Stránka 2 z 7
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 08 zář 2010 08:06
od eliott
Swedmann píše:Děkuji za radu, kolik by vyšli díly a co všechno se musí vyměnit,bratr má doživotní zákaz přiblížit se k jakémukoliv mému vozu s klíčem v ruce,popřípadě jak,by se dal opravit prasklí válec? děkuji Swedmann.
To je na dlouhé povídání

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 12 zář 2010 17:11
od WOJTILA
caute noo uz to tu citam od zaciatku lebo som zacal v ten isty cas rozoberat mojho tatosa ale 4,0se s takym istym problemom ze mi tlacilo vzduch do vody.tak som sa na to dal aj ked som kuchar

ale ked som dal dole hlavy tak tesnenia su ok a to co si pisal ELIOT o tych cistych ventiloch to som mal rovnomerne zacmudene a nebolo tam vydiet ze by ich obmyvalo alebo ako to mam povedat bolo to skratka ok.co to moze byt?
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 12 zář 2010 21:38
od eliott
Jestli se voda ztrácela pomalu, nemusí být ''umytí'' znát.
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 12 zář 2010 23:34
od WOJTILA
len mne sa voda nestracala

len mi po nastartovani tlakovalo hadice a cim mi hned vrela voda a termostat bol na priamo otvoreny
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 25 lis 2010 22:13
od Swedmann
Zdravím všíci tak po nějáké době jsem opět zde,abych se ptal .Takže se táží potřebuji vyměnit blok motoru ,co všechno se musí dát nové a co se dá použít ze starého motoru.Tímto bych prosil Eliotta o cenovou kalkulaci na kolik by to vyšlo .Prosím s DPH. Motor je V 8 4,6 s výší kompresí r.v.1997 214 000 km.S pozdravem a díky SWED.
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 30 pro 2010 17:02
od Swedmann
Tak jsem tady zas,problémy (

) s motorem jsem již vyřešil, bo mi zbořili jagoše

,tak z peněz za pojistku dám do hromady RR,ale obracím se na vás o radu,peněz se sešlo trochu víc a tak bych je investoval do svého RR . Za prvé do zlepšení off road vlastností(uzávěrky,gumy,navijáky,pevnostní nárazníky,šnorchl)již vyřešený mám auto je provozováno po silnicích z 80% a 20% je terén od polní cesty po extrém kam nechtějí jezdit s pragovkou bohužel já musím

,tak poraďte co s tím. za druhé pár koní by taky bodlo 165 Kw nic moc.
S pozdravem a s přáním všeho nejlepšího do nového roku

přeje Swedmann
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 30 pro 2010 19:54
od eliott
Něco už jsme dělali, viz
http://land-rover.eliott.in/nahradni-di ... rany-p38/1" onclick="window.open(this.href);return false;
nárazníky by jsme mohli udělat v podobném stylu jako děláme na Disco 2
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 8&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;
Dále měchy Arnott, popř. odpojovatelné stabilizátory.
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 31 pro 2010 13:37
od Swedmann
Eliotte ty nárazníky jsou dokonalé,lepší než origo plast,původně jsem chtěl klasické oceláky,ale tvůj nápad udělat je jako původní plasťáky má opravdu něco do sebe.Budu o tom přemýšlet,ale měl jsem na mysli třeba pevnostní ramena ...,ale i tak děkuji.S pozdravem Swedmann.
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 31 pro 2010 18:03
od eliott
Swedmann píše:Eliotte ty nárazníky jsou dokonalé,lepší než origo plast,původně jsem chtěl klasické oceláky,ale tvůj nápad udělat je jako původní plasťáky má opravdu něco do sebe.Budu o tom přemýšlet,ale měl jsem na mysli třeba pevnostní ramena ...,ale i tak děkuji.S pozdravem Swedmann.
Nemyslím, že by bylo nutné měnit ramena, jsou pevná dost.
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 25 úno 2011 14:55
od Swedmann
Tak zase po nějáke době se sem vracím,s dotazem na chytré hlavy

,kak již jsem psal rád bych Gintra provozoval potom nejhorším terénu

takže pár uprav by bodlo,původně jsem chtěl zvednout světlo výšku cc o 100mm tak ,že uřežu držáky měchů a tlumičů a posunu je níž a pak znovu přivařím.A pak někdo poradil Arnotty takže se ptám co nato člověk musí upravit a na co by ta sranda vyšla + prosím klady a zápory úpravy.SWED
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy a OFF uprava
Napsal: 25 úno 2011 15:17
od Swedmann
drobná úprava názvu

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 25 úno 2011 15:19
od masar
Swedmann píše:A pak někdo poradil Arnotty takže se ptám co nato člověk musí upravit a na co by ta sranda vyšla + prosím klady a zápory úpravy.SWED
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 16#p169716" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy a OFF uprava
Napsal: 27 úno 2011 14:02
od Swedmann
Zdravím a obracím se na vás s prosbou o radu.Původně jsem chtěl dát na Gintra BFG 285/65/18" A/T (proto taky zvýšení podvozku o 100mm + 30 mm podložky),ale po přečtení článků na jiném odkazu o Def.tak se ptám jestli to byl dobrej nápad.Popřípadě jaké gumi by jste mi doporučili,Zatím tam mám 255/55/18" pirreli scorpion

a 18" disky nechci měnit,Pokud nebude zbytí.
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 28 úno 2011 18:50
od Swedmann
Tak vznáším zase jeden dotaz,vím že to tady řešilo víc lidí,ale zeptám se jako úplný b....c. Co P38 4,6 a LPG

.Předem děkuji za rady a názory. SWED
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 28 úno 2011 23:29
od eliott
Mě to vždy fungovalo dobře, ale znám i lidi, co jim to zlobí. Každopádně díky vyšším teplotám hoření hrozí prasknutí bloku.
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 28 úno 2011 23:31
od Sláma Karel
Já jsem s tím taky spokojený. K

Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 01 bře 2011 14:44
od Swedmann
Děkuji za odpověď.Prasklý blok neřeším,ten už mám

,takže budu dávat noví + půl motoru . A pokud si pamatuji správně tak nový po GO vložek prý už tímto neduhem netrpí

.A pokud česká pojišťovna pohne

a pošle

,tak v nejblíši době budu utrácec spostu

u eliotta za vychytávky pro Gintra

.S pozdravem SWED
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 01 bře 2011 14:47
od eliott
Jo, s pojišťovnama je poslední dobou těžké pořízení....
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 01 bře 2011 14:55
od Swedmann
Eliotte dotas na tebe jako odborníka.Dám na Gintra pevnostní nárazníky, navyják, držák rezervy ven +nádtž LPG 95l nebudou zapotřebí jiné tlumiče,měchy asi Arnott lll gen´+ podložky.
Re: RR O 38 4,6HSE Dotahovací momenty hlavy.
Napsal: 01 bře 2011 17:17
od eliott
Nějak k těm Arnottům ztrácím důvěru, S měchy reklamované do roka od montáže a docela obštrukce,Karel

tady na ně taky psal podobnou kritiku. Myslím že budou bohatě stačit nové tlumiče a pod měchy podložky jen v případě, že budeš chtít hodně zvyšovat On taková 2.5TD je taky o skoro 100 kg těžší než V8 a tlumiče jsou stejné...