Stránka 2 z 4
Re: něco na tahání
Napsal: 21 zář 2010 21:30
od Sláma Karel
Třeba tady a to je jenom z první stránky v sekci Range Rover
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=8&t=9938" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =8&t=11384" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=8&t=9938" onclick="window.open(this.href);return false;
A tady o pár problémech konkrétně
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =8&t=11592" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =8&t=10588" onclick="window.open(this.href);return false;
To je jenom taková drobná ukázka toho, že je lepší hledat, než čekat jestli někdo odepíše na tvoje další téma.
K

Re: něco na tahání
Napsal: 21 zář 2010 22:05
od eliott
Jay_barrs píše:v BMW má 105kW, v omeze má 96kW a je to z toho duvodu, že když už BMW dodávalo motory oplu, tak chtěli aby měli nižší výkon než jejich, což mi přijde logické
ne že bych dalších 50 navíc, ale prostě nechci dát, sem si řekl, že 100 je limit
ale asi začnu teda přemýšlet spíš nad tou TD5
O pramotoru TDs se tady rozepisovat ani nebudu, akorát uvedu nevýhody TD5ky na tahání.
-D2 má menší rozvor, z čehož plyne menší stabilita s károu.
-D2 má menší rozchod, z čehož plyne menší stabilita s károu.
-Motor TD5 nemá dostatek točivého momentu v nízkých otáčkách, takže rozjezdy do kopce
jsou utrpení.
-Na tahání jedině automat, a to bude T5ka žrát jak prokoplá.
A navíc do 150 000,- kč jsou asi samý odjetý mrtvoly...
Re: něco na tahání
Napsal: 21 zář 2010 22:08
od Jay_barrs
těsnění pod hlavou u starších dieslů?? vcelku běžná věc, bych se nedivil, kdybych tady četl o prasklých hlavách...ale ty hlavy nepraskají jen tak od sebe, zajebaný celý chladící systém (přece není problém wapkou pod tlakem prohnat vodu celým chladícím systémem a tím ho vyčistit) a další věc je ta, že to někdo utaví v terénu (klasika praskajících hlav na patrolech)
toto mě nepřesvědčí o tom, že je to špatný motor
spíš mám obavy z té veškéré elektroniky, vymožeností, pičačin a podobných zmetkovin co se rády serou a hlavně, rád bych sehnal auto, co bude mít málo najeto, málo najeto tím myslím tak do 200, ale hlavně originálních......
hmm, 100tis asi stačit nebude jak to tak sleduju
Re: něco na tahání
Napsal: 21 zář 2010 22:39
od eliott
Mám takový pocit, že si nechceš nechat poradit od lidí, co LR zanjí. Prostě RR s motorem TDS je za trest, a není to problém elektroniky. I problémy pérování jsou jen důsledek zanedbané údržby. Ale ten motor prostě stojí za

, BMW mám velmi rád, několik jich mám doma, ale do RR ho dávat neměli...
Re: něco na tahání
Napsal: 21 zář 2010 23:13
od Jay_barrs
dobře, co bys mi teda poradil? podle toho jak sleduju příspěvky se hodně vyznáš
Re: něco na tahání
Napsal: 21 zář 2010 23:28
od eliott
No podle toho, co jsi psal v úvodu, klidně Disco 1 300 tdi nebo V8, ale z dalších příspěvků jsem pochopil, že ta ti moc nevoní. Takže jestli chceš něco co má větší kulturu, tak jedině P38 V8. Ty motory mají ale určité neduhy, o tom je tady ale napsáno hodně...
Re: něco na tahání
Napsal: 22 zář 2010 00:51
od Max
O pramotoru TDs se tady rozepisovat ani nebudu, akorát uvedu nevýhody TD5ky na tahání.
-D2 má menší rozvor, z čehož plyne menší stabilita s károu.
-D2 má menší rozchod, z čehož plyne menší stabilita s károu.
-Motor TD5 nemá dostatek točivého momentu v nízkých otáčkách, takže rozjezdy do kopce
jsou utrpení.
-Na tahání jedině automat, a to bude T5ka žrát jak prokoplá.
A navíc do 150 000,- kč jsou asi samý odjetý mrtvoly...[/quote]
To je vidět Eliote že jsi s ní nikdy netal káru. Já jsem za D2 TD5 tahal 3,5 t káru s autama a najezdil jsem s ní 340 tis. km pouze s klasickými závadami motoru. Na nějaký nevýhody rozvoru náprav si nemohu stěžovat to jsou podle mě jen výpočty ale ne zkušenost. Ten vlek co má 11 m dlouhou nákladovou plochu, vážící celkovou vahou 3,5 t si D2 TD5 jen hraje.
No a RR P38 to bych nechtěl do baráku ani omylem. Je to možná jen můj názor ale děsně se tomu sere pérování, a co je horší je to pěkně drahý.
Re: něco na tahání
Napsal: 22 zář 2010 08:13
od eliott
Maxi, Maxi, měl jsem současně D2 i P38 a s dvojkárou jsem něco najezdil. P38 jede s károu o hmotnosti cca 3800 kg v pohodě 110km/h a nemá problém se stabilitou, prostě o ní nevíš. D2 začíná být ve 100km/h neklidná. Najezdil jsem v životě s károu na auta minimálně 500tis km, takže její chování v závislosti na tahači opravdu poznám. (rozložit váhu na káru si umím

)
Poruchovost podvozku u P38 je otázka k polemice, většina dnes provozovaných aut je stará 13-15 let a posledních 5 let je jejich servis většinou zanedbaný. Při včasné výměně měchů se většině problémů předejde.
Re: něco na tahání
Napsal: 22 zář 2010 09:10
od Jay_barrs
nakonec se našlo řešení, bude to V8 s LPG a 90ti litrovou nádrží, prý na ni s vlekem najedu 500km
má to najeto 232tis km se serviskou
rok 97
4,6 HSE
druhý majitel co to má 4tý rok, plyn je 3 roky starý
jen tomu nejede rádio a nefunguje jeden ze dvou klíčů
tak a děj se vule boží ať mi to někde neumře 1000km od domova, to bych
věřím, že to bude fajn
akorát nynější majitel nedělal nic s měchama a ani nic zvláštního na nich nepozoroval, že by třeba po pár dnech bylo auto nahnuté nebo tak něco
mám je kdyžtak preventivně vyměnit?aspoň ty zadní? pokud to stojí to samé co na discovery tak to neni žádná pálka a budu mit jistotu
Re: něco na tahání
Napsal: 22 zář 2010 09:20
od Sláma Karel
V8 s LPG a 90ti litrovou nádrží, prý na ni s vlekem najedu 500km
absolutní nesmysl - podle mých zkušeností
Do 90l nádrže se vejde tak 74l lpg což by bylo lehce pod 15l/100km. To nedokážeš ani bez vleku.
mám je kdyžtak preventivně vyměnit?aspoň ty zadní? pokud to stojí to samé co na discovery tak to neni žádná pálka a budu mit jistotu
To je správná úvaha. Na RR jsou měchy ještě levnější než na DII a je to základ toho, aby s pérováním nebyl problém. Vždycky to začne tím, že propouští měchy a pak je celý systém toho pérování mnohem víc namáhaný, když musí pořád dofukovat.
K

Re: něco na tahání
Napsal: 22 zář 2010 09:25
od Jay_barrs
no....ten známej za tím vozí motorovej člun, s vlekem to má celé 1300Kg, jede pianko 80-90 na tempomat, tak proč by se nemohl na takovou spotřebu dostat?
ty měchy teda pro jistotu vyměním
Re: něco na tahání
Napsal: 22 zář 2010 09:47
od eliott
Ta spotřeba je fakt blbost, jak píše Karel:dance . Jinak by to mohl být jeden z povedených motorů, když už tak dlouho snáší kombinaci LPG a káry, i když s jízdním stylem co popisuješ to může na svou příležitost ještě čekat
Ale volba je to dobrá, neměl jsem lepší auto na tahání vleku. Sice i u 4.6ky jsem občas postrádal dostatek výkonu, ale jde to

Re: něco na tahání
Napsal: 22 zář 2010 10:26
od Jay_barrs
proč? vlek s lodí, výborná aerodynamika a váží jen 1300Kg
jede 90km/h, výrobce udává mimo město spotřebu 12litrů, s lpg to bude 13 a s vlekem by to těch 15 mohlo být, já bych tomu i věřil
jinak výrobce udává spotřebu po městě 23litrů, to je moc hezký udaj
Re: něco na tahání
Napsal: 22 zář 2010 10:52
od Jay_barrs
teda teď sem si pročetl nějaky příspěvky o spotřebě a ptám se kde je chyba, že to někomu na LPG žere s vlekem 28litrů!!!! 28litrů žere plně naložený actros, ale ten má 20tun
ale i tak jsou ty hodnoty spotřeb dost brutální u tohoto motoru
když to srovnám se chevy suburbanem ze stejného roku, tak ten je ještě o něco těžší, má větší výkon 250koní, větší krouťák, větší objem a menší spotřebu!! to je prapodivný nepoměr
beru že je range rover terenní auto, ale za 18litrů pruměr benzinu se mi to zdá dost, a ten 4litr o moc uspornější není teda
Re: něco na tahání
Napsal: 22 zář 2010 11:13
od Acon
Jay_barrs píše:teda teď sem si pročetl nějaky příspěvky o spotřebě a ptám se kde je chyba, že to někomu na LPG žere s vlekem 28litrů!!!! 28litrů žere plně naložený actros, ale ten má 20tun
Za 28-30L dokáže dnes ísť 40t súprava. 20t dokáže ísť za 22-24. To asi RR nebude ideál na ťahanie prívesov. Nechcem do toho zasahovať, no jednu poznámku si dovolím. Na prepravu áut všetci vedia, čo je vhodné aj keď používajú RR. Eliot síce hovorí, že nič lepšie na ťahanie nemal, no zároveň vie, že napr. Daily 35C18 s 3ojlitrom a zadnou dvojmontážou je oveľa lepšia a hlavne neporovnateľne ekonomickejšia volba. No v nadobúdacej hodnote samozrejme podstatne drahšia.
Re: něco na tahání
Napsal: 22 zář 2010 11:14
od eliott
Jestli myslíš můj příspěvek, tak někdy zajeď a já tě svezu, pak pochopíš

V horských serpentýnách jsem jednou s naloženou károu ujel BMW 325i

Re: něco na tahání
Napsal: 22 zář 2010 11:46
od MadTom
Jenom poznámka ke spotřebám - srovnávejte srovnatelné - on ten Actros bude brát méně na dálnici než po okreskách, kde bude každou chvíli spomalovat a zrychlovat. A na druhou stranu, kolik lidí jezdí s RR s vlekem tak "pomalu" jako ten Actros.
Re: něco na tahání
Napsal: 22 zář 2010 12:07
od Stavros
ja bych se spis zamyslel nad investici 100 tis. Kc. Doufam, ze necekas, ze za ty penize koupis zajety mega offroad auto, ktery ti bude deset let slouzit bez jakykoliv investice.
Ja bych ti spis doporucil si schovat sto tisic na zakladni udrzbu po koupi, jinak s tim nikam nejezdi, odtah z toho chorvatska bude docela neco stat.
Re: něco na tahání
Napsal: 22 zář 2010 12:14
od Acon
eliott píše:Jestli myslíš můj příspěvek, tak někdy zajeď a já tě svezu, pak pochopíš

V horských serpentýnách jsem jednou s naloženou károu ujel BMW 325i

na druhej strane vieš, že tomu BMW by si neušiel ak by ten vodič nechcel. No na RR V8 sa určite odveziem rád.
Re: něco na tahání
Napsal: 22 zář 2010 13:30
od eliott
Acon píše:eliott píše:Jestli myslíš můj příspěvek, tak někdy zajeď a já tě svezu, pak pochopíš

V horských serpentýnách jsem jednou s naloženou károu ujel BMW 325i

na druhej strane vieš, že tomu BMW by si neušiel ak by ten vodič nechcel. No na RR V8 sa určite odveziem rád.
No řidič nechtěl abych mu ujel, protože to byl známej a měl jet za mnou. Pravda, já tu cestu znal nazpaměť a on tam jel poprvé
