Stránka 2 z 3

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 31 kvě 2010 15:52
od raven.99
Acon píše: Pri TD5 považujem za rozumnú maximálku tak 120-130km. Má benzín dlhší prevod? Ide mi o to, aby taká 130-140km bola v pohode.
benzín má všeobecne kratsie prevody...
pisal si ze ju chces upravovat - hod tam 35" pneu a pojdes o 15-20 km rychlejsie oproti tachu takze nejakych 140kmph nebude problem a motor sa nebude tak vytacat.

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 31 kvě 2010 15:59
od Sláma Karel
To nevím kdo ti řekl, že Disco benzín a nafta mají jiné převody. Já to třeba slyším poprvé. Jinak V8 bude nejspíš v automatu a ten motor je stejnej jako v P38 a převody taky. P38 má maximálku omezenou elektronicky na 196km/h.
A ty moje jí všechny uměj a když to na těch 196 rozjedeš, tak pak už si tu rychlost i udrží. Nemluvím o při té rychlosti o spotřebě, ale nějakých 140-150 ten motor ani nezaznamená. Možná bude mít Disco horší aerodinamiku, ale myslím, že 150-160 určitě bez problémů na tempomat.

K :dance

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 31 kvě 2010 16:51
od pidibi
...

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 31 kvě 2010 19:31
od Acon
Aké otáčky to má napr pri 100 a 120km?

S tou hlučnosťou si ma prekvapil, očakávam, že benzín bude tichší. Jedine, že by to bolo ako u mnohých automobiliek, že diesle sú o niečo lepšie odhlučnené. No V8 by zasa nemala byť nejako hlučná. V TD5 motor nejako veľmi nie je počuť, Tam skôr hučí aerodynamika.

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 31 kvě 2010 19:47
od pidibi
...

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 31 kvě 2010 20:42
od Acon
A s tými otáčkami je to ako?

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 31 kvě 2010 21:42
od pidibi
...

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 31 kvě 2010 22:04
od Acon
pidibi píše:to netusim, takovy veci u automatu nesleduju, radi si to samo :)
No hej, ale na 4 sa Ti menič uzamkne a pri konkrétnej rýchlosti má stabilné otáčky. A 4 Ti radí niekde pri 70-80km/h

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 01 čer 2010 21:27
od Lancik
tak dobře, viděl jsem, když jsme do warana nalili kerosin s benzinem a nějak se nezdařil poměr :angel ,místo pístů tam koukali ojnice, jinak na běžném motoru v práci jsem to ještě neviděl


Tak to jsi viděl ještě málo. Já už několikrát. Dokonce na motoru co měl ještě karbce se to postupně stalo na 3 pístech.
Ale souhlasím s tím, že V8 je o dost lepší než Td5.

K :dance[/quote]

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 01 čer 2010 21:46
od Acon
žiadny motor nie je blbovzdorný a som presvedčený, že v normálnych rukách sa mu také niečo ťažko prihodí. Mne tu ide skôr o také praktické postrehy. Ako výhody a nevýhody pri bežnom rodinnom používaní.

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 01 čer 2010 21:50
od pidibi
...

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 01 čer 2010 22:01
od Acon
pidibi píše:jinak nevyhodu V8 ti prozradi eliott, u temer vsech praskaji bloky, chce to hledat uz udelanej motor
Ide o to, či naozaj u všetkých a prečo sa to stane.

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 01 čer 2010 22:09
od pidibi
...

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 02 čer 2010 07:40
od Acon
pidibi píše:budu citovat: konstrukcni vada, 3l motory prevrtavali ve fabrice na 4/4.6 a davali tenkosteny vlozky, bloky motoru pod vlozkama praskaj, proste soudruzi udelali chybu
vetsina aut to bud ma nebo mit bude, to moje (byvaly eliottovo) neni vyjimka
vic info eliott
No, to som sa už tu dočítal. Opravou sa to dostáva do pôvodného stavu, alebo sa to dá spraviť tak aby to už držalo?

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 08 čer 2010 15:47
od tiny
Acon píše:Prvé 3 výhody poznám. Zvuk, zvuk a zvuk :lol:
Ja te vubec nechapu. Dyt zvuk moji DII je ta nejkrasnejsi hudba! To je ZVUK!!
8)

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 08 čer 2010 23:38
od Acon
a je benzínová? Dieslovú mám doma a síce netvrdím, že je to oproti 4valcu zlý zvuk, no 8valec je úplne iná káva. No nejde mi samozrejme len o zvuk.

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 09 čer 2010 09:16
od jano
Ahojte . Som na fore prvý krát, ale sledujem ho už dlhšie .mám disko I , 2,0 benzín -plyn (CNG - zemný) nie propán. Ideálne jazdenie po meste za pár korún. Kilometer v meste vychádza po starom 3,30 Sk a to ani piatu rýchlost nezaradím. Jazdím často medzi Nitrou a Banskou Bystricou, kilometer 2,50 Sk. Na dvojtonové auto je to minimála spotreba.Nádrže na plyn sa v týchto autách montujú pod prahy a jedná malá môže ísť do kufra. Tankovanie už je na kartu aj LPG aj CNG,ktorú dávajú plynári a raz za mesiac vyučtovnie, takže obsluha stanice nehrozí. v Čechách je to podstatne viacej rozšírené.

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 09 čer 2010 09:31
od MIROFF
To jano: To CNG Ti montovali na SK, alebo si to doviezol aj s autom? Čo viem tak na SK má homologizáciu na CNG len pár áut.
Miro

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 09 čer 2010 09:44
od jano
auto som doviezol vlani v septembri z IT a Cng už bolo v ňom. ale su unás firmy , čo to montujú, len neviem či na Disko. Lpg montáž na disko stoji 1 .000 euro. V Polsku v značkovom za polovicu. Kamarát má čisto nové Mitsubishi, nejaké SUV benzín a dal si montovať LPG v Polsku, samozrejme s certifikátom, so všetkým a vyšlo ho to 1.000 euro. U nás mu povedali že to bude stáť okolo 2.000 euro. Neskutočné rozdiely.

Re: DISCO v benzíne?

Napsal: 09 čer 2010 09:53
od pidibi
...