Stránka 9 z 52
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 srp 2012 09:48
od DDT
turbo a vstřiky jsou takový evergreen, s tím se počítat musí ale tam to může přijít nyní stejně jako až za 100tkm, ale tu převodovku bez GO s těma KM nemá smysl kupovat. To prostě přijde na jistotu.
Hele ve finále barva interiéru roli až tak nehraje, radši bych pískový. A chtěl bych ještě webasto, bylo by fajn ho mít. V zimně je to super věc, kor u dieselu.
Nicméně koukni se na inzerci a uvidíš že ono moc z čeho vybírat není. A to ani v německu. Tedy s mým rozpočtem.
Drhnutí interiéru je věc která mně baví, protože tam ten výsledek jde vidět hned. U mého auta neuvěřitelně prokouklo vše látkové, kůže byla černá od výroby :-D ale šedá stropnice a stínítka a tak, ošahané a jak to prokouklo.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 srp 2012 09:57
od Lukasino
Njn, tak počkat, ono se něco objeví
Interiér prokouknul neskutečně, ale stropnice, clony atd mě ještě čekají, na to se vůbec netěším

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 srp 2012 10:05
od hanzz
A proč koukáš po naftě, když chceš auto pro radost? Ten 4.4 také není bez chyb, ale při tomhle nájezdu si myslím, že je pořád lepší atmosférický benzín, než foukaná nafta.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 srp 2012 10:11
od Lukasino
hanzz píše:A proč koukáš po naftě, když chceš auto pro radost? Ten 4.4 také není bez chyb, ale při tomhle nájezdu si myslím, že je pořád lepší atmosférický benzín, než foukaná nafta.
Peníze... RR je snad jediné auto, kde nafta stojí podstatně méně jak benzín (myslím v jetých autech, ne v ceníku, když jsem hledal já, byl to rozdíl téměř 100tis.) + případně ještě LPG, protože benzín v RR už je parádně rozežraný

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 srp 2012 10:15
od DDT
Když benzín, tak jedině v LPG, a to sehnat za rozumné peníze v rozumném stavu nejde. Kdo chce opici musí mít na banány........a já jsem tak nějak na hraně.
Auto chci pro radost, ale na denní ježdění, né jako víkendovku.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 srp 2012 10:23
od hanzz
On ten rozdíl v ceně má asi své důvody :)
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 srp 2012 10:33
od Lukasino
Tak samozřejmě, vyšší výkon, pohodlí, pružnost, žádné vibrace, levnější provoz co se týká údržby, atd. Na druhou stranu přidat si téměř 100tis. a živit V8, která bude mít průměr třeba o 5l vyšší, už tak hezké není
A LPG, tam je zase problém v garážích, nepustí Tě na trajekt, atd. atd.
TD6 prů*erová není, ale je to prostě diesel jako každý jiný, takže možný řešení turba, vstřiků, vibrace, hlučnost, smrad, atd.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 srp 2012 10:39
od DDT
Tak hluk i vibrace bude snad na daleko lepší úrovni než ve škodovkách a podobných TDi, co jsem měl diesel od BMW tak se to dalo přežít, díky odhlučnění. Ale to že řídíš chrochtavé prase prostě víš pořád :-D oproti benzínu určitě.
Benzín koupíš o 100 dráž + 40 LPG. A to už prostě nevyváží ty mínusy. Nehledě na to že turbo a vstřiky můžou na autě vydržet klidně do 300 tkm. Na BMW tomu tak tedy bylo, u RR netuším.
Benzín bez plynu je pro lidi co na to opravdu mají, těch 20+ l na 100 je prostě už hodně i pro "srdcaře".
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 srp 2012 11:20
od Mirko
No zrovna 4,4 od BMW v Rangovi takový žrout není. Po několika tisicích km, které nyní v rodině najel, je spotřeba někde kolem 13,5 litrů.
Jinak údaje o zrychlení mluví myslím jasně:
2004 Range Rover 4,4V8 - 9,2s 0-100km/h (zatlačí mírně do sedáček)
1992 Range Rover 3,9 V8 - 11,4s 0-100km/h - (začátkem 90-tých let slušný údaj, dnes už ne)
2004 Range Rover 3,0td6 - 13,6s 0-100km/h (už jen kontinenty se posouvají pomaleji

)
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 21 srp 2012 12:02
od DDT
Jezdím podle předpisů a rozumně, jízdou se spíše kochám než bych závodil. Takže výkon opravdu nehledám. Spíše jen benzín je benzín, tzn. zrychlení na 100 je údaj který neřeším. Jedou dobře obě auta, diesel není vysloveně lenoch. Alespoň co jsem jel v X5.
A těch 13,2 to je tempomatová dálnice, ve městě to pod 20 nejde.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 22 srp 2012 08:39
od pan klobouk
X5 je přece jenom skoro o půl tuny lehčí... teď jsem vcelku hodně najel s plně obsazeným a plně naloženým autem a musím říct,že hlavně při předjíždění je malý výkon až na hranici bezpečnosti,plyn na podlaze a auto nezrychluje. A to si ještě ten motor nechá líbit otáčky a neblbne tě omezovačem. Myslím,že z toho pramení i ty potíže z převodovkama apod. Půl života pod plným plynem,to nevydrží nikdo.
Jinak v jednom a na kochačku to ujde

Pokud bych najel do 10000km ročně tak jednoznačně benzin. Já ale jezdím každej den jenom do práce přes 30km,tak u mě je to jasný a navíc tankovat plyn každejch 300 km je taky vopruz.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 26 srp 2012 16:16
od Lukasino
Lukasino píše:Ale můj dotaz zní, celou noc se v různých intervalech ozývalo něco, co je v zadním levém blatníku, cca nad zadním kolem, možná trochu dál směrem k zádi auta. Zvuk to byl nepopsatelný, přišlo mi to trochu jako kdyby se CD mechanika snažila zasouvat/vysouvat CD

Koukal jsem samozřejmě na jednotku navi, ale ta byla uspaná a šlo to spíše od míst nad kolem, než takhle zezadu.
Tak to nakonec byla skutečně CD mechanika v navi mk3, která je KO

Alespoň se to tak zdá, mechanika je venku a za celý víkend to neudělalo ani jednou...
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 24 říj 2012 18:14
od krestak
mam dotaz

jak poznám na autě že je přední náprava vymněněná

(jiná barva? jiné označení?atd?)
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 24 říj 2012 19:23
od jirka116
krestak píše:mam dotaz

jak poznám na autě že je přední náprava vymněněná

(jiná barva? jiné označení?atd?)
Mám ji vymněněnou i s měchama letos a dnes už to na pohled nepoznám.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 24 říj 2012 19:39
od Lukasino
jirka116 píše:krestak píše:mam dotaz

jak poznám na autě že je přední náprava vymněněná

(jiná barva? jiné označení?atd?)
Mám ji vymněněnou i s měchama letos a dnes už to na pohled nepoznám.
Nebyl myšlen spíš kardan, zda byl měněný, nebo je tam první deb**ní verze?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 24 říj 2012 20:22
od krestak
Přesně

to sem myslel

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 24 říj 2012 20:28
od Lukasino
Zkus projít fórum, je to tu někde psané
Já si to bohužel nepamatuju, mám pocit, že byl měněný za dvoukloubový, ale nevím jestli nekecám.

Ale pokud to bylo na svolávačku, tak Ti to řekne zastoupení LR podle VINka

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 24 říj 2012 21:52
od krestak
Lukasino píše:Zkus projít fórum, je to tu někde psané
Já si to bohužel nepamatuju, mám pocit, že byl měněný za dvoukloubový, ale nevím jestli nekecám.

Ale pokud to bylo na svolávačku, tak Ti to řekne zastoupení LR podle VINka

Sem to tady hledal ale nenašel

vim ale tohle je moc zdlouhavé

radši si ti vomrknu

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 24 říj 2012 22:30
od Lukasino
"In 2008, Land Rover finally came up with a replacement drive shaft and a recall program that solved this problem"
Tak jsem to vygooglil, tady je snad vše potřebné
http://www.rangerovers.net/repairdetail ... ecall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
STARÝ
FUNGUJÍCÍ NÁHRADA
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 25 říj 2012 18:39
od krestak
Díky
