
Ten by se nadřel



No jo, ale čím jsou Defíci mladší, tím víc dětských nemocí. Dnes jsem řešil na svém TD5 ''kabelovou olejničku'' a opět jsem si musel říct, že to vymyslel debilLuboš M. píše:Kluci nevěste hlavu, každý auto má nějaký dětský nemoci![]()
....taky se na ně chystám
Zkusil bych nejdříve vespod odpojit táhlo a zařadit uzávěru pod autem ručně. Pokud bude problém pokračovat, bude problém v mechanizmu řazení, možná vypadlo zajištění řadící pružiny.defuch píše:Mohl bych se zeptat jestli nekdo neresil problem s vypadavanim mezinapravove uzaverky? Kdyz jedu po nejakem hrbolatejsim terenu nebo se auto zhoupne pres nejakou mezku tak me vypadava uzaverka a odbornici v autorizovanych servisech krci rameny.
Tak jsem odpojil tahlo a zaradil uzaverku rucne a 3x projel takove testovaci kolecko. Ani jednou nevypadla . Kdyz jsem tahlo pripojil, vypadla pri prvnim kolecku 2x. Pri pripojovani jsem si vsimnul volne plandajiciho konektoru na dvou dratech. Kde ma byt pripojeny jsem nezjistil, ale to zrejme nebude duvod vypadavani uzaverky. Kdyz jsem zkousel chod paky od uzaverky navolno tak vse chodi krasne hladce. Mozna az moc, kdyz je tahlo pripojene a zarazena uzaverka tak je paka docela dost volna. Poradite prosim co zkusit dal?eliott píše:Zkusil bych nejdříve vespod odpojit táhlo a zařadit uzávěru pod autem ručně. Pokud bude problém pokračovat, bude problém v mechanizmu řazení, možná vypadlo zajištění řadící pružiny.defuch píše:Mohl bych se zeptat jestli nekdo neresil problem s vypadavanim mezinapravove uzaverky? Kdyz jedu po nejakem hrbolatejsim terenu nebo se auto zhoupne pres nejakou mezku tak me vypadava uzaverka a odbornici v autorizovanych servisech krci rameny.