RRC 200TDI by DDT
Re: RRC 200TDI by DDT
ano to přesně mám teď v plánu, můj dotaz byl spíše taková zoufalost jestli by takový zkrat mohl způsobit tak tenký kablík k světlu pod kapotou, ale asi ne.
no s chutí do toho....
no s chutí do toho....
-
- Příspěvky: 15223
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
Tenký kablík při zkratu způsobí to, že nepřehoří pojistka, pokud je příliš silná, ale začne se kablík ohřívat a tavit věci okolo sebe.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: RRC 200TDI by DDT
Ahoj dneska jsem měl foták v ruce a stahoval jsem náky fotky do PC tak jsem ti něco nafotil jak to mám já v RRC 200Tdi 1993
A to blikání interieru a světel může být teto měděné ukostření rám-kabina (foto 3)
Pak na fotce mám vyfocen konektor jestli si dobře pomatuji je to od vyhřívání ostřikovaců co jsem měl na té původní kapotě před potkání stromu těd mám jinou s ostřikovači bez výhřevu, zbytek fotek je to osvětlení mot.prost. Co mám také odstrojené kvůli laku kapoty na zelenou a zatím jsem jí na zpět nenastrojil.
A to blikání interieru a světel může být teto měděné ukostření rám-kabina (foto 3)
Pak na fotce mám vyfocen konektor jestli si dobře pomatuji je to od vyhřívání ostřikovaců co jsem měl na té původní kapotě před potkání stromu těd mám jinou s ostřikovači bez výhřevu, zbytek fotek je to osvětlení mot.prost. Co mám také odstrojené kvůli laku kapoty na zelenou a zatím jsem jí na zpět nenastrojil.
- Přílohy
-
- DDT.JPG (170.97 KiB) Zobrazeno 3205 x
-
- DDT2.JPG (174.31 KiB) Zobrazeno 3205 x
-
- DDT3.JPG (158.81 KiB) Zobrazeno 3205 x
-
- DDT4.JPG (169.35 KiB) Zobrazeno 3205 x
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: RRC 200TDI by DDT
máro - díky, z první fotky pro mně není patrno kam ten kabel vedl, ale asi to bude do toho svazku co tam vede, tedy nevede to nikam pod stěrače a do kabiny.
Co se týká fotky č. 3. A to blikání interieru a světel může být teto měděné ukostření rám-kabina (foto 3) jak to mám ověřit? Tohle jsem tam dole našel, vypadá to tak jako u tebe na fotce, mám to vyměnit za něco jiného nebo co na tom mám zkontrolovat?
Jo a ještě ty ostřikovače jdou nějak postunout aby stříkali jinam? ten levý co je u řidiče mi stříká nízko a je to takové neefektivní.
Díky
Co se týká fotky č. 3. A to blikání interieru a světel může být teto měděné ukostření rám-kabina (foto 3) jak to mám ověřit? Tohle jsem tam dole našel, vypadá to tak jako u tebe na fotce, mám to vyměnit za něco jiného nebo co na tom mám zkontrolovat?
Jo a ještě ty ostřikovače jdou nějak postunout aby stříkali jinam? ten levý co je u řidiče mi stříká nízko a je to takové neefektivní.
Díky
-
- Příspěvky: 15223
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
Jestli tam ten měděný pásek máš, tak ho zkus opatrně demontovat a zkontrolvat případně očistit dosedací (kontaktní) plochy. A hlavně to celé potom nakonzervovat. On kontakt železo-měď není zrovna ideální, a tady to musí mít velmi dobrý kontakt.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RRC 200TDI by DDT
MadTom: co myslíš tím zakonzervovat? natřít barvou? postříkat kontaktolem? nebo nějaké mazivo? Já jen abych to nezpackal.
-
- Příspěvky: 15223
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
Barvu ne, kontaktol ve spreji se odpaří. Já bych to očistil namontoval, dosedací plochy natřel buďto dielektrickou (nevodivou) nebo alespoň vodovzdornou vazelínou a zkusil jestli je to tím.
Na vyčištění konektorů používám kontaktol nebo něco podobného, na jejich ošetření, aby se v nich nedržela voda, bílou vazelínu ve spreji.
Ono totiž pokud je konektor vodotěsný tak to znamená, že voda co se do něj dostane, už tam taky zůstane.
Na vyčištění konektorů používám kontaktol nebo něco podobného, na jejich ošetření, aby se v nich nedržela voda, bílou vazelínu ve spreji.
Ono totiž pokud je konektor vodotěsný tak to znamená, že voda co se do něj dostane, už tam taky zůstane.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: RRC 200TDI by DDT
Jak přesně píše Tom, a ty ostřikovače jsem neřešil vždy to nák ostříkne okno
A ten kabelový svazek jde pod okno

A ten kabelový svazek jde pod okno

RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: RRC 200TDI by DDT
ostrekovace sa daju klasicky nastavovat. Nieco vhodne opartne zasunies do trysky a nastavis ako potrebujes.
Ten kablovy zvazok ide pod palubku do kabiny.
BTW. Mara, pozeram, ze aj Tebe praska kasna okolo uchytu na ram. Pravdepodobne je to exponovane miesto. Ja mam utrhnute obe strany.
Ten kablovy zvazok ide pod palubku do kabiny.
BTW. Mara, pozeram, ze aj Tebe praska kasna okolo uchytu na ram. Pravdepodobne je to exponovane miesto. Ja mam utrhnute obe strany.

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: RRC 200TDI by DDT
Ty kráso ty máš oči já to ani nevěděl až ted jsem si toho všiml jak jsi mi to řekl. Ale to jsi mi moc nepotěšilteslo píše:BTW. Mara, pozeram, ze aj Tebe praska kasna okolo uchytu na ram. Pravdepodobne je to exponovane miesto. Ja mam utrhnute obe strany.


RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: RRC 200TDI by DDT
musím se pochlubit:
1. kabel osvětlení pod kapotou, byl přestřižený přesně jak má Mára, takže jsem našel tu bužírku a nadstavil to - světlo pod kapotou svítí !
2. interiérové osvětlení, všechny ty čudlíky jsem rozebral, vyleštil malým leštícím kotoučkem měď do zrcadla, každý kontakt prostříkl kontaktolem a zase zašrouboval, včetně toho v kufru na který jsem zapoměl a výsledek? Svítí mi vnitřek
Pro Vás co tady rekonstruujete auta na zcela jiné úrovni je to prkotina, ale pro mně jsou to malá vítězství a jsem za to rád.
V pondělí jde auto na 3 dny do servisu tak uvidíme co se jim vše povede vyměnit, seznam je dlouhý
Co se týká zkratu, už jsem se k tomu dnes nedostal, jen jsem zkontroloval že tam ten placatý stříbrný kabel je, vypadal parádně, ale jak to půjde tak to rozeberu a vydrhnu, přeleštím a vrátím a uvidíme, ale to je na zítra.
1. kabel osvětlení pod kapotou, byl přestřižený přesně jak má Mára, takže jsem našel tu bužírku a nadstavil to - světlo pod kapotou svítí !

2. interiérové osvětlení, všechny ty čudlíky jsem rozebral, vyleštil malým leštícím kotoučkem měď do zrcadla, každý kontakt prostříkl kontaktolem a zase zašrouboval, včetně toho v kufru na který jsem zapoměl a výsledek? Svítí mi vnitřek

Pro Vás co tady rekonstruujete auta na zcela jiné úrovni je to prkotina, ale pro mně jsou to malá vítězství a jsem za to rád.
V pondělí jde auto na 3 dny do servisu tak uvidíme co se jim vše povede vyměnit, seznam je dlouhý

Co se týká zkratu, už jsem se k tomu dnes nedostal, jen jsem zkontroloval že tam ten placatý stříbrný kabel je, vypadal parádně, ale jak to půjde tak to rozeberu a vydrhnu, přeleštím a vrátím a uvidíme, ale to je na zítra.
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: RRC 200TDI by DDT
A kam jsi ho prosím tě připojil já jsi už nepomatuji jak to tam už bylo....DDT píše:musím se pochlubit:
1. kabel osvětlení pod kapotou, byl přestřižený přesně jak má Mára, takže jsem našel tu bužírku a nadstavil to - světlo pod kapotou svítí !
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: RRC 200TDI by DDT
Tvoje foto č 1 Máro, tak pravý spodni roh jde vidět bužirka ve ktere máš ten přerušený kabel, a ten musíš napojit na ten spinač co je na té samé fotce vidět vpravo nahoře.
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: RRC 200TDI by DDT
Ok díkyDDT píše:Tvoje foto č 1 Máro, tak pravý spodni roh jde vidět bužirka ve ktere máš ten přerušený kabel, a ten musíš napojit na ten spinač co je na té samé fotce vidět vpravo nahoře.

RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: RRC 200TDI by DDT
Chci se zeptat, jsem celkem vysoký a hlavově podpěrky ze mně v případě nehody udělají kripla, nedělají žádnou oporu. Jdou výškově nastavovat? Jde nějak utáhnout to aby se to nehýbalo tak lehce dopředu a dozadu?
Re: RRC 200TDI by DDT
anoDDT píše:Jdou výškově nastavovat?
nie, ale mozes nieco vymyslietDDT píše:Jde nějak utáhnout to aby se to nehýbalo tak lehce dopředu a dozadu?

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RRC 200TDI by DDT
Teslo díky
Umístění kostry E200 - Drivers footwell, je tím myšlen prostor pod pedály nebo nad pedály? Nebo ten prostor co je za plastovým krytem po levé straně (když sedím za volantem)?

Umístění kostry E200 - Drivers footwell, je tím myšlen prostor pod pedály nebo nad pedály? Nebo ten prostor co je za plastovým krytem po levé straně (když sedím za volantem)?
Re: RRC 200TDI by DDT
Pekné RRCčko
Aj ja budem potrebovať na toho TD vypínač na zadný stierač,lebo tam pre istotu vôbec nieje... Ale musím najprv dokončiť to čo mám rozrobené a potom - hádam cez leto ho začnem robiť
A teda,je tam čo robiť.... A ak máš prídavnú prevodovku z diskošky,tak si ju tam len nechaj - ja som mal z defendra a bolo to utrpenie... Rýchlosti som tam nahádzal za 5 sekúnd a potom už len rev a rýchlosť nikde - teraz to ide ako osobák a aj spotreba išla dole - a mám obuté 265/75R16 - chcel som ísť do 285/75R16,ale už teraz rodina frfle,že sa do toho zle nastupuje
Možno časom

Aj ja budem potrebovať na toho TD vypínač na zadný stierač,lebo tam pre istotu vôbec nieje... Ale musím najprv dokončiť to čo mám rozrobené a potom - hádam cez leto ho začnem robiť


Možno časom

Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
Re: RRC 200TDI by DDT
to chce stupacky a potom sa bude nastupovat lepsie ako do osobakaJacko píše:,ale už teraz rodina frfle,že sa do toho zle nastupuje![]()

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RRC 200TDI by DDT
To máš pravdu - stupačky síce mám,ale chcelo by to také,ako má Lubo s CB ONE na toyote - čo sa pekne odklopia a sú aj ako "rock slide" - ale tá cena...teslo píše:to chce stupacky a potom sa bude nastupovat lepsie ako do osobakaJacko píše:,ale už teraz rodina frfle,že sa do toho zle nastupuje![]()

Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD