Stránka 2 z 7
Re: Problém automat DII
Napsal: 04 čer 2011 20:21
od Acon
Ak je to tak a ja mám oleja dosť, potom tu stále zostáva otázka, čo s tým je. Po zohriati radia všetky rýchlosti s buchnutím. Olejová náplne bola menená celá pri repase AP a má cca 20 - 25 000km. Radí načas, zamyká ako obyčajne, skrátka všetko funguje ako má, len pri preradení tak ostro zaberie až to buchne a pri rozjazde do kopca, kedy viac šliapnem na plyn, medzi zaradením vyskočia otáčky ako keď je rozopnutá spojka. Ale len na zlomok sekundy.
Re: Problém automat DII
Napsal: 04 čer 2011 23:11
od libovka
To muže bejt cokoli.Třeba nízký tlak oleje.Holt to budeš muset reklamovat.A co diagnostika.Takhle se chová převodovka pokud je v nouzovém režimu.
Re: Problém automat DII
Napsal: 06 čer 2011 13:57
od raven.99
ja by som to asi nehadzal na olej...
nebude to nieco mechanicke? menic?
neskusil by si na prevodovke stall test?
Re: Problém automat DII
Napsal: 06 čer 2011 14:05
od Acon
raven.99 píše:...
nebude to nieco mechanicke? menic?
neskusil by si na prevodovke stall test?
To je čo?
menič je nový a zaberá normálne. Problém je len v ostrom radení.
Re: Problém automat DII
Napsal: 06 čer 2011 16:07
od raven.99
Acon píše:raven.99 píše:...
nebude to nieco mechanicke? menic?
neskusil by si na prevodovke stall test?
To je čo?
menič je nový a zaberá normálne. Problém je len v ostrom radení.
stall test (rave):
Testing
1. Chock the wheels and fully apply the
handbrake.
2. Start the engine and run it until it reaches
normal operating temperature.
3. Apply the footbrake and select 'D'.
4. Fully depress the accelerator pedal and note
the tachometer reading. The figures should be
as given below. Do not carry out stall test for
longer than 10 seconds, and DO NOT repeat
until 30 minutes have elapsed.
l V8: 2200 to 2400 rev/min
l Diesel: 2600 to 2800 rev/min
5. A reading below 1300 rev/min indicates a
torque converter fault, ie stator free-wheel.
6. A reading between 1300 and 2200 rev/min (V8)
or between 1300 and 2600 rev/min (Diesel)
indicates reduced engine power.
7. A reading above 2400 rev/min (V8) or above
2800 rev/min (Diesel) indicates clutch slip.
NOTE: The figures quoted above were
measured at sea level with an ambient
temperature of 20 C (68 F). At higher altitudes
or higher ambient temperatures, these figures
will be reduced.
Re: Problém automat DII
Napsal: 06 čer 2011 19:08
od Acon
Aha, tak ja mám medium menič a otáčky mám nejakých 2210-2230 čo presne zodpovedá tabulkám.
Re: Problém automat DII
Napsal: 07 čer 2011 21:12
od libovka
Ta už mám taky problém.Při zařazení z P na D nebo na R to kopne.Vždycky se to jen tak nahrbilo jak se to dostalo do zátahu a ted to dělá tohle.Mám trochu podezření na vytahanej mezinápravák jelikož když přidávám a ubírám plyn tak to bouchá.A při dojíždění až skoro zastavení třeba na křižovatku to jakoby kopne.

Re: Problém automat DII
Napsal: 07 čer 2011 21:52
od Acon
vyťahaný medzinápravák spoznáš aj podľa toho ako ti reaguje na ostrejšie pridávanie a uberanie plynu pri zamknutom meniči na 3. U mňa to diferák určite nie je.
Re: Problém automat DII
Napsal: 07 čer 2011 22:03
od libovka
Právě že to bouchá při ubírání a přidávání.Když vlezu pod auto tak s předním kardanem tak 3cm pootočím.
Re: Problém automat DII
Napsal: 09 čer 2011 11:02
od raven.99
libovka píše: Když vlezu pod auto tak s předním kardanem tak 3cm pootočím.
to je snad normalne alebo nie?
Re: Problém automat DII
Napsal: 09 čer 2011 15:03
od maryan
Acon, pri vypustani oleja normalnym sposobom (cez vypustaciu skrutku) ti vytecie viac oleja ako je len v tej vani. Vo vani pod urovnou napustacej skrutky su totiz vyvedene obe olejove trubky (In, Out), takze ked su ich otvory ponorene v oleji, olej z nich nevytecie. A to je ta cast oleja co ti akoze nechcela vytiect...
Skus vymenit olejovy filter. Tipol by som si ze je upchaty nejakym sajrajtom z lamiel, kedze pises ze olej je jemne zakaleny...
Maryan
Re: Problém automat DII
Napsal: 09 čer 2011 20:13
od Acon
Re: Problém automat DII
Napsal: 18 čer 2011 20:21
od Acon
tak posledné nádeje zomreli. Dnes som sa dal na výmenu oleja. Už pri vypúšťaní bolo jasné, že olej je v úplne inej kondícii ako keď som sa ho snažil len doplniť. Vtedy bol pekný červený, zľahka zakalený. Dnes už keď tiekol bolo jasné že je v prdeli. Hnedá, kalná brečka. Po demontáži vane nádeje definitívne zhasli. Sivý kal + piliny na magnete a keď som do toho vošiel šrobovákom, objavili sa ocelové drôtiky, niečo na spôsob spiniek v kancelárskej zošívačke. Vidieť to na foto. Prevodovka samozrejme radí na spôsob Karosy MHD z 80" rokov. Keď už je zaradené, nič nepreklzuje, ťahá to OK. Problém je len v samotnom preraďovaní. Otázka ani neznie tak, že čo tomu je, lebo to je v tomto štádiu jedno, ale kto to opraví? Máte typ na koho sa obrátiť? Ja viem, dá sa to poslať do GB ale to je na dlho, sám si to nevybavím, lebo moja angličtina je napriek mnohým pokusom študovať, na úrovni začiatočníka. A hlavne na auto je denne odkázaná manželka takže čakať mesiac a viac na prevodovku je vylúčené. Potrebujem niekam pristaviť auto na dohodnutý termín s tým, že sa na ňom začne pracovať a nie, že bude X týždňov stáť kým sa dostane na rad a ešte ho každú chvílu niekto odsunie kvôli známemu a pod. Skrátka seriózny servis na SK prípadne Morava...
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
Napsal: 18 čer 2011 20:47
od Benjamin
Ahoj Acon,
já vím, že to nechceš slyšet, ale já bych to dal k Ashcroftům. Dělají to výměnným způsobem, takže ti pošlou převodovku už repasovanou a ty jim mezitím pošleš tu svojí, tudíž to netrvá dlouho. Teoreticky by mohla být za týden doma. Jsou tu výdaje na dopravu a demontáž, ale pořád je to myslím lepší, než to nechat někde u nás.
Já když sem se orientačně ptal na ceny u nás, tak jsem se orosil

Materiál už je sám o sobě drahý a v kombinaci s hodinovou sazbou v těhle servisech to byla vražedná kombinace.
Rozhodně mě to mrzí a držím pěsti - sám se bojím podívat do té své skříně co tam najdu

Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
Napsal: 18 čer 2011 20:50
od EMANEK
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
Napsal: 18 čer 2011 21:02
od Benjamin
Tohle je pěkný popis, v tomhle stadiu je bohužel už výměna oleje zbytečná..

Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
Napsal: 18 čer 2011 21:16
od Acon
Dík za návod, no ako z môjho príspevku vyplýva, ja som olej už vymenil. Samozrejme som postupoval rovnako ako v Tvojom odkaze. No ja potrebujem niečo iné ako návod na výmenu oleja.
Benjamin píše:Ahoj Acon,
já vím, že to nechceš slyšet, ale já bych to dal k Ashcroftům. Dělají to výměnným způsobem, takže ti pošlou převodovku už repasovanou a ty jim mezitím pošleš tu svojí, tudíž to netrvá dlouho. Teoreticky by mohla být za týden doma. Jsou tu výdaje na dopravu a demontáž, ale pořád je to myslím lepší, než to nechat někde u nás.
lenže tá moje bola repasovaná pred cca 15-20 000km, pretože pôvodnému majiteľovi sa rozsypala. Ja nepotrebujem znova platiť za čerpadlo, menič.... Teda aspoň predpokladám, že tie veci budú OK aj keď...
Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
Napsal: 18 čer 2011 21:22
od Benjamin
Acon píše:
lenže tá moje bola repasovaná pred cca 15-20 000km, pretože pôvodnému majiteľovi sa rozsypala. Ja nepotrebujem znova platiť za čerpadlo, menič.... Teda aspoň predpokladám, že tie veci budú OK aj keď...
Rozumím, jen pozor, aby oprava u nás nevyšla nakonec více než celá repase u Ascrofta, což je pravděpodobné

Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
Napsal: 18 čer 2011 21:55
od patrik
Acon píše:
Dík za návod, no ako z môjho príspevku vyplýva, ja som olej už vymenil. Samozrejme som postupoval rovnako ako v Tvojom odkaze. No ja potrebujem niečo iné ako návod na výmenu oleja.
Benjamin píše:Ahoj Acon,
já vím, že to nechceš slyšet, ale já bych to dal k Ashcroftům. Dělají to výměnným způsobem, takže ti pošlou převodovku už repasovanou a ty jim mezitím pošleš tu svojí, tudíž to netrvá dlouho. Teoreticky by mohla být za týden doma. Jsou tu výdaje na dopravu a demontáž, ale pořád je to myslím lepší, než to nechat někde u nás.
lenže tá moje bola repasovaná pred cca 15-20 000km, pretože pôvodnému majiteľovi sa rozsypala. Ja nepotrebujem znova platiť za čerpadlo, menič.... Teda aspoň predpokladám, že tie veci budú OK aj keď...
A kde robily repas ? pokus sa o reklamaciu alebo aspon o kompenzaciu pri oprave

Re: Problém automat DII + foto, kam do servisu?
Napsal: 18 čer 2011 22:29
od Acon
To skúsim. Robil to niekto okolo PavlaU. Spojím sa s predchádzajúcim majiteľom...
A pozrel som na tacho, po repase to má necelých 15 000km