Kuriozity ;-)

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
favore
Příspěvky: 513
Registrován: 03 bře 2008 13:30
Bydliště: BLATNÁ

Re: Kuriozity ;-)

#1701 Příspěvek od favore » 27 lis 2011 11:13

Jo jo-nekoukám!Omlouvám se ale je fakt dobrej-4X po sobě není zas tak moc!Nebo jo??? :rofl :rofl :rofl
Snažím se žít tak,aby na mém pohřbu ještě i farář říkal:"Změřte mu tep,on si z nás určitě dělá prdel!"@"Průjem a Alzheimer je velmi nepříjemná kombinace. Utíkáš, a nevíš kam...."

Uživatelský avatar
zdenek666
Příspěvky: 341
Registrován: 09 čer 2008 14:32
tel.: +420722074098
Bydliště: Vyškov na Moravě

Re: Kuriozity ;-)

#1702 Příspěvek od zdenek666 » 27 lis 2011 11:18

favore píše:Šikula!!! :Sorry: http://www.youtube.com/watch?v=3YfTtGCs ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
Hračička :) To je neskutečný, co někdo dokáže udělat.
LR Disco II TD5 auto

Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 947
Registrován: 30 říj 2007 13:31
auto: Tak akorát

Re: Kuriozity ;-)

#1703 Příspěvek od BeerRudolf » 28 lis 2011 12:11

A do :moon
http://www.youtube.com/watch?v=5zx3qKX_ ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2765
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Kuriozity ;-)

#1704 Příspěvek od masar » 28 lis 2011 15:28

BeerRudolf píše:A do :moon
http://www.youtube.com/watch?v=5zx3qKX_ ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Dá se to vůbec něják zastavit?
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
Macej
Příspěvky: 469
Registrován: 16 úno 2010 17:50
tel.: 0944 528 535
auto: 2xRRC
Bydliště: Vchod Záhoria

Re: Kuriozity ;-)

#1705 Příspěvek od Macej » 28 lis 2011 16:30

Ak som to správne pochopil tak to zastaviť v podstate nejde. Pred niakym časom sa podobná vec stala na SR na stanici STK a skúšali vinu hodiť na technika, ktorý ale postupoval presne podla predpisov. Neviem ako u tohto Defa ale na tej spomýnanej STK sa to stalo Ochcáfke. Pri emisnej kontrole a pri zvýšení otáčiek jednoducho povolil niaky bordel v zanesenom "nepoužívanom" turbe (majtel bol dôchodca takže... ) a jednoducho motor zadrel sám seba, keď si spálil všetok olej miesto nafty (tú duchaprítomný technik rýchlo odpojil).

Musí to byť strašný pohlad na takúto udalosť :tmi

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Kuriozity ;-)

#1706 Příspěvek od Benjamin » 28 lis 2011 16:41

No raděj tam různý věci jako třeba ucpat sání nebo do něj hodit hadr či sešlápnout brzdový pedál co to dá a pak spojka+zařadit co nejvyšší rychlost a pouštět pomalu spojku a různý další fígle, no nevím co je na tom pravdy :shock: :?

Musí to být hrůza, když na to přijde. Tak octávka ty emise asi nedala co :x
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Alik
Příspěvky: 39
Registrován: 26 říj 2010 12:13
tel.: 776355875
auto: Range Rover P38
Bydliště: Rýmařov

Re: Kuriozity ;-)

#1707 Příspěvek od Alik » 28 lis 2011 19:01

U manuálu to jde zastavit celkem snadno. Nejvyšší kvalt sešlápnout brzdu a auto zadusit. U automatu už nevím, ale dost by mě to zajímalo.
S Pozdravem Alik

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Kuriozity ;-)

#1708 Příspěvek od Acon » 28 lis 2011 20:06

myslím, že jediný účinný krok je ubrať tomu vzduch. Skrátka rýchlo otvoriť filter a upchať prívod vzduchu. Kým niekto ten filter otvorí, ďalší nech škrtí hadicu pred turbom aby sa aspoň trochu zmiernili otáčky. Je to teória, ale pri automate si inú 1. pomoc neviem predstaviť.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

sudajs
Příspěvky: 377
Registrován: 15 lis 2010 11:05
auto: D1
Bydliště: Zdice

Re: Kuriozity ;-)

