Na nete som zatial ziadny pod 16€ nenasiel. Skusim sa popytat zajtra v niekde v mototechneLand Jirka píše:levnej žhavič stojí od 120 Kč to snad není drahý.
300 Tdi nestartuje
Moderátor: Miky_CZ
- Filip
- Příspěvky: 506
- Registrován: 22 čer 2010 17:22
- tel.: 0948004300
- auto: Discopríbeh 300Tdi
- Bydliště: Senica
- Kontaktovat uživatele:
Re: 300 Tdi nestartuje
Discopríbeh 300TDi, 2" lift, T3
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: 300 Tdi nestartuje
Levně koupený - dvakrát placenýFilip píše:Na nete som zatial ziadny pod 16€ nenasiel. Skusim sa popytat zajtra v niekde v mototechneLand Jirka píše:levnej žhavič stojí od 120 Kč to snad není drahý.


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Filip
- Příspěvky: 506
- Registrován: 22 čer 2010 17:22
- tel.: 0948004300
- auto: Discopríbeh 300Tdi
- Bydliště: Senica
- Kontaktovat uživatele:
Re: 300 Tdi nestartuje
Som presiel motoobchody a vsetko co mi ponukali bolo od 19,5€ do 49€ za kus. Nakoniec som zohnal od kamrata BOSH za 14€/ks.RudaK píše: Levně koupený - dvakrát placenýzrovna na tomhle bych nešetřil .....
( i když dnes už neplatí - čím dražší ,tím lepší )
Discopríbeh 300TDi, 2" lift, T3
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: 300 Tdi nestartuje
Myslím,že si udělal dobře .Filip píše: Nakoniec som zohnal od kamrata BOSH za 14€/ks.

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Filip
- Příspěvky: 506
- Registrován: 22 čer 2010 17:22
- tel.: 0948004300
- auto: Discopríbeh 300Tdi
- Bydliště: Senica
- Kontaktovat uživatele:
Re: 300 Tdi nestartuje
Zhavice su vymenene a diska startuje ako za mlada
. Dnes som prvy krat pouzil aj kurenie v aute a som velmi milo prekvapeny ako rychlo zacne kurit

Discopríbeh 300TDi, 2" lift, T3
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: 300 Tdi nestartuje
Filip píše:Zhavice su vymenene a diska startuje ako za mlada. Dnes som prvy krat pouzil aj kurenie v aute a som velmi milo prekvapeny ako rychlo zacne kurit



já zatím nic ,bo to vždycky chytne ....



D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: 300 Tdi nestartuje
Tak to nám Patrol kouří hned jak nestartuju .Filip píše:Zhavice su vymenene a diska startuje ako za mlada. Dnes som prvy krat pouzil aj kurenie v aute a som velmi milo prekvapeny ako rychlo zacne kurit




Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
Re: 300 Tdi nestartuje
To je pravdaPhulc píše: Tak to nám Patrol kouří hned jak nestartuju .no a pak dokud ho nechcípnu ...
![]()
........jen vtipkuji .


Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: 300 Tdi nestartuje
uz je to tu zas, ta pojebana zima, dneska rano -10 stupnu, starteru se moc nechtelo, chytlo az kdyz sem nazhavil na dvakrat, 3 zhavicky dobre jedna nevim asi ne, nemuzu se k ni dostat pres kompresor klimy, nejde mi povolit:-(, dneska sem procistil ukostreni, baterky mam dve
vcera sem vymenil vsechny oleje, filtry
co jeste poradite? nekdy davno sem videl naky predehrev na 220V, parkuju pod pergolou to by mozna bylo castecne reseni, pokud by to bylo za prijatelny peniz
zaroven otazka na zdejsi mechaniky, kdyz uz teda nejak dostanu pryc ten kompresor (zrejme budu muset urezat sroub) tak nezalomim tam tu zhavicku? rekl bych ze dlouho teda jestli vubec nebyla menena
vcera sem vymenil vsechny oleje, filtry
co jeste poradite? nekdy davno sem videl naky predehrev na 220V, parkuju pod pergolou to by mozna bylo castecne reseni, pokud by to bylo za prijatelny peniz
zaroven otazka na zdejsi mechaniky, kdyz uz teda nejak dostanu pryc ten kompresor (zrejme budu muset urezat sroub) tak nezalomim tam tu zhavicku? rekl bych ze dlouho teda jestli vubec nebyla menena
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Filip
- Příspěvky: 506
- Registrován: 22 čer 2010 17:22
- tel.: 0948004300
- auto: Discopríbeh 300Tdi
- Bydliště: Senica
- Kontaktovat uživatele:
Re: 300 Tdi nestartuje
Ked odmontujes ten kompresor klimy, tak zhavic uz ide vymenit v pohode. Menil som ich nedavnoMiky_CZ píše: zaroven otazka na zdejsi mechaniky, kdyz uz teda nejak dostanu pryc ten kompresor (zrejme budu muset urezat sroub) tak nezalomim tam tu zhavicku? rekl bych ze dlouho teda jestli vubec nebyla menena
Discopríbeh 300TDi, 2" lift, T3
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: 300 Tdi nestartuje
Filip píše:Ked odmontujes ten kompresor klimy, tak zhavic uz ide vymenit v pohode. Menil som ich nedavnoMiky_CZ píše: zaroven otazka na zdejsi mechaniky, kdyz uz teda nejak dostanu pryc ten kompresor (zrejme budu muset urezat sroub) tak nezalomim tam tu zhavicku? rekl bych ze dlouho teda jestli vubec nebyla menena
prvni problem je dostat pryc ten kompresor no ale kdyz ta zhavicka nebyla dlouho menena tak tam muze byt zapecena tak bych ji nerad urval to by pak musela dolu cela hlava ne?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Filip
- Příspěvky: 506
- Registrován: 22 čer 2010 17:22
- tel.: 0948004300
- auto: Discopríbeh 300Tdi
- Bydliště: Senica
- Kontaktovat uživatele:
Re: 300 Tdi nestartuje
Ja som mal zavity na zhavicoch z medi, alebo co to bolo. Isli celkom lahko a myslim ze nemaju byt preco zapecene. Co treba spravit az by si to urval, ti musi odpovedat niekto druhy. Ja som len taky hobby opravarMiky_CZ píše:prvni problem je dostat pryc ten kompresor no ale kdyz ta zhavicka nebyla dlouho menena tak tam muze byt zapecena tak bych ji nerad urval to by pak musela dolu cela hlava ne?

Discopríbeh 300TDi, 2" lift, T3
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: 300 Tdi nestartuje
no ja sem taky jenom takovy hobby opravar, ty tri sly loni celkem lehce ale z toho posledniho mam prave strach no asi urezu ten sroub a zkusim to aspon to snad bude startovat o neco lipFilip píše: Ja som mal zavity na zhavicoch z medi, alebo co to bolo. Isli celkom lahko a myslim ze nemaju byt preco zapecene. Co treba spravit az by si to urval, ti musi odpovedat niekto druhy. Ja som len taky hobby opravar
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: 300 Tdi nestartuje
Když jsem měnil vodní pumpu, nechal jsemn si poradit (nechal jsem se ukecat
) a ty dloooooouhé šrouby jsem raději stříknul sprejem s mědí (nevím, jak to specifikovat- jde to pak líp povolit, vzhledem k tomu, že to jde do bloku motoru....), myslím, že u komponentů, kde hrozí občasná výměna se to vyplatí. Uvidíme při další výměně
Chvála bohu (ťuk, ťuk...) mi to zatím startuje. Jen to zrovna přestalo topit.....


Chvála bohu (ťuk, ťuk...) mi to zatím startuje. Jen to zrovna přestalo topit.....

Discovery je životní styl.
Re: 300 Tdi nestartuje
Zhavicky mne sly taky povolit v pohode ale zacla chrastit vodni pumpa, to je ono o cem se tady bavite ze tam jsou dlouhy srouby a nepujde to povolit? 

Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
-
- Příspěvky: 15256
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: 300 Tdi nestartuje
Miky, když na to vezmeš správný klíč a budeš to dělat s citem, tak to nejspíš půjde. Tady neplatí pravidlo když to nejde silou, vem si větší kladivo.
A zajímavé je to co píšeš - startéru se moc nechtělo. Takovej "normální stav" by byl, že prvních pár otočení motoru půjde ztuha, ale potom to musí točit jak utržené z řetězu (ono už tam většinou jde nafta a má to snahu aspoň trošku chytat). Jestli ne, tak máš buďto načnutej startér (zažil jsem to na Fordu, v planetové převodovce bylo vyběhané pouzdro a rotor dřel o stator), nebo v elektrice (kontakty, dráty, baterky). Je jeden neelegantí způsob, jak poznat co je špatně - pokud bude točit startér a nechytne to, tak tam kde je špatný kontakt to bude ohřáté, nebo tu uhoří (spínací kontakty startéru).
Blbé je, že dokud není zima, tak tento problém ani nepoznáš a v zimě se to blbě spravuje, protože je u toho zima nebo ti sněží za krk. Ještě zkontrolovat dobíjení, že dává správné napětí (13,8-14,2V s rozsvícenýma světlama a mýrně zvýšenýma otáčkama) a případně nabít baterky, a pokud jsou nalívací, tak hustoměr a změřit. S hustoměrem pozor na teplotu - docela je to na ní závislé, ale pokud budou všechny články zhruba stejné, tak to jako orientace stačí - buďto OK, nebo KO celá baterka. Pokud bude některý článek jinak, tak je něco špatně.
A zajímavé je to co píšeš - startéru se moc nechtělo. Takovej "normální stav" by byl, že prvních pár otočení motoru půjde ztuha, ale potom to musí točit jak utržené z řetězu (ono už tam většinou jde nafta a má to snahu aspoň trošku chytat). Jestli ne, tak máš buďto načnutej startér (zažil jsem to na Fordu, v planetové převodovce bylo vyběhané pouzdro a rotor dřel o stator), nebo v elektrice (kontakty, dráty, baterky). Je jeden neelegantí způsob, jak poznat co je špatně - pokud bude točit startér a nechytne to, tak tam kde je špatný kontakt to bude ohřáté, nebo tu uhoří (spínací kontakty startéru).
Blbé je, že dokud není zima, tak tento problém ani nepoznáš a v zimě se to blbě spravuje, protože je u toho zima nebo ti sněží za krk. Ještě zkontrolovat dobíjení, že dává správné napětí (13,8-14,2V s rozsvícenýma světlama a mýrně zvýšenýma otáčkama) a případně nabít baterky, a pokud jsou nalívací, tak hustoměr a změřit. S hustoměrem pozor na teplotu - docela je to na ní závislé, ale pokud budou všechny články zhruba stejné, tak to jako orientace stačí - buďto OK, nebo KO celá baterka. Pokud bude některý článek jinak, tak je něco špatně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: 300 Tdi nestartuje
Tome dekuji za rady, zkontroluju napeti, dneska jsem vysrouboval ocistil a nastrikal kontakty na kostre jak baterky tak starteru, odpoledne to tocilo motorem krasne a chytlo aji bez zhaveni a to bylo -8
ale ran ose tomu proste nechtelo tak uvidime zitra
druha baterka je na 100% dobra, tu jsme kontrolovali, ta puvodni uz je horsi, budu to ted resit, musim tam udelat vic mista at se tam vleze 72Ah, 68 se blbe shani
ale ran ose tomu proste nechtelo tak uvidime zitra
druha baterka je na 100% dobra, tu jsme kontrolovali, ta puvodni uz je horsi, budu to ted resit, musim tam udelat vic mista at se tam vleze 72Ah, 68 se blbe shani
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: 300 Tdi nestartuje
Ty Powliku o pumpě tu nikdo nemluví .....mluví se tu o klimatizaci - a to je to co Ty tam nemášpowl píše:Zhavicky mne sly taky povolit v pohode ale zacla chrastit vodni pumpa, to je ono o cem se tady bavite ze tam jsou dlouhy srouby a nepujde to povolit?


Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
Re: 300 Tdi nestartuje
Co se týká předehřevu tak mám u obou svých Defů třístovek předehřev od norské firmy Defa, je to docela fajn, cena docela v pohodě, instalace jednoduchá. Provedení velmi kvalitní.
Prinicip je ten, že se vyřízne kus hadice dole u chladiče, nasadí se tam mezikus s topnou spirálou a upevní kabel se zástrčkou. Večer se člověk připojí do nějaké zásuvky co má venku (nebo prodlužkou), koupí si za pár stovek v elektru takové ty spínací hodiny, nastaví sepnutí cca 2 hodiny před odjezdem a potom už startuje teplý motor, který hned topí (v mezích možností).
Je to taková ekonomická alternativa Webasta, atd. v ceně do 5000,-Kč.
Prinicip je ten, že se vyřízne kus hadice dole u chladiče, nasadí se tam mezikus s topnou spirálou a upevní kabel se zástrčkou. Večer se člověk připojí do nějaké zásuvky co má venku (nebo prodlužkou), koupí si za pár stovek v elektru takové ty spínací hodiny, nastaví sepnutí cca 2 hodiny před odjezdem a potom už startuje teplý motor, který hned topí (v mezích možností).
Je to taková ekonomická alternativa Webasta, atd. v ceně do 5000,-Kč.
Country boy...
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: 300 Tdi nestartuje
Rovere diky, ale tato cena se mi moc nelibi:-( takze zbyva poresit kontakty, zhavicku, baterku no a doufat ze to bude v pohode
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál