Stránka 2 z 7

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 08 zář 2010 08:06
od eliott
Swedmann píše:Děkuji za radu, kolik by vyšli díly a co všechno se musí vyměnit,bratr má doživotní zákaz přiblížit se k jakémukoliv mému vozu s klíčem v ruce,popřípadě jak,by se dal opravit prasklí válec? děkuji Swedmann.
To je na dlouhé povídání :mt

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 12 zář 2010 17:11
od WOJTILA
caute noo uz to tu citam od zaciatku lebo som zacal v ten isty cas rozoberat mojho tatosa ale 4,0se s takym istym problemom ze mi tlacilo vzduch do vody.tak som sa na to dal aj ked som kuchar :D ale ked som dal dole hlavy tak tesnenia su ok a to co si pisal ELIOT o tych cistych ventiloch to som mal rovnomerne zacmudene a nebolo tam vydiet ze by ich obmyvalo alebo ako to mam povedat bolo to skratka ok.co to moze byt?

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 12 zář 2010 21:38
od eliott
Jestli se voda ztrácela pomalu, nemusí být ''umytí'' znát.

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 12 zář 2010 23:34
od WOJTILA
len mne sa voda nestracala :?: len mi po nastartovani tlakovalo hadice a cim mi hned vrela voda a termostat bol na priamo otvoreny

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 25 lis 2010 22:13
od Swedmann
Zdravím všíci tak po nějáké době jsem opět zde,abych se ptal .Takže se táží potřebuji vyměnit blok motoru ,co všechno se musí dát nové a co se dá použít ze starého motoru.Tímto bych prosil Eliotta o cenovou kalkulaci na kolik by to vyšlo .Prosím s DPH. Motor je V 8 4,6 s výší kompresí r.v.1997 214 000 km.S pozdravem a díky SWED.

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 30 pro 2010 17:02
od Swedmann
Tak jsem tady zas,problémy ( :cash ) s motorem jsem již vyřešil, bo mi zbořili jagoše :cry: ,tak z peněz za pojistku dám do hromady RR,ale obracím se na vás o radu,peněz se sešlo trochu víc a tak bych je investoval do svého RR . Za prvé do zlepšení off road vlastností(uzávěrky,gumy,navijáky,pevnostní nárazníky,šnorchl)již vyřešený mám auto je provozováno po silnicích z 80% a 20% je terén od polní cesty po extrém kam nechtějí jezdit s pragovkou bohužel já musím :cry ,tak poraďte co s tím. za druhé pár koní by taky bodlo 165 Kw nic moc.
S pozdravem a s přáním všeho nejlepšího do nového roku :party přeje Swedmann

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 30 pro 2010 19:54
od eliott
Něco už jsme dělali, viz http://land-rover.eliott.in/nahradni-di ... rany-p38/1" onclick="window.open(this.href);return false;

nárazníky by jsme mohli udělat v podobném stylu jako děláme na Disco 2 http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 8&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;

Dále měchy Arnott, popř. odpojovatelné stabilizátory.

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 31 pro 2010 13:37
od Swedmann
Eliotte ty nárazníky jsou dokonalé,lepší než origo plast,původně jsem chtěl klasické oceláky,ale tvůj nápad udělat je jako původní plasťáky má opravdu něco do sebe.Budu o tom přemýšlet,ale měl jsem na mysli třeba pevnostní ramena ...,ale i tak děkuji.S pozdravem Swedmann.

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 31 pro 2010 18:03
od eliott
Swedmann píše:Eliotte ty nárazníky jsou dokonalé,lepší než origo plast,původně jsem chtěl klasické oceláky,ale tvůj nápad udělat je jako původní plasťáky má opravdu něco do sebe.Budu o tom přemýšlet,ale měl jsem na mysli třeba pevnostní ramena ...,ale i tak děkuji.S pozdravem Swedmann.
Nemyslím, že by bylo nutné měnit ramena, jsou pevná dost.

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 25 úno 2011 14:55
od Swedmann
Tak zase po nějáke době se sem vracím,s dotazem na chytré hlavy :nerd ,kak již jsem psal rád bych Gintra provozoval potom nejhorším terénu :twisted: takže pár uprav by bodlo,původně jsem chtěl zvednout světlo výšku cc o 100mm tak ,že uřežu držáky měchů a tlumičů a posunu je níž a pak znovu přivařím.A pak někdo poradil Arnotty takže se ptám co nato člověk musí upravit a na co by ta sranda vyšla + prosím klady a zápory úpravy.SWED

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy a OFF uprava

Napsal: 25 úno 2011 15:17
od Swedmann
drobná úprava názvu :twisted:

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 25 úno 2011 15:19
od masar
Swedmann píše:A pak někdo poradil Arnotty takže se ptám co nato člověk musí upravit a na co by ta sranda vyšla + prosím klady a zápory úpravy.SWED
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 16#p169716" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy a OFF uprava

Napsal: 27 úno 2011 14:02
od Swedmann
Zdravím a obracím se na vás s prosbou o radu.Původně jsem chtěl dát na Gintra BFG 285/65/18" A/T (proto taky zvýšení podvozku o 100mm + 30 mm podložky),ale po přečtení článků na jiném odkazu o Def.tak se ptám jestli to byl dobrej nápad.Popřípadě jaké gumi by jste mi doporučili,Zatím tam mám 255/55/18" pirreli scorpion :Ale fuuj: a 18" disky nechci měnit,Pokud nebude zbytí.

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 28 úno 2011 18:50
od Swedmann
Tak vznáším zase jeden dotaz,vím že to tady řešilo víc lidí,ale zeptám se jako úplný b....c. Co P38 4,6 a LPG :Sorry: :cash .Předem děkuji za rady a názory. SWED

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 28 úno 2011 23:29
od eliott
Mě to vždy fungovalo dobře, ale znám i lidi, co jim to zlobí. Každopádně díky vyšším teplotám hoření hrozí prasknutí bloku.

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 28 úno 2011 23:31
od Sláma Karel
Já jsem s tím taky spokojený. K :dance

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 01 bře 2011 14:44
od Swedmann
Děkuji za odpověď.Prasklý blok neřeším,ten už mám :mrgreen:,takže budu dávat noví + půl motoru . A pokud si pamatuji správně tak nový po GO vložek prý už tímto neduhem netrpí :mrgreen:.A pokud česká pojišťovna pohne :moon a pošle :cash ,tak v nejblíši době budu utrácec spostu :cash u eliotta za vychytávky pro Gintra :heart .S pozdravem SWED

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 01 bře 2011 14:47
od eliott
Jo, s pojišťovnama je poslední dobou těžké pořízení....

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 01 bře 2011 14:55
od Swedmann
Eliotte dotas na tebe jako odborníka.Dám na Gintra pevnostní nárazníky, navyják, držák rezervy ven +nádtž LPG 95l nebudou zapotřebí jiné tlumiče,měchy asi Arnott lll gen´+ podložky.

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.

Napsal: 01 bře 2011 17:17
od eliott
Nějak k těm Arnottům ztrácím důvěru, S měchy reklamované do roka od montáže a docela obštrukce,Karel :dance tady na ně taky psal podobnou kritiku. Myslím že budou bohatě stačit nové tlumiče a pod měchy podložky jen v případě, že budeš chtít hodně zvyšovat On taková 2.5TD je taky o skoro 100 kg těžší než V8 a tlumiče jsou stejné...