Stránka 9 z 16
Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 14 pro 2010 16:05
od Miky_CZ
peters píše:Můžete nikdo hodit foto,jak máte implantovaný systém ohřevu na 220V v chladícím systému?schéma,průměry téček atd. Zajímá mě 300tdi.Vím,že už se to tady řešilo loni,předloni,ale je to jako střídání období,vždycky to přijde znovu

neco se resi tady
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 14&t=12569" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 14 pro 2010 16:30
od peters
jo,jo..četl jsem .dík.dokonce tam je odkaz na loňský nebo předloňský stránky.jen mi pořád chybí fotky.konkrétně bych rád viděl aplikaci ohřevu v praxi.má tu někdo český ohřev ETA v bloku?
Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 14 pro 2010 16:31
od RudaK
Na jaře se startování určitě zlepší .....

A bez toho el. ohřevu

Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 10:55
od Rover
peters píše:Můžete nikdo hodit foto,jak máte implantovaný systém ohřevu na 220V v chladícím systému?schéma,průměry téček atd. Zajímá mě 300tdi.Vím,že už se to tady řešilo loni,předloni,ale je to jako střídání období,vždycky to přijde znovu

Takhle vypadá instalovaný předhřev norské značky Defa na 300Tdi. Zkouším ho na obou Defenderech první zimu a je to opravdu supr, hodiny mně to sepnou ráno o půl šesté, v osm ráno odjezd a motor má tak 40-50 stupňů C, topení hned topí (v rámci Defendřích možností). Cena za hodinu předhřevu kolem 3,-Kč/hod (podle spotřeby proudu). U mně spokojenost.
Mám to hlavně kvůli tomu, aby člověk startoval teplý motor a netrápil ho v mrazech, v případě Defendera 110 s kterým jezdí paní Roverová, tak i aby měl řidič větší komfort.
Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 12:07
od peters
Moc fotek tu zatim neni ,...ale tohle,tohle je paráda.malý a bez problému implantovatelný.honil jsem dodavatele v ČR a žádný pořádný stránky.jestli to neni tájo,napiš cenu.zajímá mě koncová pro mě ,pokud to dokážeš dostat do čech...a jak vidno z ostatních příspěvků ,ty asi dokážeš cokoliv.a podle mýho bych neměl zájem jenom já

.díky.
Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 12:19
od Rover
Výrobce je:
http://cor.defa.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
hledání podle aut:
http://www.defa.com/heating.php3?merke= ... &tid=#foot" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupoval jsem to přes
http://www.molpir.com" onclick="window.open(this.href);return false;, který by tady měl mít zdá se zastoupení, aspoň podle toho co mně psali norové.
Cena něco mezi 3500-3700,-Kč + DPH (nepamtuju si přesně a fakturu má účetní). Na 300Tdi to je typ 421 + k tomu musíte mít připojovací kabel, který se prodává extra.
I když mně někdo říkal, že to je drahý, tak si to osobně nemyslím a koupil jsem to do obou Defů... Instalce mně trvala asi 15 minut.
Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 12:20
od Phulc
Je v tom vrtulka , nebo to chodí samotíží ?? Vypadá to zajímavě !!

Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 12:39
od Rover
Ne, je v tom spirála, bez vrtulky, "teče" to tam díky rozdílu teplot, hustot, a tak...
Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 13:11
od Land Jirka
Kdo nemá před vánocema třiapůl tácu, tak si za pětikilo koupí toto a svaří si z kousku jeklu a deseti cm trubky to samé
Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 13:16
od peters

díky,vyčerpávající odověď.
....ale přeci,je na tom kabelu něco zvláštního/hodiny,termostat a pod./,nebo se to dá pořešit z vlasních zdrojů?
Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 14:11
od peters
Doplňující informace od fy.molpir :
- těleso mezi hadice pro 300tdi typ421 1725,-bez dph
- 5m kabel síť -auto+auto-těleso/speciální vodotěsný konektor/1484,-bez dph
-topení do auta 1400W a vejš od 1900,--2500,- nutno kabely, přechod220V/special
tříkolík
.....jinak celá sada tzn.topení kabiny,dobíjení aku.,programátor/na dva časy/je kolem 7500,-+1725,-těleso do hadice
..každý může uvážit,co z toho bude pro instalaci potřebovat,ve firmě jsou vstřícní ,kontakt na technika je :
technik@molpir.cz -lze přes něj objednat
Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 14:30
od MadTom
Na tom kabelu je zvláštní to, že je tam vhodnej vodotěsnej konektor (230V a déšť se nemá rádo), má to schválení pro montáž do aut. Pokud budu mít někde v autě zásuvku jako je na počítači (tzv. EURO) a bude zajištěné, že nebude ve vodě, tak si to klidně připojím prodlužkou. Nebo systém jako je ve vysavači - samonavíjecí. Akorát to chce 3drátovou šňůru aby se člověk nedivil, že má místo auta elektrické křeslo. Doma bych to ještě pouštěl přes extra zásuvku s proudovým chráničem a možností ji vypnout (zloději proudu jsou vynalézaví).
A když už budu mít takovéto ohřívání, tak tam přihodit nějakou udržovací nabíječku na baterii - aby ji tu půlhodinu co to bude ohřívat motor trošku pošťouchla.
Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 15:08
od peters
třížílák určitě,a nabíječka by se šikla.pokud bude nikdo připojení kutit samo-domo ,tak moc na výběr nemá.ona taková zásuvka s ochranou IP67/proti vodě/ taky něco stojí a skřípat pořád kabel do dveří ,to je dobrý leda tak zadělat si na průser.takže i když se to nezdá,tak cena sady kabelů neni vůbec přemrštěná.
...kdo najde vhodný a levný konektory,najde poklad
Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 15:13
od peters
pro rovra: tam máš v tom motorovym prostoru nějak hodně místa,né! sice je to defender ,ale... v diskošce je to všechno natěsno,až mám strach,kam se to tam vejde.
Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 18:59
od Phulc
Land Jirka píše:Kdo nemá před vánocema třiapůl tácu, tak si za pětikilo koupí toto a svaří si z kousku jeklu a deseti cm trubky to samé
No , to já právě vím .

Proto jsem se ptal jestli to frčí na vrtulku nebo na samotíž.

Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 19:11
od RudaK
MadTom píše: A když už budu mít takovéto ohřívání, tak tam přihodit nějakou udržovací nabíječku na baterii - aby ji tu půlhodinu co to bude ohřívat motor trošku pošťouchla.
Perfektní řešení pro každodenní použití při parkování na soukromém pozemku . Určitě to autu prospívá a uživateli spříjemní denní výjezd v zimě z domu . Osobně bych byl pro to profi řešení

je to pro mě řešení do budoucna

( přeci jen neparkuju v garáži

,ale zatím parkovací místo není definitivní )
Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 19:21
od Miky_CZ
tak prave je tu -12 stupnu a prituhuje tak uvidim zitra rano jak se s tim mrazem tristovka popere
Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 19:35
od RudaK
No pokud je OK ,tak chytne ( mě to zatím chytá taky

) Ale jako uprage je to elektrické přihřívání
" prostě super " ,jak pro auto tak pro obsluhu

O škrabání čelního skla nemluvě ....

Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 19:52
od Rover
peters píše:pro rovra: tam máš v tom motorovym prostoru nějak hodně místa,né! sice je to defender ,ale... v diskošce je to všechno natěsno,až mám strach,kam se to tam vejde.
Jo, jo, já to vyfotil u devadesátky kde je opravdu hodně místa (aby se to líp fotilo), je to předělávaný 2.5TD na 300Tdi, takže motor je víc vzadu. Nicméně u stodesítky je ta třístovka tak vepředu jak jen má být a místa je tam taky málo, ale předehřev se tam vešel taky hezky, akorát jsem musel sundat při montáži tu plastovou "saharu". U Disca tam je místa podobně. Vejde se to tam a výrobce Defa to i uvádí, že jen ten typ co jsem psal i na Disco 2.5 Tdi...
Re: 300 Tdi nestartuje
Napsal: 15 pro 2010 21:36
od DanoDEF
RudaK píše:
Perfektní řešení pro každodenní použití při parkování na soukromém pozemku.
... preto o tom uvazujem.
... pre TD5 je ten prihrev priamo do mrazovej poistky na bloku motora.