Range Classic různé...

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Classic různé...

#121 Příspěvek od Mirko » 22 říj 2023 09:44

Poslední závan babího léta jsme využili pro cyklovýlet s rodinnou:

Obrázek

ale Šedivák už toho má dost, k pazvuku z motoru (vodní čerpadlo, těsnění pod hlavou) se přidalo zlověstné vrčení kardanu a k lakýrníkovi už by to taky chtělo. Holt Land Rover, ta značka má svá specifika, jak poznal předvčírem i můj syn na dětském hřišti:

Obrázek

MadTom
Příspěvky: 15214
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Range Classic různé...

#122 Příspěvek od MadTom » 22 říj 2023 12:07

Zlobil, a tak jsi mu za trest sebral klíče? :mrgreen:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Classic různé...

#123 Příspěvek od Mirko » 22 říj 2023 19:32

Takový zlý rodič nejsem, ale prostě se syn naučí výhody elektromobility na vlastní lýtka od mala ... A může si pak starostovi postěžovat, že na zahrádce školky doposud nemají Superchargery... myslím samozřejmě ty od Tesly, ne takový, co má jeho beznadějně staromódní děda na svém osmiválci :chuckle

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1423
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Range Classic různé...

#124 Příspěvek od Tazik1992 » 22 říj 2023 20:26

Mirko píše: 22 říj 2023 09:44 Poslední závan babího léta jsme využili pro cyklovýlet s rodinnou:
Krásná fotka, jak do reklamy.
Ale takdle kdyby mi nějaký cyklista opřel kolo o Defa, tak ho přerazim rodina nerodina :mrgreen:
Mirko píše: 22 říj 2023 19:32 prostě se syn naučí výhody elektromobility na vlastní lýtka od mala ... A může si pak starostovi postěžovat, že na zahrádce školky doposud nemají Superchargery

Jo jo, ty dvě olověný baterčičky se docela pronesou :grin:
Doporučuju výměnu těch hlavních drátků od baterek přes vypínač k elektronice. Ten Defík je pak živější a vydží dýl.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Classic různé...

#125 Příspěvek od Mirko » 23 říj 2023 09:22

Tazik1992 píše: 22 říj 2023 20:26
Doporučuju výměnu těch hlavních drátků od baterek přes vypínač k elektronice. Ten Defík je pak živější a vydrží dýl.
Viděl jsem tvou úpravu, díky moc za zveřejnění. Chystám se výhledově na to.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Classic různé...

#126 Příspěvek od Mirko » 07 dub 2025 21:31

Už je to hrozně dlouho, co jsem do svého vlákna něco psal, ale není to tak, že by se ohledně Classiců v Lysicích nic nedělo.

Například jsem byl s dětmi sáňkovat:

Obrázek

Jeli jsme do Vídně do pekařství pro něco sladkého:

Obrázek

rupl mi v Polsku 2 roky starý chladič. Pravda, že to neměl lehké s tou náloži, když jsem spěchal domu při 32°C. Ale druhý den dojel po vlastní ose domu.

Obrázek

Pokoušel jsem se marně zprovoznit narozeninový dárek mé ženy:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Pickup makal...(Dokud si můj otec nerozmýšlel, že střechu chce ještě víc sundávací a začal ho opět upravovat)

Obrázek

ale drobné opravy byly nutné, například vodní čerpadlo, které otec nechtěl v rámci výměny motoru preventivně měnit, samozřejmě začalo téct...

Obrázek

nebo rozchodit ostřikování (stačilo pochopitelně čerpadlo na čelní sklo):

Obrázek

nebo přijít na to, že je prasklé ozubené kolečko v tachometru:

Obrázek

Taky jsem si dovezl tažné zařízení, jenže bohužel z něj majitel nechtěl odmontovat příslušné auto:

Obrázek

Obrázek

Taky jsem dost dlouho ignoroval prodlužující se interval natlakování ABS:

Obrázek

a možná jsem opravil jeden motor 3,9, který opravdu nebyl prasklej:

Obrázek

Obrázek

Ale stejně tomu nevěřím.

Zítra možná trochu víc k projektům

Mirko

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Classic různé...

#127 Příspěvek od Mirko » 09 dub 2025 09:28

Nejvytrvalejší projekt je samozřejmě můj "Daily driver" Šedivák.
Před skoro 3 lety například začalo něco chrastit v motorovém prostoru. Zkoumal jsem, odkud zvuk pochází, ale přímo v motoru nic slyšet nebylo, ve výfuku taky ne. Nicméně jsem v rámci cvičení třeba vyměnil tyčku vahadel:
Obrázek
a i těsnění výfuku, svody, část výfuku...
Žádnou změnu to nepřineslo a po dalším zkoumání jsem naznal, že zřejmě fouká těsnění pod hlavou tak akusticky nevýhodně, že to prostě je slyšet. A bylo to i vidět, že něco teče.
Obrázek
Nicméně komprese je v rámci tolerance OK a auto s touto závadou jezdí dále, od té doby nějakých 30 tisíc km, akorát prostě zní blbě. Letos už začal foukat i na druhé straně a přisuzuji to tomu, že jsem motoru dost výrazně zvedl kompresi. Řešení se ale blíží.

V létě 2022 pak začal téct chladič. Místo opravy jsem zvolil koupi nového značky Nissens, který je poměrně dostupný a vypadal i kvalitně vyrobený:

Obrázek

jenže po montáži začal problém s tlakem oleje při startování. Při každém studeném startu trvalo přes 10 sekund, než zhasla kontrolka, a to nechceš, ani když ten motor má blbý zvuk. Sundal jsem olejové čerpadlo a vyměnil jej, sundal jsem vanu a vyměnil násosek, vrátil tyčku vahadel... bez změny. Pak jsem odpojil chladič oleje v novém chladiči a kontrolka zhasla ještě při točení startéru...
Tak jsem jezdil bez chladiče oleje, asi 2 roky. Pak začala polská anabáze. Již před dovolenou se jednou objevila loužička vody pod autem, ale kontrolka nesvítili, neřeším a na dovolenou vyrazil s kanystrem destilky. V Mostě jsem kupoval další a pak v Berlíně raději 2 - chladič tekl fest. Na místě určení jsem zajel do servisu, kde mi nabídli montáž toho stejného chladiče Nissens druhý den.... ale já už ho tam podruhé nechtěl a už vůbec ne za dvojnásobnou cenu oproti ČR. Dám tam chladičotěs a uvidíme. Po aplikaci opravdu netekl, jezdil jsem několik dni po pobřeží Baltu a neztratil ani kapku. Super. Měli jsme sebou ještě kamáradovou dceru, takže 3 dětí, 2 dospělí, kempingová výbava, kola a návrat do Berlína se nekonal, protože kamarád měl jít na drobný zákrok, při kterým mu ale zjistili raka... Žena pak už musela do práce, takže jsme nastoupili nakonec po více než týdnu u Baltu cestu do Lysic v pěti a Range šlapal, ani v hodinové koloně nebyl problém, venkovní teplota přes 30°C, pařák, klimatizace nestíhala skleník chladit, takže na dálnici jsem tomu prostě šlápl. Cesta domu byla celkem 10 hodin. Výsledek po cca. 300km:

Obrázek

zajel jsem na kraj, žena s dětma vyběhli na svah a já řešil odtah - ve státní svátek... Naštěstí pojištění a zlatá karta jsou celkem výhodou, paní na telefonu 1224 opravdu super ochotná a znalá. Všechno zařídíme a zaplatíme, odtah, náhradní vůz, nocleh do 100 Eur/noc/hlavu, zvládne vůz dojet 5km do nejbližšího města? Po půl hodině byl motor dost studený na to, že po dolití 3 kanystrů jsme to zkusili a dojel na další benzinku ve městě. Trochu nám to dodalo odvahu, dolil jsem další 2 chladičotěsy a zkusili jsme dál, ale po cca. 80km po okreskách už to fakt nešlo, začal vynechávat, byl jsem si jistý, že těsnění pod hlavou, nebo prasklý blok, prostě finito. Našli jsme nocleh - bohužel v té oblasti jsme rozpočet pojištění nevyčerpali ani zdaleka. Ale majitel byl milý a druhý den mě zavezl do servisu, který mi měl potvrdit neopravitelnost. Ráno ale auto chytlo normálně, poté co jsem ošetřil kontakty na cívce, protože přesně na ní mířil proud páry z praskliny chladiče a proto i vynechával.

