Stránka 83 z 115
Re: Defender 100x jinak
Napsal: 29 říj 2014 20:08
od omar
Hašiš Maria,Kristova plochá hnáto.
Re: Defender 100x jinak
Napsal: 29 říj 2014 20:10
od Rover
eliott píše:
Tam bude kurvítek

Máš servis, buď přece rád..., to bude práce...

Re: Defender 100x jinak
Napsal: 29 říj 2014 20:20
od eliott
Práce to bude, ale taková, co mě nebaví. Hledat kurvítko. To je jako hra na slepou bábu...
Re: Defender 100x jinak
Napsal: 29 říj 2014 20:23
od Franta D1
Všechny nový auta bez rozdílu jsou kurvínci a asi nebude vybočovat s průměru.
Budu řešit novou dodávku a zjišťuju, že je úplně jedno co koupím páč všecko stojí za ho.no.
Re: Defender 100x jinak
Napsal: 29 říj 2014 20:24
od DanoDEF
eliott píše:Práce to bude, ale taková, co mě nebaví. Hledat kurvítko. To je jako hra na slepou bábu...
... ale nie to je iba presun od automechanikov k elektromechanikom
Re: Defender 100x jinak
Napsal: 29 říj 2014 20:35
od Bzuk
To je hnus,velebnosti... není nad klasiku Defíka a myslím si, že nic lepšího už nevymysli a kdyz jo tak zas to ma design,ale funkčně to poserou. Ale zase na druhou stranu at to chrli do sveta,chamtivi to koupi a klasiky zbudou “nam“ srdcarum..

Re: Defender 100x jinak
Napsal: 29 říj 2014 21:57
od Ivoš Def
Po stránce designu si takovéhoto nástupce Defendera už trochu dovedu představit. Byť oproti stávajícímu Defíkovi vypadá jako prapra-vnuk z Marsu.
Ten dojem může být ale způsoben tím, že Defender se designově zastavil ca. v roce 1958 (kteráž to skutečnost ale není samozřejmě vůbec na škodu)...
Horší budou ta zmíněná "kurvítka". Těm se nevyhne určitě (hlavně elektronickým).
Alespoň, že u LR konečně přišli na jinak všeobecně známou věc, že by do Defendera také měli dát motor! Tedy alespoň 6 válec!!! Snad nebude mít po vzoru downsizingu třeba jen 1,5 l

Re: Defender 100x jinak
Napsal: 29 říj 2014 23:04
od cyril
Ja si ho pro sebe klidne dokazu predstavit. Libi se mi dokonce asi i vic, nez D4. Takze ji prodam a koupim novyho Defa!

Poruchovy to bude asi tak stejne...

Re: Defender 100x jinak
Napsal: 30 říj 2014 07:46
od eliott
Ivoš Def píše:Po stránce designu si takovéhoto nástupce Defendera už trochu dovedu představit. Byť oproti stávajícímu Defíkovi vypadá jako prapra-vnuk z Marsu.
Ten dojem může být ale způsoben tím, že Defender se designově zastavil ca. v roce 1958 (kteráž to skutečnost ale není samozřejmě vůbec na škodu)...
Horší budou ta zmíněná "kurvítka". Těm se nevyhne určitě (hlavně elektronickým).
Alespoň, že u LR konečně přišli na jinak všeobecně známou věc, že by do Defendera také měli dát motor! Tedy alespoň 6 válec!!! Snad nebude mít po vzoru downsizingu třeba jen 1,5 l

Ale do defendra se dávali velké motory, akorát v našich končinách moc nejezdí. Ve Švýsarsku jsou běžné V8, a to i EFi, v Africe zase s řadovým šestiválcem 2.8 24V od BMW, to musí být svezení. To by se mi tuze líbilo, pořád nad ním přemýšlým...
Re: Defender 100x jinak
Napsal: 30 říj 2014 08:21
od Mirko
Je ale všem jasné, že ten obrázek je skica kresliče z časopisu Autocar, který si tuhle podobu vymyslel na základě sloučení konceptu DC, starého Defa a ostatních současných modelů LR... Není to oficiální obrázek LR.
Jenom nechci ať si vyléváte moc zbytečného hněvu, nějaký si ještě nechte na skutečnou podobu...

Re: Defender 100x jinak
Napsal: 30 říj 2014 09:37
od cyril
Jasně, je to vidět na více detailech, včetně úchytů zahrádky Mirko. Je na hodně % pravděpodobný, že skutečná podoba bude nakonec jiná. Ale ten článek jsem četl a pokud se jim to auto povede a nebude tam nějakej překrmovanej mrzák motor s malým objemem, tak si novýho defa na běžný silniční ježdění namísto D4 pro mě klidně umím představit. Když na něj budu mít peníze a využití, proč ne?
A ať tady neplevelím...vlákno o nových modelech je jinde....tak přidám aspoň jednoho defíka v klasickým střihu.
Re: Defender 100x jinak
Napsal: 30 říj 2014 20:30
od Ivoš Def
Ale do defendra se dávali velké motory, akorát v našich končinách moc nejezdí. Ve Švýsarsku jsou běžné V8, a to i EFi, v Africe zase s řadovým šestiválcem 2.8 24V od BMW, to musí být svezení. To by se mi tuze líbilo, pořád nad ním přemýšlým...[/quote]
No právě, přesně tak: V našich končinách jich moc nejezdí!
A pokud odmyslím V8 benzín (sice krásný, ale naprosto nepraktický), tak přímo LR do Defendera žádný větší motor bohužel nedával. To jsou všechno jenom "úpravy" lokálních montážních závodů. Líbilo by se, líbilo...

Re: Defender 100x jinak
Napsal: 30 říj 2014 20:56
od Lochy
Re: Defender 100x jinak
Napsal: 30 říj 2014 21:32
od Ivoš Def
Jedna fotka do tématu, snad tu ještě nebyla:

- 372-2.jpg (41.55 KiB) Zobrazeno 6948 x
Re: Defender 100x jinak
Napsal: 31 říj 2014 18:47
od RudaK
Tady máte ruský tuning :
https://www.youtube.com/watch?v=e3nAdeAm00I
Ovšem zdařilý ....

Re: Defender 100x jinak
Napsal: 01 lis 2014 09:49
od Petr Corwin
Tak to je mazel

Nejvíc se mi líbí ta kola, mám pocit, že mají dofukování za jízdy (?). A ten naviják a aaaa..... Moc hezká stavba. Petr
Re: Defender 100x jinak
Napsal: 01 lis 2014 11:30
od visby
Ivoš Def píše:Jedna fotka do tématu, snad tu ještě nebyla:
372-2.jpg
nemas k nemu nejake blizsie info alebo link? ta nadstavba ma potencial;-)
Re: Defender 100x jinak
Napsal: 01 lis 2014 12:03
od Acon
Visbi, Hustra postavila jednu expedičnú nadstavbu na MAN pre nejakého německého cestovateľa. Ak máš v pláne niečo také, možno by stálo za to hodiť debat. Navyše majiteľ je offroaďák, jazdí amatérsky trial na Géčku tak o tom niečo bude vedieť

Re: Defender 100x jinak
Napsal: 01 lis 2014 22:48
od RudaK
Petr Corwin píše: Nejvíc se mi líbí ta kola, mám pocit, že mají dofukování za jízdy (?).
Mě se zas zdá,že má portály

Re: Defender 100x jinak
Napsal: 02 lis 2014 00:23
od PavelU
RudaK píše:Petr Corwin píše: Nejvíc se mi líbí ta kola, mám pocit, že mají dofukování za jízdy (?).
Mě se zas zdá,že má portály

Většina použitých doplňků je z Německa i ty nápravy...
http://www.killeraxles.com/html/projekte.html