Stránka 9 z 13

Re: Granátník

Napsal: 09 lis 2021 13:16
od Lukasino
Grenadier má už ČR zastoupení :yes
https://www.dajbych.cz/predstaveni-grenadier-4x4

Teda snad to tu nikde není, ale nezaznamenal jsem to

Re: Granátník

Napsal: 10 lis 2021 19:46
od erik
toš, rubnite sem cenník... :idea:

Re: Granátník

Napsal: 10 lis 2021 19:57
od Mirko
cena má začít na 59 000 eurech:

https://www.autozeitung.de/ineos-grenad ... 97239.html

Za 450 eur ho nyní lze rezervovat.

Re: Granátník

Napsal: 11 lis 2021 07:56
od jareku
Mirko píše: 10 lis 2021 19:57 cena má začít na 59 000 eurech:

https://www.autozeitung.de/ineos-grenad ... 97239.html

Za 450 eur ho nyní lze rezervovat.
Cena je úplná "lidovka"...

Re: Granátník

Napsal: 11 lis 2021 08:04
od habakuk
jareku píše: 11 lis 2021 07:56
Mirko píše: 10 lis 2021 19:57 cena má začít na 59 000 eurech:

https://www.autozeitung.de/ineos-grenad ... 97239.html

Za 450 eur ho nyní lze rezervovat.
Cena je úplná "lidovka"...
Doba se změnila pořádné auto dnes prostě stojí 2 mega.

Re: Granátník

Napsal: 11 lis 2021 09:09
od Vladicek
habakuk píše: 11 lis 2021 08:04
jareku píše: 11 lis 2021 07:56

Cena je úplná "lidovka"...
Doba se změnila pořádné auto dnes prostě stojí 2 mega.
To sice jo, ale já jsem doufal, že to bude levnější než nový Defender = že si to koupím jako druhý auto do rodiny :-D. Když si vezmu, že nový Hilux se dá koupit za 800 tisíc bez DPH, tak mi tohle přijde jako pracovní auto drahý.

Re: Granátník

Napsal: 11 lis 2021 22:00
od hok300
Vladicek píše: 11 lis 2021 09:09
habakuk píše: 11 lis 2021 08:04
Doba se změnila pořádné auto dnes prostě stojí 2 mega.
To sice jo, ale já jsem doufal, že to bude levnější než nový Defender = že si to koupím jako druhý auto do rodiny :-D. Když si vezmu, že nový Hilux se dá koupit za 800 tisíc bez DPH, tak mi tohle přijde jako pracovní auto drahý.
Tady je teosku vetsi motor tak asi proto

Re: Granátník

Napsal: 13 lis 2021 10:50
od jareku

Re: Granátník

Napsal: 13 lis 2021 10:59
od hok300
Takže byli jsme se kouknout. Je to velké asi jako gecko. Interiérové knoflíky jsou logicky posun zpět - me se to libi. Auto je dost masivní. Zadni nárazník zelezny. Výhled z auta je skvělý, vzadu se nevyspíte a neslozite sedačky do rovna, na paletu asi zapomente. motor je skvelej! Jeli jsme benzinakem a motor je super 300koni. Za me konečně auto co bude mít smysl pro normální lidi není to auto do parisske ulice ale na na kabelky a botox úplně nejsem.
Cena startuje na 1,2mio bez dph. Za 6ti válec to je vice než rozumné

Re: Granátník

Napsal: 13 lis 2021 13:33
od MadTom
Podle fotky jenom přemýslím, jestli to měli pod stanem proto, aby dovnitř nenapršelo. Teda když to má navazovat na Defa. :mrgreen:

Re: Granátník

Napsal: 13 lis 2021 13:45
od Vladicek
MadTom píše: 13 lis 2021 13:33 Podle fotky jenom přemýslím, jestli to měli pod stanem proto, aby dovnitř nenapršelo. Teda když to má navazovat na Defa. :mrgreen:
:chuckle :D :rock

Re: Granátník

Napsal: 13 lis 2021 16:00
od hok300
MadTom píše: 13 lis 2021 13:33 Podle fotky jenom přemýslím, jestli to měli pod stanem proto, aby dovnitř nenapršelo. Teda když to má navazovat na Defa. :mrgreen:
No musim rict že když jsme se rozjeli tak v autě průvan byl!:D

Re: Granátník

Napsal: 13 lis 2021 18:42
od patrik
Aj ja som bol s kamaratom kuknuť. Je to zaujimave auto - uvidime ked pride do zaverečnej podoby . Za mna dobre -.

