam P. píše: ↑30 říj 2020 21:21
doplním, aby bylo jasno: napr. defik 110 HT, takový ten tridverak, jestli se tomu teda říkalo HT. tak tam ráno naskacou 4 borci v prac. hadrech, s pilama a dalším nářadím a páty, případně ještě šestý, je na místo uprostřed lesa doveze. po cestě, kterou dorasil predtim lakatos. vyskacou, makají a po sichte tam zapraseni zase naskacou a jedou stejnou cestou zpět. to je defender/série. ten dnešní s tím jaký je, zvládne z toho příběhu jen tu cestu tam a zpět. se 4 lidmi a třetinou nářadí a vybavení pro práci. to je to o čem se bavím. a tohle není schopny udělat vlastně ani ten pickup. proto tady chybí na trhu něco velkého se “skrinovou” kastlou, něco jako... granatnik. protože nový def to není... a tohle je jen jeden příběh z mnoha.
Tak znovu: sám píšeš v předchozím příspěvku, že Defender byl pracovní auto... Tak proč nepočkáš se "srovnáním" na pracovní verze, které mají být výrazně jednodušší? Nynější auta jsou pro lidi!!! Ano, 110 má poměrně malý kufr... 130 bude snad na úrovni dnešní 110.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 30 říj 2020 21:43
od marsant
jareku píše:Adam P. píše: ↑30 říj 2020 21:21
doplním, aby bylo jasno: napr. defik 110 HT, takový ten tridverak, jestli se tomu teda říkalo HT. tak tam ráno naskacou 4 borci v prac. hadrech, s pilama a dalším nářadím a páty, případně ještě šestý, je na místo uprostřed lesa doveze. po cestě, kterou dorasil predtim lakatos. vyskacou, makají a po sichte tam zapraseni zase naskacou a jedou stejnou cestou zpět. to je defender/série. ten dnešní s tím jaký je, zvládne z toho příběhu jen tu cestu tam a zpět. se 4 lidmi a třetinou nářadí a vybavení pro práci. to je to o čem se bavím. a tohle není schopny udělat vlastně ani ten pickup. proto tady chybí na trhu něco velkého se “skrinovou” kastlou, něco jako... granatnik. protože nový def to není... a tohle je jen jeden příběh z mnoha.
Tak znovu: sám píšeš v předchozím příspěvku, že Defender byl pracovní auto... Tak proč nepočkáš se "srovnáním" na pracovní verze, které mají být výrazně jednodušší? Nynější auta jsou pro lidi!!! Ano, 110 má poměrně malý kufr... 130 bude snad na úrovni dnešní 110.
Trosku off topic ... ale kdy mají začít představovat ty pracovní verze? Vi se?
Odesláno z mého SM-G980F pomocí Tapatalk
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 30 říj 2020 21:53
od jareku
marsant píše: ↑30 říj 2020 21:43
jareku píše:
Tak znovu: sám píšeš v předchozím příspěvku, že Defender byl pracovní auto... Tak proč nepočkáš se "srovnáním" na pracovní verze, které mají být výrazně jednodušší? Nynější auta jsou pro lidi!!! Ano, 110 má poměrně malý kufr... 130 bude snad na úrovni dnešní 110.
Trosku off topic ... ale kdy mají začít představovat ty pracovní verze? Vi se?
Odesláno z mého SM-G980F pomocí Tapatalk
Píše se rok 2021...
A ještě k těm lesákům, elektrikářům a dalším "komerčním" uživatelům Defendera: kde byli tito "profesionálové" v posledních letech, kdy šly prodeje "původního" Defendera od 10ti (spíše 5ti) k nule? Proč ho stále dále nekupovali tak, aby prodeje byly pro LR zajímavé? Proč všichni postupně přešli na jiná auta když byl Defender stále dostupný?
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 30 říj 2020 22:20
od Adam P.
jaro, dobře, počkám
a pak to sem akorát znova nakopiruju, až ten “pracovní” defik vyjede
já mám totiž pocit, ze dřív to řídili majitele a dělalo se to tak, ze se premyslelo, co lidem chybí. prac. auto pro venkov. a na tom se vydelavalo. a obojí fungovalo. auto i zisky pro automobilku. dnes to ale řídí marketing. oddělení. oni hledají na čem nejlíp vydělat. takže dnes se NEVYRABI CO LIDI POTŘEBUJI, ale naopak lidem ŘÍKÁ/PODSOUVÁ CO BUDOU “POTŘEBOVAT”. a oni tomu věří. a kupuji to, protože si mysli, ze to potřebuji. třeba takový městský crossover. co to kurva je??? auto, co je zvedle, vypadá jak terenak, ale je to predokolka. takže tohle lidi potrebuji... jenže s novým defem proste u některých tady na fóru narazili. protože dost lidi tady stále ví co chce a doopravdy potřebuje. tím netvrdím, ze kdo chce nového defa je vůl. jen říkám, ze je to auto co si na defa jen hraje. starý def/série měl kromě výdělku pokryt skutečnou potřebu po schopnem uzitkovem voze. to se stalo. nový def má jediný úkol - ukradenou identitou vydělat co nejvíc peněz. nic jiného. aby to nebylo úplně blbě, tak tomu dali schopnosti v terénu. ale cíle, které měl série/defender, to určitě nejsou. není na tom vlastně nic špatného. tohle dělají všechna dnešní auta. jen se divím, ze jim tady na to tolik lidi skočí a bašti to aj s navijakem
nic proti tomu autu nemám. ale není to def. stejná pakarna je třeba vw brouk a new beetle. a jestli umíš vysvětlit v čem, tak musíš pochopit i to, o čem tady žvatlám celou dobu
proto je z mého pohledu dobře, ze patrol a pajero skončili. jestli teda skončili
skončili takoví, jací celou dobu byli. ne jako nějaká reinkarnace u které si už navždy budeme muset říkat: a kterého myslíš? toho původního, nebo nového?
já bych se nad tím autem rozplýval, kdyby bylo uvedené jako disco 5/6 nebo jako něco nového. ale ne jako něco, co má jakoze prebrat “poslání” defendera. a navíc je tím furt hrozne prezentováno.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 30 říj 2020 22:29
od Adam P.
jareku píše: ↑30 říj 2020 21:53
marsant píše: ↑30 říj 2020 21:43
Trosku off topic ... ale kdy mají začít představovat ty pracovní verze? Vi se?
Odesláno z mého SM-G980F pomocí Tapatalk
Píše se rok 2021...
A ještě k těm lesákům, elektrikářům a dalším "komerčním" uživatelům Defendera: kde byli tito "profesionálové" v posledních letech, kdy šly prodeje "původního" Defendera od 10ti (spíše 5ti) k nule? Proč ho stále dále nekupovali tak, aby prodeje byly pro LR zajímavé? Proč všichni postupně přešli na jiná auta když byl Defender stále dostupný?
to nevím. možná žádná reklama, marketing? možná na tu dobu blba cen. politika? ale jako argument k této diskuzi je to bezcenné. protože stejně se tě mozu za 3 roky zeptat já - kolik těch novych defu jezdí pro profesionály??? takže asi tak. hele, nic osobního. já ti ho neberu. kupte si ho, vylepte si letáky z autosalonu v pracovně. no problém. nic proti. já jen říkám, jak to vidím a jak si myslím, ze to je. na ježdění sem s tam po okrese bych si ho klidně vzal. na cestování ne. a není to jen o elektronice a bla bla bla. proste to do nej nedám. a co dam do nové 130, jestli vůbec kdy bude, tak zas nebude srovnatelné se starou 130 atd.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 30 říj 2020 22:35
od low
Adam P. píše: ↑30 říj 2020 21:21
doplním, aby bylo jasno: napr. defik 110 HT, takový ten tridverak, jestli se tomu teda říkalo HT. tak tam ráno naskacou 4 borci v prac. hadrech, s pilama a dalším nářadím a páty, případně ještě šestý, je na místo uprostřed lesa doveze. po cestě, kterou dorasil predtim lakatos. vyskacou, makají a po sichte tam zapraseni zase naskacou a jedou stejnou cestou zpět. to je defender/série. ten dnešní s tím jaký je, zvládne z toho příběhu jen tu cestu tam a zpět. se 4 lidmi a třetinou nářadí a vybavení pro práci. to je to o čem se bavím. a tohle není schopny udělat vlastně ani ten pickup. proto tady chybí na trhu něco velkého se “skrinovou” kastlou, něco jako... granatnik. protože nový def to není... a tohle je jen jeden příběh z mnoha.
Hele a tady ty ctyri borce jsi videl nekde v realite, nebo jen ve filmu, nebo je to tvuj vlhky sen o tom jak dnes funguje realita?
BTW patrol se stale vyrabi. 5,6 V8 predni naprava nezavisla a tusim, ze i zadni
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 30 říj 2020 22:37
od Land Jirka
jareku píše: ↑30 říj 2020 21:31
Tak proč nepočkáš se "srovnáním" na pracovní verze, které mají být výrazně jednodušší? Nynější auta jsou pro lidi!!! Ano, 110 má poměrně malý kufr... 130 bude snad na úrovni dnešní 110.
Každá automobilka, ve které vedení firmy přemýšlí si snaží udržet věrnost zákazníků značce.
To znamená, že když mně doslouží staré auto, musím mít možnost si koupit u daného výrobce nový model ve stejné kategorii, protože jinak riskuji, že dříve věrný zákazník musí koupit chybějící model u konkurence a už se zpátky k LR nevrátí.
Věrných zákazníků zůstávajících u značky bývá 40% i víc.
Když na to u LR po více než pěti letech od skončení výroby starého modelu kašlou, tak to něco naznačuje.
Myslím, že žádná odlišná pracovní verze nebude
jen model hard top očesaný o zadní sedadla a vzduchový podvozek, který má už v Anglii cenu začínající na 1,2mil Kč bez DPH.
Mimochodem ta fotka kde dávají do kufru paletu je hodně zavádějící, protože europaleta zadníma dveřma neproleze ani náhodou
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 30 říj 2020 22:49
od low
Ted mne jeste doslo, ze jsem slibil pocty regostrovanych novych defenderu, tech pravovernych pracovnich. (Sam stale jednoho s laskou vlastnim)
2010 - 20ks
2011 - 29ks
2012 - 24ks
2013 - 40ks
2014 - 29ks
2015 - 40ks
2016 - 20ks
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 30 říj 2020 23:01
od Badus
Proste je potreba se smirit, ze Defender jako takovy se uz nevyrabi. Vsechny ty rady se posunuly. Ze je to ukradrna identita je blbost, pac ta identita patri LR at chcem nebo nechcem. My se s tou identitou jen szili. Def byl kult. Tohle bude dalsi auto, ktery se snazi trochu odlisit. Na pracovni auto uz si to prece ani nehraje.
D5 taky nebyla dustojny nastupce D4. Je to zcela jiny auto...
A Defender uz se nebude vyrabet, protoze ho proste nikdo nekupoval. Kolik z nas si ho koupilo novyho? a nutno priznat, ze auto je to strasny [emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787] i kdyz nejhezci a vsichni ho muzeme milovat a oslavovat a muze nam byt lito, ze se nevyrabi.
...mrzi me, ze neudelali vic krabicozni to novy. Je to skoda, ale da se s tim zit.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 30 říj 2020 23:12
od Land Jirka
low píše: ↑30 říj 2020 22:35
Hele a tady ty ctyri borce jsi videl nekde v realite, nebo jen ve filmu, nebo je to tvuj vlhky sen o tom jak dnes funguje realita?
BTW patrol se stale vyrabi. 5,6 V8 predni naprava nezavisla a tusim, ze i zadni
LOW žije asi někde jinde než Adam a já.
Já ty borce v pracovním vidím u sebe v servisu obden
Možná nejsou čtyři ale dva. Zadek defíka plnej sazenic stromků na zalesňování a za autem ještě vozejk
Nebo pracovníci povodí Moravy, dřív energetici a pod.
Během posledních let ale u mě servisované dosluhující Defendery majitelé mění za Hiluxe, Rangery, někdy i za Dustery, z důvodu který píšu v předešlém okně.
Prodeje starého Defendera koncem výroby jsou oprávněné.
Nebudem si nic nalhávat klasickej defík byl už od přelomu tisíciletí, nejen vnitřním prostorem zastaralej, otřesně dílensky zpracovanej a neschopnej srovnání s konkurencí a to i cenově.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 30 říj 2020 23:21
od hok300
low píše: ↑30 říj 2020 22:35
Adam P. píše: ↑30 říj 2020 21:21
doplním, aby bylo jasno: napr. defik 110 HT, takový ten tridverak, jestli se tomu teda říkalo HT. tak tam ráno naskacou 4 borci v prac. hadrech, s pilama a dalším nářadím a páty, případně ještě šestý, je na místo uprostřed lesa doveze. po cestě, kterou dorasil predtim lakatos. vyskacou, makají a po sichte tam zapraseni zase naskacou a jedou stejnou cestou zpět. to je defender/série. ten dnešní s tím jaký je, zvládne z toho příběhu jen tu cestu tam a zpět. se 4 lidmi a třetinou nářadí a vybavení pro práci. to je to o čem se bavím. a tohle není schopny udělat vlastně ani ten pickup. proto tady chybí na trhu něco velkého se “skrinovou” kastlou, něco jako... granatnik. protože nový def to není... a tohle je jen jeden příběh z mnoha.
Hele a tady ty ctyri borce jsi videl nekde v realite, nebo jen ve filmu, nebo je to tvuj vlhky sen o tom jak dnes funguje realita?
BTW patrol se stale vyrabi. 5,6 V8 predni naprava nezavisla a tusim, ze i zadni
Low začíná byt nevrlej
stačí se jit podivat do lesa
a nekoukat moc na tv brachu. Adam ma ve sve podstate pravdu. A souhlasim se vsim co napsal.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 30 říj 2020 23:39
od low
Land Jirka píše: ↑30 říj 2020 23:12
low píše: ↑30 říj 2020 22:35
Hele a tady ty ctyri borce jsi videl nekde v realite, nebo jen ve filmu, nebo je to tvuj vlhky sen o tom jak dnes funguje realita?
BTW patrol se stale vyrabi. 5,6 V8 predni naprava nezavisla a tusim, ze i zadni
LOW žije asi někde jinde než Adam a já.
Já ty borce v pracovním vidím u sebe v servisu obden
Možná nejsou čtyři ale dva. Zadek defíka plnej sazenic stromků na zalesňování a za autem ještě vozejk
Nebo pracovníci povodí Moravy, dřív energetici a pod.
Během posledních let ale u mě servisované dosluhující Defendery majitelé mění za Hiluxe, Rangery, někdy i za Dustery, z důvodu který píšu v předešlém okně.
Prodeje starého Defendera koncem výroby jsou oprávněné.
Nebudem si nic nalhávat klasickej defík byl už od přelomu tisíciletí, nejen vnitřním prostorem zastaralej, otřesně dílensky zpracovanej a neschopnej srovnání s konkurencí a to i cenově.
Ale neziju Jirko. Netvrd mne, ze tihle borci koupili novyho defa pumu... . A my se bavime ze nekdo musi koupit nove, aby se pak dalo starai prodat. Proste lesaci dneska jezdej bud autama na dojezdeni a nebo dustrem, l200, yetinou.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 30 říj 2020 23:40
od low
Land Jirka píše: ↑30 říj 2020 22:37
jareku píše: ↑30 říj 2020 21:31
Tak proč nepočkáš se "srovnáním" na pracovní verze, které mají být výrazně jednodušší? Nynější auta jsou pro lidi!!! Ano, 110 má poměrně malý kufr... 130 bude snad na úrovni dnešní 110.
Každá automobilka, ve které vedení firmy přemýšlí si snaží udržet věrnost zákazníků značce.
To znamená, že když mně doslouží staré auto, musím mít možnost si koupit u daného výrobce nový model ve stejné kategorii, protože jinak riskuji, že dříve věrný zákazník musí koupit chybějící model u konkurence a už se zpátky k LR nevrátí.
Věrných zákazníků zůstávajících u značky bývá 40% i víc.
Když na to u LR po více než pěti letech od skončení výroby starého modelu kašlou, tak to něco naznačuje.
Myslím, že žádná odlišná pracovní verze nebude
jen model hard top očesaný o zadní sedadla a vzduchový podvozek, který má už v Anglii cenu začínající na 1,2mil Kč bez DPH.
Mimochodem ta fotka kde dávají do kufru paletu je hodně zavádějící, protože europaleta zadníma dveřma neproleze ani náhodou
A ta paleta se tam skutecne nevejde, ted jsem to sel schvalne zkusit
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 30 říj 2020 23:59
od Maxsel
Dejte těm, co si kupují Hiluxe a Ranngery za stejnou cenu nového Defa a budete se divit, co si vyberou. A dejte vybrat těm čtyřem maníkům s lopatama, čím chtějí jezdit do práce a budete se divit zase. Ty staré Defendery jim kupovali majitelé a manažeři firem, protože chtěli něco, co chvíli vydrží, ale hlavně to bude levné. Ale ono to bylo tak nepohodlné a tak se to sralo, že už to přestali kupovat i oni. U nás už dávno lesási ani energetici žádné Defendry, až na jednu plošinu, nemají. A i u té plošiny je to jen o ceně.
A taky by bylo zajímavé doplnit, za jak směšné sumy, se poslední roky těch 20 kousků prodalo! Aby se vůbec prodali... (poptávka se zvedla lehce jen před úplným koncem a i tam se s cenama kouzlilo, viď nejvyšší?
). A starého Defa zavrhli tyhle firmy i tak, a k těm Hiluxům přešli ještě v době, kdy se starý Def prodával. Takže tady to srovnání s novým dost pokulhává...
A pokud někdo, nahradí starého Defa "pracovním" Dustrem, nemáme se tu o čem bavit... (a to mám Dustery rád). Ale chápu, opět vítězí cena a ne nějaká značka...
A pořád taky čekám, na porovnání té litráže zavazadlových prostorů starého a nového Defa... Když už je zřejmé, že zadní dveře má výrazně větší, i když tudy "neprojde"
europaleta.
Kdyby jsme tu žehrali, že jsou auta složitá zbytečně blbou legislativou, emisema apod., chápal bych to. Ale že kritizujeme, že do auta už nefouká, neteče, je mnohem bezpečnější, rychlejší, dá se v něm při jízdě mluvit a dobře se s ním jezdí, i když je v terénu stejně schopné, to mi hlava nebere...
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 31 říj 2020 00:54
od Adam P.
ale jo, každý má kus pravdy
já jenom chcu říct, ze to nenaplnilo má očekávání. nečekal jsem bůhví co, ale tohle je proste ještě úplně někde jinde. pro mě osobně. auto se mne designem líbí, jak sem řekl. možná kdybych se MUSEL rozhodovat mezi D3/4 a tímto, vezmu si toto. bo víc líbí
ale kdybych musel, teda vlastně spis mohl (rozuměj měl prachy), řešit nákup nového auta, tak toto to nebude
protože pro mě nový def o víc dobrých věci starého přišel, než novych užitečných přinesl. musel bych jít do LC nebo toho pickupu
tož tak. a na závěr vážně mysleny dotaz: muže mne někdo vysvětlit, jaký a v čem přesně je teda rozdíl mezi D5 a tímto? krom designu? jakoze terénní vlastnosti stejne, prostornost +/- taky. dovybavitelnost pro cokoliv (expedice, práce...) asi taky, ne? tak kde je rozdíl? jen koncák? jakoze D5 do divadla a tímto polnackou na ranch? bez ironie, tohle mě fakt zajímá! protože tím si lámu hlavu. starého defa jsem chápal jako kram na pole, do lesa, do práce. a proto byl takový jaký byl. a diskarny a range jako civilní variantu téhož. jen jedna jako “lidovka” a to druhé fakt luxury high society
ale co je teď teda def a co disco? jen póza? fakt nevím. ale tož já su truba z dědiny...
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 31 říj 2020 00:59
od Adam P.
jo a nejsu ozraly, akorát to píšu z mobilu, který se furt snaží pomáhat psát
asi něco jako ten traction control u nového defa místo křížení
)))) tak sorry za ten styl
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 31 říj 2020 08:22
od kodl80
Hlavne starej Def pri dobre udrzbe a bez zbytecneho huntovani vydrzi jeste mnoho mnoho let tak jak je, a ten kdo by pak chtel "novyho" tak staci nasetrit ca pul mega (neberte me za slovo, treba to bude vic 900tis??? Asi bude zalezet jak moc "noveho" ho budu chtit zpet) a kdyz to nevladne sam (asi vetsina) tak ho muze dat nekomu k "renovaci", pak vydrzi zase xxx let, ale to uz ho bude ridit dalsi generace, ktera prozatim sedi vzadu na autosedackach, jak jsem uz psal, noveho Defa si jako druhe auto predstavit umim, ocenuji prave i ty moderni prvky spojene hlavne s bezpecnosti, to ten starej v tomto ohledu dost pokulhava
Nicmene budu muset pockat az cena dost spadne, takze doufam, ze se budou dobre prodavat a bude z ceho vybirat.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 31 říj 2020 08:33
od Badus
Adam P. píše:ale jo, každý má kus pravdy
já jenom chcu říct, ze to nenaplnilo má očekávání. nečekal jsem bůhví co, ale tohle je proste ještě úplně někde jinde. pro mě osobně. auto se mne designem líbí, jak sem řekl. možná kdybych se MUSEL rozhodovat mezi D3/4 a tímto, vezmu si toto. bo víc líbí
ale kdybych musel, teda vlastně spis mohl (rozuměj měl prachy), řešit nákup nového auta, tak toto to nebude
protože pro mě nový def o víc dobrých věci starého přišel, než novych užitečných přinesl. musel bych jít do LC nebo toho pickupu
tož tak. a na závěr vážně mysleny dotaz: muže mne někdo vysvětlit, jaký a v čem přesně je teda rozdíl mezi D5 a tímto? krom designu? jakoze terénní vlastnosti stejne, prostornost +/- taky. dovybavitelnost pro cokoliv (expedice, práce...) asi taky, ne? tak kde je rozdíl? jen koncák? jakoze D5 do divadla a tímto polnackou na ranch? bez ironie, tohle mě fakt zajímá! protože tím si lámu hlavu. starého defa jsem chápal jako kram na pole, do lesa, do práce. a proto byl takový jaký byl. a diskarny a range jako civilní variantu téhož. jen jedna jako “lidovka” a to druhé fakt luxury high society
ale co je teď teda def a co disco? jen póza? fakt nevím. ale tož já su truba z dědiny...
Jj presne tak. Kazdy ma kus pravdy. Novy Def proste ztratil "Defovstvi", asi je to logicky vyvoj, podle me odkazu slo vyuzit lip...
Ale spis k tomu srovnani Noveho Defa a D5. Podle me jsi ani v jednom nemohl jet, protoze ty auta jsou uplne jiny. Neberu design. Ten bude hrat taky roli...ale jak pises - oni jsou jinak velky, prujezdnost terenem je dost jina, vlastne i podvozek celej je rekl bych uplne jinej, vlastnosti jsou dost jiny. Proste ty auta jsou opravdu jiny. Ale jsou to obe auta asi pro 21. stoleti. Takze se vlastne zdaji byt stejny...stejne jako vsechny ostatni auta...
Jeste by me uplne vazne zajimal Tvuj pohled na vec. Pac treba muj bracha se ve vsech nazorech shoduje s Tebou a zcela Vas chapu (toho casu ma tusim pohazeny po zahrade asi 3 Defiky a hodla do zasoby shanet dalsi [emoji1787]) a prekvapila me jeho odpoved.
Jak jsi psal, ze Noveho Defa by sis jako novy auto nevybral - co teda?
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 31 říj 2020 08:44
od kovář
No, já si myslím, že tak dalece do budoucnosti ani nemusíme koukat a že je potřeba si užívat ještě jakous takous "svobodu" offježdění, protože jestli se dostane k moci ta příhřátá, sluncem vyvoněná liberálněkomunistická pakáž, budeme mít z těch našich miláčků doma akorát muzeální kousky bez možnosti používání.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 31 říj 2020 08:59
od Norton
ale mě vubec nešlo ,aby voprašovali starýho Defendera a roubovali na něj moderní technologie atd, (to by ani snad technicky nešlo) .
Je v pořádku že sestrojili moderní vozidlo, který doba žádá ,
moje výtka je v tom že tohle všechno měli zabalit do retro designu Defendera,
a né vymejšlet nějaký futurum, to je vše .