Stránka 2 z 2
Re: TD4 kouř při sešlápnutí plynu
Napsal: 28 pro 2014 12:45
od juraj maco
na taký motor 215 tis-km nie je vela..dost zaleži aku naftu tankuješ tento motor je dosť háklivy na kvalitu nafty takže tankovanie na pumpách typu "Jurky,Oktan a podobne.to je zabijak pre trysky na tomto motore neviem ake sú u vas vČechach .ale zaručene tankuj len kvalitnu naftu.
Re: TD4 kouř při sešlápnutí plynu
Napsal: 31 pro 2014 03:48
od Hunter
A řekni mi co je dnes kvalitní nafta... OMV SHELL? Bohužel mám zkušenosti že na té značce tolik nezáleží jako na nájemci a dopravci. Znám kluka co má nový Mondeo bral jen V-power a špatný. Pak začal brát u nějakého zemědělce zjistil že je to čistá nafta bez řepky a jezdí na to již dost dlouho a dobrý a dokonce i spotřeba lepší. Jasně snažím se brát kvalitní naftu ale hlavní je dnes výtoč a zkušenosti s danou pumpou. Uvidíme co to bude...
Sent from my iPad using Tapatalk
Re: TD4 kouř při sešlápnutí plynu
Napsal: 31 pro 2014 09:33
od dava
Ahoj, kvalitní je dnes jen Eurooil, protože je bez biosložky, případně někdo jiný kdo to taky takhle má, ale nevím o něm.
Jinak v mrazech kolem-5 se tím bílým pokuřováním nemá cenu zaobírat, bývá to pára po kondenzu z cooleru a podobně.
Re: TD4 kouř při sešlápnutí plynu
Napsal: 02 led 2015 20:59
od Hunter
Máš recht taky si myslím že jediná dobrá je dneska Eurooil. Jinak to nebylo jen v mrazech to pokuřování je mi jasné ale toto byla určitě nespálená nafta. No čas ukáže.
Odesláno z mé Xperie Z1 pomocí Tapatalk