Re: Granátník

Napsal: 13 lis 2021 19:11
od Tazik1992
No, kabina připomíná kokpit malého letadla. A ty nouzový spínače jsou hustý, obzvlášť jestli budou i u sériovek :grin:

Re: Granátník

Napsal: 15 lis 2021 11:54
od Land Jirka

Re: Granátník

Napsal: 15 lis 2021 13:32
od DiscoDrak
Nazdar,

v sobotu jsme to pojali jako rodinný výlet k Dajbychovi a podařilo se mi se projet jak s benzínovou, tak s dieslovou verzí. Sdílím nějaké postřehy a fotky:
- Motor - to jsme asi čekali všichni: oba táhnou jako bejk. Snažil jsem se najít rozdíl a popravdě to podle mě ta ZF převodovka dost smazává. I v terénu, když jsme se rozjížděli z nuly do prudkého kopce jely oba vozy velmi srovnatelně. Tedy volba motoru bude spíš o tom jestli je pro někoho větší problém AdBlue, nebo spotřeba benziňáku, která asi bude o chlup vyšší
- převodovka - 8 kvalt ZF je etalon kvality, řadí perfektně a určitě se velkou měrou podílí na super jízdě jak v terénu, tak na silnici. Jeden postřeh: na redukovanou rychlost je maximálka 80km/hod (!) - za mě super. Stávalo se mi s D2 v Rumuskou, že jsem potřeboval jet rychleji na pomalou a už byl strop
- celkové proporce z venku - je o něco menší než starý def. Je potřeba to zhodnotit v reálu jak to komu sedí. Rozvor je delší, to je známá věc. Poloměr otáčení prý ještě ladí - momentálně na těch prototypech bylo 14,5 metru, což je věru dost.
- kola - sorry, ale budu remcat - prostě se mi zadají malé. Buď 265/70R17 (31,6 palce), nebo 255/70R18 (32,1 palce dle tabulek), nepůjde tam dát větší kola bez nějakých úprav karoserie a liftu
- křížení - opravdu luxus. Prototypy měly jen středovou špéru a i v téměř maximálním křížení, které jsme jeli jsem necítil žádný prokluz (mokré bláto z kamenama) - myslím, že by mi tam s D2, nebo D4 už drnčel TC jako sfiňa
- interiér - byly to prototypy, takže samá 3D tiskárna, tady to raději nehodnotím, ale co opravdu musím pochválit jsou ty sedačky - Racara super a bral bych je s tou kombinací látky a kůže
- vnitřní prostor - vepředu OK, vzadu více než v D2, ale pozor, když jsem otevřel zadní dveře a změřil vzdálenost od zadních sedaček po hranu, tak to dalo přesně 160cm. D4 má 180cm. A i celkový prostor v kabině je určitě menší než v defu, nebo v D4. Tedy spaní vevnitř pro dlouhány sice ano, ale jen se sklopenýma předníma sedačkama. To jsem u D4 nemusel dělat... Další velké pozor: u zadních sedaček jde sklopit jen opěrák, se sedákem (i dle foto - je tam vidět ta vzpěra, na které to je připevněné) nelze nic dělat. Na můj dotaz bylo odpovězeno, že tak to i zůstane v sérii. Vím, že pod tím může být duální baterie, ale i tak je to škoda, že to nejde, třeba bez té baterie.
- Dále na další foto ve žlutém kroužku něco na podvozku co celkem vyčuhuje, na co jsem se zapomněl zeptat - je to nádrž?? Dále, xenony fakt svítí dost... :)
- prý dělají každý den report od potenciálních zákazníků, co měli za postřehy, tak jsem jim hned nameldoval, že se mi nelíbí ten spodek chladiče, kterej je sice s ochranou, ale dokážu si představit, že ho někde prorazím - je prostě na ráně. Odpověď zněla, že nejsem zdaleka jedinej, kdo to říká...
- další postřeh - hned když jsme sedli do toho zelenýho, tak borec co to řídil říká, že středovej dif hučí, že netrefili rozměry koleček, a že jsou moc do sebe... hučel jako prase u obou aut..
- CENA: dle prodejce od Dajbycha by cena měla začínat na 51.000 € (cca 1,3M Kč) bez daně a pokud nahážu v konfigurátoru navrch "co jde" tak dalších 5.000 - 6.000€

Závěr za mě: velmi schopné vozidlo, pro mě A1 motor, převodovka a podvozek. Pro mě minus: celkově spíše menší auto, uvnitř ne moc velké, nepůjdou dát větší kola...
20211113_135532.jpg
20211113_140046.jpg
Výstřižek.JPG
20211113_140116.jpg
20211113_141241.jpg

Re: Granátník

Napsal: 15 lis 2021 20:07
od DanoDEF
Kufor bude slabinou.

Re: Granátník

Napsal: 15 lis 2021 20:38
od MadTom
Na první pohled je to žlutě zakroužkované tyč řízení, a pokud to není jenom optický klam z fotky, tak vypadá ohnutá. :shock:

Re: Granátník

Napsal: 15 lis 2021 21:06
od patrik
To je nadrz - tiez som na to pozeral ako je nizko .

Re: Granátník

Napsal: 15 lis 2021 21:07
od patrik
Ale bolo povedane ze dste sa bude dost veci doladovať.