Přestavba RRC na 4,6 V8

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#141 Příspěvek od teslo » 24 čer 2013 10:17

Tento vikend som sa dostal do garaze iba na chvilku a nestihol som co som mal naplanovane. Demontoval som iba prsia. Zostavaju kluka a piesty...
Potom dokladne cistenie a zhodnotenie stavu...ale mozno to nebude tak hrozne ako vyzera.
Ale stale nepochopim, ako je mozne, ze si nejaky organizmus (este k tomu tvrdiaci o sebe, ze mysliaci) nedokaze zapamatat zopar zakladnych ukonov udrzby, ako napr. vymena oleja a pod... :hmm:
Přílohy
20130623_204020.jpg
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2873
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#142 Příspěvek od Mirko » 24 čer 2013 10:27

:shock: tam je víc oleje zvenku na bloku, než bylo uvnitř....Ale uvidíš, že po teplé wapce to zas bude hezký :mrk

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#143 Příspěvek od teslo » 24 čer 2013 17:16

naladu som si trosku vylepsil tymto:)
Přílohy
staun beadlock
staun beadlock
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Otifant
Příspěvky: 100
Registrován: 24 lis 2008 19:37
auto: LR SIII Stage One
Bydliště: Boskovice

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#144 Příspěvek od Otifant » 24 čer 2013 20:30

teslo píše:naladu som si trosku vylepsil tymto:)
nahrivaci decky na rafky?! :shock: to sem jeste nevidel :grin: :grin:
LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#145 Příspěvek od teslo » 25 čer 2013 08:35

blok odstrojeny :wink:
Přílohy
20130624_210111[2].jpg
20130624_210126[1].jpg
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#146 Příspěvek od teslo » 25 čer 2013 11:43

Otifant píše:
teslo píše:naladu som si trosku vylepsil tymto:)
nahrivaci decky na rafky?! :shock: to sem jeste nevidel :grin: :grin:
to su len transportne navleky, aby sa disky pocas cesty neposkodili...uz som ich prestrihol a dal dole :mrgreen:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2873
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#147 Příspěvek od Mirko » 25 čer 2013 11:44

jak vypadali ložiska kliky a klika samotná? nějaké detailní foto?

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#148 Příspěvek od teslo » 25 čer 2013 11:58

ziadne skrabance/ryhy (aspon nie na prvy pohlad). Loziska na niektorych miestach zodrate na med...
bol som dokonale zastraty od oleja, tak som nechcel chytat telefon...fotky porobim ked to budem umyvat.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2873
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#149 Příspěvek od Mirko » 27 čer 2013 09:26

Byl jsem se včera podívat na svou techniku, která se (cituji Ottifanta) "posunula rychlosti kontinentálních desek" blíž k Pešlové dílně. :chuckle Nový motor už je dokonce V dilně.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#150 Příspěvek od teslo » 27 čer 2013 09:47

to vies, zmena prostredia a technika sa musi aklimatizovat, aby nedostala sok...:)
mne vcera doslo nove riadenie :mrgreen:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#151 Příspěvek od Miky_CZ » 30 čer 2013 11:25

Mirko píše:Byl jsem se včera podívat na svou techniku, která se (cituji Ottifanta) "posunula rychlosti kontinentálních desek" blíž k Pešlové dílně. :chuckle Nový motor už je dokonce V dilně.
predpokladam ze nas range jeste stoji tam, kde jsme ho nechali :grin:
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2873
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#152 Příspěvek od Mirko » 01 črc 2013 08:52

Pokud jste ho nechali daleko od dílny, tak ano :mrk

Uživatelský avatar
Otifant
Příspěvky: 100
Registrován: 24 lis 2008 19:37
auto: LR SIII Stage One
Bydliště: Boskovice

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#153 Příspěvek od Otifant » 18 črc 2013 23:45

trochu to tu ozivim... motor je v aute :D ...vse se hnulo kupredu, ale vic vam zatim nemuzu rict...... :yx ........
LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#154 Příspěvek od teslo » 19 črc 2013 09:32

ja som taktiez zaznamenal posun...presunul som stojan s motorom do inej casti garaze :mrgreen:

ale tesim sa na to co este nemozes prezradit... :twisted:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2873
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#155 Příspěvek od Mirko » 25 črc 2013 18:48

O moc víc taky říct nemohu, byl jsem minulou středu ve Valmezu. Motor byl namontovaný včetně většího měniče, ale start proběhl až tento týden. Po zahřátí bohužel přestal mazat, takže se přehodili čerpadlo oleje z mé 3,9ky (tam bylo dané před rokem nové) ale situace se nezlepšila. Takže pan Pešl je teď na pátračce, proč nemažeme a já asi neodjedu na dovolenou...
Doufal jsem právě že už ho tento týden dovezu a nechám příští týden změnit instalaci plynu, protože Pešl radikálně odmítl nakrmit tu 4,6 přes restriktivní Venturi systém plynu.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#156 Příspěvek od Neklan » 25 črc 2013 22:33

To se divím, že ti Pešlik vůbec nějaký plyn toleroval :grin:. Mně před časem svolil pouze k demontáži celého LPG systému a to se na to ještě tvářil jako Arab na vepřové :grin:
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2873
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#157 Příspěvek od Mirko » 26 črc 2013 07:55

No toleroval...On to Pešl pokaždé vyhodí z auta a já to pak vezu dalšímu závodníkovi, panu Kolbábkovi, do Nedvědic ať to tam dá zpátky a nezruinuje mi to krásné nastavení motoru od pana Pešla. Takže i teď už jsem mu volal s instrukcemi od pana Pešla, že tam musí jít úplně jiný mix a slíbil, že to vyřeší.
To mě taky tolik netrápí, to mazání je horší, protože to vypadá, že někde v soustavě ztrácí tlak, což by třeba mohlo být těsnění čelního víka (prsa) a to by znamenalo skoro vše zas demontovat....

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#158 Příspěvek od teslo » 26 črc 2013 09:43

drzim palce, nech pricinu objavite cim skor a bude to iba nejaka prkotina
Ja som minuly tyzden objavil dalsi problem. Na jednej akcii som sa bruchom dost vyrazne pretlacal so zemou...a vyzera to tak, ze som praskol trubkove vyfukove zvody. Su celkom intenzivne pokryte bahnom, takze prasklinu nevidim, ale na jednom mieste su trubky trochu ocadene... :-(
Neje to vazny problem. Vyfuk by som daval dole tak ci tak, ked by som menil motor, ale asi to budem musiet urychlit. Perlicka je, ze montaz trubkovych zvodov je peklo - pristup ku srobom nulovy (hlavne zadnym spodnym)...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2873
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#159 Příspěvek od Mirko » 26 črc 2013 09:54

S tím výfukem chápu, ta montáž je fakt děsná. Však když teď Pešl vyndal starý motor, tak zadní spodní šroub nebyl na jedné straně svodů ani namontovaný...Evžen se nepochlubil, že se tam nedostal. Šelest, kterou můj 3,9 motor měl, byl zřejmě od dvou těsnění výfukových svodů, které profukovali.
S Pešlem jsem teď mluvil: včera na něm prý dělali do noci, sundali prsa a vrátili přetěsněné na místo a už maže! Ladění by mělo proběhnout v pondělí, v úterý si ho prý můžu vyzvednout...akorát že plynař už tou dobou bude v Chorvatsku, takže letos se budu rekreovat v ČR :mrk

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#160 Příspěvek od teslo » 26 črc 2013 10:22

co chces ladit na LPG (aky system pouzivas)? Pokial ide iba o pozapajanie komponentov naspat, tak som si isty, ze to dokazes aj poslepiacky :wink:
"Ladenie" LPG (neriadeny OMVL s obyc zmiesavacom - presne ten kit co montovali RPI) v mojom RRC prebiehalo velmi komicky...Vo stvrtok po praci sme mali odchadzat do Srbska na Srbsku trophy...V ten stvrtok nad ranom som dokoncil montaz LPG...auto nastartovalo a na LPG to chytilo a islo hned na prvy pokus...cca 3-4 hodiny pred odchodom (tzn. ten stvrtok cez obed) som bol dotankovat LPG a pri tej prilezitosti som si povedal, ze na to hodim ocko a trosku to poladim...trosku som sa s tym babral, utrhol skrtuku na nastavovanie citlivosti a este som spravil nieco...a auto zdochlo....V panike som rychlo zhanal akehokolvek plynara, ktory by bol ochotny sa na to pozriet. Uz som bol rozhodnuty aj kupit cely novy LPG system, keby to bolo nutne...nakoniec som nasiel chlapika, priviezol auto...chlapik otvoril kapotu a doslova hned spustil, ze "vsak Vam to ani fungovat nemoze"...mna oblial studeny pot, co som posral a on, ze tu mate vypadnuty kablik od uzatvaracieho solenoidu... :shock: Skoro ma prekotilo, ze som si to nevsimol...zapichli sme naspat, LPG zacalo fungovat, mne sa ulavilo a vyrazili sme do Srbska...Najblizsie som sa odvazil otvorit kapotu a pozriet na plyn - trosku priskrtit (motor isiel nenormalne, ale zdalo sa mi, ze to dost zerie...), az ked sme prekrocili Srbske hranice. :mrgreen: V skratke som chcel iba povedat, ze som neladil vobec nic.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět