Stránka 2 z 5

Re: 200 000km a více

Napsal: 10 pro 2010 16:51
od kirk
Mám jako druhé auto Smart 800CDI a jezdí za 5l Nafty. Fakt nevim jak jezdíte, ale nejspíš máte díru v podlaze a odrážíte se jako Flintsones.
NEVŠIML JSEM SI, ŽE SEM TADY ZALOŽIL TÉMA SPOTŘEBA.
Za auto chce 115 000Kč, dle vzhledu vypadá OK ale ještě sem ho neviděl a hlavně neslyšel. Jen se ptám zda máte někdo auto co má najeto přes 200 000Km a motor je OK.

Děkuji za příspěvky k tématu.

Re: 200 000km a více

Napsal: 10 pro 2010 17:12
od majkro
Moje P 407 1.6HDi mela 340 000,- a byla ok :) Mam motorku, ktera ma 210 000,- a je naprosto OK... To auto bude OK podle toho jak moc OK se k tomu budes chovat a jak se k tomu kdo choval ;) Preji prijemny zbytek dne.. Jirka :)



PS. k motorce se chovam hrozne, jezdim s ni v terenu jao dobytek a jadina vec, ktera ji dovede ublizit je blbec servisman. Tak si to preber.

Re: 200 000km a více

Napsal: 10 pro 2010 17:36
od Uska
Sem tam se v práci dostanu k Ford Transitu protože s ním nikdo nechce jezdit, má 452000 km a šlape jako hodinky :time
Ono hodně záleží na tom kdo a jak s tím autem jezdil. Máme v práci i Renault Kangoo, střídají se na něm řidiči má necelejch 20000 a je totálně v hajzlu :cry a navíc koupě ojetiny je vždycky sázka do loterie :wasntme

Re: 200 000km a více

Napsal: 10 pro 2010 18:06
od jeanes
Doma mame VW Transporter T4 (rv2003) s cca 320.000km a jelikoz se o nej starame tak slape naprosto bez problemu. O LR se starame a tez slape jak hodinky. Bratr je u PCR a maji novy Oktavky. Rikal ze to jsou auta, ktery maji najeto 20-40 tisic a pry to jsou desny sra*ky. Kdyz pry ridi nejaky kolegove tak se k tomu chovaj fakt desne. Neustale to vytacej do maxima at uz je teply nebo studeny... Hold motor je na tom tak jak se k tomu ridici chovaji - tady asi neni co bysme ti poradili...

Re: 200 000km a více

Napsal: 11 pro 2010 23:18
od KDB
Ta 1.8 až na odcházející těsnění pod hlavou je dobrej a bezproblémovej motor. Pokud dostává pravidelně slušnej olej, přežije auto. Dával se jinak naladěný (hlava,vačky) i do MGF ( dvousedadlová hračka s motorem uprostřed - 120 až 160 koní) a 200 - 300.000km bez potíží.
Takže motoru bych se nebál. A i v nejhorším případě, opravy jsou levné a snadné.

Re: 200 000km a více

Napsal: 13 pro 2010 11:05
od dzordzi
...

Re: 200 000km a více

Napsal: 13 pro 2010 11:07
od majkro
dzordzi píše:-Ja mám 2.0 DI- motor šlape OK. mám už 270.000km
-Ale čakaj výmenu Turba, čerpadla, spojky, :mrk
-spotreba medzi 6-7l záleží od terénu-jazdí dosť terén
Ta spotreba me jednou zabije.. Jezdis hodne z kopce?

Re: 200 000km a více

Napsal: 13 pro 2010 16:05
od macejky1
Moje 2.0 Di-čko bere taky v průměru 7 litrů. A nijak ho nešetřím.

Re: 200 000km a více

Napsal: 13 pro 2010 18:22
od Uska
To opravdu nechápu, já auto šetřím nijak ho nehoním a 7 litrů je sen :S
Asi někde dělám chybu :think

Re: 200 000km a více

Napsal: 13 pro 2010 19:30
od jeanes
Uska píše:To opravdu nechápu, já auto šetřím nijak ho nehoním a 7 litrů je sen :S
Asi někde dělám chybu :think
Spis to hod do servisu at se ti na to mrknou... Kdy jsi menil filtry?

Re: 200 000km a více

Napsal: 13 pro 2010 21:03
od majkro
Hele ja mam naplne i filtry novy, mam v poradku loziska asi vsude, takze nic nedre a presto me to zere vic jak 7.. Jen pro info, natankoval jsem uplne plnou, na pocitadle mam 280 km a rafika nadrze je na pulce. Mozna je to zimou, mozna se tak narodila.

Re: 200 000km a více

Napsal: 13 pro 2010 21:06
od tagr
no já se vozím kolem 9,5 a je jedno co tam mám naloženo i co mám za gumy, automat řadí ve 2800 takže by jsem s tím nejel za míň ani s manuálem :( :D

Re: 200 000km a více

Napsal: 13 pro 2010 21:07
od tagr
PS : uvidím co po CHIPU snad to bude pod 9 :)

Re: 200 000km a více

Napsal: 13 pro 2010 21:17
od majkro
JJ souhlasim s tim :) 2800 je vetsinou minimum kdy radim, vyssi kvalty spis ve trech.

Re: 200 000km a více

Napsal: 13 pro 2010 21:28
od jeanes
Jako ze jednicku, dvojku roztahujete do trech tisic?? Nejak dost ne?

Re: 200 000km a více

Napsal: 13 pro 2010 21:31
od majkro
jeanes píše:Jako ze jednicku, dvojku roztahujete do trech tisic?? Nejak dost ne?
Jednicka snad na tri tisice neni potreba pri normalnim rozjezdu, na dvojku radim tak ve 2500 z na trojku taky tak, na 4 a 5 tak kolem 3000

Re: 200 000km a více

Napsal: 13 pro 2010 21:42
od Safraporte
Kdyz uz mu to tu teda plevelite mimo tema, tak prevazne tocim 2200, vyjimecne to vytocim na 3000-3500, spodek mam zgeneralkovany a filtry nove - presto jezdim za cca 8,5l. Asi to bude tim, ze 80% jezdim 16 km (do prace a z5) :hmm:

Re: 200 000km a více

Napsal: 13 pro 2010 21:44
od majkro
No ja prave jezdim asi 5 kilaku do prace a z7 :D Ale to co jsem ted meril bylo dlouha cesta 25km po lesni ceste pomalicku jen na dvojku a pak zase dlouha cesta. Proste to papa :)

Re: 200 000km a více

Napsal: 13 pro 2010 21:53
od zalab
Tagr:Ja sa divím že máš len 9,5 ved čo som videl na tých fotkách Ty tam vláčiš dobrých 200 kg železa navyše.
Veru tak, CHIP alebo rovno 2,5 liter benzín. :D

___________
Emil

Re: 200 000km a více

Napsal: 13 pro 2010 21:55
od majkro
zalab píše:Tagr:Ja sa divím že máš len 9,5 ved čo som videl na tých fotkách Ty tam vláčiš dobrých 200 kg železa navyše.
Veru tak, CHIP alebo rovno 2,5 liter benzín. :D

___________
Emil
A to ti tech 200 kilo zeleza nelitalo v mohelnici za hlavou :chuckle :ty jeden...: pro nej je 4 litr malo :D