S aktuálními vozy, zvlášť dvoukolkami je to stále nesrovnatelné. Tam ten automat, i když Pešl s nim dělá divy, stále pokulhává. A samozřejmě i ten ztrátový pohon 4x4, který mění víc síly v teplo, než v posun dopředu. Rover V8 navíc není žádné krouťákové terno.
K tomuto konkrétnímu kusu: 3,9 Vogue SEi váží prázdný 2035, plus tam mám plynovou instalaci, tažné, měli jsme naloženo hromadu nůžek a motorových pil a jeli jsme ve třech, takže se aktuální hodnota včera blížila tak 2,4 tunám. I tak by cca. 220 koní měli zajistit lepší poměr výkon/váha než u staré Octavky 2,0 tdi, která má údaj zrychlení 9,6 na sto...a od toho nebudu na míle vzdálený...
Nad stovkou už není co řešit, tam aerodynamika Range alias letící cihly zamezuje dynamice.
Pro takové údaje jsem tu přestavbu ale ani nedělal. Chyběla mi u mé 3,9ky, která už nebyla v nejlepší fazoně, výkonnostní rezerva, která je někdy potřeba k úspěšnému řešení dopravních situací a klidné jízdě na dlouhých štrekách. Vadilo mi například neschopnost přidat v dálničním stoupání. Používám vůz jako hlavní vozidlo a chtěl jsem, abych mohl suverénně plout mezi současnými vozy, jinak řečeno vrátit Rangovi výkonnostní poměr k automobilovému plebsu z jeho roku výroby

. Taky mě štvalo, že při stejné nebo nižší spotřebě a mnohem vyšší hmotnosti jede L322 výrazně lépe než Classic. Pokud ta přestavba tentokrát vydrží, tak jsem nesmírně spokojený s tímto zásahem, protože opravdu při běžné jízdě na něj nemusím šlapat a když si přišlápnu, tak vyrazí kupředu.
I Leona, věčný kritik mého koníčka, uznala že to je trochu jiná jízda
@ merlin: Co sraz Classic Meets? Nepřijedeš s pražskou kolonou? Rád tě svezu v 4,6ce
@ ottifant: Stejně si nevyžehlíš, že jste včera slintali u L322