#1709 Příspěvek od sudajs » 28 lis 2011 21:30

jak se todle stane? na co si dat pozor abys e to nestalo?
discovery 1

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Kuriozity ;-)

#1710 Příspěvek od Miky_CZ » 28 lis 2011 21:45

stane se to kdyz ti odejde turbo a pusti olej do sani

prvni moznost u manualu je slapnout na brzdu zaradit petku a pustit spojku, u toho otvirat kapotu kdyby to spojka nevydrzela a vytrhnout hadici od sani/zacpat sani ci zmacknout hadici
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2765
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Kuriozity ;-)

#1711 Příspěvek od masar » 28 lis 2011 23:04

sudajs píše:jak se todle stane? na co si dat pozor abys e to nestalo?
Miky dobře :yes , tady trochu podrobněji:

http://www.autoweb.cz/tyden-s-naftou-di ... -kupujici/" onclick="window.open(this.href);return false;

"Takříkajíc neléčené turbo však může způsobit i totální zničení motoru. Když začne přes jeho ložiska téct olej, část se ho dostane do plnícího potrubí a začne se usazovat v mezichladiči. Konec přijde bez varování – po nashromáždění kritického množství maziva v mezichladiči jednou dojde k tomu, že při prudkém přidání plynu motor nasaje místo chladného vzduchu právě olej. Ten se po stlačení ve spalovacích komorách vznítí, otáčky vyletí prudce nahoru."
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Kuriozity ;-)

#1712 Příspěvek od Benjamin » 29 lis 2011 03:47

Tatra 6x6 Overland Truck - určitě stojí za prohlédnutí. Postaveno firmou Overland Vehicles Ltd. v Sudbury - UK.

Neděste se odkazu na facebook, je to jen fotogalerie...a našel jsem to na caravanforu :mrk
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 837&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Kuriozity ;-)

#1713 Příspěvek od RudaK » 29 lis 2011 06:15

Benjamin píše:Tatra 6x6 Overland Truck
:yes :yes :yes :yes :yes No coment :nod
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 947
Registrován: 30 říj 2007 13:31
auto: Tak akorát

Re: Kuriozity ;-)

#1714 Příspěvek od BeerRudolf » 29 lis 2011 08:24

masar píše:
sudajs píše:jak se todle stane? na co si dat pozor abys e to nestalo?
Miky dobře :yes , tady trochu podrobněji:

http://www.autoweb.cz/tyden-s-naftou-di ... -kupujici/" onclick="window.open(this.href);return false;

"Takříkajíc neléčené turbo však může způsobit i totální zničení motoru. Když začne přes jeho ložiska téct olej, část se ho dostane do plnícího potrubí a začne se usazovat v mezichladiči. Konec přijde bez varování – po nashromáždění kritického množství maziva v mezichladiči jednou dojde k tomu, že při prudkém přidání plynu motor nasaje místo chladného vzduchu právě olej. Ten se po stlačení ve spalovacích komorách vznítí, otáčky vyletí prudce nahoru."
Tak to asi brzo auto zničím :sweat , Brzdím motorem, Startuju s vyšlápnutou spojkou a Beru želví Power no prostě katastrofa :!: :Ja blb:
Zajímavé je že každý článek jiný obsah. Specielně to brzdění motorem a starty s vyšlápnutou spojkou jiní doporučují, tak babo raď :talk
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 2000
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Kuriozity ;-)

#1715 Příspěvek od libovka » 29 lis 2011 11:21

Jediná ůčinná věc je kvalt a ubrzdit to a druhá spása je uříznout hadici mezi IC a sáním.Ale chce to hned v počátku jelikož jakmile to chytí točky tak se ten motor většinou stejně mázne a je to na GO.
Vše ostatní je bezpředmětné.Hadici nezmáčkeš ani prd jelikož v těhlech otáčkách je tvrdá jako beton a cokoliv hozenýho do sání to polkne jak malinu.Si zkuste ucpat sání jen na volnoběh a rozhodně to nedoporučuju dělat rukou. :D

Uživatelský avatar
lopik
Příspěvky: 235
Registrován: 21 úno 2011 21:08
auto: Defender 110-300Tdi
Bydliště: Martin, SK

Re: Kuriozity ;-)

#1716 Příspěvek od lopik » 29 lis 2011 12:02

BeerRudolf píše:Tak to asi brzo auto zničím :sweat , Brzdím motorem, Startuju s vyšlápnutou spojkou a Beru želví Power no prostě katastrofa :!: :Ja blb:
Zajímavé je že každý článek jiný obsah. Specielně to brzdění motorem a starty s vyšlápnutou spojkou jiní doporučují, tak babo raď :talk
neboj sa BeerRudolf, také zlé to nebude :-)
O brzdení motorom bolo písané v len súvislosti s dvojhmotným zotrvačníkom a aj tam je problém jedine ak brzdíš tak, že nechávaš klesať otáčky nižšie ako sú otáčky voľnobežné... Dvojhmoťáku neprospievajú rázy ktoré sú najväčšie pri nízkych otáčkach, prípadne pri prudkom pustení spojky pri podradení. Ak sa vyvaruješ týmto dvom veciam, tak brzdenie motorom možno jedine doporučiť.
Pobavila ma veta: „Z celého světa startují se spojkou jen Češi,“ zaujímalo by ma ako potom vo zbytku sveta štartujú autá ktoré majú miesto spínacej skrinky štartovacie tlačítko (kde stlačený spojkový pedál je podmienkou spusteia motoru). Čiastočne však táto rada môže mať niečo do seba, každopádne v zime by som štartovanie so stlačenou spojkou aj naďalej preferoval.

to libovka: hadica na vstupe do turba netvrdne v závislosti od otáčok, naopak pri vysokých otáčkach sa v nej zvyšuje podtlak, čo by jej stlačenie malo len uľahčiť (toľko teória, zatiaľ som to nikdy neskúsil)

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 2000
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Kuriozity ;-)

#1717 Příspěvek od libovka » 29 lis 2011 15:01

Jenže osobně bych tu sací hadici neriskoval kuchat jelikož právě může dojít ke vcucnutí ruky nebo čehokoli do turba.Opravdu nejúčinější je říznout hadici mezi IC a sáním nebo případně pokud má motor na vstupu do sání tu chcípací klapku tak jí zavřít ručně.Což většina TD5 nemá jelikož jí každej demontuje s EGRventilem. :D

MadTom
Příspěvky: 15245
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Kuriozity ;-)

#1718 Příspěvek od MadTom » 29 lis 2011 17:03

U TD5 to není chcípací klapka, ale klapka která zajistí, že si to u Euro 3 motoru nasaje víc z výfuku než z turba, když je EGR ventil otevřenej. Euro 2 nic takového nemá. TD5ka se chcípne zastavením nafty. Jen pro upřesnění.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Kuriozity ;-)

#1719 Příspěvek od Acon » 29 lis 2011 17:18

lopik píše:
to libovka: hadica na vstupe do turba netvrdne v závislosti od otáčok, naopak pri vysokých otáčkach sa v nej zvyšuje podtlak, čo by jej stlačenie malo len uľahčiť (toľko teória, zatiaľ som to nikdy neskúsil)
On podľa mňa nepochopil a myslel hadicu za turbom. Tú samozrejme nikto nestlačí. Myslím, že ani prístup tam na to nie je.
libovka píše:Jediná ůčinná věc je kvalt a ubrzdit to a druhá spása je uříznout hadici mezi IC a sáním...
To sa nedá s automatom. A odrezať tú hadicu je myslím dosť nereálne, keď na to jednak treba niečo na rezanie a neviem ako zbytok sveta, ale ja nože so sebou nenosím. A ak, tak prístup myslím nepatrí medzi ideálne. JA by som to videl na upchatie prívodu do turba keď aj vyzlečeným tričkom.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2765
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Kuriozity ;-)

#1720 Příspěvek od masar » 29 lis 2011 19:35

Acon píše: To sa nedá s automatom. A odrezať tú hadicu je myslím dosť nereálne, keď na to jednak treba niečo na rezanie a neviem ako zbytok sveta, ale ja nože so sebou nenosím. A ak, tak prístup myslím nepatrí medzi ideálne. JA by som to videl na upchatie prívodu do turba keď aj vyzlečeným tričkom.
Ale to je veliká chyba, nemusíš nosit zrovna Rambo kudlu, ale nějákej švýcarák bys v kapse mít mohl nebo spíš měl, a ne jen kvůli řezání hadice při zachraňování motoru :ty jeden...: :D
Land Rover Discovery 2 Td5

Odpovědět