Stránka 10 z 13
Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 23 kvě 2018 22:31
od Kokesek
To mas jedno. Zalezi spis kdo ridi. Jestli ty nebo zena. Original je taky luk nebo sachs. Nic jineho.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 23 kvě 2018 22:34
od petr štrof
Ridim jenom ja proto mam origo spojku s 316 tis. Dik za info ze origo je taky luk.
Odesláno z mého BV6000 pomocí Tapatalk
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 24 kvě 2018 21:54
od maniac
Zdar všem trojkarum, nějakou dobu mi auto začalo padat do nouzového režimu a vždy když jsem chtěl prudce přidat nebo vyšší rychlost či jsem jel dlouho v koloně a pak rozjezd na vyšší rychlost , stačilo vypnout zapnout a vše bylo v pořádku jelo to normál dál. Před měsícem se to stalo opět a už jsem nenastartoval, odešla podavačka v nádrži, dal jsem novou auto zase v pohodě jelo, ale problém byl pořád , dnes přesně po měsíci opět nouzak a opět už netlaci čerpadlo naftu, když otočím klíčem je slyšet ze tlačí, ale do cerpadla se nedostane, vy někdo kolik má mít baru podavaci čerpadlo nebo kde by mohla být chyba?
Mam v planu vyčerpat nádrž a zkusit ji vyčistit, dám novy komplet palivový čerpadlo, víc mě nenapada...

Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 24 kvě 2018 22:01
od jareku
Já měl něco podobného, ale na jiném autě... Bylo to dáno tím, že čerpadlo sice tlačilo palivo do motoru, ale za čerpadlem bylo na palivové hadičce gumové těsnění, která přestalo těsnit a tak palivo teklo zpět do nádrže...
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 24 kvě 2018 22:01
od Dex
Palivový filtr jsi měnil? Nám na jedné disco stačilo dat novy filtr zality aditivem do nafty a přestala padat do nouzaku.
maniac píše:Zdar všem trojkarum, nějakou dobu mi auto začalo padat do nouzového režimu a vždy když jsem chtěl prudce přidat nebo vyšší rychlost či jsem jel dlouho v koloně a pak rozjezd na vyšší rychlost , stačilo vypnout zapnout a vše bylo v pořádku jelo to normál dál. Před měsícem se to stalo opět a už jsem nenastartoval, odešla podavačka v nádrži, dal jsem novou auto zase v pohodě jelo, ale problém byl pořád , dnes přesně po měsíci opět nouzak a opět už netlaci čerpadlo naftu, když otočím klíčem je slyšet ze tlačí, ale do cerpadla se nedostane, vy někdo kolik má mít baru podavaci čerpadlo nebo kde by mohla být chyba?
Mam v planu vyčerpat nádrž a zkusit ji vyčistit, dám novy komplet palivový čerpadlo, víc mě nenapada...

Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 24 kvě 2018 22:02
od Kokesek
Kdyz hodim budik mezi podavacku a vstrikovaci pumpu nemam tam vice 0,3-0,5 baru. Kdyz tomu zacnu nakladat zacne to padat az k nule. Ale je potreba si uvedomit ze vysokotlaka pumpa ma jeste svoji regulaci nizkeho tlaku pres solenoid ktery se neda koupit. A pri oprave vysoko tlake pumpy se neda ani otestovat na stolici. Tam vetsinou byva zakopanej pes. Tu podavacku v nadrzi prakticky nepotrebujes. Vysokotlak ma svoji dopravni pumpu. Tim se znacne zjednodusuje otestovani toho kde je problem. Do systemu si vradis pres tecko nebo ventilek svoje cerpadlo s kanystrem a muzes to jit vyzkouset. Na budiku sledujes tlak a pokud drzi na nulou tak je problem na vstrikovacim cerpadle.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 24 kvě 2018 22:41
od maniac
Kokesek píše: 24 kvě 2018 22:02
Kdyz hodim budik mezi podavacku a vstrikovaci pumpu nemam tam vice 0,3-0,5 baru. Kdyz tomu zacnu nakladat zacne to padat az k nule. Ale je potreba si uvedomit ze vysokotlaka pumpa ma jeste svoji regulaci nizkeho tlaku pres solenoid ktery se neda koupit. A pri oprave vysoko tlake pumpy se neda ani otestovat na stolici. Tam vetsinou byva zakopanej pes. Tu podavacku v nadrzi prakticky nepotrebujes. Vysokotlak ma svoji dopravni pumpu. Tim se znacne zjednodusuje otestovani toho kde je problem. Do systemu si vradis pres tecko nebo ventilek svoje cerpadlo s kanystrem a muzes to jit vyzkouset. Na budiku sledujes tlak a pokud drzi na nulou tak je problem na vstrikovacim cerpadle.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ano , tohle jsem zapomněl napsat, tuhle myšlenku jsem měl taky, ale nedovedl ji ke zdárnému konci.
Pokud by to bylo vstrikovacim čerpadlem , má význam dělat repas na už repasovenem?
Má cenu tedy měnit podavacku v nadrzi ?
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 25 kvě 2018 12:45
od Kokesek
Vsak pisu tak ze jsem predbehl tvou odpoved. Pri repasu se neresi regulace nizkeho tlaku. A neumi to ani technik odhalit na stanici. Neda se objednat solenoid zespoda cerpadla viz foto ktery toto resi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 31 kvě 2018 15:45
od wittmann19
Chlapi jakou diagnostku koupit abych urcil pripadne zavady na D3 a da se s nejakou upgradovat napr soft v navi? Nebo vymazat blikani servisní ho intervalu na displeji? Dik
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 31 kvě 2018 16:46
od petr štrof
wittmann19 píše: 31 kvě 2018 15:45
Chlapi jakou diagnostku koupit abych urcil pripadne zavady na D3 a da se s nejakou upgradovat napr soft v navi? Nebo vymazat blikani servisní ho intervalu na displeji? Dik
soft v navigaci je součástí nového mapového DVD poslední bylo tuším 2014
diagnostik je víc záleží co všechno s ní budeš dělat , Carsoft čte a maže chyby vyzkoušeno cenově super, něco zvládá DELFI ale ne úplně vše ,
dál je na trhu čínská kopie orig. diagnostiky V 145 ta umí vše bez možnosti přehrávat soft v jednotkách cena cca 1500,- trochu složitá instalace a potřeba zvládat tech. angličtinu ,
ale funguje + další diagnostiky jako BRITPART ….
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 31 kvě 2018 16:54
od Rennie
Kdyz uz to tady resite. Mam sluzebni autocom v podstate Delphi. Zvlada toho dost a mi v podstate vzdy krome kalibrace podvozku vyresila vše
Ale chci se zeptat pac vzdy nacte hromadu sporadickych chyb komunikace mezi jednotkami.
Ma cenu a smysl si nechat prehrat vse na nejnovejsi v LR
Do nouzaku mi to nepada nebo snad za rok jen dvakrat a vzdy v terenu nejspis kdyz bylo vetsi krizeni a kola ve vzduchu
Tam stacilo jen zdechnout a znovu natocit a bylo to OK
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 05 čer 2018 19:28
od wittmann19
Ahoj, prosím o radu, dnes sednu do mé nové D3, nastartuju a zustalo mi svítit dobíjení , Zjistím závadu bez diagnostiky ? Muže byt chyba jinde než v altíku ? A jak zjistím že altík dobíjí nebo nee ? DĚKUJI
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 05 čer 2018 19:30
od Dex
Si změř napětí
Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 05 čer 2018 19:49
od MadTom
NA baterce by mělo být 13,8 až 14,2V a to i při rozsvícených světlech a zapnutém ventilátoru topení.
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 05 čer 2018 20:01
od Rennie
MadTom píše:NA baterce by mělo být 13,8 až 14,2V a to i při rozsvícených světlech a zapnutém ventilátoru topení.
U D3 a novějších uz nemusí pač to řídí řídící jednotka dle potřeby. Zmer na baterii kolik nameris u nastartovaneho vozu. Ale myslim ze bude treba udelat alternator. Pokud tam je Denso tak hodne odchazeji diody
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 05 čer 2018 20:13
od MadTom
To máš pravdu, že to řídící jednotka celé řídí, ale princip olověné baterky ještě změnit neumí, takže to nabíjecí napětí bude furt zhruba stejné. Jediné co to může umět je omezit dobíjení, když je potřeba energie někde jinde, třeba při řazení rychlostních stupňů.
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 05 čer 2018 20:34
od Rennie
MadTom píše: 05 čer 2018 20:13
To máš pravdu, že to řídící jednotka celé řídí, ale princip olověné baterky ještě změnit neumí, takže to nabíjecí napětí bude furt zhruba stejné. Jediné co to může umět je omezit dobíjení, když je potřeba energie někde jinde, třeba při řazení rychlostních stupňů.
Ano nebo třeba při dlouhé cestě kdy už je baterka nakrmená. Mám v cigaraťáku voltmetr a vidím co to dělá aspoň orientačně. Už jsem tam viděl třeba i 15,4 ale taky 13,4
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 05 čer 2018 20:45
od MadTom
A i to je možné. A taky je docela možné, že kecá ten voltmetr v cigareťáku, podle toho, jak se to celé ohřeje. Docela jsem se divil, kolik to může kecat. Jinak běžné řízení bylo podle teploty motoru, kdy u studeného si jednotka uměla přidat, a uměla si přidat, i když se třeba zaplo vyhřívání skla, nebo jiný podobný žrout. Bylo to kvůli kompenzaci úbytku napětí na drátech v autě. Přeloženo do čestiny - čím víc se odebírá elektriky, tím méně jí na konci drátů je, a o to víc se musí na začátku přidat. Přeloženo do ekonomie - donutili jsme inženýry, aby použili slabší dráty, ve kterých je méně mědi, abychom ušetřili, ale ono to nefungovalo, tak jsme je donutili, aby to nějak vyřešili.

Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 05 čer 2018 21:27
od lasty9666
Zdravim chlapi, jsem tady novej tak se chci jen poptat o problému na mé Disco 3. V poslední době mi při rychlosti nad cca 80 km/h začne při bržděni volant, při nízkých rychlostech to není cítit. Může tohle být silentblokama ? 2. Zavada je že mi to píše informaci Low Coolant level, kontrolovali jsme ale chladici kpalinu, vše ja ale ok a nikde ni neteče. Némate nekdo s timto zkusenosti, diky za odpovědi
Re: Discovery 3, prosím o radu
Napsal: 05 čer 2018 22:03
od victom
Low Coolant level mi píše tiež, a akosi to už neriešim, nakolko som od kúpi D3 odpozoroval , že chladiacej kapaliny je dostatok. ( Závada zistená, príčina neodstránená) Trocha ma trápi zobrazovanie nizkej teploty motora, ale aj na to si už zvykám .
Trasenie do volantu, aj do celeho auta mám tiež, a pripisujem to nekvalitným kotúčom. Boli pred kúpou menené, asi za hlinené.