Stránka 2 z 6
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 22:09
od Acon
majkro píše:Nevim jestli jsem normalni clovek

Kazdopadne defendera ne, obcas jedu jako doprovod motorek pri tajnych zavodech, pripadne i nekam dal po evrope a nechci aby se na mne muselo pul dne cekat, nez dovezu spacaky a naradi

Obcas potrebuju jet i po D1 a neco stihat... Co se tyka oskliveho pocasi, tak 4x4 mam tak jako tak a dokonce o tunu min hmotnosti.
Do DII sa toho zmestí... Po dialnici je normálna rýchlosť tak 120. Vie kľudne aj 140-150, no to už je hardcore. Do 130 je to OK. No mám vyskúšané na dlhých trasách, že z časového hladiska je úplne jedno, či ideš 110 alebo 130
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 22:19
od majkro
Acon píše:majkro píše:Nevim jestli jsem normalni clovek

Kazdopadne defendera ne, obcas jedu jako doprovod motorek pri tajnych zavodech, pripadne i nekam dal po evrope a nechci aby se na mne muselo pul dne cekat, nez dovezu spacaky a naradi

Obcas potrebuju jet i po D1 a neco stihat... Co se tyka oskliveho pocasi, tak 4x4 mam tak jako tak a dokonce o tunu min hmotnosti.
Do DII sa toho zmestí... Po dialnici je normálna rýchlosť tak 120. Vie kľudne aj 140-150, no to už je hardcore. Do 130 je to OK. No mám vyskúšané na dlhých trasách, že z časového hladiska je úplne jedno, či ideš 110 alebo 130
Ja jsem zvyklej na cestovku nad 140 - do 170, s freelanderem se zas ucim jezdit jako clovek, jezdil jsem se 407 prahu za hodinu a pul presne, kdyz jsem joo spechal (neni cim se chlubit).. Proc je v D2 150 hardcore?
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 22:42
od fidzi
Protoze D2 neni silnicni zehlicka, ale auto s "archaickym" podvozkem. Ja ted s D1 zazivam hardcore uz od 90, nejvic jsem jel 110. Ale to dela i 6" lift a odpojene stabilizatory.
Pokud chces nejaky kompromis, tak jdi do DIII. S Land Cruiserem se taky da jet bez problemu trvale 170, nejvic jsem jel pres 190. Ale jizdni vlastnosti v terenu a vydrz se s DI neda vubec srovnat.
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 22:44
od tagr
Kardany,tlumiče,převodovky, není to na takovéhle rychlosti, Disco je dělaná tak na 120 - 130 km/h to je na ni akorát 150 je hranice a vše odchází to co ty chceš má buď novější D3-D4 ,případně RR ale tam jsou zase ceny jinde .
http://autokatalog.tiscali.cz/LandRover ... hp?start=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Buď rád že máš free , tomu 150 nevadí je to pro něj asi jako pro D2 130 , tedy jen tak tak , že se nic ne....
Dá se z něj těch 170-po chipu 180 vyrazit ale proč ?????? .Já jezdím v klidu 120-130 max 150 při předjíždění ,jezdím to na BF AT nic se nedějě a se stejnýma gumkama projedu v pohodě co jsi zažil v Mohelnici

Dneska po dálnici jsem v klidu bral všechny větší nisany,mitsu.,toy. protože nemají 4x4 stálý a při větších rychlostech na asfaltu se jim trhají podvozky , tak musí opatrně kolem 90-100 ty ne ty to valíš stále

Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 22:47
od majkro
No ja se priznam, ze jsem se zabouchl do upravenych aut pro G4.
Kdybych to sehnal v dobrem stavu a za rozumnou cenu, tak bych i motorku prodal, abych to mohl mit.
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 22:53
od Keram
A co třeba zůstat u toho stejnýho a akorát to upgradovat. Mám na myslí přejít z Free 1 na Free 2? to tě nenapadlo?
Tady jsem našel jednu za docela rozumny prachy
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... er/8091996" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 22:57
od tagr
PS: univerzální auto je potíž, buď ubereš na silnici , nebo v terénu.Mně co jsem vyjel v Mohelnici stačí, nikam se s ním nebojím, vylepším pár detailů a mohu kamkoliv rychle a bezpečně.Na D3-4 nemám je tam elektroniky ještě víc než tady a RR by jsem koupil jen do cca roku 2004 taky díky elektronice.
Známí má sporta cca 3 roky starého e je nešťastný jak šafářův dvoreček,už je tam asi 4500 různých řídících jednotek-chipů a to je děs.
Jak tak dělám fre a hledám scháním ,opravdu pokud 6x6 tak maximálně bez elektroniky a klídek pohoda, vše se dá opravit a nestojí to majlant.Projeď si net a zjištíš , že koumáci od aoutomobilového průmyslu chtějí jít cestou á 6-7 let koupit nový vůz a bude tak i udělaný v podstatě neopravitelný , nebo za takové peníze , že se to nevyplatí

svět jde do

a opravdu si nechám své upravené free až do veterána

G4 hezké, ale věř že to co bude na ,,Dráčkovi" to na nich nenajdeš

budu lepší a na oranžovo se dá stříknout cokoliv

sronej si parametry V6 a TD4 a snad na to přijdeš

F2 fajn ,ale co si naněm opravíš sám ???? Zase míň než na F1, úpravy už taky projdou míň než na F1 .ted prostě platí čím mladší tím se na něj dá méně udělat a vylepšit , aby to prošlo:(
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 23:00
od majkro
Keram píše:A co třeba zůstat u toho stejnýho a akorát to upgradovat. Mám na myslí přejít z Free 1 na Free 2? to tě nenapadlo?
Tady jsem našel jednu za docela rozumny prachy
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... er/8091996" onclick="window.open(this.href);return false;
Nenapadlo, to co jsi nasel je ale asi jedno z nejlevnejsich a i tak stoji skoro 400k. Porad tam vidim tak 100k za vybavu

Ale Bruno v Mohelnici presvedcil, ze to auto ma neco do sebe

Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 23:06
od Keram
To máš asi pravdu, ale pak jsou tu 2 cesty: vydat se směrem kupředu a nebát se a jíd do D3, D4 novýho RR, Free 2 nebo Evoque a nebo cesta číslo 2 a to je ta kterou se vydal neklan- starej fešák bez elekroniky, kterýho si zrenovuješ a maš super auto, ktery by se nemělo teoreticky posrat-není co se posrat.
Obě cesty mají něco do sebe a je jen na člověku jakou zvolí...
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 23:08
od tagr

ANO má a byl jsem rád že tam Bruno přijel a bylo pro mně porovnání

Já měl všude rezervu on už ne v hupech by plasty povolily , nevím jak jde přizvednout,asi jo ale zase to bude stejný kolotoč jako mám já teď

jen to půjde húř protlačit přes papíry a stejně z něj jak jsi napsal čistý off nebude. Já si prostě udělal co možná nejlepší přechod mezi SUV a OFF protože z mého pohledu na věc a potřeb převažuje silnice nad terénem 80/20 ale snažím se to udělat tak aby v terénu uměl co D2 v základu.
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 23:08
od majkro
No kdybys cetl co jsem psal, tak uvidis, ze za "vec auto" nedam vic jak 300k..
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 23:09
od Keram
majkro píše:Keram píše:A co třeba zůstat u toho stejnýho a akorát to upgradovat. Mám na myslí přejít z Free 1 na Free 2? to tě nenapadlo?
Tady jsem našel jednu za docela rozumny prachy
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... er/8091996" onclick="window.open(this.href);return false;
Nenapadlo, to co jsi nasel je ale asi jedno z nejlevnejsich a i tak stoji skoro 400k. Porad tam vidim tak 100k za vybavu

Ale Bruno v Mohelnici presvedcil, ze to auto ma neco do sebe

Jasny, ja jen ti tu dávám ještě další variantu

ja dnes totiž viděl moonovo free a to auto je prostě taky krasavec a určitě díky TR bude v terenu dost schopnej a navíc nebude mít problem letět po dálnici 170 a víc
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 23:10
od majkro
tagr píše:
ANO má a byl jsem rád že tam Bruno přijel a bylo pro mně porovnání

Já měl všude rezervu on už ne v hupech by plasty povolily , nevím jak jde přizvednout,asi jo ale zase to bude stejný kolotoč jako mám já teď

jen to půjde húř protlačit přes papíry a stejně z něj jak jsi napsal čistý off nebude. Já si prostě udělal co možná nejlepší přechod mezi SUV a OFF protože z mého pohledu na věc a potřeb převažuje silnice nad terénem 80/20 ale snažím se to udělat tak aby v terénu uměl co D2 v základu.
Jo sice trosku obcas malem drhnul, ale zase na zimakach odjel o dost lepe ty prudke kopce nez ostatni v offech

Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 23:11
od Stavros
nejde proste spojit spolehlivost a jednoduchost s malou spotrebou. Nech si toho Freelandera a az v nem krkne, tak to opravis, je jasny, ze na nejaky divoceni to neni, je tam vse udelano subtilne jako na aute na silnici. Vyrobce nepocital, ze to bude jezdit do terenu, na to to auto urceny neni. Ale jako univerzalni auto je to dobry a hlavne se ti urcite libi, jinak by sis ho nekoupil, ne?
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 23:12
od majkro
Keram: jasne, prave jsem tagrovi psal, ze to Brunovo free2 mi pri nekterych vyjezdech otevrelo hubu dokoran, protoze on na zimakach bez vetsi namahy vyjel v Mohenici ty prudke kopce stejnym zpusobem, jako by parkovat u Tesca.
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 23:13
od Keram
majkro píše:Keram: jasne, prave jsem tagrovi psal, ze to Brunovo free2 mi pri nekterych vyjezdech otevrelo hubu dokoran, protoze on na zimakach bez vetsi namahy vyjel v Mohenici ty prudke kopce stejnym zpusobem, jako by parkovat u Tesca.

Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 23:15
od majkro
Stavros píše:nejde proste spojit spolehlivost a jednoduchost s malou spotrebou. Nech si toho Freelandera a az v nem krkne, tak to opravis, je jasny, ze na nejaky divoceni to neni, je tam vse udelano subtilne jako na aute na silnici. Vyrobce nepocital, ze to bude jezdit do terenu, na to to auto urceny neni. Ale jako univerzalni auto je to dobry a hlavne se ti urcite libi, jinak by sis ho nekoupil, ne?
Samozrejme libi, moc libi :0) Ale moje mala cestovatelsk dusicka neni nikdy spokojena..
Navic ty predchozi veci rikej tomuhle:

Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 23:18
od Stavros
tohle na tom obrazku je auto, ktery ma z freelandera tak mozna tu kastli, tam stojej ty tlumice tretinu tvy planovany investice, to je jinej svet, ale uplne. A hlavne je vse koncipovany na jeden zavod, potom se dela generalka vseho.
Freelander je urcite dobry auto, tak ho polep oranzovejma foliema a trosku to uprav a budes spokojenej.
Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 23:20
od tagr
Keram přesně tak jiná cesta není a nebude.u mně je asi free 1 max elektroniky do které jdu a pokud ,,nové pak jdu cestou starého fešáka V6 diesel mechanika, převodobka automat, ale ,,nákladní" a je klid
Jo jasně že jo že to odjel protože na tom blátíčku bylo lepší nezávislé zavěšení, než pevná, ale na ty hupy a zalomení je zase lepší mít co největší křížení a to na nezávislém neuděláš

Proto pokud to pujde udělám trochu delší chod tlumičů , prodloužím přední polosy (pevnostní) a předek budu mít stejně vysoko jako mám ted zadek tedy + 2cm ještě vyrostu

tím končím víc s free nedostanu a mně to opravdu bude stačit
Nehledě na to co udělají zadní samosvory za práci o jaké se TC ani nezdá

Hezká fotka, ale jede vyčištěný - tak o 3-4 metráky lehčí než pojedeš ty , má udělaný podvozek a má na to aby ho jednou za rok vyměnil - cca 100 000 Kč já tyhle peníze do auta každý rok dávat nechci a nebudu.Jdu cestou co největší pasivní ochrany, průchodnosti,výdrže a co nejmemších provozních nákladů.
Stavros ty píšeš rychlejc jak já

díky za kontakt na tlumiče budu zase o kus dál

Re: Hovezi napady - auto na cesty i do kanclu
Napsal: 06 pro 2010 23:27
od majkro
Stavros píše:tohle na tom obrazku je auto, ktery ma z freelandera tak mozna tu kastli, tam stojej ty tlumice tretinu tvy planovany investice, to je jinej svet, ale uplne. A hlavne je vse koncipovany na jeden zavod, potom se dela generalka vseho.
Freelander je urcite dobry auto, tak ho polep oranzovejma foliema a trosku to uprav a budes spokojenej.
Treba to jen tomu modrymu nikdo nerekl, ze se to s tim utem nedela
Ja se toho auta prece nezbavuju, spis jsem chtel uvahy na toto tema

Bohuzel nejezdim na dovoleny do chorvatska a na druhou stranu by mi bylo lito dat 1 a pul mega za auto i kdybych mel ty moznosti.. Zatim nejlepsi kompromis predstavuje ta motorka, jenze pro dva na prd..