Stránka 2 z 3

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 01 úno 2012 20:33
od Jenda
...jo ja uz ji mam davno koupenou od eliotta,uz to je 3 roky stara vec asi,takze bych tu opravenou rad do rezervy.
Mimochodem,jsem rad ze te zas ,,potkavam" presto se tu moc nevyskytujeme :D
H.

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 01 úno 2012 20:38
od Miloš II
Jenda píše:...jo ja uz ji mam davno koupenou od eliotta,uz to je 3 roky stara vec asi,takze bych tu opravenou rad do rezervy.
Mimochodem,jsem rad ze te zas ,,potkavam" presto se tu moc nevyskytujeme :D
H.
Tlačím do hlavy Sauvignon jední okem koukám na Nat Geo druhým do noťase a duchem jsem už v Africe.......))))MIloš II

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 01 úno 2012 20:44
od Jenda
...hm,takze prima vecer :D
No a jak s Afrikou? Uz tusis termin ?
H.

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 02 úno 2012 11:58
od patrik
Pri akom tlaku v banke wastegate sa pohne ovladacia tyčka smerom von - Chcem to skontrolovat - pre istotu či je to spravne nastavene .

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 02 úno 2012 13:06
od vladob8
Pisal to Jirka v druhom prispevku.
1-1,5Atm.

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 02 úno 2012 13:18
od MadTom
Patriku, zkontroluj, ale podle toho měření co jsme udělali za jízdy přes Nanocom, to chodilo správně - respektive ukazovalo to správnej tlak ve chvíli, kdy tam zhruba měl být.

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 02 úno 2012 14:50
od patrik
vladob8 píše:Pisal to Jirka v druhom prispevku.
1-1,5Atm.
To je docela velka tolerancia :roll: . Dnes som to zmeral len tak s tlakomerom na pneu a otvara už pri cca 0.7--0.9.atm . Zajtra idem kamošovi do servisu - ma tam origo merak na meranie tychto veci .

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 02 úno 2012 14:51
od patrik
MadTom píše:Patriku, zkontroluj, ale podle toho měření co jsme udělali za jízdy přes Nanocom, to chodilo správně - respektive ukazovalo to správnej tlak ve chvíli, kdy tam zhruba měl být.
To viem - len chcem mat istotu že je to spravne - však ma to nič nestoji .

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 04 srp 2012 11:01
od macronera
děje se mi momentálně na motoru něco podobného co se popisuje na začátku. odspod ten motor táhne ale při překročení cca 2200ot najednou ztratí výkon, na dálnici jsem z toho nedostal víc než 100 a do kopců je to tragedie. kdo jste to tu řešil, tak jak se vám to podařilo opravit? díky

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 04 srp 2012 18:40
od Hubert
to bude nefunkční ventil wastegate holt turbo přefoukne motor a ŘJ se hodí do nouzáku. tady to máš v EN http://www.discovery2.co.uk/wastegate.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 04 srp 2012 20:50
od macronera
no zkoušel jsem to ještě připojit bez wastgate přímo z regulace na turbu na hadici do intercooleru ale nebyl to moc velký pokrok. zítra vyměním wastgate a váhu vzduchu a uvidím. ale do nouzáku mi ten motor nikdy nespadnul nebo si to myslím. nikde se nic nerozsvítilo a diagnostika nic nenapsala. prostě "jen" nad 2200ot. netáhne

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 04 srp 2012 21:04
od masar
Taky jsme to teď řešili a nic se nerozsvěcelo a byl to ten solenoid, jak jsou zahnutý ty pacičky za ten plech tak v tom uchycení to bylo úplně vymlácený a ten jeden byl snad úplně skrz. A to jsme to vyřešili asi během tří dnů co se to projevovalo, takže se divím, že to v takovým stavu fungovalo.

Obrázek

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 04 srp 2012 21:40
od Hubert
macronera píše:no zkoušel jsem to ještě připojit bez wastgate přímo z regulace na turbu na hadici do intercooleru ale nebyl to moc velký pokrok. zítra vyměním wastgate a váhu vzduchu a uvidím. ale do nouzáku mi ten motor nikdy nespadnul nebo si to myslím. nikde se nic nerozsvítilo a diagnostika nic nenapsala. prostě "jen" nad 2200ot. netáhne
Tak ho máš hryzlej v otevřeným stavu.

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 05 srp 2012 08:35
od MadTom
Jestli máš přístup k diagnostice, tak za jízdy se dá odzkoušet, že váha vzduchu, wastegate a turbo fungují - při zatíženém motoru musí ukazovat správné hodnoty - tj. dost vzduchu skrz váhu a dost tlaku za turbem. Pokud auto nejede ve výkonu, tak se to neukáže.

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 05 srp 2012 09:56
od macronera
MadTom píše:Jestli máš přístup k diagnostice, tak za jízdy se dá odzkoušet, že váha vzduchu, wastegate a turbo fungují - při zatíženém motoru musí ukazovat správné hodnoty - tj. dost vzduchu skrz váhu a dost tlaku za turbem. Pokud auto nejede ve výkonu, tak se to neukáže.
podle diagnostiky se zdá že všechno pracuje. váha vzduchu mi říká hodnoty - bohužel nevím jestli skutečný a nekecá, ale s otáčkama roste množství vzduchu co jde skrz. tlak na turbu taky roste podle otáček. wastegate v určitý chvíli při zátěži vypíše že otevírá asi na 30%. dneska mám před sebou cca 200km tak uvidím jak se to bude chovat a co to bude vypisovat. ale chování ukazuje na wastegate...

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 05 srp 2012 10:02
od MadTom
Pokud je tlak za turbem ve špičce cca 2,2 Atmosféry (krátkodobě 2,4) tak je to dobře. Váhu vzduchu zkus normálně odpojit a jet bez ní. Mě se to podobně chovalo, když byl majel tlak nafty - špatný čerpadlo v nádrži které nedávalo.

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 05 srp 2012 10:16
od macronera
MadTom píše:Pokud je tlak za turbem ve špičce cca 2,2 Atmosféry (krátkodobě 2,4) tak je to dobře. Váhu vzduchu zkus normálně odpojit a jet bez ní. Mě se to podobně chovalo, když byl majel tlak nafty - špatný čerpadlo v nádrži které nedávalo.
čerpadlo mě taky napadlo, ale zas jsem ho vyloučil kuli tomu že je to fakt závislý na otáčkách protože odspod jede hezky.jinak bez váhy jsem kus cesty jel ale bez žádného přínosu.

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 05 srp 2012 10:21
od MadTom
Mě se to chovalo tak, že když fungovala pouze jedna část čerpadla (tlačilo, ale málo) tak auto jelo blbě a maximálně 120 (jinak až 170), a po otevření soustavy při opravě, už to nešlo odvzdušnit.
Když umřelo čerpadlo úplně, tak to jelo maximálně 80 a maximálně 3000 otáček, a do kopce to mělo snahu zdechat.

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 05 srp 2012 10:30
od macronera
MadTom píše:Mě se to chovalo tak, že když fungovala pouze jedna část čerpadla (tlačilo, ale málo) tak auto jelo blbě a maximálně 120 (jinak až 170), a po otevření soustavy při opravě, už to nešlo odvzdušnit.
Když umřelo čerpadlo úplně, tak to jelo maximálně 80 a maximálně 3000 otáček, a do kopce to mělo snahu zdechat.
ok,díky, zkusím nejdřív to. a večer dám info jak to všechno dopadlo....

Re: TD5 palivové čerpadlo a waste gate

Napsal: 05 srp 2012 20:49
od macronera
takže vzhledem k náročnosti vyměnit čerpadlo ( byl jsem línej čistit to kolem tý hrozný matky ) jsem vyměnil wastegate ventil a auto jede jak za mlada. děkuji tímto všem za rady :Sorry: