Stránka 93 z 93
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 23 čer 2023 17:00
od Vladicek
Balu1989 píše: 23 čer 2023 09:18
já myslel, že novej def má 32" kola v základu?
jj to jsem tím myslel - že jsem sice viděl auto, který bylo oproti normálu zvedlý, ale byly na něm sériový 32" kola.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 20 lis 2023 20:09
od Kyanid Sodný
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 26 čer 2024 20:21
od stiinek
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 31 říj 2024 09:49
od stiinek
Nějaká fotka nového pracovního nářadí od kámoše u HZS. Snad budu mít možnost to brzy víc prolézt

130, dvoumístná, zadek plný techniky.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 31 říj 2024 10:26
od Adam P.
130?
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 31 říj 2024 11:15
od stiinek
jj, přidal jsem ještě jednu fotku "obsahu".
A našel jsem fotky a info od úpravce na FB:
tady
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 31 říj 2024 20:20
od jareku
Takové služební auto by se mně mooooc líbilo

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 02 lis 2024 01:25
od Navi
Bavil jsem se se záchranářem z horské, když mě vezl starým Defíkem, a že prý teď dostanou nového.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 21 lis 2024 18:00
od Vladicek
Ahoj,
chtěl jsem se zeptat majitelů Defů - jaké používáte režimy při jízdě v terénu? A jak velký to podle Vás má vliv na chování auta?
Já při overlandingu na rozbitých šotolinách používám režim "písek" a přijde mi, že je auto měkčí a je to znát. Jinak ostatní režimy mi zatím nepřijdou ,že by měly nějakou velkou přidanou hodnotu, většinou tam nechávám "automatický režim" a je to.
Jednou jsem použil rozjezd při nízké trakci a upřímně jsem si pak stejně pomohl sám...
Mám zadní závěrku, ale stejně si to Def ovládá jak chce bez ohledu na zvolený režim, aspoň takhle mi to přijde.
Budu rád za doporučení, co používáte Vy

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 24 lis 2024 10:02
od Lenon
Písek používá hodně lidí, jde to víc do otáček. Já mám nejoblíbenější bláto, ale na overland cestování štěrk, při jízdě z kopce auto nejlíp brzdí motorem, ale moje auto nemá redukci, tak to u defa bude možná trochu jnak.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 25 lis 2024 15:03
od Vladicek
Lenon píše: 24 lis 2024 10:02
Písek používá hodně lidí, jde to víc do otáček. Já mám nejoblíbenější bláto, ale na overland cestování štěrk, při jízdě z kopce auto nejlíp brzdí motorem, ale moje auto nemá redukci, tak to u defa bude možná trochu jnak.
Jo, to je jediný co mi na režimu "písek" vadí, že to jde do otáček.
Ale zkoušel jsem i bláto a přijde mi, že je při tom režimu podvozek tvrdší než při písku...