Re: Kuriozity ;-)
Napsal: 06 zář 2011 22:52
vipada docela dobre ale mam takove potuchy ...nema neco spolecneho s evolve nebo se sonim ty maji neco fakt velice podobneho.....


Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
MadTom píše:PC diagnostika pro LR series:
http://www.tanygraig.force9.co.uk/John/ ... htm#bottom
a pak že to nejde.
Tak jsem si vymazal všechny chyby a jezdím vesele dál, perfektní věcička, díky TomášiMadTom píše:PC diagnostika pro LR series:
http://www.tanygraig.force9.co.uk/John/ ... htm#bottom
a pak že to nejde.
výbornýMadTom píše:PC diagnostika pro LR series:
http://www.tanygraig.force9.co.uk/John/ ... htm#bottom
a pak že to nejde.
To je smutny video. Prala se do posledniho nejtu. Cest jeji pamatce.Sláma Karel píše:Chudinka, sice už neměla agregáty, ale jinak vypadala ještě k světu. Jak jí to mohli udělat. Ale bránila se dlouho.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=hul3GDIt5-o" onclick="window.open(this.href);return false;
K
garaz sice nemam ale mam halu 21x7m v ktorej travim vacsinu zivotaMadTom píše:Horší možnost je, když nemáš ani tu garáž.
No jo faktAcon píše:že Disco rallye![]()
http://www.youtube.com/watch?v=T80uQjqz ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
K pokusům o turbínový pohon automobilu došlo i v Evropě, dokonce dříve než v Americe. Průkopníkem byla v tomto směru anglická značka Rover, která už těsně po skončení druhé světové války začala s vývojem turbínového motoru vhodného k montáži do automobilu. Využila přitom výsledků práce Franka Whittleho, který se už za války zabýval vývojem plynových turbín. První prototyp turbíny se rozběhl v únoru 1947, ale při testech se roztrhl. Druhý prototyp (T5) dával 74 kW (100 k) a byl lehčí než motor montovaný do cestovních roverů. Ještě výkonnější byl další prototyp (T8) vyzkoušený koncem roku 1949 v člunu. Tento motor byl pak namontován do otevřeného Roveru postaveného na bázi sériového sedanu Rover 75 a nazvaného JET 1. První jízda se uskutečnila 14. března 1950 a JET 1 se tak stal prvním osobním turbínovým automobilem na světě. Vývoj turbínových automobilů pak u Roveru pokračoval dál, o tom si ale povíme více někdy jindy.