Stránka 81 z 172

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 06 zář 2011 22:52
od Tungdild

vipada docela dobre ale mam takove potuchy ...nema neco spolecneho s evolve nebo se sonim ty maji neco fakt velice podobneho..... :call :x

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 07 zář 2011 14:09
od teslo
je to sonim

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 15 zář 2011 20:00
od MadTom
PC diagnostika pro LR series:
http://www.tanygraig.force9.co.uk/John/ ... htm#bottom

a pak že to nejde. :mrgreen:

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 15 zář 2011 20:49
od Tungdild
:coze: :devil :D :clap
MadTom píše:PC diagnostika pro LR series:
http://www.tanygraig.force9.co.uk/John/ ... htm#bottom

a pak že to nejde. :mrgreen:

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 15 zář 2011 20:50
od Benjamin
MadTom píše:PC diagnostika pro LR series:
http://www.tanygraig.force9.co.uk/John/ ... htm#bottom

a pak že to nejde. :mrgreen:
Tak jsem si vymazal všechny chyby a jezdím vesele dál, perfektní věcička, díky Tomáši :yes :rofl :chuckle

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 15 zář 2011 20:52
od Tonny
MadTom píše:PC diagnostika pro LR series:
http://www.tanygraig.force9.co.uk/John/ ... htm#bottom

a pak že to nejde. :mrgreen:
výborný :clap :rofl

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 15 zář 2011 21:09
od petriiik
ja som tiez skusil tu diagnostiku pre serie a vyhodilo mi chybu: v garazi sa nenachadza ziadny land rover :D

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 15 zář 2011 21:57
od MadTom
Horší možnost je, když nemáš ani tu garáž. :mrgreen:

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 16 zář 2011 10:32
od Johny R
Tak jsem zdefragmentoval SI :chuckle a nakonec startnula :muscle

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 16 zář 2011 14:45
od Sláma Karel
Chudinka, sice už neměla agregáty, ale jinak vypadala ještě k světu. Jak jí to mohli udělat. Ale bránila se dlouho. :cry

http://www.youtube.com/watch?v=hul3GDIt5-o" onclick="window.open(this.href);return false;

K :dance

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 16 zář 2011 16:34
od Hanys_a_Kaca
Sláma Karel píše:Chudinka, sice už neměla agregáty, ale jinak vypadala ještě k světu. Jak jí to mohli udělat. Ale bránila se dlouho. :cry

http://www.youtube.com/watch?v=hul3GDIt5-o" onclick="window.open(this.href);return false;

K :dance
To je smutny video. Prala se do posledniho nejtu. Cest jeji pamatce.

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 16 zář 2011 20:33
od petriiik
MadTom píše:Horší možnost je, když nemáš ani tu garáž. :mrgreen:
garaz sice nemam ale mam halu 21x7m v ktorej travim vacsinu zivota :D

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 17 zář 2011 17:22
od Sláma Karel
Neuvěřitelný, asi na něj spadnul panel. :shock:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;

K :dance

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 17 zář 2011 19:40
od bahnak
dobrej krasavec do muzea.

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 18 zář 2011 09:46
od eliott
Pěkná placka :chuckle , dost peněz za motor s převodovkou...

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 18 zář 2011 10:01
od JiřinaVFR
:D toho asi přejel tank

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 18 zář 2011 20:20
od Acon
že Disco rallye :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=T80uQjqz ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 18 zář 2011 21:20
od Benjamin
Acon píše:že Disco rallye :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=T80uQjqz ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
No jo fakt :shock: Ale strom Disco nezastaví, frčí se dál :lol:

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 19 zář 2011 00:19
od Benjamin
Dle popisku kolona na žádost samotné snoubenky....to je ženská!

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 19 zář 2011 10:20
od Petr XIX
K pokusům o turbínový pohon automobilu došlo i v Evropě, dokonce dříve než v Americe. Průkopníkem byla v tomto směru anglická značka Rover, která už těsně po skončení druhé světové války začala s vývojem turbínového motoru vhodného k montáži do automobilu. Využila přitom výsledků práce Franka Whittleho, který se už za války zabýval vývojem plynových turbín. První prototyp turbíny se rozběhl v únoru 1947, ale při testech se roztrhl. Druhý prototyp (T5) dával 74 kW (100 k) a byl lehčí než motor montovaný do cestovních roverů. Ještě výkonnější byl další prototyp (T8) vyzkoušený koncem roku 1949 v člunu. Tento motor byl pak namontován do otevřeného Roveru postaveného na bázi sériového sedanu Rover 75 a nazvaného JET 1. První jízda se uskutečnila 14. března 1950 a JET 1 se tak stal prvním osobním turbínovým automobilem na světě. Vývoj turbínových automobilů pak u Roveru pokračoval dál, o tom si ale povíme více někdy jindy.