Zkušenosti s AMT
Moderátor: Acon
to je taky fakt.... 

MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak mi zase volali z Dordy. Udělají to šalamounsky. Nechají tělo z toho špatného klíčku a nechají udělat u někoho kopii přímo mého klíčku (jako u klíčníka) a pak to smontují dohromady abych měl ten můj klíček tak jak potřebuju. Tak jsem zvědavý jak to bude vypadat a fungovat.
Tak dám vědět hned jak to uvidím
Tak dám vědět hned jak to uvidím
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Tak to jsem z toho PAF
S klíčema takovéto problémy, to mě fakt hlava nebere 




Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
neni chajda jako chajda... 

MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
- Roger
- Příspěvky: 245
- Registrován: 20 bře 2008 21:13
- tel.: 608464777
- auto: Land Rover
- Bydliště: Praha i jinde
- Kontaktovat uživatele:
Rad bych zde pridal svou zkusenost s AMT v Praze Kolbenova.
Zakoupil jsem si tam Freelander pred 2 roky. Mel jsem k nemu priplatkovou vybavu za 80 tis., mimo jine bocni listy, ktere se lepi na dvere.
Pri prebirani noveho vozu, a jeho prvni prohlidce jsem malem omdlel, kdyz jsem zjistil, jakym zpusobem tam ty listy prilepili. Vetsi cunarnu jsem nevidel. Nakonec jsem rezignoval, protoze pri predstave, ze to budou ztrhavat a znovu lepit... Navic muj vuz je cerne barvy, takze to na prvni pohled neni videt. Dale jsem si objednal spec. potahy, ktere se daji snadno vycistit v cene 10 tis. Byla mi dodana pouze predni polovina, zadni se pry nekde ztratila po ceste. Nemam je dodnes!!!!, ani po mnoha urgencich.
Rok jsem jezdil, vse bylo OK az do prvni garancky. Jelikoz nemam prvni auto, dukladne jsem se na ni pripravil a dolil vsechny tekutiny. Auto jsem tam odvez a odjel domu. Za par hodin jsem mel prvni telefon, ze je nutne vymenit brzdove deticky, pri dotazu kolik na ne jeste najedu, zaznela vyhybava odpoved neco okolo 2 tis. km, kdyz jsem pojal podezreni a rekl, ze je budu chtit videt, rekli, ze jeste zavolaji. Preci jen se nejedna o zavodni vuz a nejsem clovek, ktery jezdi stylem brzda - plyn. Mel jsem hodne ostry vuz a desticky na nem vydrzeli 30-40 tis.
Dalsi telefonat byl jiz umirnenejsi a desticky pry najezdi odhadem 5 tis. ale jelikoz dalsi garancka je za 20 tis., doporucuji je vymenit. Rekl jsem jim tedy, at je tam nechaji, ze pro me 5 tis. km je dost dlouha doba a ze pak prijedu na vymenu.
Pro vuz jsem si prijel a zaplatil neco malo pres 12 tis. korun. Vsiml jsem si, ze mezi provadenymi ukony bylo doliti tekutin do ostrikovacu. Na me upozorneni, ze nadrzka musi byt nejspis praskla, ji prijimaci technik zkontroloval a kupodivu praskla nebyla. Na muj dotaz, jak je mozne ze dolili nekolik litru tekutin, ktere jsem osobne dolil a nadobka pritom neni poskozena, me neumel odpovedet. Nicmene jsem to neresil a odjel jsem.
Na prvni krizovatce jsem se otocil a jel zpet. To co se ozyvalo z mych brzd se snad ani nedalo popsat. Bylo mi receno, ze to je normalni, ze si ty stare zajete desticky musi sednout. Nechal jsem si to radeji zapsat do protokolu a odjel zajizdet zajete desticky. Po nekolika dnech a najetych kilometrech tyto zvuky neprestavali. Proto jsem se vratil zpet do AMT a pozadoval napravu. Rekli mi, ze mi desticky vymeni za nove s cim jsem nesouhlasil, protoze vizualni kontrolou nebyly opotrebovane ani z 50%.
