Kuriozity ;-)
Moderátor: Miky_CZ
Re: Kuriozity ;-)
Jo jo-nekoukám!Omlouvám se ale je fakt dobrej-4X po sobě není zas tak moc!Nebo jo???

Snažím se žít tak,aby na mém pohřbu ještě i farář říkal:"Změřte mu tep,on si z nás určitě dělá prdel!"@"Průjem a Alzheimer je velmi nepříjemná kombinace. Utíkáš, a nevíš kam...."
- zdenek666
- Příspěvky: 341
- Registrován: 09 čer 2008 14:32
- tel.: +420722074098
- Bydliště: Vyškov na Moravě
Re: Kuriozity ;-)
Hračičkafavore píše:Šikula!!!http://www.youtube.com/watch?v=3YfTtGCs ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
LR Disco II TD5 auto
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
Re: Kuriozity ;-)
A do
http://www.youtube.com/watch?v=5zx3qKX_ ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=5zx3qKX_ ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
Re: Kuriozity ;-)
Dá se to vůbec něják zastavit?BeerRudolf píše:A do![]()
http://www.youtube.com/watch?v=5zx3qKX_ ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Land Rover Discovery 2 Td5
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: Kuriozity ;-)
Ak som to správne pochopil tak to zastaviť v podstate nejde. Pred niakym časom sa podobná vec stala na SR na stanici STK a skúšali vinu hodiť na technika, ktorý ale postupoval presne podla predpisov. Neviem ako u tohto Defa ale na tej spomýnanej STK sa to stalo Ochcáfke. Pri emisnej kontrole a pri zvýšení otáčiek jednoducho povolil niaky bordel v zanesenom "nepoužívanom" turbe (majtel bol dôchodca takže... ) a jednoducho motor zadrel sám seba, keď si spálil všetok olej miesto nafty (tú duchaprítomný technik rýchlo odpojil).
Musí to byť strašný pohlad na takúto udalosť
Musí to byť strašný pohlad na takúto udalosť
Re: Kuriozity ;-)
No raděj tam různý věci jako třeba ucpat sání nebo do něj hodit hadr či sešlápnout brzdový pedál co to dá a pak spojka+zařadit co nejvyšší rychlost a pouštět pomalu spojku a různý další fígle, no nevím co je na tom pravdy

Musí to být hrůza, když na to přijde. Tak octávka ty emise asi nedala co
Musí to být hrůza, když na to přijde. Tak octávka ty emise asi nedala co
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
-
Alik
- Příspěvky: 39
- Registrován: 26 říj 2010 12:13
- tel.: 776355875
- auto: Range Rover P38
- Bydliště: Rýmařov
Re: Kuriozity ;-)
U manuálu to jde zastavit celkem snadno. Nejvyšší kvalt sešlápnout brzdu a auto zadusit. U automatu už nevím, ale dost by mě to zajímalo.
S Pozdravem Alik
S Pozdravem Alik
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Kuriozity ;-)
myslím, že jediný účinný krok je ubrať tomu vzduch. Skrátka rýchlo otvoriť filter a upchať prívod vzduchu. Kým niekto ten filter otvorí, ďalší nech škrtí hadicu pred turbom aby sa aspoň trochu zmiernili otáčky. Je to teória, ale pri automate si inú 1. pomoc neviem predstaviť.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5772
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Kuriozity ;-)
stane se to kdyz ti odejde turbo a pusti olej do sani
prvni moznost u manualu je slapnout na brzdu zaradit petku a pustit spojku, u toho otvirat kapotu kdyby to spojka nevydrzela a vytrhnout hadici od sani/zacpat sani ci zmacknout hadici
prvni moznost u manualu je slapnout na brzdu zaradit petku a pustit spojku, u toho otvirat kapotu kdyby to spojka nevydrzela a vytrhnout hadici od sani/zacpat sani ci zmacknout hadici
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Kuriozity ;-)
Miky dobřesudajs píše:jak se todle stane? na co si dat pozor abys e to nestalo?
http://www.autoweb.cz/tyden-s-naftou-di ... -kupujici/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Takříkajíc neléčené turbo však může způsobit i totální zničení motoru. Když začne přes jeho ložiska téct olej, část se ho dostane do plnícího potrubí a začne se usazovat v mezichladiči. Konec přijde bez varování – po nashromáždění kritického množství maziva v mezichladiči jednou dojde k tomu, že při prudkém přidání plynu motor nasaje místo chladného vzduchu právě olej. Ten se po stlačení ve spalovacích komorách vznítí, otáčky vyletí prudce nahoru."
Land Rover Discovery 2 Td5
Re: Kuriozity ;-)
Tatra 6x6 Overland Truck - určitě stojí za prohlédnutí. Postaveno firmou Overland Vehicles Ltd. v Sudbury - UK.
Neděste se odkazu na facebook, je to jen fotogalerie...a našel jsem to na caravanforu
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 837&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Neděste se odkazu na facebook, je to jen fotogalerie...a našel jsem to na caravanforu
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 837&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Kuriozity ;-)
Benjamin píše:Tatra 6x6 Overland Truck
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
Re: Kuriozity ;-)
Tak to asi brzo auto zničímmasar píše:Miky dobřesudajs píše:jak se todle stane? na co si dat pozor abys e to nestalo?, tady trochu podrobněji:
http://www.autoweb.cz/tyden-s-naftou-di ... -kupujici/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Takříkajíc neléčené turbo však může způsobit i totální zničení motoru. Když začne přes jeho ložiska téct olej, část se ho dostane do plnícího potrubí a začne se usazovat v mezichladiči. Konec přijde bez varování – po nashromáždění kritického množství maziva v mezichladiči jednou dojde k tomu, že při prudkém přidání plynu motor nasaje místo chladného vzduchu právě olej. Ten se po stlačení ve spalovacích komorách vznítí, otáčky vyletí prudce nahoru."
Zajímavé je že každý článek jiný obsah. Specielně to brzdění motorem a starty s vyšlápnutou spojkou jiní doporučují, tak babo raď
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Kuriozity ;-)
Jediná ůčinná věc je kvalt a ubrzdit to a druhá spása je uříznout hadici mezi IC a sáním.Ale chce to hned v počátku jelikož jakmile to chytí točky tak se ten motor většinou stejně mázne a je to na GO.
Vše ostatní je bezpředmětné.Hadici nezmáčkeš ani prd jelikož v těhlech otáčkách je tvrdá jako beton a cokoliv hozenýho do sání to polkne jak malinu.Si zkuste ucpat sání jen na volnoběh a rozhodně to nedoporučuju dělat rukou.
Vše ostatní je bezpředmětné.Hadici nezmáčkeš ani prd jelikož v těhlech otáčkách je tvrdá jako beton a cokoliv hozenýho do sání to polkne jak malinu.Si zkuste ucpat sání jen na volnoběh a rozhodně to nedoporučuju dělat rukou.
Re: Kuriozity ;-)
neboj sa BeerRudolf, také zlé to nebudeBeerRudolf píše:Tak to asi brzo auto zničím, Brzdím motorem, Startuju s vyšlápnutou spojkou a Beru želví Power no prostě katastrofa
![]()
![]()
Zajímavé je že každý článek jiný obsah. Specielně to brzdění motorem a starty s vyšlápnutou spojkou jiní doporučují, tak babo raď
O brzdení motorom bolo písané v len súvislosti s dvojhmotným zotrvačníkom a aj tam je problém jedine ak brzdíš tak, že nechávaš klesať otáčky nižšie ako sú otáčky voľnobežné... Dvojhmoťáku neprospievajú rázy ktoré sú najväčšie pri nízkych otáčkach, prípadne pri prudkom pustení spojky pri podradení. Ak sa vyvaruješ týmto dvom veciam, tak brzdenie motorom možno jedine doporučiť.
Pobavila ma veta: „Z celého světa startují se spojkou jen Češi,“ zaujímalo by ma ako potom vo zbytku sveta štartujú autá ktoré majú miesto spínacej skrinky štartovacie tlačítko (kde stlačený spojkový pedál je podmienkou spusteia motoru). Čiastočne však táto rada môže mať niečo do seba, každopádne v zime by som štartovanie so stlačenou spojkou aj naďalej preferoval.
to libovka: hadica na vstupe do turba netvrdne v závislosti od otáčok, naopak pri vysokých otáčkach sa v nej zvyšuje podtlak, čo by jej stlačenie malo len uľahčiť (toľko teória, zatiaľ som to nikdy neskúsil)
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Kuriozity ;-)
Jenže osobně bych tu sací hadici neriskoval kuchat jelikož právě může dojít ke vcucnutí ruky nebo čehokoli do turba.Opravdu nejúčinější je říznout hadici mezi IC a sáním nebo případně pokud má motor na vstupu do sání tu chcípací klapku tak jí zavřít ručně.Což většina TD5 nemá jelikož jí každej demontuje s EGRventilem. 
-
MadTom
- Příspěvky: 15311
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Kuriozity ;-)
U TD5 to není chcípací klapka, ale klapka která zajistí, že si to u Euro 3 motoru nasaje víc z výfuku než z turba, když je EGR ventil otevřenej. Euro 2 nic takového nemá. TD5ka se chcípne zastavením nafty. Jen pro upřesnění.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Kuriozity ;-)
On podľa mňa nepochopil a myslel hadicu za turbom. Tú samozrejme nikto nestlačí. Myslím, že ani prístup tam na to nie je.lopik píše:
to libovka: hadica na vstupe do turba netvrdne v závislosti od otáčok, naopak pri vysokých otáčkach sa v nej zvyšuje podtlak, čo by jej stlačenie malo len uľahčiť (toľko teória, zatiaľ som to nikdy neskúsil)
To sa nedá s automatom. A odrezať tú hadicu je myslím dosť nereálne, keď na to jednak treba niečo na rezanie a neviem ako zbytok sveta, ale ja nože so sebou nenosím. A ak, tak prístup myslím nepatrí medzi ideálne. JA by som to videl na upchatie prívodu do turba keď aj vyzlečeným tričkom.libovka píše:Jediná ůčinná věc je kvalt a ubrzdit to a druhá spása je uříznout hadici mezi IC a sáním...
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Kuriozity ;-)
Ale to je veliká chyba, nemusíš nosit zrovna Rambo kudlu, ale nějákej švýcarák bys v kapse mít mohl nebo spíš měl, a ne jen kvůli řezání hadice při zachraňování motoruAcon píše: To sa nedá s automatom. A odrezať tú hadicu je myslím dosť nereálne, keď na to jednak treba niečo na rezanie a neviem ako zbytok sveta, ale ja nože so sebou nenosím. A ak, tak prístup myslím nepatrí medzi ideálne. JA by som to videl na upchatie prívodu do turba keď aj vyzlečeným tričkom.
Land Rover Discovery 2 Td5