Stránka 65 z 75

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 bře 2020 10:34
od Adam P.
MadTom píše: 30 bře 2020 10:14 Já u 130ky taky ne, zatím. Zrovna centrál považuju při cestách přes různá města za důležitou věc. Takové otevřené zadní dveře někde na křižovatce jsou super. Psa si kvůli tomu pořizovat nebudu.
tak ale to pak musíš jet se zamčenýma všema dveřema, ne? když zamčeš centrálem. nebo to máš odděleně, že můžeš zamčít jen zadní dveře? zamčené všechny dveře v případě nehody asi záchranářům práci neusnadní... my tam máme dycky aspoň jednoho toho našeho psa, tak se nebojím. to aj celníci většinou říkají ať to radši rychle zavřem a nechou nic prohledávat :)

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 bře 2020 11:32
od MadTom
Zatím to nemám nijak. Teda v D2 to mám - normálně nemám dveře zamčené, ale pokud jsme někde ve městě ve frontě třeba na křižovatce, tak to tlačítkem zamknu. Viděl jsem, jak pobuda na křižovatce otevřel kufr od auta a odnesl si nějakou tašku. Řidič s tím nemohl nic udělat, než vyběhl z auta, tak pobuda byl pryč. A když jsme kdysi projížděli tuším Durres v Albánii, tak jsem na jedné křižovatce musel najet až těsně na toho přede mnou, aby místní přičmoudlík pochopil, že to jestli jsou ty dveře zamčené doopravdy zkoušet nebude.
Jinak jak píšeš, v případě nehody to může být problém - budou muset rozbít okno. Na druhou stranu, zrovna toto by mě v Defu netrápilo, teda pokud na něm nemám rollcage. Cokoliv jako bezpečnost je v Defu trošku iluze.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 bře 2020 11:58
od habakuk
Adam P. píše: 30 bře 2020 10:34
MadTom píše: 30 bře 2020 10:14 Já u 130ky taky ne, zatím. Zrovna centrál považuju při cestách přes různá města za důležitou věc. Takové otevřené zadní dveře někde na křižovatce jsou super. Psa si kvůli tomu pořizovat nebudu.
tak ale to pak musíš jet se zamčenýma všema dveřema, ne? když zamčeš centrálem. nebo to máš odděleně, že můžeš zamčít jen zadní dveře? zamčené všechny dveře v případě nehody asi záchranářům práci neusnadní... my tam máme dycky aspoň jednoho toho našeho psa, tak se nebojím. to aj celníci většinou říkají ať to radši rychle zavřem a nechou nic prohledávat :)
Při aktivaci airbagu se zámky automaticky odemykají. Možná 90% nových aut má automatické zamknutí nastaveno z výroby. Tedy obava o odemknutí auto při nehodě je lichá.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 bře 2020 12:03
od Adam P.
jo, to vím. akorát třeba DEF, o kterém tady byla řeč, airbag nemá. a tím pádem asi ani žádné čidlo "nárazu" nebo tak něco...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 bře 2020 12:05
od Lukasino
habakuk píše: 30 bře 2020 11:58
Adam P. píše: 30 bře 2020 10:34

tak ale to pak musíš jet se zamčenýma všema dveřema, ne? když zamčeš centrálem. nebo to máš odděleně, že můžeš zamčít jen zadní dveře? zamčené všechny dveře v případě nehody asi záchranářům práci neusnadní... my tam máme dycky aspoň jednoho toho našeho psa, tak se nebojím. to aj celníci většinou říkají ať to radši rychle zavřem a nechou nic prohledávat :)
Při aktivaci airbagu se zámky automaticky odemykají. Možná 90% nových aut má automatické zamknutí nastaveno z výroby. Tedy obava o odemknutí auto při nehodě je lichá.
Ale to nebude platit u defa s dodělaným centrálem...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 bře 2020 12:08
od MadTom
Def TD5 má čidlo nárazu resp. otočení auta na střechu - vypne to mimo jiné motor a hlavně čerpadlo nafty v nádrži. Tam není problém to zapojit tak, aby se auto v takovém případě samo odemklo.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 bře 2020 12:21
od Adam P.
MadTom píše: 30 bře 2020 12:08 Def TD5 má čidlo nárazu resp. otočení auta na střechu - vypne to mimo jiné motor a hlavně čerpadlo nafty v nádrži. Tam není problém to zapojit tak, aby se auto v takovém případě samo odemklo.
taky vím :) ale teď je otázka, jestli to tak mají lidi fakt zapojené. jinak jasně, tome, je to jak píšeš. bezpečnost v defu je kapitola sama pro sebe, resp. není tam moc co psat :) já jsem to myslel spíš tak, že záchranářům se určitě lépe páčí nezamčené dveře, než když to drží na obou stranách. ale i tak to beru spíš obecně. ty vyprošťovací postupy neznám, to by nám asi musel říct nějaký hasič, jak to v reálu chodí. každopádně doufejme, že tohle v našem případě zůstane jen v rovině úvah a nezažijeme to nikdo z nás na vlastní kůži...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 bře 2020 22:53
od Tazik1992
Adam P. píše: 30 bře 2020 12:21 každopádně doufejme, že tohle v našem případě zůstane jen v rovině úvah a nezažijeme to nikdo z nás na vlastní kůži...
Taky doufám. Takhle dopadli bývalí kolegové před 14 dny. Udělali kotrmelec. Naštěstí z toho vylezli bez újmy. Ani nebylo třeby nic páčit, okna v Defíku se "otevřela" automaticky sama.
IMG_20200320_145606u.jpg
IMG_20200326_104233u.jpg

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 17 dub 2020 22:54
od Démon
Tentokrát za to muže elektrikář

Před pár rokama jsem si nechal na defu dodelat relátka
Domluva byla dovezu to i se schématem kam me zakreslí změny a já pak budu lépe spát. Při vyzvednutí jsem schéma nedostal ani ho nikdo nebyl ochotný dokreslit že je to tak jak vždycky na všech defendrech jen přibyli 2 relátka. Potom jsem přišel na to že přes pačku na parkovackách jde 12v pořád a reklamace velký nezájem.

Dnes mi přestaly jít dálkové a při zapnutých světlech svití levý blinkr při zapnuti vystražných se rozsvítí i druhá strana takže jsou tam 2 relátka 3 diody(nebo co to je kvuli usmerneni proudu aby šlo blikat dálkovýma) 4 přestřihlé puvodní kabely a obe páčky svetel doupravované metodou pučim si tady to a tam toto a ve vysledku uplne zbytečne popřepojované jakoby se v tom nekdo zamotal tak látal až se to rozjelo :yawn

Nechat to jak to bylo a co 2 roky vytáhnou novou páčku z pod sedačky nacvaknout konektory a zase pokračovat byla nejlepší metoda na opravy :D

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 26 dub 2020 10:36
od dexter
Tak som sa sem dostal aj ja. Neviete niekto o dobrej diagnostike v okolí Topoľčian? už som bol u dvoch a a ni jeden sa mi nevie dostat do kontroly vstrekovačov. Jeden mi určite robí šarapatu, motor skáče a vibruje. Potreboval by som určiť ktorý. Mám freelander td4.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 04 kvě 2020 07:01
od Not-0-rick
V pátek jsem si domů dovezl SIII, ex sanitku a po krátké inspekci jsem zjsitil, že je prasklé víko na zadním difu. Evidentně proražené zevnitř - což na STK před týdnem nebylo, tak jsem to sundal, že se podívám co se teda jako stalo, no nakonec jsem někde až na druhé straně našel příčinu - původní nalévací zátka, kterou někdo (asi při couvání) o něco zarazil dovnitř a už ji nehledal, dal novou a tradá. Samozřejmě jí cestou po silnici našlo kolo diferáku a téměř ji prohodilo víkem ven... ObrázekObrázek

Odesláno z mého PAR-LX1 pomocí Tapatalk


Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 04 kvě 2020 10:12
od Tazik1992
Not-0-rick píše: 04 kvě 2020 07:01 původní nalévací zátka, kterou někdo (asi při couvání) o něco zarazil dovnitř a už ji nehledal, dal novou a tradá. Samozřejmě jí cestou po silnici našlo kolo diferáku a téměř ji prohodilo víkem ven...
Hustýý. Zrovna minulý týden sem měnil oleje a chtěl sem se na fóru zeptat, jaká má být napouštěcí zátka na zadním diffu Salisbury. Překvapilo mě totiž, že ve víku je jen pár závitů a zátka se dá prošroubovat dovnitř :shock:
Ale v tomdle vláknu je tam dle obrázku ta samá, co v otvoru pro vypouštění. Já bych teda čekal spíš zátku s přírubou.
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... y&start=60
Taky sem koukal, že ta moje zátka je z vnitřní strany nějaká ohoblovaná. Nakonec sem šáhnul do šuplete, sundal matku ze starého elektroventilu, která se štěstím pasovala na zátku a vyrobil jsem si zátku s dorazem.
Salisbury - zátka omletá.jpg
Salisbury zátka - úprava
Salisbury zátka - úprava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 04 kvě 2020 10:29
od habakuk
Pavel píše: 04 kvě 2020 10:28 Takže závada není skurvenym land roverem, ale lajdáckym mechanikem někde na ostrovech? :rofl
Tak zrovna Land Rover to pro servis přívětivě nevymyslel.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 04 kvě 2020 10:32
od Not-0-rick
Pavel píše:Takže závada není skurvenym land roverem, ale lajdáckym mechanikem někde na ostrovech? :rofl
mechanikem někde v Německu odkud to sem bylo dovezeno :D

Odesláno z mého PAR-LX1 pomocí Tapatalk


Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 04 kvě 2020 21:27
od Hanys_a_Kaca
jojo, jakej pán, takovej pes.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 05 kvě 2020 11:05
od Démon
A krále čokoládek znáte?

...rovnou upozornim že to neni moje veledílo

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 05 kvě 2020 11:31
od Hanys_a_Kaca
To se pozná labužník, bílé - mléčné, já radši ale černé hořké.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 kvě 2020 13:30
od Vladicek
Ahoj,
Potřeboval bych poradit - dnes po krátkém ježdění v lese na redukci (jen tahání malého vozíku, nic náročného) mi skočila chybová hláška:

Restricted performance a červený trojúhelník.
Auto v nouzáku, dojel jsem pár km domu a diagnostika hlásí:

P242D - exhaust gas temperature sensor - circuit high (bank 1 sensor 3)

Má někdo nějakou radu? Mám to vymazat a zkusit jet dál? Prohledal jsem tady fórum ale nebyl jsem úspěšný, tak se ptám takto.

Díky předem

Diagnostika iCarsoft
FC4C9DA4-F172-459B-8317-CCA5361BECD3.jpeg

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 30 kvě 2020 22:39
od Lukasino

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 31 kvě 2020 01:33
od Vladicek
Lukasino píše: 30 kvě 2020 22:39 Tady je k tomu něco víc...
https://www.disco3.co.uk/forum/topic160455.html
Díky, koukám na to.

Ještě jsem našel jednu radu - otevřít krytku nádrže... což by teoreticky mohlo mít vliv, předtím jsem tankoval úplně plnou nádrž...