Jako poslední jsem se pověnoval sedačkám, sice jsem je již párkrát čistil, ale tentokrát jsem měkčil kůži, z minulých aut se mi na to dobře osvědčila indulona, stojí to pár korun a kůže pak nepraská. Není třeba se bát mastnoty, krásně se to vpije a pro jistotu to přetřu suchým hadříkem. Tento týden se objednám na revizi LPG, poradíte mi co bych měl nechat vyměnit?
RRC - několik dotazů nováčka :)
- Mattyfu
- Příspěvky: 347
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Discovery III TDV6
- Bydliště: díra po granátu u Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Tento víkend jsem neměl tolik času na rengeeho, ale i tak jsem si dneska seřídil předstih, takže mi to teplé už lépe startuje a doufám, že to bude platit i o studeném motoru. Dalším krokem bylo rozhýbání šíbru v celém rozsahu, padla na to půlka WD-čka, ale už funguje a já se mohu kochat krásným výhledem do modrého nebe skrz mříže zahrádky
Jo a trochu jsem se pověnoval i elektrickému seřízení spolujezdcovy sedačky, má to sice ještě mouchy, ale na 90% to funguje.
Jako poslední jsem se pověnoval sedačkám, sice jsem je již párkrát čistil, ale tentokrát jsem měkčil kůži, z minulých aut se mi na to dobře osvědčila indulona, stojí to pár korun a kůže pak nepraská. Není třeba se bát mastnoty, krásně se to vpije a pro jistotu to přetřu suchým hadříkem. Tento týden se objednám na revizi LPG, poradíte mi co bych měl nechat vyměnit?
Jako poslední jsem se pověnoval sedačkám, sice jsem je již párkrát čistil, ale tentokrát jsem měkčil kůži, z minulých aut se mi na to dobře osvědčila indulona, stojí to pár korun a kůže pak nepraská. Není třeba se bát mastnoty, krásně se to vpije a pro jistotu to přetřu suchým hadříkem. Tento týden se objednám na revizi LPG, poradíte mi co bych měl nechat vyměnit?
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
- Mattyfu
- Příspěvky: 347
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Discovery III TDV6
- Bydliště: díra po granátu u Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Včera jsem trochu větral classica. Bylo to cca 300 km a většína po dálnici. Co mi kazilo radost byl boční vítr, to že auto bude náchylné jsem znal už z předchozího classica, ale ne tolik. Opravdu jsem se s tím dosti pral, udržet Čárlse v pruhu ve stovce to bylo chvílema nebezpečnné a to už mám řízení z 90% vpořádku. Chci se zeptat zdejších kolegů, zvláště těch co mají auta zvedlá, jak to máte vy?
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
- eliott
- Příspěvky: 11545
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
No jestlio je pořád tak nesmyslně vysoký, tak s tím nic neuděláš.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Lukasino
- Příspěvky: 4007
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Nesmíte být takový baby pánové
Já s tím v pohodě dojel z Černý Hory...
Jinak už si nepamatuji přesně, ale vím že byl obrovský rozdíl v rychlosti, mám pocit že kolem 80-90ti se to opravdu moc nedalo udržet na silnici, ale 110+ už bylo zase v pohodě (myslím to vážně)
Ale samozřejmě jak píše Patrik, chce to dolu
Já s tím v pohodě dojel z Černý Hory...
Jinak už si nepamatuji přesně, ale vím že byl obrovský rozdíl v rychlosti, mám pocit že kolem 80-90ti se to opravdu moc nedalo udržet na silnici, ale 110+ už bylo zase v pohodě (myslím to vážně)
Ale samozřejmě jak píše Patrik, chce to dolu
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
tak, tak a preto idem o dva palce nizsieLukasino píše: Ale samozřejmě jak píše Patrik, chce to dolu
Sice si tym sposobim nocne mory, ale hadam to vyjde
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mattyfu
- Příspěvky: 347
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Discovery III TDV6
- Bydliště: díra po granátu u Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Ahoj pánové, jelikož má Čárls technologickou přestávku, tak bych se chtěl zeptat na pár věcí.
Za a, zapalování, dá se v česku koupit fungl nový rozdělovač? Koukal jsem na aftermarket i do e-schopů zdejších prodejců a našel jsem leda vodotěsný a to za móc velkou raketu, nebo mi doporučíte bezkontakní zapalování? Jak se to montuje, kolik to stojí, je to spolehlivější jak nový rozdělovač? Zaslechl jsem že nové rozdělovače jsou čína a žádná sláva.
Za b, když jsem se hnal do Lysic, tak padlo rozhodnutí, namontovat vypínatelný stabík nebo zdvojit tlumiče, zkusím ty tlumiče, nestojí to moc a koukal jsem, že čárls tam to uchycení na rámu pro druhý pár má. Co potřebuji dolů na nápravu, omlouvám se za stupidní dotaz, ale nyní se nekouknu, auto nemám doma tak bych si připravil fidlátka až se mi vrátí.
Za c, když chci sundat pukový lift kastle, stačí, koupit jen nové silenbloky, nebo mi poradíte ještě něco.
Vím že nevymýšlím nic světoborného, ale ta cesta mi ukázala, kde bude potřeba nějaká opravička.
Jinak se jelo krásně, dálnice mezi 110-120 občas i víc, spotřeba 22L/100 km plynu, okresky 20L/100km plynu a jen co vyměním i čep na páce řízení bude se hned líp ovládat.
Za a, zapalování, dá se v česku koupit fungl nový rozdělovač? Koukal jsem na aftermarket i do e-schopů zdejších prodejců a našel jsem leda vodotěsný a to za móc velkou raketu, nebo mi doporučíte bezkontakní zapalování? Jak se to montuje, kolik to stojí, je to spolehlivější jak nový rozdělovač? Zaslechl jsem že nové rozdělovače jsou čína a žádná sláva.
Za b, když jsem se hnal do Lysic, tak padlo rozhodnutí, namontovat vypínatelný stabík nebo zdvojit tlumiče, zkusím ty tlumiče, nestojí to moc a koukal jsem, že čárls tam to uchycení na rámu pro druhý pár má. Co potřebuji dolů na nápravu, omlouvám se za stupidní dotaz, ale nyní se nekouknu, auto nemám doma tak bych si připravil fidlátka až se mi vrátí.
Za c, když chci sundat pukový lift kastle, stačí, koupit jen nové silenbloky, nebo mi poradíte ještě něco.
Vím že nevymýšlím nic světoborného, ale ta cesta mi ukázala, kde bude potřeba nějaká opravička.
Jinak se jelo krásně, dálnice mezi 110-120 občas i víc, spotřeba 22L/100 km plynu, okresky 20L/100km plynu a jen co vyměním i čep na páce řízení bude se hned líp ovládat.
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
- Mirko
- Příspěvky: 2883
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Kupoval jsem dva kusy od Powersparku (googlit simon bbc) a u obou odešel zapalovací modul Lucas, lze ho ale koupit i s jejich vlastním modulem a ten možná funguje lépe a ještě je levnější....Jeden rozdělovač jsem vymontoval a nahradil svým starým originálem z 3,9 a druhý dostal nový modul a od té doby šlape. Co máš na myslí s "bezkontaktním" Ten rozdělovač co tam máš v autě je bezkontaktní...
Alternativa za drahý peníze je 123 iginiton (cca 15 tisíc), kde můžeš dokonce přepínat mezi předstihovýma křivkama. Další alternativu úplně bez rozdělovače pak umí popsat Teslo - Megasquirt. U Pešla by se ještě měl válet rozdělovač Mallory, který tam byl dodělaný, motor šlapal hezký, ale ten měl klasické kontakty, tzn musí se udržovat.
K ostatním věcem nevím nic
Alternativa za drahý peníze je 123 iginiton (cca 15 tisíc), kde můžeš dokonce přepínat mezi předstihovýma křivkama. Další alternativu úplně bez rozdělovače pak umí popsat Teslo - Megasquirt. U Pešla by se ještě měl válet rozdělovač Mallory, který tam byl dodělaný, motor šlapal hezký, ale ten měl klasické kontakty, tzn musí se udržovat.
K ostatním věcem nevím nic
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Mirko ten Mallory rozdělovač je teda stále ještě u Pešla?
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- Mirko
- Příspěvky: 2883
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Žádné díly z toho šedého jsme neodváželi, takže by tam toho mělo být tak půl auta. Některé věci by se mi taky ještě hodili....Mallroyho jsme ale z toho motoru vyhodili na doporučení Pešla, i když jsem z toho zprvu nebyl moc nadšený, protože motor šlapal jako hodinky. Nicméně sametový chod mu zůstal i s rozdělovačem Powerspark.
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
To je super, zajímá mě jeden detail. 
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- Mattyfu
- Příspěvky: 347
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Discovery III TDV6
- Bydliště: díra po granátu u Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Ahoj
Jelikož začínám RRC používat na denní ježdění, tak začínám řešit i drobnější mušky mého Čárlse. Například cyklovač stěračů. Počítám, že je to nějaké velké relé, které je umřeté. Pověste mi pls, kde ho v autě hledat, jestli víte kde koupit a nebo jestli víte že je to něco jiného.
Jen doplním, že jinak stěrače fungují naprosto bez problému.
Jelikož začínám RRC používat na denní ježdění, tak začínám řešit i drobnější mušky mého Čárlse. Například cyklovač stěračů. Počítám, že je to nějaké velké relé, které je umřeté. Pověste mi pls, kde ho v autě hledat, jestli víte kde koupit a nebo jestli víte že je to něco jiného.
Jen doplním, že jinak stěrače fungují naprosto bez problému.
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
- Mirko
- Příspěvky: 2883
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Jmenuje se to "Front Wipe Delay Unit" a nachází se někde pod volantem. Měl by do ní vést světlezelenohnědy, bílozelený a hnědy kabel.