DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
-
- Příspěvky: 476
- Registrován: 21 lis 2017 23:27
- tel.: +420774275329
- auto: Def 300Tdi
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Já právě byl rozhodnutej pro OME sport a pak jsem narazil na ty HPčka a líbí se mi na nich ta možnost nechat si je nastavit podle sebe, zrepasování za velice slušné peníze a údajná bytelnost (plechové kryty místo plastu apod.)
Ale bohužel neznám nikoho kdo na nich jezdí.
Ale bohužel neznám nikoho kdo na nich jezdí.
Defender 110 300 tdi
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
... MilosII ich pouziva na svojej DII uz niekolko rokov v Afrike.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Starší HPčka po repasi jsem od Miloše bral, když zvažoval, že si nechá udělat lepší, protože na jeho přeloženou D2 ty "normální" byly ještě málo. Já jsem s nimi spokojený. Já jsem to měl ale s výběrem horší - na D2 není moc z čeho u prodloužených tlumičů vybírat. Na Defa je možností podstatně více.
Kromě ceny byla podstatná i možnost repase tlumičů - počítám tak po 50000km - takže tak 4 roky výletů. Tam už ta cena je zajímavá.
Na Defa bych zvážil i možnost zdvojené montáže tlumičů a použít tlumiče "standardní". U D2 toto bylo obtížně řešitelné. Já to takto budu nejspíše řešit u 130ky - pro začátek zdvojené "běžné" tlumiče, a až budu mít trošku odladěné, co s tím chci a co ne, a jak bude auto ve finále těžké, tak možná nějaké zakázkové.
Kromě ceny byla podstatná i možnost repase tlumičů - počítám tak po 50000km - takže tak 4 roky výletů. Tam už ta cena je zajímavá.
Na Defa bych zvážil i možnost zdvojené montáže tlumičů a použít tlumiče "standardní". U D2 toto bylo obtížně řešitelné. Já to takto budu nejspíše řešit u 130ky - pro začátek zdvojené "běžné" tlumiče, a až budu mít trošku odladěné, co s tím chci a co ne, a jak bude auto ve finále těžké, tak možná nějaké zakázkové.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 476
- Registrován: 21 lis 2017 23:27
- tel.: +420774275329
- auto: Def 300Tdi
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Na zdvojených tlumičích jsem měl možnost se projet a bylo to teda tuze tvrdý a i na defa dost nepohodlný.
Zároveň zatím neplánuji nic extra těžkého mimo roll cage tj. cca 150 kg a dopředu naviják.
Takže mi u OME vychází ideální - Přední náprava zvýšení +50-60 mm, zatížení +110-150 kg, Zadní náprava zvýšení +50-60 mm, konstantní zatížení +200-300 kg.
Nebo je ten zadek zbytečně moc?
Dík
Filip
Zároveň zatím neplánuji nic extra těžkého mimo roll cage tj. cca 150 kg a dopředu naviják.
Takže mi u OME vychází ideální - Přední náprava zvýšení +50-60 mm, zatížení +110-150 kg, Zadní náprava zvýšení +50-60 mm, konstantní zatížení +200-300 kg.
Nebo je ten zadek zbytečně moc?

Dík
Filip
Defender 110 300 tdi
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Ono jde o to, na co to chceš. Jestli na "ježdění okolo baráku", kde když to bude hrbaté, tak si zpomalíš, nebo jestli chceš na delší výlety s hodně naloženým autem, kdy na zpomalení občas prostě není čas, protože by jsi nika nedojel. Ty HPčka co má, tak se začnou nejlépe chovat, až když se zrychlí - auto prostě začne hrby žehlit. A tak to bylo také navržené - aby auto fungovalo Milošovi na roletách v Africe.
Ty zdvojené tlumiče nemusí být tužší, jde spíš o to, jak je to celé poskládané. Já mám na D2 oproti Defovi aktivní stabilizátory (ACE) a je to hodně poznat, když je na střeše stan.
Ono klec, naviják a k němu nárazník není zrovna málo váhy navíc. A tím to hlavně jenom začíná.
Ty zdvojené tlumiče nemusí být tužší, jde spíš o to, jak je to celé poskládané. Já mám na D2 oproti Defovi aktivní stabilizátory (ACE) a je to hodně poznat, když je na střeše stan.
Ono klec, naviják a k němu nárazník není zrovna málo váhy navíc. A tím to hlavně jenom začíná.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Adam P.
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
máte někdo zkušenosti s pneumatikou general tire GRABBER AT nebo AT2? uvažuju o koupi, rozměr 235/85 R16. tak než to koupím abych věděl co mě čeká nebo si to kdyžtak ještě rozmyslel. mám možnost vzít nejeté "nové" (DOT 2013) za dobrou cenu... díkec! https://www.generaltire-tyres.com/car/tyres/grabber-at2
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- eveUSO
- Příspěvky: 237
- Registrován: 01 lis 2011 15:13
- tel.: mám
- auto: Discovery II Td5
- Bydliště: Moravia
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
měl jsem je, odjel jsem na nich i Ukrainu a takřka všude jsem se vyškrábal, jednu jsem bokem rozthl o kámen.Vvzorek podobný BFG AT, ve sve podstatě se i podobne chovaly, jen bočnice byly měkčí, ale možná naopak byly i tišší
Určitě to nebyly špatné gumy, ale radši bych si vzal BFG AT.
Filip

Filip
-LR DII- FL, 3" lift, 1" bodylift, BFG KM2 33", Safariland, pevnostňáky a prahy, inox nájezdový plech, držák rezervy, HD měnič, Parnhardská tyč zadní nápravy, CB, teplá sprcha, spaní, naviják.
-,,Audaces fortuna iuvat''
-,,Audaces fortuna iuvat''
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Ja ich mám na 110. A zatiaľ držia... Majú nabehne 60tis. Väčšinou po cestách a diaľniciach. šmíkaju sa za každého počasia,...
( porovnávané z bruchoplazom ) iné pneu som nikdy na defe nemal. fukam na 3 až 3,5 atm.
Pokiaľ sa budú aj naďalej takto rýchlo drať, tak im dávam ešte dalsich cca 60tis.Km. ( jazdím na piatich kolesách. Tj každých 10tis miešam aj rezervu.
V teréne z mojej lenivosti nepodhustujem, a keď treba použijem namotavadlo.
( porovnávané z bruchoplazom ) iné pneu som nikdy na defe nemal. fukam na 3 až 3,5 atm.
Pokiaľ sa budú aj naďalej takto rýchlo drať, tak im dávam ešte dalsich cca 60tis.Km. ( jazdím na piatich kolesách. Tj každých 10tis miešam aj rezervu.
V teréne z mojej lenivosti nepodhustujem, a keď treba použijem namotavadlo.
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Přijde mi, že je dost přehušťuješ a to je možná i důvod proč tolik kloužou. Chápu mokro a sníh třeba, ale tímhle tomu podle mě ještě přidáváš 

Land Rover Discovery 2 Td5
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Viem
Preto som to spomenul. Ja to aj obcas pretazujem. Plne naložený a kola na 2,5 atm sa spatne ovládajú.
Preto som to spomenul. Ja to aj obcas pretazujem. Plne naložený a kola na 2,5 atm sa spatne ovládajú.
- Přílohy
-
- 1500Kg.jpg (57.71 KiB) Zobrazeno 11055 x
- Adam P.
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
no pěkně to sedí na prdeli
pak to asi má smysl foukat tak moc. já dávám o dost míň a když su naložený tak přifůknu. jinak moc díky za názory a zkušenosti. půjdu do nich. jasně že BFG by asi byly lepší, ale na tohle mám gut cenu...

defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
... no nebud si tak isty. Pridam moju skusenost. BFG AT uz zdaleka nie je to co bolo niekedy. V auguste 2016 som obuval nove cerstve (ziadny stary datum produkcie) BFG AT. Po roku a pol som na nich mal najazdenych 64tkm. Zo vzorky chybalo 3mm co je slusny vykon. Ale tuto jesen guma uz mala mikrotrhliny a bola taka tvrda, ze uz na vlhku isli pneu do smyku takze na zimne obdobie uz nepouzitelne aspon z mojho pohladu.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Adam P.
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
hmm, zajímavéDanoDEF píše: 15 úno 2018 11:00... no nebud si tak isty. Pridam moju skusenost. BFG AT uz zdaleka nie je to co bolo niekedy. V auguste 2016 som obuval nove cerstve (ziadny stary datum produkcie) BFG AT. Po roku a pol som na nich mal najazdenych 64tkm. Zo vzorky chybalo 3mm co je slusny vykon. Ale tuto jesen guma uz mala mikrotrhliny a bola taka tvrda, ze uz na vlhku isli pneu do smyku takze na zimne obdobie uz nepouzitelne aspon z mojho pohladu.

defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Dano: a nebude to tym ze ked uz tam neni M+S teda predpokladam ze uz asi nieje tak tam ta silica ani nieje a preto je ta guma po 2 sezonach tvrda a popraskana?
LR DEFENDER 110 SW
- Adam P.
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
spíš nekomin píše: 15 úno 2018 13:39 Dano: a nebude to tym ze ked uz tam neni M+S teda predpokladam ze uz asi nieje tak tam ta silica ani nieje a preto je ta guma po 2 sezonach tvrda a popraskana?




defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
U nás to tak je, v Německu se to má změnit tak, že za zimní budou považovat jenom ty s "horama s vločkou". Detaily jsem neřešil.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- petr štrof
- Příspěvky: 926
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
má někdo přímou zkušenost s D3 na pérech + zvednutí ?
Díky Petr
Díky Petr
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
BFG AT ma oznacenie M+S aj piktogram snehovej vlocky a hory (mam pneu z produkcie 2016 aj 2017) takze pouzitelne aj v Nemecku.komin píše: 15 úno 2018 13:39 Dano: a nebude to tym ze ked uz tam neni M+S teda predpokladam ze uz asi nieje tak tam ta silica ani nieje a preto je ta guma po 2 sezonach tvrda a popraskana?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Adam P.
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
hmm, tak to nás podle všeho čeká ještě pěkný maglajz, protože někteří výrobci tam tu vločku začnou dávat taky všude, abys s tím jakože mohl jezdit v zimě. přitom to ale bude tvrdá guma jak šutr, která bude klouzat jak blázen. doteď mně přišlo, že se v tom alespoň tak nějak dalo trochu vyznat a orientovat. ale takto pak absolutně nepoznáš opravdovou zimní gumu a budeš odkázaný na (ne)závislé testy nebo diskuzní fóra, kde jedna paní povídala, že se ta guma chová tak nebo makDanoDEF píše: 15 úno 2018 15:39BFG AT ma oznacenie M+S aj piktogram snehovej vlocky a hory (mam pneu z produkcie 2016 aj 2017) takze pouzitelne aj v Nemecku.komin píše: 15 úno 2018 13:39 Dano: a nebude to tym ze ked uz tam neni M+S teda predpokladam ze uz asi nieje tak tam ta silica ani nieje a preto je ta guma po 2 sezonach tvrda a popraskana?

defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Pokud je mi znamo, tak tam tu horu s vlockou nemuzou dat jen tak.
The "Alpine" symbol, or the three-peak-mountain with snowflake (‘3PMSF’) came into force in November 2012 under EU Regulation 661/2009 on the Safety of Motor Vehicles. The 3PMSF can only be used if a tire passes a minimum required performance on snow - the so called “snow grip index”.*
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.