Obrázek

Prasklina byla značná, první pokus o utěsnění nevydržel. Pak se teda napsalo potvrzení do pojištění a spíš jako pokus se přes opravu, která trhlinu zmenšila, mázl Mamut:

Obrázek

Poté ale volala osobně zklamaná paní z pojišťovny: Bohužel můj nadřízený vzhledem k věku vašeho vozidla neschválil repatriaci vozu. Lítali sprostá slova, věk vozidla vám byl znám snad už při uzavření pojistky, byl to jeden z důvodu pořízení zlaté karty atd. Paní za to nemohla a slíbila, že bude zkoušet dál. To bylo kolem poledne. Vrátil jsem se k Rangovi, zkusili jsme ho projet s Mamutem a zkušební jízdu vydržel, tak jsem mu řekl, že teď musí vydržet až domu. Dojel jsem pro rodinu a Avi, naložil věci a vyrazili jsme - opět pařák, jeli jsme po silničkách. Po 100km jsme dojeli do Lodže, kde mi volala paní z pojišťovny, že vše zařídila, že odtah a náhradní vůz vyrazí zítra ráno, ať někde přespíme. Šli jsme se najíst, žena hlasovala pro spaní a já pro pokračování - Chladič držel, ubytko nemáme, je tu prodloužený víkend, chci to dojet. Jeli jsme dále po silničkách až skoro do Katovic - začal být večer chladněji, troufl jsem si už i na dálnici, i když ne tempem jako předtím.

Obrázek

Od 18h jsme byli ve spojení s odtahovkou od pojišťovny a hlásil jsem průběžně stav. V 11 hodin večer jsem mu mohl s úlevou nahlásit, že jsme doma, že si musí najít jiné rito...

Obrázek

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Classic různé...

#128 Příspěvek od Mirko » 09 dub 2025 09:44

Následky nicméně pociťuje šedivák dodneška:
Vodní páry utopili řídíci jednotku LPG, což byla oprava za 12 tisíc. Zřejmě pak přehřátí způsobilo to, že motor si od té doby občas lokne vody. Zkoušel jsem do něj dat Irontite a je to lepší, ale nějak nepravidelně stále dochází k úniku. Test na spaliny vyšel pozitivně. No ale aspoň mám konečně důvod si postavit opět motor 4,6.

Obrázek

Obrázek

ten ale potřebuje napřed převložkovat, což je aktuálně v procesu. Zde je krásně vidět trhlina:

Obrázek

Díly už jsou nachystané skoro 10 let:

Obrázek

Kdy jsem se chystal oživit mou tehdejší 4,6ku.

sliwka
Příspěvky: 42
Registrován: 20 zář 2011 13:04
auto: RRC softdash
Bydliště: Bratislava + Ceskomoravska Vysocina

Re: Range Classic různé...

#129 Příspěvek od sliwka » 10 dub 2025 00:19

Poslednu dobu to tu boli same zlomene kluky tdv8 a problemy s elektronikou, uz som myslel ze RRC vymreli.
Nevymreli, len sa tak casto nekazia, takze neni o com pisat 🤣
Ta 4.6 musi byt bomba, a v8 celkovo 👍

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Classic různé...

#130 Příspěvek od Mirko » 10 dub 2025 10:16

sliwka píše: 10 dub 2025 00:19 Nevymreli, len sa tak casto nekazia, takze neni o com pisat 🤣
No...je to relativní, ale je pravda že za většinu závad mého Range si mohu sám - viz tekoucí chladič, neměněná brzdovka, LPG, LED-žárovky atd. Jinak teda od Polska už zase najel 8000km i s tím motorem a poslední 2000km jsem kapalinu nedoléval.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Classic různé...

#131 Příspěvek od Mirko » 10 dub 2025 10:47

Další hlavní projekt byl bohužel dlouho v ústraní. Loni jsem byl vyhořelý z výstavby podkroví v našem objektu a navíc se objevilo několik komplikací, které mi vzaly motivaci.

Každopádně se dokončili sedačky a dopadlo to luxusně. Jsou ušité z kůže Connolly. Connolly je společnost, která dodávala prakticky všem luxusním automobilkám do 90. let minulého století, poté zkrachovala, jako skoro celý anglický automobilový průmysl, a před lety jej oživili synové Jonathan a Ben Connollyové se záměrem dodávat kůži zejména pro veterány dle původních specifikací a pro individální přestavby. Pro Range Classica jsem od nich obdržel kompletní vzorník původně dodávaných kůží, který obsahuje i Sorrel tan - původní barvu Longa.

Obrázek

Objednal jsem tedy 5 usní a brněnský Leatherservice z toho ušil nové krásné potahy:

Obrázek

Rozdíl je značný....

Pak jsem narazil na několik problému - přehlédl jsem, že nové vnitřní blatníky byli v provedení pro starou masku, což by znamenalo řezat znovu do již nalakované kastle, a to se mi fakt nechtělo.
Dále jsem pak řešil koberce s mým lokálním čalouníkem, protože Long není pojízdný a nechtěl jsem ho tahat do Brna. Objednal jsem dostatek látky a začalo se pasovat - největší problém je samozřejmě tunel, který je v originále tvarovaný a který jsem potřeboval prvně, abych mohl umístit elektriku, Cubby box atd. Foto z loňského července při prvním pasování tunelu.

