Elektrické ventilátory

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Elektrické ventilátory

#21 Příspěvek od Miky_CZ » 18 dub 2010 15:45

eliott píše:Černý drát je kostra (-).

Klíč je třeba opravdu zbrousit.
dekuji za rychlou odpoved:-) ja jakozto elektrikar sem si nebyl jisty bo v zasuvkach byva modry zem
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11536
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektrické ventilátory

#22 Příspěvek od eliott » 18 dub 2010 20:02

Miky_CZ píše:
eliott píše:Černý drát je kostra (-).

Klíč je třeba opravdu zbrousit.
dekuji za rychlou odpoved:-) ja jakozto elektrikar sem si nebyl jisty bo v zasuvkach byva modry zem
No naštěstí v autě není 220V :lol:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Elektrické ventilátory

#23 Příspěvek od DanoDEF » 18 dub 2010 21:10

eliott píše: Klíč je třeba opravdu zbrousit.
... nemusi. Kto ma sikovne ruky vysrubuje 2 z troch M8 srub s hlavickoy na 10tku klucik a potom mu tam vlezie normalny kluc. ( aspon ja u TD5ky to tak robim, samozrejme nie kazdy den )
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11536
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektrické ventilátory

#24 Příspěvek od eliott » 18 dub 2010 21:28

DanoDEF píše:
eliott píše: Klíč je třeba opravdu zbrousit.
... nemusi. Kto ma sikovne ruky vysrubuje 2 z troch M8 srub s hlavickoy na 10tku klucik a potom mu tam vlezie normalny kluc. ( aspon ja u TD5ky to tak robim, samozrejme nie kazdy den )
No v servisu by to asi nebyl efektivní postup :mrgreen: , ale maj pravdu, předsedo :wink:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Elektrické ventilátory

#25 Příspěvek od Miky_CZ » 18 dub 2010 21:35

DanoDEF píše:
eliott píše: Klíč je třeba opravdu zbrousit.
... nemusi. Kto ma sikovne ruky vysrubuje 2 z troch M8 srub s hlavickoy na 10tku klucik a potom mu tam vlezie normalny kluc. ( aspon ja u TD5ky to tak robim, samozrejme nie kazdy den )
to sem zkousel ale nejdou mi povolit:-(
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Elektrické ventilátory

#26 Příspěvek od Miky_CZ » 21 dub 2010 12:21

jeste jeden dotaz, uz jsem zbrousil klic ale nejde to povolit mam nejak sprajcnout tu remenici a normalne to povolit proti smeru hodinovych rucicek nebo je to jinak?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Milan Disco Rover
Příspěvky: 107
Registrován: 24 bře 2010 12:11
tel.: 723448406

Re: Elektrické ventilátory

#27 Příspěvek od Milan Disco Rover » 21 dub 2010 12:30

Stačí poťukat, někdy i více na klíč kladivkem (bacha na okolí, aby sis něco nepotento...). Mě to jde takto vždycky, pak to i tak utáhnu. S tím směrem povolení takhle od boku nestřelím, je to vidět u auta podle stočení- směru lopatek vrtule. M. :Pohoda:
Naposledy upravil(a) Milan Disco Rover dne 02 čer 2011 13:27, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Elektrické ventilátory

#28 Příspěvek od Miky_CZ » 21 dub 2010 12:32

Milan Disco Rover píše:Stačí poťukat, někdy i více na klíč kladivkem (bacha na okolí, aby sis něco nepotento...). Mě to jde takto vždycky, pak to i tak utáhnu. S tím směrem povolení takhle od boku nestřelím, je to vidět u auta podle stočení- směru lopatek vrtule. M. :Pohoda:
no povoluju to tak jak normalni sroubek doleva a jlopatky se toci doprava je to spravne nebo je tam opacny zavit?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Elektrické ventilátory

#29 Příspěvek od Miky_CZ » 21 dub 2010 13:47

tak to zkousim kladivem na obe strany a nechce se to povolit nevim jak to sprajcnout abych neprerval remen
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Milan Disco Rover
Příspěvky: 107
Registrován: 24 bře 2010 12:11
tel.: 723448406

Re: Elektrické ventilátory

#30 Příspěvek od Milan Disco Rover » 21 dub 2010 14:25

Miky_CZ píše:
Milan Disco Rover píše:Stačí poťukat, někdy i více na klíč kladivkem (bacha na okolí, aby sis něco nepotento...). Mě to jde takto vždycky, pak to i tak utáhnu. S tím směrem povolení takhle od boku nestřelím, je to vidět u auta podle stočení- směru lopatek vrtule. M. :Pohoda:
no povoluju to tak jak normalni sroubek doleva a jlopatky se toci doprava je to spravne nebo je tam opacny zavit?

No já myslím tedy: viz. příloha. No a musíš tomu dát správnou kinetickou energii čéče, aby se to povolilo :muscle Když jsem to zkoušel zašprajcovat, tak to taky moc nepomohlo. Zkus tam dát vodu- na to šroubení a poťukávat. Ona voda povoluje leckdy líp jak WD 40 apod. superoleje. Tak hodně zdaru. M. :Pohoda:


Úprava: viz. dole Eliot má pravdu :Sorry:
Naposledy upravil(a) Milan Disco Rover dne 22 dub 2010 09:29, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Elektrické ventilátory

#31 Příspěvek od Miky_CZ » 21 dub 2010 16:42

nejde to povolit ani za nic zkouseli sme pakou, klepat sprajcnout tu remenici a zveda to cely motor ze silentbloku ale ani se to nehne:-(
a ty dva ventilatory klimy nefungujou, normalne sem na ne privet 12V a nejdou a nejde s nima ani pootocit tak sem zvedavy jak dojedu na a z jihlavy bez vetraku
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Elektrické ventilátory

#32 Příspěvek od RudaK » 21 dub 2010 17:56

Miky_CZ píše:nejde to povolit ani za nic zkouseli sme pakou, klepat sprajcnout tu remenici a zveda to cely motor ze silentbloku ale ani se to nehne:-(
a ty dva ventilatory klimy nefungujou, normalne sem na ne privet 12V a nejdou a nejde s nima ani pootocit tak sem zvedavy jak dojedu na a z jihlavy bez vetraku

Co o to,pokud pojedeš ,tak se to uchladí,ale horší,když bys chtěl kravit na tankáči ..... :Sorry: ( toto platí,když máš dobrý těsnění pod hlavou - jina to je v pytli jak u mě :Ja blb: )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Elektrické ventilátory

#33 Příspěvek od Miky_CZ » 21 dub 2010 18:01

RudaK píše:
Miky_CZ píše:nejde to povolit ani za nic zkouseli sme pakou, klepat sprajcnout tu remenici a zveda to cely motor ze silentbloku ale ani se to nehne:-(
a ty dva ventilatory klimy nefungujou, normalne sem na ne privet 12V a nejdou a nejde s nima ani pootocit tak sem zvedavy jak dojedu na a z jihlavy bez vetraku

Co o to,pokud pojedeš ,tak se to uchladí,ale horší,když bys chtěl kravit na tankáči ..... :Sorry: ( toto platí,když máš dobrý těsnění pod hlavou - jina to je v pytli jak u mě :Ja blb: )
no to kravit chci:-( sakra musim to nak povolit
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

MadTom
Příspěvky: 15266
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Elektrické ventilátory

#34 Příspěvek od MadTom » 21 dub 2010 18:44

Jestli ti těma elektrickýma ventilátorama nejde otočit ani rukou, tak jsou nejspíše zarezlé. Doporučuji vyndat ven, rozebrat a uvidíš. Ono pokud se netočí, tak jsou tam stejně nahouby.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Elektrické ventilátory

#35 Příspěvek od Miky_CZ » 21 dub 2010 21:53

tak ty elektricke sem snad rozchodil zitra se uvidi, ale tu viskospojku nemuzu oddelat ani za nic mlatil sem do toho velkym kladivem pul dne a proste nic:-(
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11536
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektrické ventilátory

#36 Příspěvek od eliott » 21 dub 2010 22:25

Pozor, ten návod, co tu je, je podle mne na D2, protože tam zmiňují motor 4.0, u D1 byl V8 označovaný jako 3.9. Ten přeložený popis musí být pro V8, protože ani 300tdi ani TD5 nemají viskospojku s vrtulí na vodní pumpě, ale na samostatném ložisku. Vrtule se vždy povoluje tím směrem, co se točí, u 300tdi má levotočivý závit :!:

Snad to povolíš, když jsi to teď tak pořádně utáhl :lol:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Elektrické ventilátory

#37 Příspěvek od Miky_CZ » 21 dub 2010 22:29

:Ja blb: :head :Ja blb: :head :Ja blb: :head
:twisted: :evil: :twisted:

sakra me z toho trefi, eliotte dik moc tak to zitra zkusim na druhou stranu:-(
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11536
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektrické ventilátory

#38 Příspěvek od eliott » 21 dub 2010 22:36

Miky_CZ píše::Ja blb: :head :Ja blb: :head :Ja blb: :head
:twisted: :evil: :twisted:

sakra me z toho trefi, eliotte dik moc tak to zitra zkusim na druhou stranu:-(
Příště raději zavolej :mt
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Elektrické ventilátory

#39 Příspěvek od Miky_CZ » 21 dub 2010 22:42

eliott píše:
Miky_CZ píše::Ja blb: :head :Ja blb: :head :Ja blb: :head
:twisted: :evil: :twisted:

sakra me z toho trefi, eliotte dik moc tak to zitra zkusim na druhou stranu:-(
Příště raději zavolej :mt
priste radsi zavolam abych si byl jisty nez se do neceho zas pustim, no jo chybama se clovek uci ted si to uz urcite budu pamatovat pro priste:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Elektrické ventilátory

#40 Příspěvek od RudaK » 21 dub 2010 23:21

Aspoň ti ta vrtule neupadne ..... :dance Já než jsem ji stačil oddělat,tak mi fouklo těsnění pod hlavou a mám po starostech :envy a je to v :moon na chvíli .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Odpovědět