Stránka 2 z 2
Re: RR p 38 Eas
Napsal: 15 čer 2011 22:37
od eliott
Já bych to tipoval na čidlo výšky
Re: RR p 38 Eas
Napsal: 18 čer 2011 20:08
od Kokesek
pokud se auto zvedne pres noc samo a je aktivovane tlacitko zamknuti. Pak na 100% unika jeden nebo vice ventilu v selenoidech. Tlak co je v nadobe se pomalu pres noc pres ten unik dostane do mechu. tzn. cca 10bar ti skoci do mechu kde ma byt max 4-4,5bar. Max vyska EASU, vice se to nezvedne protoze uz nestaci zasoba vzduchu ve vzduchojemu. Pokud po nastartovani auto hned spadne dolu je to jenom unik. Pokud zustane nejakou dobu nahore je to jeste jedno z cidel vysky.
Eas umi pracovat v nouzovem rezimu a jestli zanamena podezrele udaje z jednoho z cidel na naprave pak bere udaje pouze z jednoho toho prumernejsiho k realnym hodnotam.
Re: RR p 38 Eas
Napsal: 03 led 2014 22:44
od Macej
Nechcel som zakladať novú tému, ak som náhodou slabo hladal.
Jedná sa totiž o problém, ktorý som tu nikde nenašiel. Auto nereaguje na tlačítko výšky a po naštartovaní sa samo zdvihne na max pričom svietia všetky kontrolky výšky. Pri odpájaní jednotlivých čidiel vždy zareaguje tým, že si lahne na zem.
Dá sa ešte niečo mechanicky skontrolovať alebo jednoznačne treba kábel?
Jedná sa o P38 Gems.
Ďakujem
Re: RR p 38 Eas
Napsal: 04 led 2014 09:24
od Kokesek
zrovna v tomhle pripade kabel nic nerekne, bude to bez zavad...umime to opravit...
Re: RR p 38 Eas
Napsal: 04 led 2014 10:37
od Macej
Plne rozumiem tomu, že potrebuješ z niečoho žiť a že ak si ludia budú vedieť opraviť svoje autá sami tak to bude prúser ale tých cca 300kilákov vzdialenosti je pre mňa a aj pre otca velký časový škrt cez rozpočet.
Re: RR p 38 Eas
Napsal: 04 led 2014 11:48
od Kokesek
nektere veci musi zustat v utajeni. muj cas ztraveny na tomto problemu nemuze byt pouze darovan....
Na druhou stranu te motivuju pro tvurci cinost.
300kilaku neni tolik v porovnani s rychlosti a efektivitou.
Pokud si neporadite. Neni problem to opravit na Slovensku v Breznu tam je sprateleny servis, ktery ma velmi vysoke znalosti a moji podporu.
Re: RR p 38 Eas
Napsal: 16 zář 2015 09:33
od cyril1967
Pokud si neporadite. Neni problem to opravit na Slovensku v Breznu tam je sprateleny servis, ktery ma velmi vysoke znalosti a moji podporu.[/quote]
Ahoj.Môžeš prosím,nám Slovákom dať kontakt na ten servis v Brezne?Podľa tvojich odpovedí mi je jasné,že ovládaš svoju prácu.Sú aj oni tak dobrí,alebo budem zasa znechutený z kúpy RR?Pôvodný majiteľ auta sa rozhodol,že sa bude podvozok namiesto opravy dvíhať manuálne zapnutím kompresoru.No to umožňuje iba dve polohy.Buď dorazy,alebo maximálna výška.Celý systém som dal na svoje miesto,no iba tlačí kým sa neprehreje kompresor.Takže mi je jasné,že na toto nemám a budem musieť do servisu.
Re: RR p 38 Eas
Napsal: 16 zář 2015 21:01
od Kokesek
cyril1967 píše:Pokud si neporadite. Neni problem to opravit na Slovensku v Breznu tam je sprateleny servis, ktery ma velmi vysoke znalosti a moji podporu.
Ahoj.Môžeš prosím,nám Slovákom dať kontakt na ten servis v Brezne?Podľa tvojich odpovedí mi je jasné,že ovládaš svoju prácu.Sú aj oni tak dobrí,alebo budem zasa znechutený z kúpy RR?Pôvodný majiteľ auta sa rozhodol,že sa bude podvozok namiesto opravy dvíhať manuálne zapnutím kompresoru.No to umožňuje iba dve polohy.Buď dorazy,alebo maximálna výška.Celý systém som dal na svoje miesto,no iba tlačí kým sa neprehreje kompresor.Takže mi je jasné,že na toto nemám a budem musieť do servisu.[/quote]
Servis v Breznu: Juraj Bartos 00421915837075, vyresi standartni problemy na RR. Pokud bude treba resit trable budou me kontaktovat. Jinak velmi sikovni kluci co se tyce navijaku, zeleza, motoru, prevodovek...
Re: RR p 38 Eas
Napsal: 16 zář 2015 22:04
od cyril1967
Ďakujem za kontakt.Budem mu volať.Dúfam,že bude OK.Chválu,či prípadnú kritiku napíšem,snáď to pomôže aj iným s hlavou v smútku.
Re: RR p 38 Eas
Napsal: 17 zář 2015 20:02
od Kokesek
cyril1967 píše:Ďakujem za kontakt.Budem mu volať.Dúfam,že bude OK.Chválu,či prípadnú kritiku napíšem,snáď to pomôže aj iným s hlavou v smútku.

Re: RR p 38 Eas
Napsal: 24 zář 2015 23:55
od OC
Kokesek píše:Kdyz ... se nevlezes do garaze tak si hodim na tu silnicni polohu ... polohu "garaz"
Na to stačí i standardní P38a bez jakýchkoli úprav a doplňků. Jen je potřeba výšku uzamknout
po nastavení ACCESS (resp. po nastartování na ACCESSu před vyjetím) -- a pak na něm zůstane i při jízdě (až do nějaké maximální rychlosti... 30, 40 kph, tak nějak, přesně si to nepamatuji).
To jen tak pro úplnost

Dobře vědět, v nízkých garážích se může hodit
