Stránka 2 z 7
Napsal: 25 čer 2007 15:49
od 1960SeriesII
Rover píše:A ještě (nevím jestli si toho někdo taky všimnul u svého) oba moji staří LR jedou výrazně líp směrem na západ než na východ, na východ se jim ale vůbec nechce..., čím to asi bude, že by to bylo na západ víc z kopce? Myslel jsem ale, že z kopce to je na jih...

Aerodynamicke vlivy vylucuju, se sundanou strechou a sklopenym celnim sklem se Land Rover Series II dostal v testech casopisu Daily Sucker hned za Lamborghini Miura s aerodynamickym odporem vzduchu cW = 0,25 - ale bylo to patrne jen diky tomu, ze Land-Roveru odpor vzduchu pomahal pri jizde po vetru
Ja si myslim, ze pri odjezdu z CR spis vyjizdis moc brzo rano a z Anglie zase k veceru - slunce mas za sebou a gravitace Te brzdi

Napsal: 25 čer 2007 15:53
od Rover
Myslíš jako slapové síly Slunce a Měsíce na hliník působící?
Podobný test (jak píšeš) na Land Rover Series 2 jsem taky četl, ale bylo to lehce o něčem jiném, časopis se jmenoval Daily Fucker a šlo tam o to, jestli má délka (rozvoru samozřejmě) vliv na kvalitu zážitku (z jízdy)...

Napsal: 25 čer 2007 15:58
od 1960SeriesII
Tak to vypada, ze do programu srazu bude potreba zaradit i odborne seminare a cetbu z tematicke literatury
Prakticky workshop bych v tomto ohledu vynechal, kemp v Kutne Hore neni dostatecne izolovan od ostatni zastavby

Napsal: 25 čer 2007 16:04
od Martin T
to 1960 Series II: Já se určitě zúčastním, jen jsem to nestihl zatím sdělit, ten druhý víkend se mi taky zdá lepší.
to Rover: Všimni si, že jedna z pák mezi řidičem a spolujezdcem má červenou rukověť. Tu dej dozadu a půjde to i proti větru.
Napsal: 25 čer 2007 16:29
od Rover
Martin T: máš pravdu, koukal jsem jsem do manuálu (že já blbec si to tam nenašel dřív) a píšou tam:
"Driving instruction:
- red knob with yellow knob for driving against the wind
- red knob without yellow knob for driving against the strong wind.
Note 1: in cause of very strong wind, hurricane, etc. - recommendation 1 - turn the car, use only red knob with reverse gear. Watch mirrors very carefully!
Note 2: in cause of very strong wind, hurricane, etc. - recommendation 2 - stop the car and wait for better weather.
Note 3: for sailors - you can use cruising (crossing) against the strong wind too. Watch traffic carefully!
Land Rover L.t.d., Solihull, Warwickshire"
Tolik stručný výtah z The Driving Instruction for Series 2 Land Rovers, part "Extreme weather conditions".
Napsal: 25 čer 2007 18:54
od Martin T
Teď jsem se koukal do kalendáře a 8.9. se jede Zbraslav - Jíloviště, můj oblíbený veteránský podnik, takže bych se přimlouval za posunutí ještě o týden. Bude-li však většinový názor uspořádat Birmabright weekend 8.9. tak samozřejmě vím, kam patřím.
Připojuji fotku, jak starý LR jede na západ, neohroženě, z Anglie.
Napsal: 25 čer 2007 19:38
od Land Jirka
Jedu taky.
První víkend v září je pro mého Lightweighta ideální, ale nebráníme se ani jinému termínu.

Napsal: 25 čer 2007 20:17
od 1960SeriesII
Tak ted nevim

Radeji si to zrekapitulujme:
- ja, Land Jirka, eliott, OC = nevi, je to fuk,
- Rover, Martin T = radeji druhy zarijovy vikend.

Tak by to asi jeste chtelo nekoho, kdo se rezolutne postavi za kteroukoli z uz navrhnutych moznosti. Pak by se ti, kterym je to fuk, mohli postavit za vetsinu. Ja bych z dopravnich duvodu (take se v nedeli budu vracet smer Praha jako Rover) primlouval za ten druhy zarijovy vikend, ale Martin T musi slibit, ze prijede
Zbraslav - Jiloviste je krasny podnik, ale od te doby, co jsou tam ty zpomalovaci prahy, tak mi to pripada dost na palici, takze se musim nezistne primluvit za nasi akci

Napsal: 25 čer 2007 20:25
od Land Jirka
Starých LR jezdí v ČR daleko víc, než jich chodí sem na forum.
Můžeme rozhodit sítě i jinde na netu. Chce se to jen závazně dohodnout na termínu a místě.
Napsal: 25 čer 2007 20:37
od Potapěč
Rover píše:OC píše: Inu, pojedeš-li na západ dostatečně dlouho, také se dostaneš do Kutné Hory. Uznávám ovšem, že stihnout to do 7.-8. 9. by patrně bylo poněkud problematické, a též by se to lehce prodražilo na benzínu

A to máš teda pravdu..., ale je to divná představa jedu na západ, furt jedu na západ, ještě jedu na západ a najednou přijedu z východu... divnej příběh...

Tak jeť na sever.

Napsal: 25 čer 2007 21:10
od 1960SeriesII
Land Jirka píše:Starých LR jezdí v ČR daleko víc, než jich chodí sem na forum.
Můžeme rozhodit sítě i jinde na netu. Chce se to jen závazně dohodnout na termínu a místě.
Pokud mas nejaky napad, tak kazda propagace je vitana

Soucasne bych tedy rad stanovil druhy zarijovy vikend jako to spravne datum. Zkusim u nas v kempu domluvit nejakou drobnou skupinovou slevicku a hlavne zajistit dostatek prostoru
Program navrhuji nasledujici:
Patek, 7. 9. 2007:
> prijezd prvnich ucastniku,
> tvrzeni druzby primo na miste, popr. nekde ve meste v nektere z dobrych hospod,
Sobota, 8. 9. 2007:
> prijezd zbylych ucastniku,
> behem dopoledne, popr. po obede odjezd na vyjizdku po okoli, presnou trasu a jednotlive cile lze dohodnout operativne (nabidku cilu budu prubezne aktualizovat) podle zajmu, v ramci dokumentace akce by zrejme vyjizdka koncila na vrchu Vysoka, kde bychom rovnou splachli i skupinove foto,
> po navratu individualni program, mozna navsteva mesta (mohu nabidnout i vlastni vyklad, o Kutne Hore jsem psal praci pro svou pruvodcovskou zkousku

),
> tvrzeni druzby primo na miste, popr. nekde ve meste v nektere z dobrych hospod,
Nedele, 9. 9. 2007:
> program dle nalady a sil hostu, prubezne behem dne odjezd domu.
Pokud mate jeste nekdo nejaky napad, lze usporadat cokoli v mezich zakona a dobrych mravu

Napsal: 29 čer 2007 07:45
od 1960SeriesII
No ja nevim, jestli to pesky nemas moc daleko

Proc ne, aspon naberes inspiraci

Napsal: 29 čer 2007 15:12
od Land Jirka
Zkus sem hodit nějakej ofic plakát nebo pozvánku i s datumama, já si to vytisknu.

Pojedu teď na pár srazů vojenských vete aut, tak kdybych někoho potkal s LR, ať mu mám dát co do ruky.

Napsal: 29 čer 2007 16:21
od 1960SeriesII
Dobry napad, plakat/letak/reklamu (nebo jak to nazvat) najdes na
http://www.nasenoviny.com/landy/Birmabr ... nd2007.doc
Vzhledem k tomu, ze ten kemp v Kutne Hore neni bezedny, bude chtit se opravdu prihlasit minimalne mesic predem, aby pak opozdilci nemuseli taborit na chodnicich

Napsal: 02 črc 2007 10:07
od eliott
Taky bych si vzal pár letáků, je třeba pozvat i nemajitele starých LR, u kterých je šance na převýchovu, aby byli obrácení na pravou víru...
Napsal: 09 črc 2007 11:35
od 1960SeriesII
Letak (.doc) jsem dal na sve stranky ke stazeni, odkaz viz vyse - kdyby to nekomu nefungovalo, rad poslu mailem

Napsal: 22 črc 2007 20:22
od 1960SeriesII
A takhle bych si to nejak predstavoval - ten defik tam uplne nepatri, ale je to taky soucast historie

:
Napsal: 22 črc 2007 20:33
od 1960SeriesII
Asi bych mel pozvat i dalsi stroje, prece jen Birmabright neni voda
Bluebird K7
We now arrive at Bluebird K7, possibly the greatest jet powered boat and driver combination of all time, which, with Donald Campbell at the wheel, achieved no less than seven World Water Speed Records between 1955 to 1964. With this new boat, Donald also altered the name slightly from Sir Malcolm's original 'Blue Bird' to 'Bluebird'.
Designed by the Ken and Lew Norris, she was powered by a Metropolitan Vickers 'Beryl' Turbo-Jet engine developing over 4,000-lb of thrust. She was a three pointer with an offset rudder and assembled on aircraft principles, with a light frame and a stressed skin made of Birmabright, produced by Birmetals Ltd., Birmabright Works, Clapgate Lane, Quinton, Birmingham. The main frame was constructed by Accles and Pollock, then transported to Samlesbury Engineering Ltd, near Preston where the hull was assembled. Samlesbury's main work was the construction of buses, a high speed jet powered craft presented challenges but quality in construction and workmanship was what Samlesbury excelled at. This type of construction was designed to counter the high-speed vibrations and loads which could ultimately disintegrate a timber hull at speeds in excess of 200mph.
Mam takovy pocit, ze na tohle neni pobliz Kutne Hory dost velky rybnik

Koneckoncu i Triumph Roadster nebo Rover P4 z druhe poloviny ctyricatych let mely karoserii z vetsi casti z Birmabrightu... Mozna jsem ten nazev nezvolil uplne stastne

Napsal: 22 črc 2007 20:38
od eliott
To je zajímavý plavátko

Napsal: 22 črc 2007 20:42
od 1960SeriesII
Mozna, ze Rover zmeni nazor a prestane chtit ponorku - nebo co vlastne ma ted v poradniku