Obrázek

nicméně po ušití dalších kousků od něj jsem narazil na další komplikace - chtěl jsem, aby replikoval kolmé rohy obšití, čemuž se bránil. Ani jeho pokus o kolmo rohy nevypadal jako od LR a to už pak začal čalouník stávkovat a několik měsíců jsem poslouchal výmluvy...

Obrázek

K tomu tématu se pak vrátím, protože řešením byl opět Leatherservice. Ale projekt Longa se tím opět zasekl.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Classic různé...

#132 Příspěvek od Mirko » 10 dub 2025 10:52

Až teď na jaře jsem se do něj pustil, s tím, že ho tedy zprovozním tak, abych ho mohl převézt do Leatherservicu.
Takže jsem musel řešit opravu vnitřních blatníků - nakonec to sice nebyla hezká práce, ale vyřešeno:

Stav před s držáky pro starou masku, které zavazí při montáži plastové:
Obrázek

Stav po odstranění držáků
Obrázek

a stav před dokončením úpravy:
Obrázek

takže vyřešeno a mohli se namontovat světla, maska a přední blatníky:

Obrázek

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Classic různé...

#133 Příspěvek od Mirko » 10 dub 2025 11:03

No a pak už nebylo cesty zpět a zkusme ho teda rozchodit - 4 roky po rozborce.

Obrázek

Prvně brzdy. Měnil jsem již dříve hlavní brzdový válec za ověřený použitý, protože původní tekl. Bohužel "nový" prázdný vůbec nereagoval a nebylo možné vyvinout tlak. Kapalina z nádoby prostě nešla do válce. Dcera se marně snažila našlapovat. Výsledek:
Bylo nutné odřezat držák nádoby, protože inbusový šroub byl zarezlý. Následně pak vyvrtat a vše nově...

Obrázek

Obrázek

Pak jsme s kamošem postupně rozchodili hlavní brzdový válec a po asi 2 hodinách práce jsme měli tlak v brzdovém válci. Potom vše zpět namontovat a druhý den už s Laurou jsme vše odvzdušnili a brzdy tedy dělají, co mají.

Pak jsem nalil chladicí kapalinu do repasovaného chladiče a ona hned zvesela zase vytekla:

Obrázek

Tak šup zpět. Jinak spolehlivý servis se mi přiznal, že měl nápad, jak vylepšit spojení a nepovedlo se...Takže s původním řešením jsem chladič měl druhý den zpět a těsný.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Classic různé...

#134 Příspěvek od Mirko » 10 dub 2025 11:18

Následně tedy baterku do auta - vyletělo pár pojistek, ale palubovka ukázala "ŽIJU"

Obrázek

Poté prvně diagnostika, která ukázala vadné čidlo klapky, tradičně byli ulomené dráty pod čidlem - je to prostě vadný konstrukt

Obrázek

ale v zásobách jich ještě mám několik funkčních.

Dále pak trochu futurismus - nahrát základní křivku do rozdělovače v aplikaci na mobilu přes Bluetooth:

Obrázek

Pak už bylo možné zkusit start a chytl v podstatě hned (prvně jsem samozřejmě natlakoval olej). Super pocit, ne úplně bez vad (fouká jedno těsnění mezi svody a Y-pipem), ale motor jel hezky i do otáček.

Jedno zdržení které ještě nastalo se ještě týkalo klik. Původní měli klasické bublinky a hledal jsem řešení v podobě repliky z nerezi, která se m.j. prodává v US. Nicméně výsledek mě úplně neuspokojil a tak jsem se nakonec vydal cestou repasi takových ze zásob, jejichž stav nebyl úplně špatný - broušení a následně práškový lak. Výsledek dopadl dobře:

Obrázek

Obrázek

stejně tak dobře dopadli nově potažené D-sloupky:

Obrázek

Takže toto by bylo. Teď se byl podívat majitel, dohodli jsme se na několik věcech, které jsem hned objednal a pak se opět pokračuje.

Stav podběhu mě samotného zaujal:

Obrázek

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Classic různé...

#135 Příspěvek od Mirko » 10 dub 2025 17:46

A teď tedy k jinému projektu:
Někdy před rokem a půl jsem prodal poslední sadu nově podýhovaných sad do Německa, poté bohužel pana, který dýhoval, potkala mrtvička a od té doby jsem opět bez možnosti repasé dýh. Zatím skončili všechny pokusy najít náhradu fiaskem.
Nicméně majitel této poslední sady se mi po pár měsících ozval, jestli bych mu nepomohl celkově s vozem - že sice je po částečné renovaci, ale lak není úplně dobrý, že teče servo a že interiér by potřeboval čalouníka a koberce. Koberce! To téma stejně musím řešit. Lakyrníka mám, převodky řízení umí LandJirka, takže jsme se domluvili, že mu vůz budu posouvat mezi odborníky tady na Moravě. No, samozřejmě to nebylo tak slavné, hlavně německý "Meisterelektriker", který se na voze vyřádil, asi opravdu chtěl, aby majitel uhořel:

Obrázek

Obrázek

Ve svazku se nacházel i ohořelý drát po proudem, což byla jen špička ledovce.

Při opravě podvozku (řízení, tlumiče) LandJirka našel další pecku:

Obrázek

Rozvodovku chlazenou vzduchem... a v tomto duchu se odhrávalo skoro celý auto. Rezervu například nešlo umístit do kufru, protože při vyvaření někdo nahradil vaničku na rezervu rovným plechem. To ale zase opravili kluci z Carbrothers.

Nakonec ale došlo i na ten interiér. Sedačky se po dohodě renovovali, nikoliv kompletním přečalouněním, ale pouze nejhorší místa jako sedák řidiče a jinak se nabarvili opět v Leatherservice v Brně.

Výchozí stav byl docela tristní:

Obrázek

ale výsledek koukatelný:

Obrázek

a hlavně se to časově sešlo s problematikou koberců, kdy původní čalouník nechtěl pokračovat a v Brně se toho ujali. Tam naštěstí ani obšití dle původního vzoru nebyl problém, ale i tak to byl boj, protože Nylonový koberec z Martrimu byl horší kvality, než na kterou byli zvyklý, při pasování se některé věci nepovedli napoprvé atd. Takže jsem byl rád, za to, že se to na tomhle autě vyzkoušelo a na Longa už budeme zkušenější a koupí se i kvalitnější koberec. Nakonec celý interiér včetně renovovaných pásů s látkou v barvě vozu dopadl i tak velmi hezky:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

a i když nakonec na nový lak nedošlo, protože peněz a starosti s autem bylo víc, než se čekalo, tak po výměně plastů exteriéru, čalounění D-sloupku, laku nárazníků a celkového přeleštění se z toho stal docela koukatelný Range:

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1196
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Range Classic různé...

#136 Příspěvek od discovery1liptov » 11 dub 2025 09:41

Klobuk dole za toto:)

Uživatelský avatar
Amon
Příspěvky: 691
Registrován: 02 srp 2016 18:34
tel.: 774882368
auto: ex RR P38
Bydliště: Plzeň, Litoměřice

Re: Range Classic různé...

#137 Příspěvek od Amon » 11 dub 2025 11:05

Neskutecny, krasna pecliva a profesionalni prace :yes

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Classic různé...

#138 Příspěvek od Mirko » 12 dub 2025 12:36

Děkuji vám.
Další projekt je trochu mimo téma, ale přesto:
Ve spolupráci s majitelem "jednorozče" tedy černého Stage One, který sice není Classicem, ale aspoň bude mít stejné pohonné ústrojí, se podařilo renovovat motor. Nejmíň mě na tom baví to čištění a toho se ujal z většiny Otifant (ve spolupráci s novým ultrazvukem). Takže motor do Stage One, který je původně z budějovické sanitky, vypadal při dovozu takto:

Obrázek

Prošel kompletní generálkou, která očividně nebyla první, kterou tento motor prodělal. Vnitřnosti ale byli opravdu v dobrém stavu, kliku stačilo jen přeleštit apod.

Dneska vypadá trochu lépe:

Obrázek

Je "samozřejmě" osazený ostrou vačkou, na karburátorech se ještě pracuje. Ty červené víka si zvolil a nalakoval majitel :hi

Co vím naopak od majitele sanitky, tak pro ní naopak Eliott nachystal taky velmi pěkný motor, takže tento ji nebude chybět.

Ve stejném stavu je už i převodovka, ale o tu jsem se zasloužil pouze převozem do Německa, kde ji renovoval jeden člen německého forumu, který těch Stage One má doma 3 (z toho jedna 6x6 a k tomu ještě Morgan +8 a Esprit s Rover V8)

Odpovědět