dekuji za rychlou odpoved:-) ja jakozto elektrikar sem si nebyl jisty bo v zasuvkach byva modry zemeliott píše:Černý drát je kostra (-).
Klíč je třeba opravdu zbrousit.
Elektrické ventilátory
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Elektrické ventilátory
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- eliott
- Příspěvky: 11536
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrické ventilátory
No naštěstí v autě není 220VMiky_CZ píše:dekuji za rychlou odpoved:-) ja jakozto elektrikar sem si nebyl jisty bo v zasuvkach byva modry zemeliott píše:Černý drát je kostra (-).
Klíč je třeba opravdu zbrousit.

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Elektrické ventilátory
... nemusi. Kto ma sikovne ruky vysrubuje 2 z troch M8 srub s hlavickoy na 10tku klucik a potom mu tam vlezie normalny kluc. ( aspon ja u TD5ky to tak robim, samozrejme nie kazdy den )eliott píše: Klíč je třeba opravdu zbrousit.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- eliott
- Příspěvky: 11536
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrické ventilátory
No v servisu by to asi nebyl efektivní postupDanoDEF píše:... nemusi. Kto ma sikovne ruky vysrubuje 2 z troch M8 srub s hlavickoy na 10tku klucik a potom mu tam vlezie normalny kluc. ( aspon ja u TD5ky to tak robim, samozrejme nie kazdy den )eliott píše: Klíč je třeba opravdu zbrousit.


Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Elektrické ventilátory
to sem zkousel ale nejdou mi povolit:-(DanoDEF píše:... nemusi. Kto ma sikovne ruky vysrubuje 2 z troch M8 srub s hlavickoy na 10tku klucik a potom mu tam vlezie normalny kluc. ( aspon ja u TD5ky to tak robim, samozrejme nie kazdy den )eliott píše: Klíč je třeba opravdu zbrousit.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Elektrické ventilátory
jeste jeden dotaz, uz jsem zbrousil klic ale nejde to povolit mam nejak sprajcnout tu remenici a normalne to povolit proti smeru hodinovych rucicek nebo je to jinak?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 107
- Registrován: 24 bře 2010 12:11
- tel.: 723448406
Re: Elektrické ventilátory
Stačí poťukat, někdy i více na klíč kladivkem (bacha na okolí, aby sis něco nepotento...). Mě to jde takto vždycky, pak to i tak utáhnu. S tím směrem povolení takhle od boku nestřelím, je to vidět u auta podle stočení- směru lopatek vrtule. M. 

Naposledy upravil(a) Milan Disco Rover dne 02 čer 2011 13:27, celkem upraveno 1 x.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Elektrické ventilátory
no povoluju to tak jak normalni sroubek doleva a jlopatky se toci doprava je to spravne nebo je tam opacny zavit?Milan Disco Rover píše:Stačí poťukat, někdy i více na klíč kladivkem (bacha na okolí, aby sis něco nepotento...). Mě to jde takto vždycky, pak to i tak utáhnu. S tím směrem povolení takhle od boku nestřelím, je to vidět u auta podle stočení- směru lopatek vrtule. M.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Elektrické ventilátory
tak to zkousim kladivem na obe strany a nechce se to povolit nevim jak to sprajcnout abych neprerval remen
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 107
- Registrován: 24 bře 2010 12:11
- tel.: 723448406
Re: Elektrické ventilátory
Miky_CZ píše:no povoluju to tak jak normalni sroubek doleva a jlopatky se toci doprava je to spravne nebo je tam opacny zavit?Milan Disco Rover píše:Stačí poťukat, někdy i více na klíč kladivkem (bacha na okolí, aby sis něco nepotento...). Mě to jde takto vždycky, pak to i tak utáhnu. S tím směrem povolení takhle od boku nestřelím, je to vidět u auta podle stočení- směru lopatek vrtule. M.
No já myslím tedy: viz. příloha. No a musíš tomu dát správnou kinetickou energii čéče, aby se to povolilo


Úprava: viz. dole Eliot má pravdu

Naposledy upravil(a) Milan Disco Rover dne 22 dub 2010 09:29, celkem upraveno 1 x.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Elektrické ventilátory
nejde to povolit ani za nic zkouseli sme pakou, klepat sprajcnout tu remenici a zveda to cely motor ze silentbloku ale ani se to nehne:-(
a ty dva ventilatory klimy nefungujou, normalne sem na ne privet 12V a nejdou a nejde s nima ani pootocit tak sem zvedavy jak dojedu na a z jihlavy bez vetraku
a ty dva ventilatory klimy nefungujou, normalne sem na ne privet 12V a nejdou a nejde s nima ani pootocit tak sem zvedavy jak dojedu na a z jihlavy bez vetraku
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Elektrické ventilátory
Miky_CZ píše:nejde to povolit ani za nic zkouseli sme pakou, klepat sprajcnout tu remenici a zveda to cely motor ze silentbloku ale ani se to nehne:-(
a ty dva ventilatory klimy nefungujou, normalne sem na ne privet 12V a nejdou a nejde s nima ani pootocit tak sem zvedavy jak dojedu na a z jihlavy bez vetraku
Co o to,pokud pojedeš ,tak se to uchladí,ale horší,když bys chtěl kravit na tankáči .....


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Elektrické ventilátory
no to kravit chci:-( sakra musim to nak povolitRudaK píše:Miky_CZ píše:nejde to povolit ani za nic zkouseli sme pakou, klepat sprajcnout tu remenici a zveda to cely motor ze silentbloku ale ani se to nehne:-(
a ty dva ventilatory klimy nefungujou, normalne sem na ne privet 12V a nejdou a nejde s nima ani pootocit tak sem zvedavy jak dojedu na a z jihlavy bez vetraku
Co o to,pokud pojedeš ,tak se to uchladí,ale horší,když bys chtěl kravit na tankáči .....( toto platí,když máš dobrý těsnění pod hlavou - jina to je v pytli jak u mě
)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 15266
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Elektrické ventilátory
Jestli ti těma elektrickýma ventilátorama nejde otočit ani rukou, tak jsou nejspíše zarezlé. Doporučuji vyndat ven, rozebrat a uvidíš. Ono pokud se netočí, tak jsou tam stejně nahouby.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Elektrické ventilátory
tak ty elektricke sem snad rozchodil zitra se uvidi, ale tu viskospojku nemuzu oddelat ani za nic mlatil sem do toho velkym kladivem pul dne a proste nic:-(
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- eliott
- Příspěvky: 11536
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrické ventilátory
Pozor, ten návod, co tu je, je podle mne na D2, protože tam zmiňují motor 4.0, u D1 byl V8 označovaný jako 3.9. Ten přeložený popis musí být pro V8, protože ani 300tdi ani TD5 nemají viskospojku s vrtulí na vodní pumpě, ale na samostatném ložisku. Vrtule se vždy povoluje tím směrem, co se točí, u 300tdi má levotočivý závit
Snad to povolíš, když jsi to teď tak pořádně utáhl

Snad to povolíš, když jsi to teď tak pořádně utáhl

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Elektrické ventilátory









sakra me z toho trefi, eliotte dik moc tak to zitra zkusim na druhou stranu:-(
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- eliott
- Příspěvky: 11536
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrické ventilátory
Příště raději zavolejMiky_CZ píše:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sakra me z toho trefi, eliotte dik moc tak to zitra zkusim na druhou stranu:-(

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Elektrické ventilátory
priste radsi zavolam abych si byl jisty nez se do neceho zas pustim, no jo chybama se clovek uci ted si to uz urcite budu pamatovat pro priste:-Deliott píše:Příště raději zavolejMiky_CZ píše:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sakra me z toho trefi, eliotte dik moc tak to zitra zkusim na druhou stranu:-(
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Elektrické ventilátory
Aspoň ti ta vrtule neupadne .....
Já než jsem ji stačil oddělat,tak mi fouklo těsnění pod hlavou a mám po starostech
a je to v
na chvíli .



D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "