Bůček
- eliott
- Příspěvky: 11538
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
U nás je pobočka GKN, jsou pod dozorem rakušáků, tak dělají pořádně.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
Zato modrý mosty vám nějak nejdou
...

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Bůček
Omlouvám se za možná hloupou otázku. To zinkování dílů necháváte dělat žárově nebo galvanicky?
http://www.naklapecirotatory.cz
Ocelové zápěstí pro Vaše rypadlo, prodej+servis naklápěcích rotátorů Steelwrist
Ocelové zápěstí pro Vaše rypadlo, prodej+servis naklápěcích rotátorů Steelwrist
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
Nechal jsem to zinkovat galvanicky, protože žárově by se to prý mohlo kroutit, ale hlavně nemám v dosahu žárovou zinkovnu, kde by zároveň i pískovali, kdežto nejbližší galvanická zinkovna pískovačku má.. Takže hlavně proto.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 15270
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Bůček
žárové zinkování - na silné věci, nesmí tam být uzavřené konstrukce, a pokud jsou, tak s dírkama. Jinak se to při ohřevu roztrhne. Slabé ohýbané věci a věci z plechů se zkroutí. Výhodou je silná vrstva a zateče to i do spár. Nevýhodou je, že povrch je hrbatej.
galvanickej zinek - i na slabé věi a plechy. Nevýhodou je slabší vrstva a hlavně to nezateče do spár a podobně. A protože je to v kyselém roztoku tak ty spáry a rohy nejdou ani pořádně umýt a o to rzchleji to v nich rezne.
Odolnost obojího je zhruba stejná, pokud ji budeme srovnávat věci se stejnou sílou naneseného zinku. U žárového je ho ale typicky silnější vrstva.
Ani jedno se pořádně nedostne do hlubokých dutin.
galvanickej zinek - i na slabé věi a plechy. Nevýhodou je slabší vrstva a hlavně to nezateče do spár a podobně. A protože je to v kyselém roztoku tak ty spáry a rohy nejdou ani pořádně umýt a o to rzchleji to v nich rezne.
Odolnost obojího je zhruba stejná, pokud ji budeme srovnávat věci se stejnou sílou naneseného zinku. U žárového je ho ale typicky silnější vrstva.
Ani jedno se pořádně nedostne do hlubokých dutin.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
No čistě teoreticky se dá říct, že by těm kardanům nic být nemuselo, resp. nebylo potřeba je vyvažovat. Proto na nich nebyla patrná změna.Rover píše:Co se týče kardanů, tak z pražského Kardan servisu jsem jich měl už snad deset a i když jsem výslovně vždy chtěl vyvážit, tak jsem NIKDY na kardanech nezaznamenal nějaké změny co se týká závaží, vždy byly všechny závaží úplně stejně jako když jsem je tam dovezl. Taky mně to je divný...
Problém je ale v tom, že z mého zadního kardanu mi, během čištění od rzi, odpadlo závaží v podobě dvojitého plechu, rozměru cca 3x3 cm, docela nezanedbatelné váhy, řekl bych.
To jsem jim (pražské pobočce Kardan Servisu) také telefonicky sdělil. Předtím jsem se dotázal, jakým způsobem kardany vyvažují a odpovědí mi bylo, že navařováním závaží. Tedy metodou určitě na pohled patrnou. Jenže technici co dělali mou zakázku prý zrovna nastoupili dovolenou (blbá náhoda) a tedy mi podrobnosti sdělit nemůžou. Nicméně paní na telefonu se dušovala, že není možné, aby od nich odešla ne-vyvážená zakázka zpět zákazníkovi. Mám sto chutí ten kardan znovu demontovat a poslat ho jinam ke kontrole

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- eliott
- Příspěvky: 11538
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
MadTom píše:žárové zinkování - na silné věci, nesmí tam být uzavřené konstrukce, a pokud jsou, tak s dírkama. Jinak se to při ohřevu roztrhne. Slabé ohýbané věci a věci z plechů se zkroutí. Výhodou je silná vrstva a zateče to i do spár. Nevýhodou je, že povrch je hrbatej.
galvanickej zinek - i na slabé věi a plechy. Nevýhodou je slabší vrstva a hlavně to nezateče do spár a podobně. A protože je to v kyselém roztoku tak ty spáry a rohy nejdou ani pořádně umýt a o to rzchleji to v nich rezne.
Odolnost obojího je zhruba stejná, pokud ji budeme srovnávat věci se stejnou sílou naneseného zinku. U žárového je ho ale typicky silnější vrstva.
Ani jedno se pořádně nedostne do hlubokých dutin.
Tak pozor, odolnost galvanického zinku je v porovnání se žárovým nulová, galvanický zinek je po jedné zimě sežraný solí, zatímco žárový je na desítky let, protože vrstva galvanického se počítá v tisícinách, kdežto u žárového jsou to i desetiny, předchozí pískování křemičitým pískem způsobí silné nabalování zinku. Aby byl povrch po žárovém zinkování pěkný, je třeba pískovat jiným pískem nebo očistit chemickou cestou.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Bůček
Děkuju všem za odpovědi, stejně pořád váhám co použít. Ve stodole mi narůstá hromada odstrojených dílů připraveným na pískování, které proběhne nejspíš v nejbližších dnech. Co pak s nimi?
1) galvanické pozinkovat pak nátěr základ + vrch. Kladem je blízkost galvanické zinkovny a „přátelská“ cena za zinkování.
2) žárově pozinkovat pak nátěr základ + vrch, případně nechat část dílů jen v zinku. Z hlediska životnosti nejlepší volba, ale žárová zinkovna je daleko a cena běžná, tudíž to poleze docela do peněz.
3) na zinkování se vykašlat a vzít to jen dvousložkovým akrylátovým základem AC08 od Novum a na to něco vrchního. Velkým plusem je že to nikam nemusím vozit a týhle barvy mám doma dostatek za „velmi přátelskou“ cenu. Před dvěma lety jsem touhle barvou dělal při renovaci celou Tatru a barva drží opravdu dobře, akorát syntetická vrchní na ní není to pravý ořechový.
1) galvanické pozinkovat pak nátěr základ + vrch. Kladem je blízkost galvanické zinkovny a „přátelská“ cena za zinkování.
2) žárově pozinkovat pak nátěr základ + vrch, případně nechat část dílů jen v zinku. Z hlediska životnosti nejlepší volba, ale žárová zinkovna je daleko a cena běžná, tudíž to poleze docela do peněz.
3) na zinkování se vykašlat a vzít to jen dvousložkovým akrylátovým základem AC08 od Novum a na to něco vrchního. Velkým plusem je že to nikam nemusím vozit a týhle barvy mám doma dostatek za „velmi přátelskou“ cenu. Před dvěma lety jsem touhle barvou dělal při renovaci celou Tatru a barva drží opravdu dobře, akorát syntetická vrchní na ní není to pravý ořechový.
http://www.naklapecirotatory.cz
Ocelové zápěstí pro Vaše rypadlo, prodej+servis naklápěcích rotátorů Steelwrist
Ocelové zápěstí pro Vaše rypadlo, prodej+servis naklápěcích rotátorů Steelwrist
-
- Příspěvky: 15270
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Bůček
Eliote souhlasím, psal jsem, že je potřeba srovnávat stejně tlustou vrstvu zinku. To že ji žárovej zinek udělá tlustší jsem psal taky. Galvanickej zinek se ještě chrání vrstvou chromátu, ale to moc nepomůže proti tomu, že je ho méně. Pokud není pozink vystavenej mechanickému namáhání (držáky antén na stožárech) a je dobře udělanej, tak ten galvanickej bez problémů vzdrží cca 5let a potom je vhodné ho přetřít (dlouhodobá zkušenost z montáže antén a stožárů). U auta je to horší o kamínky a sůl.
Každej pozink je potřeba chránit barvou, pokud má dlouhodobě vydržet. Barva chrání zinek a zinek zase železo.
Důležitější je mechanikcé hledisko - rozdíl mezi rámem nebo třeba ramenem, které jsou z materiálu tlustého několik mm, a mezi plechovými díly.
Každej zinek s dobrou barvou je lepší než jenom dobrá barva.
Každej pozink je potřeba chránit barvou, pokud má dlouhodobě vydržet. Barva chrání zinek a zinek zase železo.
Důležitější je mechanikcé hledisko - rozdíl mezi rámem nebo třeba ramenem, které jsou z materiálu tlustého několik mm, a mezi plechovými díly.
Každej zinek s dobrou barvou je lepší než jenom dobrá barva.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
V dobrých zinkovnách na závěr použíjí ještě separační lak...
Je bezbarvý "zatáhne" póry a spáry v zinku a to i v rozích atd.
Nanáší se jako závěrečná lázeň ať již po galvanice, nebo žárovém zn. v řádu několika mikronů.
Je bezbarvý "zatáhne" póry a spáry v zinku a to i v rozích atd.
Nanáší se jako závěrečná lázeň ať již po galvanice, nebo žárovém zn. v řádu několika mikronů.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
Tak jsme se konečně, sice jen tak symbolicky, svezli po zahradě. No prvního ledna nelze ani jinak
.
Podvozek jezdí, řadí, brzdí
. Akorát nejdou světla, ani stěrače
.

Podvozek jezdí, řadí, brzdí


Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Bůček
líbí se mi ty modrý RecaraVencaZE píše:Tak jsme se konečně, sice jen tak symbolicky, svezli po zahradě. No prvního ledna nelze ani jinak.
Podvozek jezdí, řadí, brzdí. Akorát nejdou světla, ani stěrače
.

Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
Mám radši to, co spočívá na nich..
.

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
VencaZE píše:Tak jsme se konečně, sice jen tak symbolicky, svezli po zahradě. No prvního ledna nelze ani jinak.
Podvozek jezdí, řadí, brzdí. Akorát nejdou světla, ani stěrače
.




Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7919
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Bůček
VencaZE píše:Tak jsme se konečně, sice jen tak symbolicky, svezli po zahradě. No prvního ledna nelze ani jinak.
Podvozek jezdí, řadí, brzdí. Akorát nejdou světla, ani stěrače
.
No já bych se podíval na pojistky



K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7919
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Bůček
NO asi v garáži NE?DanoDEF píše:... a kde by si ich hladal ?Sláma Karel píše:No já bych se podíval na pojistky![]()
![]()
![]()
K


K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe