
Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel
- Lukasino
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Jak to dopadlo s flashovací jednotkou, už máš taky nějaké řešení? 

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Tak to uz tady funguje par let. [emoji23]
- Lukasino
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
A nějaké info k tomu? V prvním příspěvku nic a všechny strany číst odmítám 

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
No posles ecu nebo se zastavis s vozidlem. A ja na pockani vyrobim soft st1,st1,5 nebo st2. Pripadne opravim dodrbanej od nejakeho kutila. A to i v pripade ze je udelanej spatne nebo vubec kontrolni soucet a jednotka nejde precist nebo zapsat.
- Lukasino
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Tak super, co to vyjde?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Stejne jako Msb. Tedy 4500.
- Lukasino
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Zavolám 

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1088
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Tak ja sa zase musim podakovat Kokeskovi za minule 2 Diskosky a 1 Range rover a teraz zasa jednoho tatosa co nam nacipoval
Ako sa vravi kto neskusi nevi
Nechcem ho moc vychvalovat
,ale popravde vazme si takychto ludi ktori radi pomozu poradia a zabiju svoj volny cas v nas prospech. Som rad ze ho poznam




Ako sa vravi kto neskusi nevi

Nechcem ho moc vychvalovat




EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 05 pro 2020 20:43
- auto: LD2
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Ahoj.Mám dotaz,lze mít 2 palivové mapy a medzi nimi přepínat?Měla už verze 15k- EURO 3 flashovací jednotku?
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Většina TD5 s Euro3 motorem měla řídící jednotku, která byla přepisovatelná diagnostikou - označení řídící jednotky je NNN000120, NNN000130, NNN500020, NNN500030 nebo NNN500250 - podstatné je to NNN v označení. Starší jednotky s MSB v označení se museli pře změnu mapy přepájet.
Co se týče dvou map - jde to do obojího, je to jenom o tom, jak je to pracné. Teď sice Kokeškovi polezu do inzerátu, ale do NNN jednotky už jsem to několikrát dělal a mám to v obou svých autech.
Co se týče dvou map - jde to do obojího, je to jenom o tom, jak je to pracné. Teď sice Kokeškovi polezu do inzerátu, ale do NNN jednotky už jsem to několikrát dělal a mám to v obou svých autech.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 05 pro 2020 20:43
- auto: LD2
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
A dá se ta mapa přpínat nějakým přepínačem vyvedeným do kabiny?
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Přesně tak, a když se to dobře udělá, tak i za chodu motoru. Reálně když jedu do kopce na standardní mapu a přepnu to na lepší mapu, tak je to jako kdybych podřadil. 

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Dex
- Příspěvky: 902
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Jo přesně teď máme na dílně auto s takovým chipem. Jedu za 3 stojím na plynu a nic moc se neděje ale jak prepnu vypínač jak kdyby to auto někdo nakopl a vystřelí kupředu [emoji1690]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Problem takto upravene NNN jednotky ale je ze nejde prepisovat pres cipovaci diagnozy. Musi se tato mapa vzdy nahrat pres programator. Jedna se o dvojnasobne velikou pamet ktera se jednim vodicem mapuje na dve pulky. Teoreticky by slo udelat i vice map. Ale podle me to nema zadny smysl. Auto mam byt stabilni a jasne. Proc si budu ubirat vykon kdyz dobrej cip nema zadne minusy, ani stk ani emise. Ani kourivost nic.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
A proč ne? Tu paměť musím pouze poprvé nahrát v programátoru, aby to celé ožilo, a potom normálně Nanocomem nahraju jednu mapu a po přepnutí druhou.
A proč používat dvě mapy - celkem jsem se divil, ale většinu chtěli lidi, kterým autem jezdil i někdo jinej než oni sami, většinou nějaký zaměstnanec, a tento řidič často neměl správný cit pro auto, a byl schopen hnát Defa na velkých expedičních kolech 150 po dálnici z Prahy až do Ostravy, protože ono to přece jede. Jelo, ale ta spotřeba, z gum lítaly cucky a hlavně převodovky byly celkem rozžhavené.
Já to používám při zkoušení nebo ukazování rozdílu - je to něco trošku jiného, než čekat 10 minut, než se přepíše mapa diagnostikou.
Dělal jsem i jednu jednotku se 4 mapama, ta teď jezdí někde v Perské zálivu. Nejhorší bylo vyřešit dopravu a celníky.
A proč používat dvě mapy - celkem jsem se divil, ale většinu chtěli lidi, kterým autem jezdil i někdo jinej než oni sami, většinou nějaký zaměstnanec, a tento řidič často neměl správný cit pro auto, a byl schopen hnát Defa na velkých expedičních kolech 150 po dálnici z Prahy až do Ostravy, protože ono to přece jede. Jelo, ale ta spotřeba, z gum lítaly cucky a hlavně převodovky byly celkem rozžhavené.
Já to používám při zkoušení nebo ukazování rozdílu - je to něco trošku jiného, než čekat 10 minut, než se přepíše mapa diagnostikou.
Dělal jsem i jednu jednotku se 4 mapama, ta teď jezdí někde v Perské zálivu. Nejhorší bylo vyřešit dopravu a celníky.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 05 pro 2020 20:43
- auto: LD2
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Tak tj super věc.Jako snad cit mám jako profesionální řidič.A proč mít 2 mapy?No je lepší mit gumu a nepoužít ji než ji potřebovat a nemít ji,asi tak
Co bys chtěl za to pokud bych ti to nechal udělat?

- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Nanocomem to prepises, ale naslepo. Zrusi se takhle veskere kontrolni sumy a ecu pak nejde identifikovat. Ja chapu jak vysvetlujes vyuziti, ale smysl sem v tom nenasel.MadTom píše:A proč ne? Tu paměť musím pouze poprvé nahrát v programátoru, aby to celé ožilo, a potom normálně Nanocomem nahraju jednu mapu a po přepnutí druhou.
A proč používat dvě mapy - celkem jsem se divil, ale většinu chtěli lidi, kterým autem jezdil i někdo jinej než oni sami, většinou nějaký zaměstnanec, a tento řidič často neměl správný cit pro auto, a byl schopen hnát Defa na velkých expedičních kolech 150 po dálnici z Prahy až do Ostravy, protože ono to přece jede. Jelo, ale ta spotřeba, z gum lítaly cucky a hlavně převodovky byly celkem rozžhavené.
Já to používám při zkoušení nebo ukazování rozdílu - je to něco trošku jiného, než čekat 10 minut, než se přepíše mapa diagnostikou.
Dělal jsem i jednu jednotku se 4 mapama, ta teď jezdí někde v Perské zálivu. Nejhorší bylo vyřešit dopravu a celníky.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Jaké kontrolní sumy? Co se zruší? Prostě se to chová úplně stejně jako kdybych tam měl dvě paměti a ty přehazoval. Nanocom ani jiná diagnostika nic neví o tom, že tam dvě paměti/dvě mapy jsou. Něco jiného je, pokud bych to chtěl vyčíst přes BDM - nezkoušel jsem, jestli mě to takto do paměti pustí, ani jestli takto budu moci programovat obě poloviny paměti, protože vlastní paměťový čip má svoje ID.
V principu, pokud vezmu původní paměť, tak ji okopíruji do obou polovin paměti nové větší, a potom ke každé polovině přistupuji samostatně, jako k té původní paměti.
Druhá možnost, co jsem zkoušel na začátku, je vzít doopravdy dvě paměti a ty přepínat pomocí chip selectu, potom už ani diagnostika ani jednotka nemá jak poznat, že tam jsou dvě mapy.
Přepnutí za běhu je možné jenom, pokud v obou polovinách je stejný základní software a mapa upravená ze stejného základu - tedy jiné jsou jenom hodnoty v jednotlivých mapách, nikoliv jejich struktura. Pokud je toto jiné, tak se program prostě kousne a motor zdechne.
Nastavení vstřikovačů, plynového pedálu a podobné zůstává pro obě mapy stejné, to je uložené v jiné paměti.
V principu, pokud vezmu původní paměť, tak ji okopíruji do obou polovin paměti nové větší, a potom ke každé polovině přistupuji samostatně, jako k té původní paměti.
Druhá možnost, co jsem zkoušel na začátku, je vzít doopravdy dvě paměti a ty přepínat pomocí chip selectu, potom už ani diagnostika ani jednotka nemá jak poznat, že tam jsou dvě mapy.
Přepnutí za běhu je možné jenom, pokud v obou polovinách je stejný základní software a mapa upravená ze stejného základu - tedy jiné jsou jenom hodnoty v jednotlivých mapách, nikoliv jejich struktura. Pokud je toto jiné, tak se program prostě kousne a motor zdechne.
Nastavení vstřikovačů, plynového pedálu a podobné zůstává pro obě mapy stejné, to je uložené v jiné paměti.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 359
- Registrován: 16 čer 2013 19:21
- tel.: 720355414
- auto: Discovery Td5
- Bydliště: Polabí
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Z laického hlediska, když se podíváme na 2,5 litrový motor dnešní doby, kde není 300 koní problém a na náš Td5, myslíš Kokešku, že 200 - 220 koní je hodnota, kterou může trvale Td5 snášet. Nebo má nějaké slabiny, kterými je limitován?
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Ono to jde, ale je potřeba hodně úprav - lepší turbo, lepší intercooler, jiná čidla, aby jsi se nedostal na limit jejich rozsahu. A není to ani tak o maximálním výkonu, ten jde vyhnat rychle, ale spíš o pružnosti motoru - D2 ani Def nejsou dálniční stíhačky.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo