Stránka 7 z 7

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 03 led 2012 08:49
od Acon
RudaK píše:
Kubrtos píše: Tam kde bývaly otáčky 2800 jsou teď přesně na 2000.
:ty jeden...: není lepší se věnovat provozu na silnici ....? :nod
Keď ten rozdiel v práci motora je tak veľký, že zo začiatku to skrátka musíš sledovať, porovnávať to a diviť sa, prečo to inžinieri tak nenavrhli už vo výrobe. Ten rozdiel v prevádzkových otáčkach je totiž obrovský.

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 03 led 2012 09:11
od Kubrtos
MadTom píše:Ten válec je chladič nafty, dají se v tom vyměnit O kroužky, ale musí být z toho správnýho materiálu, aby to potom zase nezačalo týct. Je to už na fŕu popsané a tady to je i s obrázkama: http://www.discovery2.co.uk/fuelcooler.html
Co se týče odvzdušňování, tak se to doopravdy odvzdušňuje blbě. Mě v létě při opravě klimatizace (výměna chladič a výparníku a zároveň výměna výměníku topení, když už to bylo venku), šikulové v servisu urvali ten plastovej odvzdušňovací šroubek na hadici - zjistil jsem to až v Brně, náhodou. Dolil jsem trochu vody, co chybělo a auto tak 500km vypadalo, že je studené, než se ztratily bubliny - nejspíš. Naštěstí to vypadá, že se motoru nic nestalo. Až budu udvzdušňovat příště, tak si na to budu muset dát víc pozor.
Někde bych měl mít ještě jeden nebo dva ty odvzdušňováky kovový -kdysi je tu někdo nabízel za pár drobnejch, tak jsem si vzal do zásoby. Můžu věnovat.
Jojo, adresu přepošlu, ale kluci si s tím asi poraděj, nejsou to takový jelita jak já.
Mě chlazení taky ze začátku fungovalo v pohodě, ale v průběhu jak se ta bublina hejbala trubkama tak to prostě přestávalo topit. No a skončilo to tak že stekla celá nádobka a ještě chybí.

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 03 led 2012 09:19
od Kubrtos
Acon píše:
Keď ten rozdiel v práci motora je tak veľký, že zo začiatku to skrátka musíš sledovať, porovnávať to a diviť sa, prečo to inžinieri tak nenavrhli už vo výrobe. Ten rozdiel v prevádzkových otáčkach je totiž obrovský.
Je fakt že s malým měničem se nedalo na redukci jet víc než 40km/h (písečný duny) a ujížděl mi PajaM s Defem. Kdybych měl jet rychleji tak bych potřeboval klapky na uši - otáčky lezly nad 3000. Pak jsem to pral bez redukce a byl klid (zase to asi nebylo nejlepší pro převodovku).
Teď tu redukci asi fakt začnu používat. :mrgreen:

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 03 led 2012 09:30
od MadTom
Věřím že sluštej mechanik si poradí, ono na to nic složitého není. Akorát je potřeba dát O kroužky ze správného materiálu. Z černé gumy se za tepla dovulkanizují, ztvrdnou a potom to netěsní.
Dík za nabídku šroubu, já ho nepoužiju, protože ten plastovej nesmysl co byl původně v hadici a do kterýho se ten šrroub šrouboval, už v ní není a nejspíš je někde v trubce až na dně. Prostě to byly šikulové. Tak jsem tam napral M8 lisovací matici - šla akorát zasunout a M8 šroub s podložkou a gumovým těsněním a zatím to drží. Až budu na jaře (až bude teplo) čistit intercooler zevnitř, tak udělám i tyto "drobnosti". Vypadá to, že hadice půjde ven a na soustruhu si udělám novou vložku se závitem a i správnej šroub s lepším těsněním.

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 03 led 2012 09:42
od Acon
Kubrtos píše: Je fakt že s malým měničem se nedalo na redukci jet víc než 40km/h (písečný duny) a ujížděl mi PajaM s Defem. Kdybych měl jet rychleji tak bych potřeboval klapky na uši - otáčky lezly nad 3000. Pak jsem to pral bez redukce a byl klid (zase to asi nebylo nejlepší pro převodovku).
Teď tu redukci asi fakt začnu používat. :mrgreen:
Možno by bolo fajn, keby si skúsenosti s medium meničom popísal aj ty. Aby majitelia DII s automatom vedeli, na základe skúseností viacerých užívateľov, že ten upgrade má naozaj zmysel. Téma je tu http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... r&start=80" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 03 led 2012 09:46
od Kubrtos
Acon píše:
Kubrtos píše: Je fakt že s malým měničem se nedalo na redukci jet víc než 40km/h (písečný duny) a ujížděl mi PajaM s Defem. Kdybych měl jet rychleji tak bych potřeboval klapky na uši - otáčky lezly nad 3000. Pak jsem to pral bez redukce a byl klid (zase to asi nebylo nejlepší pro převodovku).
Teď tu redukci asi fakt začnu používat. :mrgreen:
Možno by bolo fajn, keby si skúsenosti s medium meničom popísal aj ty. Aby majitelia DII s automatom vedeli, na základe skúseností viacerých užívateľov, že ten upgrade má naozaj zmysel. Téma je tu http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... r&start=80" onclick="window.open(this.href);return false;
Jojo, vím o tom, dám tomu chvilku ježdění (ne jednou 200km tam a jenou zpátky) a pak to zkusím nějak zhrnout.

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 06 úno 2012 17:57
od Dawe23
MadTom píše:Vanu dolů a zkontrolovat čerpadlo. Co jsem kde četl, tak když už se rozsvítila kontrolka mazání, tak byl stejně motor v háji a s ním i turbo.
Problém je ve šroubu so drží řetězové kolo, kterým je čerpadlo poháněné - tak nějak tam občas zapoměli dát závitovej tmel, šroub se uvolnil a pak to málo mazalo.
Tady je popis opravy:
http://www.discovery2.co.uk/Oil_pump_bolt.html
Chlapi,měl bych dotaz.U koho koupit nový šroub s tmelem.Popřípadě můžu vyšroubovat původní a pokud bude ready očistit ho a nanést na něj Loctite 243 nebo 270. 270tkou by to mohlo stačit.Protože 4mm šroubek (podle utažení) je akorát na odvrtání.A kdyby někdo chtěl mám balení 250ml + ještě 680ku

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 06 úno 2012 18:00
od MadTom
Klidně starej šroub a novej tmel. Hlavně pořádně odmastit, aby to mělo na co se přilepit.