Stránka 10 z 14
Napsal: 22 úno 2008 23:53
od Allik
Stav vypadá pěkně, dokonce je to i varianta s navijákem, která je poměrně vzácná, ale vzato kolem a kolem, to vypadá dost jako lidová tvořivost. Hlavně podle interiéru, který je zkrášlen ala škoda 120.
K ceně nutno připočíst 1550 km dopravu. Po vlastní ose to je 25 l na 100 km a druhé doprovodné vozidlo + darda za trajekt, protože je to kategorie nad 1,85 m výšky. Nedávno jsme to kalkuloval a cena je hrozivá, jak po vlastni ose, tak na odtahovce. Nebo na to jit od lesa:

Napsal: 23 úno 2008 09:10
od eliott
No a kam se chodí na prázdné kamiony ?

Re: Vše kolem Lightweight, FC a dalších libůstek...
Napsal: 24 úno 2008 14:21
od Allik
Pavel píše:No přece k tomu lesu...

V tom případě mi říkej "Les"

Napsal: 24 úno 2008 21:54
od Rover
Myslíš Forest? Forest Gump?

Napsal: 24 úno 2008 23:25
od Allik
JJ, ted si to trefil. Majitel Apple Computers a nejvetsi tovarny na humry

.
Ale teď vážně. Pokud by ho někdo potřeboval, tak to dokážu zařídit. Cena závisí na rozměrech a hmotnosti auta, krom vzdálenosti. Na místě je potřeba si dohlídnout na nakládku, protože to je klasickej kamion a ne přepravník na auta. Mě to chtěli prvně nakládat vidlema na kydání hnoje, akorát připevněnejch na traktoru

, takže sem na místě musel sehnat nájezdy. Kamion za 101 vyjde na cca 25.000,- (destinace byla 1700 km od Prahy), ale už se připravuju na Ferreta a to bude teprve prča.

Napsal: 26 úno 2008 09:14
od 1960SeriesII
Allik píše:už se připravuju na Ferreta a to bude teprve prča.

No, Lightweight, 101 FC a Ferret, to už bude hezká flotila. Ještě je pěkný Alvis Stalwart, to je taky hezká obludka, ale prý se s tím nejlíp jezdí ve vodě, protože na zemi je podvozek příliš namáhaný (pohon je přes prostřední nápravu).

Napsal: 26 úno 2008 16:12
od Allik
To je hezký

. Já teď ale sháním britskou a holandskou techniku, která působila v polovině 90. let v Bosně. Krom Land Roverů i lehký obrněnce a nákladní auta. Pokud možno tak k pronájmu. Dovézt si to pochopitělně dokážu, ale je to jen krátkodobá potřeba a co pak třeba s YPR 765

Napsal: 29 úno 2008 13:55
od 1960SeriesII
Jinak mimo téma, Alvis Stalwart je taky v jednom krátkém filmu o značce Land-Rover - jestli si dobře pamatuju, firmy Alvis a Rover patřily obě pod British Leyland (?).
S hledáním a importem techniky přeju hodně zdaru

Napsal: 03 bře 2008 21:20
od eliott
Napsal: 03 bře 2008 21:46
od kudrnac
Jo jo viděl jsem už včera.
Napsal: 17 bře 2008 10:43
od Allik
Napsal: 17 bře 2008 10:55
od kudrnac
Ano vím o ní, cena dobrá bohužel ten stav bude asi zoufalý chybí další foto a zajet se tam jenom podívat je trochu z ruky.

Je tam ještě jedna od včerejška ale to je ambulance já chci GS nebo radio body.
Napsal: 17 bře 2008 12:03
od Allik
Tam pise, ze dalsi fotky ma, ale ze je posle na mail, protoze se mu je nepodarilo dodatecne nahrat, stavu bych se nebal, jen to bude chtit vycistit a rozhybat a par "prkotin", coz nerikam, ze je malo prace...
Ja uz mam vetsinu veci, co odesly, nakoupeny a neni to nijak drahy nebo nedostupny, vypinace na ventilator a osvetleni palubky sem sehnal asi po 150 korunach, svicky stoji sada 800, rozdelovac cca taky, pretesnovaci sady na karburatory a hlavy valce se pohybuji mezi 20-30 liber, nejdrazsi sem zatim kupoval pancerovou hadici od vicka do nadrze, ktera s oblibou praska za 1600 kc, jinak na 101 klubu existuje druhovyroba, kde vetsinu hlavnich casti vyrabi, nebo dokazou sehnat, repliku nadrze delaji z nerezu a i zasobniky na brzdovou a spojkovou kapalinu, ktere jsou z plastu a po letech zkrehnou.
Prestoze stala, tak bych jine zavady, krom zaspineni a lisky na par mistech necekal.
Napsal: 18 bře 2008 07:57
od 1960SeriesII
Tohle nám nedělej, já se třeba opájím představou, že taková 101 FC je strašně drahá záležitost - na pořízení, údržbu, náhradní díly, provoz. Nemůžeš sem prostě přijít a říct, že je to vlastně děsně levné

Uvědom si, že můžeš rozvrátit rodiny

Napsal: 18 bře 2008 09:27
od Rover
Honzo nemyslím si, že by po koupi druhého auta od Tebe paní 1960SeriesII-ová odešla. Vždyť i psy máte dva, proč ne dvě auta. No a pokud by to bylo tak, že bys měl odejít Ty a ne ona, měl by si člověk pro takovéto případy kupovat auto kde se dá i bydlet. Přijde mi to takové konstruktivní...

Napsal: 18 bře 2008 09:46
od kudrnac
Pánové akademická debata, z vlastní praxe vím že žena odchází vždy a zásadně s vkladní knížkou případne bankokartou. O auta nemusíte mít obavy ale pozor umí v okamžiku zjištění své pozice ( má přece krásné druhé místo, hned za autem , někde je to i třetí místo to záleží na pejskovi ) lehce poničit lak na našem miláčkovi, který se nemůže bránit. A to se nedělá, to je opravdu hnusné.

Napsal: 18 bře 2008 09:49
od Sam
Moje druhá žena glosuje moje koníčky a aktivity s nadhledem: "Kdo si hraje, nezlobí..." Tak už se těším na "1960seriesII&101FC"

Budeš jezdit "101" a serii II si hodíš nahoru

Napsal: 18 bře 2008 09:52
od kudrnac
Mě nezbývá nic jiného než s tebou plně souhlasit. Ta první volby nebývá nejštastnější ale to je vývoj. Rychle nazpět k tématu. Toto je na samostané vlákno
Napsal: 18 bře 2008 09:59
od 1960SeriesII
No, k tomu opravdu asi nedojde, ale mám silné vnitřní pnutí, zvlášť když kolem sebe vidím nejnovější přírůstky do sbírek ostatních členů

Je to asi něco jako biologické hodiny u našich drahých poloviček - jak kolem sebe vidí děti, tak to začne

Napsal: 18 bře 2008 10:13
od Rover
Chápu, mně se roztikaly hodiny na mého vysněného šedivého Truck Caba..., je to poměrně silný tikot...
