Stránka 2 z 2
Napsal: 20 lis 2007 23:01
od Petr
Hunter píše:Tak jsem to proveroval a zadny prodejce PHM nemuze prodavat letni naftu v zime. Tedy i Shell (a tez to uvadi na webu) prodava od 16.11 zimni naftu tridy F.
Takže není nutno přidávat VIF nebo tím pro jistotu nic nezkazím? Jinak Shell V Power Diesel taky tankuju od jara a nemůžu si stěžovat. Když jsem byl okolnostma donucen natankovat někde jinde, bylo to znát na běhu motoru a výkonu. Jen příspěvky tady mně trochu zviklaly, když se tady říká, že na Shell V-P.D. nějaký motor doklapal......

Napsal: 20 lis 2007 23:20
od Hunter
Ja ten VIF pridavam taky, tim se urcite nic nezkazi, jenom tim zlepsis palivo

A s tim tankovanim jinde, vypada to, ze si nase auticka udelali zavislost na palivu Shell

Zpet k tematu.
Napsal: 05 pro 2007 12:30
od discover
OMV uz NE!
Tak bohuzel, ale musim s politovanim konstatovat, ze moje spokojenost s OMV skoncila. Do vcerejsiho dne jsem pres rok tankoval vyhradne u OMV. Pri spolecnem podzimnim vyletu, zrejme delsi cestou na Moravu, jsem u auta zaznamenal jakoby ztratu dechu a tahu, misty opozdenou reakci na plynovy pedal. Dilem jsem to pricital "nacate spojce" a snad i malinko palivu. Pravidelne davam aditiva a pridal jsem navic i pripravek proti "dusnosti motoru...". Beze zmen, snad nepatrne lepsi. Predevcirem syn, ktery rovnez tankoval poze OMV do Forda Focus, vyjimecne tankoval u Shellu a ejhle, motor lepe startuje, lepe akceleruje, spokojenost. Ja vcera zkusil arktik naftu u Agipu a rovnez zazrak, dusnost motoru pryc, jiny tah, neduh je pryc, rovnez spokojenost. Evidentne se u OMV neco s naftou stalo. Pisu to sem proto, aby i ostatni se zamerili na palivo a svym milackum nechtene neublizovali. Jestli nekdo udelate stejnou zkusenost, vyveste to treba sem, at ve vire ve znacku, nejakym chytrakum nenaleti dalsi.

Napsal: 05 pro 2007 14:59
od discover
Re: 2005 TD4
Napsal: 31 pro 2010 10:33
od jeanes
Cetl jsem si recenzi na ruzne benzinky. Mnou opevovana nafta od Shellky (at uz Diesel extra nebo V-Power Diesel) tam skoncili dost mizerne. Pry zkouseli testovat i Shell palivo z Nemecka a tam je to pry o necem jinem, takze Shell tankovat v Nemecku, jinak je to sracka. Od Benziny tam vyborne skoncila Verva a hned po ni Top-Q. Zacal jsem brat teda jen Top-Q a musim rict, ze zatim bez jedineho problemu. Zimni starty (kdyz stojim pres noc sem tam venku) tak chyta v podstate "na skrtnuti" a otacky na volnobeh pri studenym motoru drzi temer naprosto konstantne.
Jinak by me zajimalo, jestli nekdo mate zkusenost s DieselTECH od Agipu? Donedavna byla za super cenu (ostatni "srackovy" nafty byly od 30.60Kc/l a DieselTECH byl dobu za 29.70kc/l)...
Re: 2005 TD4
Napsal: 31 pro 2010 10:38
od matooo
agip a diesel tech v poho tankuju ho skoro stale bo kamoska dela na agipu a rikala ze ho berou taxikari a vsichni si ho chvali. u mne za 1
matoooo
Re: 2005 TD4
Napsal: 02 úno 2012 07:58
od pokemon
Bohuzel musim mit vytky proti nafte od OMV.Natankoval jsem za litr skoro do prazde nadrze a druhy den nemohu nastartovat.Musim pockat az vyleze teplota pres poledne na nejakych -5 a pak muj Free chyti.Zkousel jsem startovat v -15-ti s agipem a bez problemu.Omv -15 nenastaroval.Je to fakt shit.