Stránka 86 z 172

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 27 lis 2011 11:13
od favore
Jo jo-nekoukám!Omlouvám se ale je fakt dobrej-4X po sobě není zas tak moc!Nebo jo??? :rofl :rofl :rofl

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 27 lis 2011 11:18
od zdenek666
favore píše:Šikula!!! :Sorry: http://www.youtube.com/watch?v=3YfTtGCs ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
Hračička :) To je neskutečný, co někdo dokáže udělat.

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 28 lis 2011 12:11
od BeerRudolf
A do :moon
http://www.youtube.com/watch?v=5zx3qKX_ ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 28 lis 2011 15:28
od masar
BeerRudolf píše:A do :moon
http://www.youtube.com/watch?v=5zx3qKX_ ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Dá se to vůbec něják zastavit?

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 28 lis 2011 16:30
od Macej
Ak som to správne pochopil tak to zastaviť v podstate nejde. Pred niakym časom sa podobná vec stala na SR na stanici STK a skúšali vinu hodiť na technika, ktorý ale postupoval presne podla predpisov. Neviem ako u tohto Defa ale na tej spomýnanej STK sa to stalo Ochcáfke. Pri emisnej kontrole a pri zvýšení otáčiek jednoducho povolil niaky bordel v zanesenom "nepoužívanom" turbe (majtel bol dôchodca takže... ) a jednoducho motor zadrel sám seba, keď si spálil všetok olej miesto nafty (tú duchaprítomný technik rýchlo odpojil).

Musí to byť strašný pohlad na takúto udalosť :tmi

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 28 lis 2011 16:41
od Benjamin
No raděj tam různý věci jako třeba ucpat sání nebo do něj hodit hadr či sešlápnout brzdový pedál co to dá a pak spojka+zařadit co nejvyšší rychlost a pouštět pomalu spojku a různý další fígle, no nevím co je na tom pravdy :shock: :?

Musí to být hrůza, když na to přijde. Tak octávka ty emise asi nedala co :x

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 28 lis 2011 19:01
od Alik
U manuálu to jde zastavit celkem snadno. Nejvyšší kvalt sešlápnout brzdu a auto zadusit. U automatu už nevím, ale dost by mě to zajímalo.
S Pozdravem Alik

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 28 lis 2011 20:06
od Acon
myslím, že jediný účinný krok je ubrať tomu vzduch. Skrátka rýchlo otvoriť filter a upchať prívod vzduchu. Kým niekto ten filter otvorí, ďalší nech škrtí hadicu pred turbom aby sa aspoň trochu zmiernili otáčky. Je to teória, ale pri automate si inú 1. pomoc neviem predstaviť.

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 28 lis 2011 21:30
od sudajs
jak se todle stane? na co si dat pozor abys e to nestalo?

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 28 lis 2011 21:45
od Miky_CZ
stane se to kdyz ti odejde turbo a pusti olej do sani

prvni moznost u manualu je slapnout na brzdu zaradit petku a pustit spojku, u toho otvirat kapotu kdyby to spojka nevydrzela a vytrhnout hadici od sani/zacpat sani ci zmacknout hadici

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 28 lis 2011 23:04
od masar
sudajs píše:jak se todle stane? na co si dat pozor abys e to nestalo?
Miky dobře :yes , tady trochu podrobněji:

http://www.autoweb.cz/tyden-s-naftou-di ... -kupujici/" onclick="window.open(this.href);return false;

"Takříkajíc neléčené turbo však může způsobit i totální zničení motoru. Když začne přes jeho ložiska téct olej, část se ho dostane do plnícího potrubí a začne se usazovat v mezichladiči. Konec přijde bez varování – po nashromáždění kritického množství maziva v mezichladiči jednou dojde k tomu, že při prudkém přidání plynu motor nasaje místo chladného vzduchu právě olej. Ten se po stlačení ve spalovacích komorách vznítí, otáčky vyletí prudce nahoru."

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 29 lis 2011 03:47
od Benjamin
Tatra 6x6 Overland Truck - určitě stojí za prohlédnutí. Postaveno firmou Overland Vehicles Ltd. v Sudbury - UK.

Neděste se odkazu na facebook, je to jen fotogalerie...a našel jsem to na caravanforu :mrk
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 837&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 29 lis 2011 06:15
od RudaK
Benjamin píše:Tatra 6x6 Overland Truck
:yes :yes :yes :yes :yes No coment :nod

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 29 lis 2011 08:24
od BeerRudolf
masar píše:
sudajs píše:jak se todle stane? na co si dat pozor abys e to nestalo?
Miky dobře :yes , tady trochu podrobněji:

http://www.autoweb.cz/tyden-s-naftou-di ... -kupujici/" onclick="window.open(this.href);return false;

"Takříkajíc neléčené turbo však může způsobit i totální zničení motoru. Když začne přes jeho ložiska téct olej, část se ho dostane do plnícího potrubí a začne se usazovat v mezichladiči. Konec přijde bez varování – po nashromáždění kritického množství maziva v mezichladiči jednou dojde k tomu, že při prudkém přidání plynu motor nasaje místo chladného vzduchu právě olej. Ten se po stlačení ve spalovacích komorách vznítí, otáčky vyletí prudce nahoru."
Tak to asi brzo auto zničím :sweat , Brzdím motorem, Startuju s vyšlápnutou spojkou a Beru želví Power no prostě katastrofa :!: :Ja blb:
Zajímavé je že každý článek jiný obsah. Specielně to brzdění motorem a starty s vyšlápnutou spojkou jiní doporučují, tak babo raď :talk

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 29 lis 2011 11:21
od libovka
Jediná ůčinná věc je kvalt a ubrzdit to a druhá spása je uříznout hadici mezi IC a sáním.Ale chce to hned v počátku jelikož jakmile to chytí točky tak se ten motor většinou stejně mázne a je to na GO.
Vše ostatní je bezpředmětné.Hadici nezmáčkeš ani prd jelikož v těhlech otáčkách je tvrdá jako beton a cokoliv hozenýho do sání to polkne jak malinu.Si zkuste ucpat sání jen na volnoběh a rozhodně to nedoporučuju dělat rukou. :D

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 29 lis 2011 12:02
od lopik
BeerRudolf píše:Tak to asi brzo auto zničím :sweat , Brzdím motorem, Startuju s vyšlápnutou spojkou a Beru želví Power no prostě katastrofa :!: :Ja blb:
Zajímavé je že každý článek jiný obsah. Specielně to brzdění motorem a starty s vyšlápnutou spojkou jiní doporučují, tak babo raď :talk
neboj sa BeerRudolf, také zlé to nebude :-)
O brzdení motorom bolo písané v len súvislosti s dvojhmotným zotrvačníkom a aj tam je problém jedine ak brzdíš tak, že nechávaš klesať otáčky nižšie ako sú otáčky voľnobežné... Dvojhmoťáku neprospievajú rázy ktoré sú najväčšie pri nízkych otáčkach, prípadne pri prudkom pustení spojky pri podradení. Ak sa vyvaruješ týmto dvom veciam, tak brzdenie motorom možno jedine doporučiť.
Pobavila ma veta: „Z celého světa startují se spojkou jen Češi,“ zaujímalo by ma ako potom vo zbytku sveta štartujú autá ktoré majú miesto spínacej skrinky štartovacie tlačítko (kde stlačený spojkový pedál je podmienkou spusteia motoru). Čiastočne však táto rada môže mať niečo do seba, každopádne v zime by som štartovanie so stlačenou spojkou aj naďalej preferoval.

to libovka: hadica na vstupe do turba netvrdne v závislosti od otáčok, naopak pri vysokých otáčkach sa v nej zvyšuje podtlak, čo by jej stlačenie malo len uľahčiť (toľko teória, zatiaľ som to nikdy neskúsil)

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 29 lis 2011 15:01
od libovka
Jenže osobně bych tu sací hadici neriskoval kuchat jelikož právě může dojít ke vcucnutí ruky nebo čehokoli do turba.Opravdu nejúčinější je říznout hadici mezi IC a sáním nebo případně pokud má motor na vstupu do sání tu chcípací klapku tak jí zavřít ručně.Což většina TD5 nemá jelikož jí každej demontuje s EGRventilem. :D

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 29 lis 2011 17:03
od MadTom
U TD5 to není chcípací klapka, ale klapka která zajistí, že si to u Euro 3 motoru nasaje víc z výfuku než z turba, když je EGR ventil otevřenej. Euro 2 nic takového nemá. TD5ka se chcípne zastavením nafty. Jen pro upřesnění.

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 29 lis 2011 17:18
od Acon
lopik píše:
to libovka: hadica na vstupe do turba netvrdne v závislosti od otáčok, naopak pri vysokých otáčkach sa v nej zvyšuje podtlak, čo by jej stlačenie malo len uľahčiť (toľko teória, zatiaľ som to nikdy neskúsil)
On podľa mňa nepochopil a myslel hadicu za turbom. Tú samozrejme nikto nestlačí. Myslím, že ani prístup tam na to nie je.
libovka píše:Jediná ůčinná věc je kvalt a ubrzdit to a druhá spása je uříznout hadici mezi IC a sáním...
To sa nedá s automatom. A odrezať tú hadicu je myslím dosť nereálne, keď na to jednak treba niečo na rezanie a neviem ako zbytok sveta, ale ja nože so sebou nenosím. A ak, tak prístup myslím nepatrí medzi ideálne. JA by som to videl na upchatie prívodu do turba keď aj vyzlečeným tričkom.

Re: Kuriozity ;-)

Napsal: 29 lis 2011 19:35
od masar
Acon píše: To sa nedá s automatom. A odrezať tú hadicu je myslím dosť nereálne, keď na to jednak treba niečo na rezanie a neviem ako zbytok sveta, ale ja nože so sebou nenosím. A ak, tak prístup myslím nepatrí medzi ideálne. JA by som to videl na upchatie prívodu do turba keď aj vyzlečeným tričkom.
Ale to je veliká chyba, nemusíš nosit zrovna Rambo kudlu, ale nějákej švýcarák bys v kapse mít mohl nebo spíš měl, a ne jen kvůli řezání hadice při zachraňování motoru :ty jeden...: :D