Vstřiky TD5
-
- Příspěvky: 15215
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Vstřiky TD5
Já jsem to vždycky zkoušel při ustálených otáčkách (nejenom při volnoběhu), a bývalo to tak kolem 3-4 maximálně. Ve chvíli, kdy motor pořádně nefungoval (byl špatnej kontakt na přívodu k jednomu z vstřikovačů), to bylo i kolem 40.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6529
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Vstřiky TD5
Dik. No - ja sem takovej nekonfliktni tip, tak dam volnost svejm vstrikum at si poletujou plus minus 10 , dyz je to bavi.
Kouknu na hodnoty pri vyssich otackach, to jsem nesledoval. Jinak motor bezi sametove (samet - vzor Zetor) bez zadnych obtizi, sily ma na rozdavani a spotreba i s vecma co na to ted vesime do 9,5. Spis jsem si chtel udelat predstavu, kdyby to nekdy blblo, kolik je normal a kolik je fakt spatny...

Kouknu na hodnoty pri vyssich otackach, to jsem nesledoval. Jinak motor bezi sametove (samet - vzor Zetor) bez zadnych obtizi, sily ma na rozdavani a spotreba i s vecma co na to ted vesime do 9,5. Spis jsem si chtel udelat predstavu, kdyby to nekdy blblo, kolik je normal a kolik je fakt spatny...
Re: Vstřiky TD5
ten vstrik muze bezet do posledni chvile jak samet a pak padne, sluchem se to tezko poznava.
Potom zacne jakoby mlatit, piskat nebo tak neco. Pred cestou bych je nechal vyndat a aspon ultrazvukem vycistit.
Potom zacne jakoby mlatit, piskat nebo tak neco. Pred cestou bych je nechal vyndat a aspon ultrazvukem vycistit.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
Re: Vstřiky TD5
... ak ti auto funguje tak ako pises urcite nic nerob. Obcasna hodnota, ktora je vyssia ako 4 este nic neznamena. Tak ako pisal Tom TD5ka si to sama kompenzuje. Hlavne si to vyskusaj v roznych rezimoch vyssia zataz vyssie otacky NANOCOM do instrument modu a posleduj pocas jazdy.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 15215
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Vstřiky TD5
Jak píše Dano, akorát se neděs, co to udělá, při prošlápnutí plynového pedálu. Chce to ustálený režim.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky TD5
a este ked ho pekne posles smerom kritickej frekvencie;-)MadTom píše:Jak píše Dano, akorát se neděs, co to udělá, při prošlápnutí plynového pedálu. Chce to ustálený režim.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6529
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Vstřiky TD5
Ok, dik za tipy, jeste to prosleduju a pak proste vyrazime. Auti slape, tak snad mu to vydrzi.
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky TD5
Trochu oživím tohle vlákno. Tak jsem si myslel že se budu věnovat jen čistě mechanickým autům, ale ono to nějak nejde.
Měl jsem tady jednu D2 a pro zajímavost jsem změřil korekce vstřiků před tím než jsem zamačkal konektory na vstřikách.
Byly tam hodnoty od -4 do +7.
Po zamačkání konektorů a vyčištění těch hlavních konektorů na svazku se korekce snížili na +-2 a motor měl čistší chod
.
Měl jsem tady jednu D2 a pro zajímavost jsem změřil korekce vstřiků před tím než jsem zamačkal konektory na vstřikách.
Byly tam hodnoty od -4 do +7.
Po zamačkání konektorů a vyčištění těch hlavních konektorů na svazku se korekce snížili na +-2 a motor měl čistší chod

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 15215
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Vstřiky TD5
No a to je správně. A ty korekce vstřiků by měly být v otáčkách za minutu. Je to sice trošku na palici, ale řídící jednotka se prostě snaží průběžně měnit rychlost otáčení motoru, aby ten běžel klidně.
Podobně se to chová - že se motor uklidní, pokud se za běhu motoru zadají správné kódy vstřikovačů.
Podobně se to chová - že se motor uklidní, pokud se za běhu motoru zadají správné kódy vstřikovačů.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky TD5
Aha, nevěděl jsem čeho že, díky! Kódy jsem si zapsal a založil do složky auta. Až se tu zase objeví tak kouknu jestli souhlasí. Má najeto 320k, takže i bohatou servisní historii
.
Hlava byla pod víkem dost zakarbonovaná takže asi dlouhodobě nevhodný olej nebo nedodržované intervaly.

Hlava byla pod víkem dost zakarbonovaná takže asi dlouhodobě nevhodný olej nebo nedodržované intervaly.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD