Stránka 8 z 9
Napsal: 15 bře 2007 19:42
od teslo
radsej ano, ale aj tak dobre...
Napsal: 15 bře 2007 20:04
od coroner
motohanz píše:jen olej...filtr bych mel asi taky co? jenze ten jsem nemel....
Nevím jak to má disco, to bude vědět asi Admin, ale třeba u RR P38 se filtr v automatu mění pouze jednou, po prvních 40ti tisících a pak už se mění jen olej.
Napsal: 15 bře 2007 23:00
od teslo
Meni aj filter. Kazdych 40k km.
Napsal: 15 bře 2007 23:15
od teslo
servisne intervaly
Bohuzial je to v mizernej kvalite, ale pri troche snahy to hadam je aspon trosku citatelne. Je to pre RRC, Disco.
Napsal: 17 bře 2007 11:47
od motohanz
diky moc....jen to huceni se zmirnilo ale este trochu tam je....bud davat komplet zadek i predek novy brzdy....a potrebuju este tenhle doraz nevite kde ho sehnat?
Napsal: 18 bře 2007 00:14
od teslo
skus anglicanov...ak to klasicky doraz napravy, tak nemusi mat takyto tvar
Napsal: 18 bře 2007 01:11
od motohanz
teslo píše:skus anglicanov...ak to klasicky doraz napravy, tak nemusi mat takyto tvar

ted ti moc nerozumim....
Napsal: 18 bře 2007 08:35
od teslo
Napsal: 19 bře 2007 09:11
od motohanz
teslo píše:skus anglicanov...ak to klasicky doraz napravy, tak nemusi mat takyto tvar
aha uz jsem to pochopil...je to doraz napravy...a nevis jakej tam dat treba jinej?
Napsal: 19 bře 2007 09:15
od teslo
To je jedno. Len som chcel povedat, ze ked v ponuke budu mat iny tvar, tak ho kludne mozes zobrat.
Napsal: 19 bře 2007 19:26
od motohanz
Potreboval bych asi ty gufera na predni kinetaky, pravej trochu tece ale nevim jesti to neni tim ze se tam dal moc ridkej olej...nevite kde nebo u koho sehnat? Diky kluci....
Napsal: 19 bře 2007 22:29
od Kocur
Napis adminovi posle ti je taky sem je nedavno bral

Napsal: 20 bře 2007 09:38
od motohanz
Diky a kolik te to stalo?
Napsal: 20 bře 2007 15:06
od teslo
Ved prave preto som Ti povedal, aby si tam dal olej. Aby si zistil ci to netecie. Totiz ak Ti nieco tecie von, znamena, ze moze aj nieco vtiect dovnutra

. tazke vymen tie gufera a si v suchu. Ak si uz budes isty ze to mas v poriadku, tak tam mozes dat vazelinu( ta Ti nevytecie), ale ja som zastancom toho, nech radsej vidim, ze je to poskodene, ako byt potom nemilo prekvapeny, ked zistim, ze sa mi homokinetaky kupu v brusnej paste

Napsal: 20 bře 2007 18:43
od motohanz
teslo píše:Ved prave preto som Ti povedal, aby si tam dal olej. Aby si zistil ci to netecie. Totiz ak Ti nieco tecie von, znamena, ze moze aj nieco vtiect dovnutra

. tazke vymen tie gufera a si v suchu. Ak si uz budes isty ze to mas v poriadku, tak tam mozes dat vazelinu( ta Ti nevytecie), ale ja som zastancom toho, nech radsej vidim, ze je to poskodene, ako byt potom nemilo prekvapeny, ked zistim, ze sa mi homokinetaky kupu v brusnej paste

jasne chapu....mam podobnej pristup....

akorat nevim jaky tz gufera tam menit...admin mi psal ze jich je tam nejak povicero....
Napsal: 20 bře 2007 19:53
od Kocur
Cenu presne nevim bral sem toho povicero to velky tusim neco kolem 3 stovek, ja vymenil v naprave uplne vsechno

vyplati se to, pak uz te nic nevysplouchne
Re: DISCO na co si dat pozor!
Napsal: 09 zář 2016 11:19
od Saul
Nechci to tu zasívat dalším vláknem, tak to zkusím tady.
Nějaké ty zkušenosti s offy jsem už posbíral (převážně Toyoty), ale potřeboval bych radu "na míru"
po asi dvouleté přestávce jsem dospěl k závěru, že nutně potřebuju offroad
primární určení - denní užívání, lehký terén, zimní/letní dovolená (alpy/korsika)
na prasení mám starýho Patrola bez PP
po určení veškerejch požadavků (tuhý nápravy, vinutý pružiny, stálá 4x4, diesel) se výběr zúžil na pár možností (HDJ80, MB-G, Discovery, Jeep), první dva se vyřadily pořizovací cenou i provozníma nákladama a zbyla pouze Diskotéka (Jeebku nechci).
otázka zní: "potřebuju DI, nebo DII?" Je tam nějaký rozdíl ve vhodnosti pro každodenní používání? Potřebuju v případě D2 uzávěrku mezinápravy? Automat bych ráth, ale asi není nutností.
v inzercích je hrozně často zmínka o fouklých těsněních pod hlavou - to je prostě vlastnost LR, nebo to jedinci utahaj na dálnici?
Ideální auto bohužel neexistuje....
Re: DISCO na co si dat pozor!
Napsal: 09 zář 2016 11:35
od Acon
Z užívateľského hladiska považujem D2 za spolahlivé auto na denné jazdenie. Ja som do nej síce nasypal teraz doť peňazí no roky som menil len olej, ťahal drevo v lese, často z miest kde som príves spustil na lane, potom auto na lane a potom to zasa na lane ťahal von. Takže skor pracovné auto. Teraz sa riešili veci na ktoré má 17r. auto nárok. Skrinka riadenia, silenbloky, čapy riadenia, 2 náboje kolies, čidlo ABS, volnobežka prevodovky, preventívne všetky hadice vodného okruhu a aby som nezabudol, prdol mi chladič oleja. No ako hovorím, 7r. som do neho nedal ani ťuk. Po kúpe pred 7r som repasoval prevodovku výmenným sposobom za 450€ + vačší menič.A to som ho kúpil v dosť zbedačenom stave za málo peňazí (pred 7r. za 4500€)
Za mňa úplne normálne auto na ktorom sa fajn jazdí kdekoľvek.
Re: DISCO na co si dat pozor!
Napsal: 09 zář 2016 13:31
od MadTom
Se v těch autech projeď ať víš do čeho jdeš. Na rozdíl od Defendera tady naštěstí nehrozí, že po usednutí do auta utrpíš kulturní šok.

Re: DISCO na co si dat pozor!
Napsal: 16 led 2019 22:12
od Beendak
Ahoj , mám prosbu . Několik měsíců hledám optimální auto pro mě. Čas mám ještě dalších několik měsíců , než mi skončí technická. Moje výběr se zůžil na jimny , pajero a hle mi zaujalo discovery 1 ,líbí se mi ...moc.
Potřebuji auto na cesta z práce do práce/7km město/. ,rybářím tak se dostat do míst kam se s osobákem nedostanu. a občas si zajet nějaký ten terén.
Důležité je spolehlivost auta , motor se mi líbí 300Tdi . . . je možnost sehnat za cenu cca +- 100000Kč slušné auto? Je tu někdo Prosím s discovery 1 v okolí Plzně nejlépe , ale i rád někam dojedu s možností si auto vyzkoušet a dostat nějaké konkrétní informace o problematice daného auta . Díky moc všem za případnou odpověď.