Ivane, z odkazu, který jsi přiložil, jsem si přeložil zatím toto:
Funkce: vysoká, úzká pneumatika je vynikající volba pro všechny off-dálkové expedice etc.
s výjimkou hluboký, měkký písek, nebo bahno.
Takže jsme zase u toho. Nejsem tak zkušený (v off roadu), jako zbytek tu na fóru, ale nějaký ten pátek již jezdím, takže zkušenosti jsou. S Defíkem konstatuji tedy to, co je výše napsáno z výzkumu toho angláno, či kdo to je a tedy i to, co napsal Karel.
Zatím všude, kde jsem byl v bahně a trochu i písku, auta na užovkách stály a já skoro bez problému projel ! Zatím jsem nikdy ani kola nemusel upoštěť ! Takže tak.
Samo, že na dálnici, tvrdých pouštních pistách, a v létě u nás "vyprahlých" lesních cestách, jsou lepší užovky a nejlépe i hladký vzorek. Ale teď na měkké podloží je lepší širší styčná plocha viz. výše.....a ona ta fyzika funguje = nezaboříš se...
Písek = široká, "s jemným" vzorku např AT
Bahno = široká "s hrubým" vzorkem např.MT