Stránka 10 z 11

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 12 kvě 2018 20:36
od c-ice.lukas
1vaso1 píše: 12 kvě 2018 19:19 :hmm: nikto už nejazdí DI ? či jazdí tak silno, že nemá čas sa podeliť a svoj "setup" :Sorry:
Môj setup D1 čo vylepšujem od minulého roka

+2” TF210 heavy load
Konusy
Predĺžené dorazy
Predĺženie brzdových hadiciek (4”)
Ochrana diffov
Pevnostné tyce riadenia+nový tlmič riadenia
Zhodene stabilizátory (najprv som chcel na nich repasovať silety ale nakoniec som zistil že to nepotrebujem)
V predu pevnostný arb
Nedávno pribudli korekčné ramena, polybushe, športový výfuk a 33” MT (ešte niesu na aute),
doteraz som jazdil 255/70/r16 bfg AT ko2 a celkom fajn su

Ale neviem čo k tomu dodať... jazdi to, krízi to, aj na dlhé trasy aj na krátke trasy... pri tom všetkom čo tam chceš nasypať chod kľudne do HD podvozku, body lift neviem na čo je dobrý keď to budem chcieť zdvihnúť vyššie, tak tam dám podložky (2”) pod pružiny a je to dokopy +4”

Som len amatér bez skúsenosti a spísal som iba to hlavne čo som tam menil, cely zoznam by bol na dlho :)

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 13 kvě 2018 08:52
od Marty_LR
1vaso1 píše: 12 kvě 2018 19:19 :hmm: nikto už nejazdí DI ? či jazdí tak silno, že nemá čas sa podeliť a svoj "setup" :Sorry:
Spíš jde o to, že se tu asi snažíte objevit něco už dávno objevené..

50% lidí - Terrafirma 2"
50% lidí - Britpart 2"

No a pak se někteří pouštějí dál do korekčních ramen, hadic, pevnostních tyčí řízení, blbostem proti vpadnutí pružin atd atd atd .. ale většině lidem stačí 2" a jsou rádi že tam dají větší pneu a soustředí se na jiné věci ..

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 23 črc 2018 14:36
od 22lukas277
Ja tam mam terrafirmu +2 koniec v zadu . Záťaž heavy. V zadu ashcroft vzduch.uzavierka. korekcne ramená. Hd kardan v predu(na Origo mi stále sekalo kríže) gumy mám dve sady At265/75r16 a MT 235/85r16. Jazdím expedicie. Všetko drží dobre. Stabilizátory nemám ani jeden. Plus pevnostné tyče riadenia. Predĺžené dotazy tak isto. Chystám sa na body lift 2 palce pravdepodobne kvôli krizeniu. A jednoznačne znížiť uchytenie tlmicov. Keby dačo napíš sz kľudne.

Odoslané z Nokia 6.1 pomocou Tapatalku


Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 19 zář 2018 21:57
od krtko
Trochu to tu ozivim,co sa skusenosti tyka. Ma niekto tieto korekcne ramena z paddocku? Nejake skusenosti,ci kupit alebo radsej nie?
https://www.paddockspares.com/pm051-lig ... om-ca.html

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 20 zář 2018 05:53
od 22lukas277
krtko píše:Trochu to tu ozivim,co sa skusenosti tyka. Ma niekto tieto korekcne ramena z paddocku? Nejake skusenosti,ci kupit alebo radsej nie?
https://www.paddockspares.com/pm051-lig ... om-ca.html
Kúp radšej z mp4x4. Od discovery1liptov :)

Odoslané z Nokia 6.1 pomocou Tapatalku


Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 20 zář 2018 20:15
od krtko
Ale preco nie? :lol: ano,od nich uz mam kryty 8)

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 02 led 2019 15:58
od offroader4x4
Trochu bych oživil diskuzi, ať nezakládám další vlákno. :-)

Po přečtení tohoto tématu mi vychází jako nejlepší volba pro mojí DI 300 TDi sada od Britpart 2" (+40 mm) - Cellular Dynamic střední zatížení 90/D1/RRC +40 mm. Auto chci spíš na cestování a lehčí poježdění v přírodě, než na tvrdý terén. Kola vidím na 265/75 R16 případně 255/85. Co se lemů týče, budou +50 mm plastový a ořezaný blatníky.

https://www.litep4x4.cz/detail/discover ... -rrc--40mm

Co se váhy týče, auto bude mít jen pevnostní nárazníky (lehká trubková konstrukce), naviják, šnorchl a zahrádku s ledkama. Žádnej expediční speciál se stanem, kuchyní, kanystrama atd. :-P

Jen si nejsem moc jistej tou tvrdostí, jestli nevzít spíš pro to lehčí zatížení. Jaký rozdíl je mezi "lehkým" a "středním" ? Já znám tvrdosti například u IM a OME na Patrolech.

PS: Na bývalé DII jsem měl Terrafirmu, All terrain a dobrý, ale dnes už asi stojí za prd. S tvrdostí jsem u ní byl ale celkem spokojený.

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 02 led 2019 16:15
od Marty_LR
Urco stredni - moc tuhe to nebude a navic si to “sedne” lehounce ..zmekci abych tak rekl. A kdyz rikas ze to mas na cestovani - sam s jednema trenkama a fuskama asi nepojedes. Takze tam i neco nalozis..

Lehke - nemit pevnostnak ani zahradku a mit prazdny auto..
Stredni - pevnostnak / zahrada / kramy v aute..

Aspon podle me ..

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 02 led 2019 16:30
od pojir
A co disky? S origo diskama bez podlozek a takovymato gumama jsou lemy z funkcniho hlediska zbytecnost. Ale vypadaji dobre, to jo :)

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 02 led 2019 19:22
od offroader4x4
Díky,

disky samozřejmě také řeším. Origo určitě nezůstanou, ale zatím vybráno nemám. :-) Podložky 30 mm a víc pod ně dávat nechci.

Rád bych et alespoň -20 až -25, podle toho co se naskytne. Pokud by byly 15" asi by mi to nevadilo.

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 02 led 2019 19:31
od Mira 101
Se obávám že když to zvedneš jen o 40mm a nasadíš 265/75 R16 tak bude dřít předek i zadek.

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 02 led 2019 19:35
od Marty_LR
Nebude. Jsou stejne vysoke jako 235/85 r16 - maximalne zadni blatniky seriznout..

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 02 led 2019 19:50
od offroader4x4
No, vycházím z toho, že budou dost ořezaný blatníky díky lemům ... :-)

Tady je jak by to mělo přesně vypadat, foto od "krtka" - 2" britpart a 265/75 R16 ... Beru k tomu ještě ty seřízlý lemy a vylezlý disky. Podle mě rozdíl oproti 235/85 nebude nijak velký.

Obrázek

Tady jsou na 2" 255/85 což už je fakt ťip ťop ...

Obrázek

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 02 led 2019 19:53
od dolinekdave
Když dáš +2" a gumy 265/75 Tak ve předu budeš muset dostolovat dorazy jinak ti to bude dřít o ramena.Vzadu budeš muset riznout a zapertlovat aby ti to pořádně křížilo.To všechno bez podložek nebo -25 et.Jestli budeš mít podložky nebo -25 et už budeš muset řezat a dávat lemy.Mel jsem na D1 -25 et a i když jsem měl 245/70 16 tak to vzadu bralo blatník.

Odesláno z mého SM-J530F pomocí Tapatalk


Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 02 led 2019 19:55
od Mira 101
No to ořezání by to mělo řešit......snad.....

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 02 led 2019 20:49
od offroader4x4
Řezat budu muset tak jako tak, takže by to snad mělo být ok, když to vezmu pořádně. :lol:

S lemama počítám a mám na mysli tyhle.

Obrázek

Tady se taky kapánek řezalo ...

Obrázek

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 02 led 2019 20:56
od gibson
235/85 by mali vojst ale pri 255/85 si isty niesom - mam to aj este plus cca 4cm bodylift a sem tam to chystne o vnutorny blastnik vzadu ktory je uz aj tak sklepany...

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 02 led 2019 21:48
od discovery1liptov
255/85 pri +2" vojdu s lemami a s -25et ale nekupuj bp ved to su take uhojdane podvozky v 60km ked strhnes volantom mas dojem ze si isiel cez strechu[emoji2961][emoji2961][emoji2961]

Odoslané z SM-G390F pomocou Tapatalku


Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 02 led 2019 22:02
od gibson
discovery1liptov píše: 02 led 2019 21:48 255/85 pri +2" vojdu s lemami a s -25et ale nekupuj bp ved to su take uhojdane podvozky v 60km ked strhnes volantom mas dojem ze si isiel cez strechu[emoji2961][emoji2961][emoji2961]

Odoslané z SM-G390F pomocou Tapatalku
samko velka pravda, uz som mal na dvore za posledne 3 mesiace 2 disca ktorych cisto nove orandzove tlmice BP netlmili fakt ani h...o!!!
normalne hojdacka aj ked das do kufru beetonove kocky (skusali sme uz hocico) :shock: :shock: :shock:
objednavane od dvoch rozlicnych dodavatelov takze mam podorenie na celu varku...

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 02 led 2019 22:04
od discovery1liptov
Som rad ze som dospel k takemu rozhodnutiu , ze som si to vyskusal na vlastnej kozi a presiel si vsetkym a TF a BP su podvozky pre obcastny teren:) :Sorry: :Sorry: :Sorry: