jo to vypadá dobře pokud to budeš dělat hlásím se o spolupráci, pod autem něco umím , jen ted nemám kde , ale nějaký čas by jsem dohromady dal

Tak zkusíme udělat ,,offroud free " team

Jinak jo bude to na free dost, ale pokud to je potřeba jen občas a jezdí se dál a je spíš potřeba menší auto tak by to nemuselo být tak špatné ne ,

myslím že na silnici to nebude moc znát a v terénu to dost pomůže a těch pár kilo sem tam na předku v nouzi asi životnost moc neubere , proto se mi líbí nasadit použít a sundat než to tahat pořád potom opravdu asi ,,větší brácha" by měl smysl
tak pak mně když tak napiš jak se s tebou spojit email , mobil at se sejdem a moc děkuju za rady free trochu ,,podšpérujem" a jsem zvědav jak mu to bude v lese , nebo jiném terénu světčit.
ještě k tomu navijáku chtělo by to uložení aby se k tomu člověk dostal i když si opravdu ,,ustele" tedy kousek výš než níž aby to tam šlo vubec dostat a nav. se zbytečně neválel v blátě

, samozdřejmně tak aby to nosníky a vzpěry free vydržely i když tah 4t s pomocí kol asi nebude taková hrůza

Ale ty jsi odborník na .... vše

tak jen posílám postřehy co mám z terénu já
já si tahal V3S i s nákladem na 5T navyják v pohodě a to jsem jednou zapadl až po blok motoru i se zadníma nápravama ( bažinka uprostřed sucha pod listím

, pravdou je že jsem měl kladku a 12 mm lano 50 m dlouhé
Tedy jinak řečeno rád se přiučím, protože Free nemám zatím ,,ošahané"

moc děkuju
