Stránka 2 z 2

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 26 pro 2010 09:58
od marek sk,lm
:roll: som ich narychlo nezohnal a hydraulicke nepasuju ,zeby kurenarske? :mrgreen:

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 26 pro 2010 10:04
od eliott
marek sk,lm píše::roll: som ich narychlo nezohnal a hydraulicke nepasuju ,zeby kurenarske? :mrgreen:
Ne, myslím NRC9771, ta co tam patří.

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 27 pro 2010 13:06
od machy
Tak já už mám pod. čerpadlo vyměněné akorát teče pod ním olej takže přetěsnit :Ja blb: a stejně to bez webasta v tíhle zimě nechytne už se těším na léto :Pohoda:

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 27 pro 2010 20:33
od eliott
Tak je něco špatně, Tdi musí chytit bež žhavení do -5°C

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 18 pro 2016 21:49
od martyp
Problémy s elektronickým čerpadlem si před nějakou dobou našly i mě. Takže proběhla přestavba na mechanické, kterou jsem nedělal já. Včera jsem si měnil olej a při štrachání pro filtr jsem odněkud vytáhl kablík. Nešlo nastartovat, protože na čerpadlo nešel pulz. Když jsem kablík napojil přímo na baterku, chytlo to na drnc. Jenže nešlo samozřejmě chcípnou, takže zase odpojit od baterky. Měl byste někdo nápad, kde mohl být kablík původně? Díky za jakoukoli reakci. Martin

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 18 pro 2016 22:34
od jen
Ahoj, zrejme to bude kabel k shut-off solenoidu na cerpadle. Mrkni na schema pro model 1997. Zde bilo-zeleny dratek od solenoidu ma jit na konektor C161 u cerpadla (viz dalsi obr.), dale jde cerny kabel k imobilizeru (je-li), nebo k pojistkam pod volantem (3. pojistka 10A na jedne z bocnich svorkovnic). Jaky jsi mel problem s elektr. cerpadlem?

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 18 pro 2016 22:38
od martyp
Připojit kablík na nějakou pojistku mě taky napadlo. Už vím tedy na kterou, díky. Ještě to proberu s mechanikem, který přestavbu dělal. Problém nebyl ani tak s čerpadlem, jako s váhou vzduchu. Nebo možná s obojím... Každopádně výsledek takový, že to strašně dlouho točilo, než chytlo.

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 21 led 2019 07:19
od Tomanus
Ahoj
Trochu to tu oživím. Chtěl bych poprosit o radu jak provádíte technickou kontrolu. V Prosinci 2016 jsem to dokázal uplatit ale letos asi bude problém projít emise. Pro připojení obd 2 to nic nenačte. Kontrolku není problém nastavit přes časovač pro vypínání. Ale jak tam změří emise když při připojení to nic neukáže.
Jak je přesvědčit že ten motor nemá obd2 když je to vyrobený 1997. Když tu zásuvku schovám Na technické kontrole blbý nebudou a budou ji chtít připojit. :doh
Jsem zvědavý jestli mi poradíte jak na to.
A ještě jedna otázka je k dispozici třeba návod jak seřídit čerpadlo aby to správně fungovalo nekouřilo a nebyla příliš vysoká spotřeba cca. (14 litrů ). A nebo je potřeba navštívit odborníka.
Předem děkuji.

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 21 led 2019 08:05
od stiinek
Tenhle papír by tam měli mít, a tím pádem i vědět jak to auto změřit:
viewtopic.php?f=14&t=28845&start=480#p419942

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 21 led 2019 08:11
od Hubert
Tomanus píše: 21 led 2019 07:19 Ahoj
Trochu to tu oživím. Chtěl bych poprosit o radu jak provádíte technickou kontrolu. V Prosinci 2016 jsem to dokázal uplatit ale letos asi bude problém projít emise. Pro připojení obd 2 to nic nenačte. Kontrolku není problém nastavit přes časovač pro vypínání. Ale jak tam změří emise když při připojení to nic neukáže.
Jak je přesvědčit že ten motor nemá obd2 když je to vyrobený 1997. Když tu zásuvku schovám Na technické kontrole blbý nebudou a budou ji chtít připojit. :doh
Jsem zvědavý jestli mi poradíte jak na to.
A ještě jedna otázka je k dispozici třeba návod jak seřídit čerpadlo aby to správně fungovalo nekouřilo a nebyla příliš vysoká spotřeba cca. (14 litrů ). A nebo je potřeba navštívit odborníka.
Předem děkuji.
To je automat nebo manuál, kola, typ čerpadla atd.? 14 l může být dost i reál.

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 21 led 2019 09:12
od Tomanus
Ahoj
automat
Čerpadlo mechanické tip nevím.
pneu 235/85/16 pneu BF KM2.
Je pravda že na dálku asi míň cca 11 až 12. Kolem komína skoro na volnoběh se mi zdá moc.
A řekl bych že těch 14 je možná i málo. Za ticku = 31,5 litru a stěží najedu 200 km.
Asi Holt kdo chce mít opici musí mít na banány. :grin:

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 21 led 2019 13:47
od Hubert
Mám stejné pneu převodovku i čerpadlo tedy pokud nepovažujes EDC čerpadlo za mechanické. Tak já mám na popojíždění cca 13 až 16 l.

Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk


Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 21 led 2019 13:58
od Addnye
Tomanus píše: 21 led 2019 07:19 Ahoj

A ještě jedna otázka je k dispozici třeba návod jak seřídit čerpadlo aby to správně fungovalo nekouřilo a nebyla příliš vysoká spotřeba cca. (14 litrů ). A nebo je potřeba navštívit odborníka.
Předem děkuji.
Já se s manuálem pohybuji na stejných papučích kolem 13,5l/100km :) A když jedu na Šumavu na chatu po dálnici, tak se dostanu na nějakých 11 :)

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 21 led 2019 14:01
od Hubert
Dálnice rychlost max cca 110 tak taky 11 až 12l ale mám na střeše stan

Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk


Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 21 led 2019 14:15
od pojir
Ma tam skutecne mechanicky cerpadlo, je to moje byvaly auto.

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 21 led 2019 14:47
od Tomanus
Ano je to Jirky bejvalka.
Super auto teď i tu technickou určitě udělám díky tomu odkazů. Akorát ještě poštelovat tu kouřivost. Asi bohatost směsi.

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 21 led 2019 16:30
od Hubert
Můžeš na technickou z 300 TDI udělat astmatika. Na čerpadle je šroub na nastavení maximální dávky ten o 1/2 až 1 otáčku povol a tím se sníží maximální dávka nafty.
Pokud by to nestačilo tak je třeba ještě povolit progresivní kužel .

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 21 led 2019 20:19
od MadTom
K té kouřivosti - zkontrolulj, jestli se ti někde neztrácí vzduch mezi turbem a motorem - ono to umí začít jako malá prasklinka a postupně se zvětšovat, na což si řidič postupně zvyká.

Re: Přestavba palivového systému 300Tdi.

Napsal: 23 led 2019 20:43
od Tomanus
Tu hadici určitě zkontroluji. Ale ještě prosím mohl by mi někdo poslat třeba fotku čerpadla kde mi ukáže třeba šroubovákem kde je ten šroub na nastavení maximální dávky paliva. Zkusil bych o půl otáčky ubrat. Vyzkouším jak se to bude chovat. Třeba to přestane kouřit na plný plyn a třeba to ani nepojede. Uvidím. Ale je mi divná ta spotreba. Jezdil jsem do práce pač jsem měl nemocného břichoplaza. Skoro po rovině max 80 km/h a čekal jsem spotřebu o 3 litry míň. Je ale asi ta spotreba normální jak píšete výše.
O tu spotřebu mi nejde. Spíše o špatně nastaveném čerpadle. Abych náhodou něco nepos-ral.
Předem děkuji.