Na radu meho znameho (sefa servisu Alfa Romeo) jsem pozadoval jejich reklamaci. Na to mi rekli, ze by to v Anglii neproslo. Po mem nalehani a po tvrdem rozhovoru se sefem prodeje mi ty desticky ZBROUSILI!!!. Ano ve znackovem servisu mi desticky opravdu zbrousili a musim priznat, ze po te se zavada jiz neprojevila a po nekolika kilometrech si desticky opravdu sedly. Najel sem na nich pres 15 tis. kilometru. Nicmene kotoucum se vymena moc nelibila.
Mezi tim me prisel tesne pred vanocemi od AMT dopis, ze jim dluzim onech 80 tis. za priplatkovou vybavu. Kontrolou dokumentu, jsem zjistil, ze bylo vse zaplaceno, coz se po vanocich vysvetlilo. Dopis s omluvou jsem si musel vyprosit. Stastne a vesele. (To jen tak mimochodem
)
Kdyz jsem se bavil s mym kamaradem, ktery se ucil autoelektrikarinu a byl na praxi v Autecu (stejny vlastnik jako AMT), bylo me to objasneno. Zpravne by se desticky nemeli vubec vyndavat a merit specialni merkou. Pokud k vyndani preci jen dojde, meli by se dat na misto presne v tom poradi, jak byly vyndany. Pro usnadneni prace se dela takova cunarna. Mezi kotouce a desticky se zarazi sroubovak a vydloubnou se ven. Tim se ale narusi vrchni vrstva. Takove desticky se ale nedaji dat zpet. Navic se desticky podmazavaji vazelinou, ta se nesmi dostat na jejich povrch, jinak se desticky zapecou. To se mimochodem take stalo u mych desticek.
To ale nebyl mym peripetiim konec
Po asi ujeti 500 km me auto ztracelo vykon. Nakonec se rozsvitila kontrolka motoru. Musel jsem chca necha jet spatky do servisu, kde bylo zjisteno, ze prestalo fungovat palivove cerpadlo. Pri garance se ma delat i diagnostika motoru a je mi divne, ze se to na ni neprojevilo. Stane se
. Protokol s teto prohlidky se nenasel, i kdyz jsem za diagnostiku zaplatil
Jelikoz jsem tam jiz znama firma, zavadu me odstranili na pockani!!!!!
Od te doby auto jezdi jak ma a musim dodat, ze jsem s nim velice spokojen. Mozna je to i tim, ze jsem s nim od te doby nebyl v AMT
A jake z toho plyne ponauceni? Pred garancni prohlidkou si auto zkontrolujte. Upozornete prijimaciho technika na doliti tekutin, a ze si neprejete menit desticky, kdyz maji 50% co jste si pred chvili zkontrolovali. Zadejte kopii protokolu z diagnostiky a poradne si zkontrolujte, jestli neni padelana. Ano i to se jim vyplati delat pro urychleni prace maji 1 original z jineho a lehkou upravou znej vyrobi vasi kopii. Kazdy ukon je pro technika urcity pocet bodu, za ktery je placen. Ulite tekutiny se daji znovu prodat. Cim vic toho technik za den stihne tim vic ma penez. To nemam z vlastni hlavy.
Do provozu servisu vidim, protoze se o jeden staram, takze celkem chapu, ze nekteri zakaznici jsou opravdu na zabiti. Doufam ale, ze mezi ne nepatrim
Jinak clovek se tam citi mezi Range a Jaguary jako social. Bodejt by ne, kdyz si tam koupite socialni auto za 800 tis. Taky vam to daj pekne sezrat. To je alespon muj pocit z AMT. Na 2. garancni prohlidku jsem jiz nejel. Prijdu i o rok zaruky, ale myslim, ze se mi to porad vyplati.
Omlouvam se za velmi dlouhy prispevek.
Zakoupil jsem si tam Freelander pred 2 roky. Mel jsem k nemu priplatkovou vybavu za 80 tis., mimo jine bocni listy, ktere se lepi na dvere.
Pri prebirani noveho vozu, a jeho prvni prohlidce jsem malem omdlel, kdyz jsem zjistil, jakym zpusobem tam ty listy prilepili. Vetsi cunarnu jsem nevidel. Nakonec jsem rezignoval, protoze pri predstave, ze to budou ztrhavat a znovu lepit... Navic muj vuz je cerne barvy, takze to na prvni pohled neni videt. Dale jsem si objednal spec. potahy, ktere se daji snadno vycistit v cene 10 tis. Byla mi dodana pouze predni polovina, zadni se pry nekde ztratila po ceste. Nemam je dodnes!!!!, ani po mnoha urgencich.
Rok jsem jezdil, vse bylo OK az do prvni garancky. Jelikoz nemam prvni auto, dukladne jsem se na ni pripravil a dolil vsechny tekutiny. Auto jsem tam odvez a odjel domu. Za par hodin jsem mel prvni telefon, ze je nutne vymenit brzdove deticky, pri dotazu kolik na ne jeste najedu, zaznela vyhybava odpoved neco okolo 2 tis. km, kdyz jsem pojal podezreni a rekl, ze je budu chtit videt, rekli, ze jeste zavolaji. Preci jen se nejedna o zavodni vuz a nejsem clovek, ktery jezdi stylem brzda - plyn. Mel jsem hodne ostry vuz a desticky na nem vydrzeli 30-40 tis.
Dalsi telefonat byl jiz umirnenejsi a desticky pry najezdi odhadem 5 tis. ale jelikoz dalsi garancka je za 20 tis., doporucuji je vymenit. Rekl jsem jim tedy, at je tam nechaji, ze pro me 5 tis. km je dost dlouha doba a ze pak prijedu na vymenu.
Pro vuz jsem si prijel a zaplatil neco malo pres 12 tis. korun. Vsiml jsem si, ze mezi provadenymi ukony bylo doliti tekutin do ostrikovacu. Na me upozorneni, ze nadrzka musi byt nejspis praskla, ji prijimaci technik zkontroloval a kupodivu praskla nebyla. Na muj dotaz, jak je mozne ze dolili nekolik litru tekutin, ktere jsem osobne dolil a nadobka pritom neni poskozena, me neumel odpovedet. Nicmene jsem to neresil a odjel jsem.
Na prvni krizovatce jsem se otocil a jel zpet. To co se ozyvalo z mych brzd se snad ani nedalo popsat. Bylo mi receno, ze to je normalni, ze si ty stare zajete desticky musi sednout. Nechal jsem si to radeji zapsat do protokolu a odjel zajizdet zajete desticky. Po nekolika dnech a najetych kilometrech tyto zvuky neprestavali. Proto jsem se vratil zpet do AMT a pozadoval napravu. Rekli mi, ze mi desticky vymeni za nove s cim jsem nesouhlasil, protoze vizualni kontrolou nebyly opotrebovane ani z 50%.
Na radu meho znameho (sefa servisu Alfa Romeo) jsem pozadoval jejich reklamaci. Na to mi rekli, ze by to v Anglii neproslo. Po mem nalehani a po tvrdem rozhovoru se sefem prodeje mi ty desticky ZBROUSILI!!!. Ano ve znackovem servisu mi desticky opravdu zbrousili a musim priznat, ze po te se zavada jiz neprojevila a po nekolika kilometrech si desticky opravdu sedly. Najel sem na nich pres 15 tis. kilometru. Nicmene kotoucum se vymena moc nelibila.
Mezi tim me prisel tesne pred vanocemi od AMT dopis, ze jim dluzim onech 80 tis. za priplatkovou vybavu. Kontrolou dokumentu, jsem zjistil, ze bylo vse zaplaceno, coz se po vanocich vysvetlilo. Dopis s omluvou jsem si musel vyprosit. Stastne a vesele. (To jen tak mimochodem

Kdyz jsem se bavil s mym kamaradem, ktery se ucil autoelektrikarinu a byl na praxi v Autecu (stejny vlastnik jako AMT), bylo me to objasneno. Zpravne by se desticky nemeli vubec vyndavat a merit specialni merkou. Pokud k vyndani preci jen dojde, meli by se dat na misto presne v tom poradi, jak byly vyndany. Pro usnadneni prace se dela takova cunarna. Mezi kotouce a desticky se zarazi sroubovak a vydloubnou se ven. Tim se ale narusi vrchni vrstva. Takove desticky se ale nedaji dat zpet. Navic se desticky podmazavaji vazelinou, ta se nesmi dostat na jejich povrch, jinak se desticky zapecou. To se mimochodem take stalo u mych desticek.
To ale nebyl mym peripetiim konec



Od te doby auto jezdi jak ma a musim dodat, ze jsem s nim velice spokojen. Mozna je to i tim, ze jsem s nim od te doby nebyl v AMT

A jake z toho plyne ponauceni? Pred garancni prohlidkou si auto zkontrolujte. Upozornete prijimaciho technika na doliti tekutin, a ze si neprejete menit desticky, kdyz maji 50% co jste si pred chvili zkontrolovali. Zadejte kopii protokolu z diagnostiky a poradne si zkontrolujte, jestli neni padelana. Ano i to se jim vyplati delat pro urychleni prace maji 1 original z jineho a lehkou upravou znej vyrobi vasi kopii. Kazdy ukon je pro technika urcity pocet bodu, za ktery je placen. Ulite tekutiny se daji znovu prodat. Cim vic toho technik za den stihne tim vic ma penez. To nemam z vlastni hlavy.
Do provozu servisu vidim, protoze se o jeden staram, takze celkem chapu, ze nekteri zakaznici jsou opravdu na zabiti. Doufam ale, ze mezi ne nepatrim

Omlouvam se za velmi dlouhy prispevek.

Land Rover 90
- Jan Kucera
- Příspěvky: 678
- Registrován: 11 bře 2007 09:17
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Ja do toho moc vstupovat nechci,neni snad uz co dodat a obrazek si kazdy udela sam.Ja zakaznik AMT a jeho odnozi nejsem,nemam novy vuz a na servis bych tam po tom co tu uz delsi dobu zazniva nejel.O jejich horskych prirazkach na vse ani nemluve.
Tohle vse je otazka na pravnika,jestli by se nedal napsat dopis do UK,kde by se tyhle pripady dolozili.Jestli by to neco bylo platne nevim,uz jednou se k tomu nepostavili celem(viz prodej D3-reportaz na nove).Minimalne by meli ostudu.
Co se zaruky tyce,mam pocit ze dnes uz je to nastaveno tak ze majitel neni povinen na servis do original zastoupeni a ze navstevou jineho servisu zaruka nepada.Otazkou je pak prokazovani zaruk a tak.Jestli o tom nekdo vite neco vic ,opravte me.
Honza
Tohle vse je otazka na pravnika,jestli by se nedal napsat dopis do UK,kde by se tyhle pripady dolozili.Jestli by to neco bylo platne nevim,uz jednou se k tomu nepostavili celem(viz prodej D3-reportaz na nove).Minimalne by meli ostudu.
Co se zaruky tyce,mam pocit ze dnes uz je to nastaveno tak ze majitel neni povinen na servis do original zastoupeni a ze navstevou jineho servisu zaruka nepada.Otazkou je pak prokazovani zaruk a tak.Jestli o tom nekdo vite neco vic ,opravte me.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Já měl podobnou zkušenost. Taky jsem si tady někde vyléval srdíčko. Je to banda padouchů. Mám kamaráda v Toyotě jako přijímací technik a potvrdíl mi, že autosalony žijou hlavně ze servisu, ale takovou prasárnu by si fakt nedovolili. Po záruce ještě nemám, ale další prohlídku udělám u Admina.
Freelander 2005 Td4, http://www.duluxpraha.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.icolor.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že dát zprávu otom jak pracuje AMT je škoda snahy a času. Angláni to řešit nebudou. V minulosti to již bylo provedeno bez jakékoliv reakce Anglie.
Co se týká vozů v záruce. Myslím, že to má i zákazník ve smlouvě, že po dobu záruky musí být vozidlo servisováno u autorizovaného servisu. Je tam popsáno co si při servisních prohlídkách zákazník platí.
Pokud nedodržíš servisní interval km nebo měsíce je možné že ztratíš záruku.
Co se týká vozů v záruce. Myslím, že to má i zákazník ve smlouvě, že po dobu záruky musí být vozidlo servisováno u autorizovaného servisu. Je tam popsáno co si při servisních prohlídkách zákazník platí.
Pokud nedodržíš servisní interval km nebo měsíce je možné že ztratíš záruku.
- erik
- Příspěvky: 2884
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Jsou to asi zbytecne narky- Anglani nic neudelaji...zmena zadna , ja jsem si tez postezoval.no zanechal jsem narku..Admin píše:Myslím, že dát zprávu otom jak pracuje AMT je škoda snahy a času. Angláni to řešit nebudou. V minulosti to již bylo provedeno bez jakékoliv reakce Anglie.
Co se týká vozů v záruce. Myslím, že to má i zákazník ve smlouvě, že po dobu záruky musí být vozidlo servisováno u autorizovaného servisu. Je tam popsáno co si při servisních prohlídkách zákazník platí.
Pokud nedodržíš servisní interval km nebo měsíce je možné že ztratíš záruku.
Ale admine, jedno mne napada... Co se stat pobockou "autorizovaneho" , ale zahranicniho. I na tento detail anglani kaslou a preccedence jiz existuje. A celkem blizko...

Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
...ze si to nekdo da smluv(servis-garance)jeste nemusi znamenat ze pres to nejede vlak.Nepolemizuju,jen se mi to zda dost kratkozraky kdyz si nekdo(AMT) vyrobi v podstate nezakonou smlovu.Cojku na ne
A co se tyce anglanu,napada me jen jedno.S prodejem znacky firme TATA uz asi neni zajem o cokoliv
To s tim servisem nemam ze sebe,na to musela pristoupit i SKODA.
Honza

A co se tyce anglanu,napada me jen jedno.S prodejem znacky firme TATA uz asi neni zajem o cokoliv

To s tim servisem nemam ze sebe,na to musela pristoupit i SKODA.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
AMT apod.
V Anglii mi někdo prohodil cihlu oknem do kufru mé Discovery 3. Na potvoru ten den, na kdy jsem měl zabukován lodní lístek na trajekt. Vydal jsem se tedy do nedalekého autorizovaného, velkého, stylového, nablýskaného a luxusního centra LR v Lutonu. Bylo mi řečeno, abych to tam nechal, že okno objednají, do 3 dnů ho dostanou a další 2 dny ho budou lepit. Na můj dotaz zda by mi nedali aspoň kus folie, kartonu a lepící pásku, abych si to provizorně zalepil, protože musím za 3 hodiny mazat směr Dover, se usmáli, něco blekotali, že veškerý odpad dávají na recyklaci a proto mi nemohou nic poskytnout a pak už jen krčili rameny.
Kdepak, ryba smrdí od hlavy a kdyby bylo v Solihullu všechno jak má být, nebyly by Škodovky spolehlivější a často kvalitněji vyrobeny než současné Land Rovery a Jaguary...
.
Jo a že se na vás s Freelandery dívají v AMT jak na socky, z toho si nic nedělejte. Já jsem taky socka, protože moje D3 je S verze za 1,3 milionu, zatímco našlapaná HSE se může vyšplhat i na 2 mega. Navíc nenosím boty z krokodýlí kůže, ani oblek od Versace nebo Yves Sant Laurent, ani hodinky za 100 litrů, takže nejsem dostatečně FREE, COOL, ani IN (česky FRIKULÍNA
), ale jenom obyčejnej, proplešlej, letos už čtyřicátník. A tedy v očích AMT socka.
Už mě to nebaví, příští jaro bude moje Discovery čtyřletá, s cca 165 tis.km na tachometru a půjde do světa. Začínám pomalu shánět náhradu, protože hodlám koupit nějaký pěkný kousek poctivého starého mechanického LR Discovery nebo RRC, totálně ho rozhodit a postavit znova. Věřím, že pak to bude lepší a spolehlivější LR než současné kybernetické hračky na kolečkách...
Jo a abychom se ještě nedivili, až Anglánům Indové tak zdvihnou mandle, že budou LR i jaguary lepší auta než dneska.
Ale abyste si nemysleli, já Anglii jinak miluji a jezdím tam strašně rád. No a ve vztahu k Land Roverům jsem pacient...
Kdepak, ryba smrdí od hlavy a kdyby bylo v Solihullu všechno jak má být, nebyly by Škodovky spolehlivější a často kvalitněji vyrobeny než současné Land Rovery a Jaguary...


Jo a že se na vás s Freelandery dívají v AMT jak na socky, z toho si nic nedělejte. Já jsem taky socka, protože moje D3 je S verze za 1,3 milionu, zatímco našlapaná HSE se může vyšplhat i na 2 mega. Navíc nenosím boty z krokodýlí kůže, ani oblek od Versace nebo Yves Sant Laurent, ani hodinky za 100 litrů, takže nejsem dostatečně FREE, COOL, ani IN (česky FRIKULÍNA

Už mě to nebaví, příští jaro bude moje Discovery čtyřletá, s cca 165 tis.km na tachometru a půjde do světa. Začínám pomalu shánět náhradu, protože hodlám koupit nějaký pěkný kousek poctivého starého mechanického LR Discovery nebo RRC, totálně ho rozhodit a postavit znova. Věřím, že pak to bude lepší a spolehlivější LR než současné kybernetické hračky na kolečkách...
Jo a abychom se ještě nedivili, až Anglánům Indové tak zdvihnou mandle, že budou LR i jaguary lepší auta než dneska.
Ale abyste si nemysleli, já Anglii jinak miluji a jezdím tam strašně rád. No a ve vztahu k Land Roverům jsem pacient...

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
myslim ze by indove ted mohli vnest cerstvej vitr do LR...ale je to dobrej paradox...Anglanum predtim patrila indie a ted indove skupujou anglany....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
Indie a spol.
On už totiž svět není co býval. A když si vezmete historii, vždycky byly některé oblasti světa v rúzných etapách historie úspěšnější než jiné a po třeba 500 letech se situace obrátila. Indie, Čína, Persie, Egypt, to bývaly v historii velmoci, třeba opět nastává jejich éra.
Aston Martin mají Arabové a vypadá k světu. Ulrich Bez zůstal šéfem a Arabové si jenom jmenovali svého reprezentanta, aby na něj dohlížel. Nemohli si vybrat lépe - Dave Richards, šéf Prodrive, majitel televizních práv na WRC, bývalý šéf BAR/Honda F1.
Nebojím se proto ani indického vlastnictví Land Rover/Jaguar.
Když si vemete bývalý úspěšný team Jordan F1, tak když Eddiemu Jordanovi začaly docházet prachy, prodal team ruskému kanaďanovi, ten to přejmenoval na Midlands, team jezdil s ruskou licencí a šel dolů. Po roce to prodali holandskému Spykeru a team šel pořád dolů. Teprve před letošní sezonou team koupili Indové, přejmenovali to na Force India a vypadá to, že team se odrazil ode dna.
Přejme Land Roveru a Jaguaru, aby se mu pod Tatou dařilo.
Aston Martin mají Arabové a vypadá k světu. Ulrich Bez zůstal šéfem a Arabové si jenom jmenovali svého reprezentanta, aby na něj dohlížel. Nemohli si vybrat lépe - Dave Richards, šéf Prodrive, majitel televizních práv na WRC, bývalý šéf BAR/Honda F1.
Nebojím se proto ani indického vlastnictví Land Rover/Jaguar.
Když si vemete bývalý úspěšný team Jordan F1, tak když Eddiemu Jordanovi začaly docházet prachy, prodal team ruskému kanaďanovi, ten to přejmenoval na Midlands, team jezdil s ruskou licencí a šel dolů. Po roce to prodali holandskému Spykeru a team šel pořád dolů. Teprve před letošní sezonou team koupili Indové, přejmenovali to na Force India a vypadá to, že team se odrazil ode dna.
Přejme Land Roveru a Jaguaru, aby se mu pod Tatou dařilo.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Dnes jsem se zmínil svému švárovi, který bydlí střídavě v Anglii a Španělsku o způsobu jednání AMT. Docela mě prekvapil když řekl, že je to normální jev i v Anglii a Španělsku. Nemají prostě úroveń. Proto si prý raději koupil Q7 4,2tdi než RR aby si ušetříl starosti. Ještě že je tady pár fandů co AMT dokáží zastoupit.
Freelander 2005 Td4, http://www.duluxpraha.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.icolor.cz" onclick="window.open(this.href);return false;