Stránka 2 z 8
Napsal: 18 zář 2007 15:30
od Admin
......... jo a připravuji taky sadu pro TD5kaře

Napsal: 25 zář 2007 11:07
od Kocur
Jen jedna drobna technicka otazka? Kam vede ten konektor od Egr ventilu, staci ho odpojit jen u nej a nebo komplet odpojit cely kabel? A co ten podtlak, jak s nim? No a co ma vlastne za funkci kdyz po jeho odpojeni se jizdni vlastnosti zlepsi?? Diky
Napsal: 25 zář 2007 11:29
od Rover
Tak by mně to zajímalo, zbyl mně tam odpojený konektor a tenká hadička od podtlaku, která vede do takové věci z které vede další konektor + nějaké trubičky. Co s tím?
Napsal: 26 zář 2007 07:26
od Admin
Konektor tam nech, hadičku můžeš zaslepit šroubkem.
Napsal: 26 zář 2007 09:56
od Kocur
Dik a presna fce toho ventilu?
Napsal: 03 říj 2007 10:15
od Rover
Tak mám pocit, že po aplikaci sady od Admina mně Range znatelně líp jede, nechci si to namlouvat, ale přijde mně, že na stejně sešláplý plynový pedál jede o cca 10km/h rychleji..., uvidíme co spotřeba. Takže teď ještě sadu silikonových hadic na turbo a následně větší intercooler a budu si moc nabarvit íčko v nápisu Tdi na zadku načerveno...

Napsal: 04 říj 2007 20:44
od Kangaroo
Admin píše:......... jo a připravuji taky sadu pro TD5kaře

Jak to vypada se sadou na TD5? Bude v dohledné době? Předpokládám že i když je to tady v sekci Discovery pro Defíka to platí stejně.
Napsal: 08 říj 2007 17:59
od zacharda
mohu se jako 300TDi-čkař zeptat? Je to velký rozdíl, když egr ventil pouze odpojím? Musí se zaslepovat? Odpojený ho mám od začátku, tak když zaslepím, tak poznám ještě nějakou změnu?
Díky.
Napsal: 08 říj 2007 19:27
od eliott
Nemusí dokonale těsnit a výfukové plyny mohou pronikat do sání.
Napsal: 09 říj 2007 11:58
od Rover
Já změnu poznal..
Napsal: 09 říj 2007 17:05
od motohanz
koukam ze jsem asi jedinej kdo ho ma este v provozu....ten ventil myslim teda....

Napsal: 09 říj 2007 19:19
od RudaK
motohanz píše:koukam ze jsem asi jedinej kdo ho ma este v provozu....ten ventil myslim teda....

Hold někdo musí být poslední.

Napsal: 09 říj 2007 19:44
od Sam
motohanz píše:koukam ze jsem asi jedinej kdo ho ma este v provozu....ten ventil myslim teda....

Nejseš.....

Napsal: 09 říj 2007 19:57
od Admin
Kangaroo píše:Jak to vypada se sadou na TD5? Bude v dohledné době? Předpokládám že i když je to tady v sekci Discovery pro Defíka to platí stejně.
Myslím, že přírubu by měli mít už hotovou. Zjistím a dám vědět
Napsal: 09 říj 2007 23:46
od DjALF
motohanz píše:koukam ze jsem asi jedinej kdo ho ma este v provozu....ten ventil myslim teda....

Posledni nejsi

Napsal: 10 říj 2007 09:48
od Piskot
motohanz píše:koukam ze jsem asi jedinej kdo ho ma este v provozu....ten ventil myslim teda....

... taky jsem to ještě neodpojil, ale chystám se to vyzkoušet
Chci se zeptat, jaký vliv má použití silikonových hadic (modré) k turbu místo těch původních?
Napsal: 10 říj 2007 09:53
od Pavel C
Piskot píše:Chci se zeptat, jaký vliv má použití silikonových hadic (modré) k turbu místo těch původních?
Patrně žádný, ale hlavně výměnou za jiné můžeš oddělat odbočku výfuku z EGR
Napsal: 23 říj 2007 23:22
od low
tak jsem zaslepil a odpojil EGR a muj subj. pocit je, ze defik jede vyrazne lip a plynuleji. uvidim, co to udela se spotrebou
Napsal: 24 říj 2007 22:57
od Admin
Zítra jedu pro příruby místo EGR ventilů pro TD5ku. Hodím sem pak fotky.
Napsal: 24 říj 2007 23:18
od DanoDEF
Admin píše:Zítra jedu pro příruby místo EGR ventilů pro TD5ku. Hodím sem pak fotky.
...tak len hod zaujimaju ma aj zaslepky...
