S tou folií jsem to vzdal, Tome. Prostě jsem ji sundal, já to lépe nalepit neumím
Takže po zprovoznění a kompletace zadní části:

což zahrnovalo i výměnu zrezlých patek světel atd.

a následně zprovoznění vzduchového podvozku:
a provizorní montáže interiéru:
vůz Long opravdu vyjel za roh...v garáži:
pak ještě trochu zlobilo ABS a i ten vzduchový podvozek (než jsem si všiml, že signál z altíku nějak zlobí a kompresor tím pádem ani neví, že motor jede) a konečně na světlo:
a pak rovnou na STK:
Takže Long může po letech zase oficiálně jezdit po silnici. Zbývá samozřejmě spousta zkušebních kilometrů k vyladění much, vyrobit koberce a pak může konečně zpět k Prahé.
V zástupech tady totiž už stojí k poskládání můj šedivák:
kde mě taky nečeká úplně málo práce...
a navíc tam mám nějaké chlípné myšlenky týkající se vylepšení.
Dále příští týden odjíždí od Carbrothers směrem k lakyrníkovi jeden 2door, který výhledově taky bude chtít poskládat:
Pro oba tyto projekty jsme mezitím vyvíjeli šablonu na "zestaření nárazníků:
podle původního vzoru z Cabrioletu.
Taky jsem pomohl Philovi, někteří toho anglického pána znáte ještě z Classic meets, po 10 leté renovaci projít s jeho 1979 2 doorem přes STK:
Toto není moje práce, jen jeho a 2 kamarádů, a smekám před nimi, protože tam dělali prakticky všechny řemesla sami. Snad mu vůz bude dělat radost.
Na návštěvě tady tedy byli po sobě i Eliott a Armstrong:
a budeme vymýšlet co dále s nimi.
Otec se taky činil a dal svému Pickupovi novou barvu:
a hotovej je i rám na jednorožce Stage One:
a jedno ABS zase funguje:
u vozu, který prošel opticky přívětivou renovaci na ostrovech a těch much měl samozřejmě taky víc, než jen to ABS, se kterým přijel, ale nakonec odjel na STK po svých.
ale taky jsem dělal pořádek v dílech:
a zjistil včas, že jet na letní dovolenou Rangem, který stál 7 let v Kopřivách, není úplně bezvadný nápad, pokud nechci, aby to dopadlo hůř než loni v Polsku:
Klekl v Praze na Bertamce.
i když je to nesmrtelný tdi...
Takže asi tak. Classyci žijó: