Stránka 8 z 9
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 13 bře 2013 10:16
od Miloš II
Tu maj měřák výfukových plynů pro čipované ECU za dobrou cenu
http://www.skutry-malsice.cz/suzuki/sep ... -1638.html" onclick="window.open(this.href);return false; na nějakým off shopu jsem ho viděl za 5500,- Miloš II
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 13 bře 2013 10:43
od MOPADŽI
Tak to je masakr
Já mám upálené čidlo. O víkendu mě to přestalo ukazovat

Re: Úpravy pro D2
Napsal: 13 bře 2013 10:46
od MadTom
Ani bych neřekl masakr, ale normální cena u prodejce s marží. Vždyť na té krabičce nic není. Co může být dražší je kvalitní čidlo a jeho držák do daného typu motoru - ten už není až tak univerální. Jinak tam vyhodnocovací elektronika včetně škatulky má díky dostupnosti standardních obvodů hodnotu tak 500Kč, i s dopravou.
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 13 bře 2013 10:48
od matooo
MOPADŽI píše:Tak to je masakr
Já mám upálené čidlo. O víkendu mě to přestalo ukazovat

a kde si to kupoval ?
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 13 bře 2013 10:59
od MOPADŽI
u nakatanengy ...
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 13 bře 2013 11:55
od mr-tomas
Jaho mam. Ale čidlo nedpovídalo obrázku, ale to ničemu nevadí.
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 07 čer 2013 20:59
od Miky_CZ
Miloši, co tam máš za čerpadlo mezi těma nádržema? funguje obousmerně jo?
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 14 lis 2013 17:27
od Miloš II
Tak jsem zase něco přitunil.... nechal jsem si udělat
http://www.invelplus.cz/cz/kontakty/ pera na míru (váhy) 2800kg tak aby to nebylo jako žebřinový vůz.... rozbíl mezi naloženou a prázdnou diskoškou je asi 500kg tak jsem dal do per orginál měchy pro Disco...zatím se to chová dobře.... jako kryt měchu jsem dal hasickou hadici aby se měch netlačil do závitu pružiny.(na tomto pricimpu fungují měchy od AIRLIFT
http://www.roverparts.com/Instructions/ ... 0_9263.cfm) má idealní rozměry a pevnost .... do pružiny vleze s mírnou rozměrovou rezervou a měch se dá do ní zasunout tvarově se přispůsobí atd. Ted to mám ve fazi testování.. původní měchy od AIR LIftu mě vydržely 4 roky.. MIloš II
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 14 lis 2013 20:52
od petr pp
Dost dobre upravy a krasne auto

Re: Úpravy pro D2
Napsal: 15 lis 2013 17:27
od Miloš II
ještě druhá přídavná nárdž.... +67..litrů...přepouštění přes druhou přídavnou, kde je čerpadlo... celkem 220 litru nafty.MIloš II
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 15 lis 2013 19:59
od Benjamin
Miloši, jak máš řešený odvzdušnění té vnitřní nádrže?
Benja
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 18 lis 2013 08:50
od Miloš II
Benjamin píše:Miloši, jak máš řešený odvzdušnění té vnitřní nádrže?
Benja
Funguje to normálně jako bandaska s napouštěním shora a vypouštění s dola...mám tam sice navařenej 3/8 nipl ale mám ho nevyužitej. Miloš II
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 18 lis 2013 09:41
od Tim
Miloš II píše:No než to bouchne...ale sem tam je vidět jak hasičí chladí nějaký PB flašky vodou jinak tohle...
Pro umísťování a provoz tlakových stanic LPG, u nichž je zdrojem plynu láhev platí TPG 402 01 Tlakové stanice, rozvod a doprava zkapalněných uhlovodíkových plynů (LPG), která předmětnou problematiku uvádí v části III. V zásadě lze umístit láhev s maximální hmotností do 15 kg na balkóně vlastního bytu. Pro bližší informace sdělujeme, že čl. 4.1.1.3 citovaného TPG uvádí zákazy umísťování láhví. Lahve musí být chráněny proti povětrnostním vlivům, jejich povrchová teplota nesmí překročit hodnotu 40°C. V závěru sdělujeme, že umístění tlakové stanice a pro zásady provozu platí návod spotřebiče, který je potřebné dodržovat. Upozorňujeme, že je třeba při provozu této stanice dodržet minimální vzdálenost 500 mm od hořlavých hmot – viz. též vyhl. č. 23/2008 Sb.
Dle předpisů by jsi s tou PB láhví v podstatě ani nemoh campovat určitě to maj několikanásobně předimenzovaný...MIloš II
60°C je u PB láhví ještě bezpečných, při 80°C začíná být nebezpečná. Jednoduchá pomůcka je, že pokud lze na lahvi udržet holá ruka, je vše v pořádku. V případě výbuchu láhve se vždy roztrhne její dno (je totiž schválně kvůli tomu zeslabené), takže nebezpečí hrozí minimální.
Přece jen se mi těch X školení u hasičů k něčemu hodí

Re: Úpravy pro D2
Napsal: 18 lis 2013 14:03
od Miloš II
Tim píše:Miloš II píše:No než to bouchne...ale sem tam je vidět jak hasičí chladí nějaký PB flašky vodou jinak tohle...
Pro umísťování a provoz tlakových stanic LPG, u nichž je zdrojem plynu láhev platí TPG 402 01 Tlakové stanice, rozvod a doprava zkapalněných uhlovodíkových plynů (LPG), která předmětnou problematiku uvádí v části III. V zásadě lze umístit láhev s maximální hmotností do 15 kg na balkóně vlastního bytu. Pro bližší informace sdělujeme, že čl. 4.1.1.3 citovaného TPG uvádí zákazy umísťování láhví. Lahve musí být chráněny proti povětrnostním vlivům, jejich povrchová teplota nesmí překročit hodnotu 40°C. V závěru sdělujeme, že umístění tlakové stanice a pro zásady provozu platí návod spotřebiče, který je potřebné dodržovat. Upozorňujeme, že je třeba při provozu této stanice dodržet minimální vzdálenost 500 mm od hořlavých hmot – viz. též vyhl. č. 23/2008 Sb.
Dle předpisů by jsi s tou PB láhví v podstatě ani nemoh campovat určitě to maj několikanásobně předimenzovaný...MIloš II
60°C je u PB láhví ještě bezpečných, při 80°C začíná být nebezpečná. Jednoduchá pomůcka je, že pokud lze na lahvi udržet holá ruka, je vše v pořádku. V případě výbuchu láhve se vždy roztrhne její dno (je totiž schválně kvůli tomu zeslabené), takže nebezpečí hrozí minimální.
Přece jen se mi těch X školení u hasičů k něčemu hodí

Dík za info....taky si myslím že to nebude tak "horký" v Africe ty PB láhve normálně vozej na přímým slunku a ti normální spotřebitelé je maj hozený v písku na slunku a nikdo tam neřeší teploty a jiné nutnosti, které v Evropě jsou zanormovaný atd. MIloš II
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 18 lis 2013 14:13
od Tim
Jj, jedinej opravdovej problém by byl, kdyby jsi si pod tou bombou opékal klobásky nad ohýnkem
Já myslím, že na těch 60°C se opravdu mockrát nedostaneš...
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 18 lis 2013 19:59
od Hubert
Miloš II píše:..... původní měchy od AIR LIftu mě vydržely 4 roky.. MIloš II
Zajímalo by mě co se snima stalo?
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 19 lis 2013 09:54
od Miloš II
Hubert píše:Miloš II píše:..... původní měchy od AIR LIftu mě vydržely 4 roky.. MIloš II
Zajímalo by mě co se snima stalo?
Drtil jsem to do kopce po kameních a zřejmě pružiny střihly měch závitem pružiny..(se domnívám) MIloš II
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 26 lis 2013 00:04
od eveUSO
Tim píše:
60°C je u PB láhví ještě bezpečných, při 80°C začíná být nebezpečná. Jednoduchá pomůcka je, že pokud lze na lahvi udržet holá ruka, je vše v pořádku. V případě výbuchu láhve se vždy roztrhne její dno (je totiž schválně kvůli tomu zeslabené), takže nebezpečí hrozí minimální.
Přece jen se mi těch X školení u hasičů k něčemu hodí

Time, nebyl bych si tak jistý s tým roztržením dnem, PB láhve (2 KG) by měla sama vyhořet (odfouknout), má k tomu ten ventilek uzpůsoben. Jedna věc jak by to mělo být a druhá věc je praxe, praxe zní tak, že jsem PB láhve (2Kg) vyděl roztržené do tvaru ,,lodního šroubu", žádné odpálené dno ani ventilek..., 10Kg jsme zatím dokázali vždy zchladit.
Co se týče omaku rukou, máš v podstatě u PB pravdu, ovšem u acetylenu to zase neplatí....
sory za plevelení
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 26 lis 2013 07:43
od Tim
JJ, máš pravdu, ta nejmenší láhev vlastně nemá zeslabené dno

Tam by to opravdu měl řešit ventil. No, praxe může být jiná, ale je to výjimka

Re: Úpravy pro D2
Napsal: 08 led 2014 17:08
od Miloš II
Tak jsem prikůpil od MadToma ty solenoidy do tanku nebo stíhačky...))) měl jsem tam původně solenoidy z navijáku. Připojení dvou baterek a dva navijáky. MIloš II