Stránka 9 z 14
RRC
Napsal: 16 úno 2009 10:53
od Neklan
To si rozhodně nedovolím bez Krytenova souhlasu a pokud souhlasit bude, tak mu pošlu text příspěvku ke schválení. Nechte se tedy překvapit.
Napsal: 16 úno 2009 11:02
od Zanzibar
Po vzoru informací o výkonu vozů Rolls Royce v minulých časech : rozpočet byl dostačující

Re: RRC
Napsal: 16 úno 2009 16:34
od Zanzibar
RRC už stojí na zrestaurovaných "Rostyle" plecháčích se zimními Cooper Discoverer M+S 225/75R16". Snad je ještě v zimně využiju.
Tak vida , zimáky už se po sněhu projely ....... A jak vidno , drží

, letos se ještě budou hodit . Hodně zdaru VŠEM .

Re: RRC
Napsal: 16 úno 2009 17:10
od Luboš M.
Neklan píše:To si rozhodně nedovolím bez Krytenova souhlasu a pokud souhlasit bude, tak mu pošlu text příspěvku ke schválení. Nechte se tedy překvapit.
No to chápu, jen mi překvapila ta částka za čalounění. Zjistil jsem že jsem úplně vedle. A to se jedná jen o čalounění.

Re: RRC
Napsal: 16 úno 2009 17:50
od PavelU
Zanzibar píše:RRC už stojí na zrestaurovaných "Rostyle" plecháčích se zimními Cooper Discoverer M+S 225/75R16". Snad je ještě v zimně využiju.
Tak vida , zimáky už se po sněhu projely ....... A jak vidno , drží

, letos se ještě budou hodit . Hodně zdaru VŠEM .

Neklan někde psal, že s ním musí koncem února na Valachy a to se mu tu budou 100% hodit.
Napsal: 16 úno 2009 18:08
od Zanzibar
jak koukám ven , budou se hodit i na cestu z Bělče kamkoliv , zas..... zima

Napsal: 16 úno 2009 18:16
od PavelU
Je třeba toho krasavce učit od prvních krůčků, ale nemám strach, že by jej něco zastavilo ...

RRC
Napsal: 16 úno 2009 18:54
od Neklan
No ony na to padly celé dvě krávy - jedna modrá a jedna černá

. Navíc jsme nechtěli šetřit a zvolili jsme tu dražší variantu kůže - je tenčí, lépe se s ní dělá a lépe se tvaruje. Za děrovanou je samozřejmě také příplatek. Hodně kůže padlo na přístrojovku. Volant je original Moto-Lita, ručně dělaný - cca 6.800,-Kč, budíky a kontrolky - cca 25.000,-Kč, jedna zadní sdružená lampa - 5.000,-Kč, podvozek a brzdy stály skoro 40 tisíc atd, atd. Pokud to nechceš odfláknout, musíš zaplatit. Jenom Kryten a spol. na tom odpracoval cca 1.200 hodin do 11. ledna, kdy mám poslední vyúčtování.
Nemá ale cenu tady všechno vyčíslit, každé auto je v různě schátralém stavu před rekonstrukcí a každý majitel chce do auta různé věci. Na rozdíl od klasických rekonstrukcí do původního stavu, u mě byl velký problém s těmi úpravami, to zabralo hrozného laborování a předělávání, málo co pasovalo k sobě napoprvé. Často se musely vyvíjet a vyrábět různé držáky a adaptéry. Na druhou stranu, skelet karoserie a šasi byly v relativně slušném stavu. I tady na foru byly k vidění RRC s dírami, kudy by propadnul kopačák. Můj skelet byl samozřejmě také sežraný, ale mohlo to být mnohem horší - dalo se s tím pracovat. Pak je tu ještě nový motor, do čehož by se každý asi nepouštěl, mně pustil žilou...

. Obvykle se koupí short motor, původní hlava se přebrousí, dá se nové těsnění a skoro všechno ostatní zůstane z toho původního. Short motor stojí 2.250 liber, můj byl kompletní včetně převodovky a plynu - celkem 8.700 liber. Původní motor totiž potřebuji mít kompletní, abych ho vrazil do Dědka.
Nemá cenu rozebírat detaily, zkrátka nový RR L322 (ten současný) by za to nebyl, ale Freelander 2 určitě. Tak si říkám, že to jsem z toho ještě nevyšel tak špatně - pokud bych si měl znovu vybrat mezi novým, luxusně vybaveným Free 2 a svým Rangiem, volil bych stejně

.
Jinak, vypadá to, že zimáky určitě letos ještě využiju

.
Napsal: 16 úno 2009 19:00
od Zanzibar
Není tady smajlík , který tleská , takže : tlesk , tlesk , tlesk x 50

RRC
Napsal: 03 bře 2009 10:03
od Neklan
Jdeme do finále, tady je předkrm a koncem týdne nebo po neděli pustím do světa finální podobu.
Napsal: 03 bře 2009 10:09
od PavelU
Je to nádherný krasavec Neklane, přeji hodně šťastných kilometrů ...
Napsal: 03 bře 2009 11:39
od brudr
AAAAAAAAAAAAAAAA111111111111111,

,mnoho stastnych kilasku.
RRC
Napsal: 03 bře 2009 11:58
od Neklan
Když ono to má tachometr v mílích...

Napsal: 03 bře 2009 12:09
od PavelU
To neva, na to to nejezdí.

Napsal: 03 bře 2009 12:17
od Zanzibar
A bude volno v dílně

blokuji Krytenovi kus dvora a kus stodoly

RRC je faktickej krasavec , po dokončení pošli pár fotek do New Delhi

Napsal: 03 bře 2009 14:00
od motohanz
tomuhle ja rikam tuning....
RRC
Napsal: 03 bře 2009 16:56
od Neklan
motohanz píše:tomuhle ja rikam tuning....
No fuj

, pod pojmem tuning si představuji vytažené blatníky, nízkoprofilové gumy, spoilery atd., říkejme tomu raději "rekonstrukce s mírným vylepšením původního konceptu" nebo tak něco

Napsal: 03 bře 2009 21:06
od 1960SeriesII
Krása, gratuluju k nádhernému autu i přirozené volbě toho správného uměleckého ateliéru, dílna je snad příliš sprosté slovo

Re: RRC
Napsal: 03 bře 2009 21:53
od motohanz
Neklan píše:motohanz píše:tomuhle ja rikam tuning....
No fuj

, pod pojmem tuning si představuji vytažené blatníky, nízkoprofilové gumy, spoilery atd., říkejme tomu raději "rekonstrukce s mírným vylepšením původního konceptu" nebo tak něco

no vzdyt rikam.....

vyladit.....
Napsal: 04 bře 2009 01:41
od michi
Tie hmlovky niéééé!!! To je fakt tuning alá Škoda Rapid!!!
Ale inak krása. RR krajší a lepší, ako keď pred 20 rokmi vyšiel z fabriky.